Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, dinpoplaca, wrote about: Pai, atunci cumparam DSG /thumbsup.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":thumbsup:" border="0" alt="thumbsup.gif" /> Daca e buna, atunci e buna. ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 8 2011, 08:01 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 30-April 11 Member No.: 132.158 |
This post has been edited by dinpoplaca: Sep 8 2011, 08:02 AM |
|
|
Sep 8 2011, 12:11 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Ce sunt eu curios la DSG, e cat rezista ambreiajele astea, comparat cu ambreiajul la cutia manuala. Daca se strica cat costa schimbarea lor. Sincer nu vad nevoia de DSG apsolut de loc. Daca cutiile de viteze in viitor o sa fie DSG, foarte bine, numai sa vie asa fiabile ca si cutiile normale automate. Daca nu ai schimbatoatele alea pe volan si o lasi pe automat si daca ai muzica mergand in masina ca si mine nu cred ca vreodata, o sa opservi diferentza intre o cutie automata clasica si una DSG. Nenea din videoul de mai sus schimba el vitezele si de aceea a vazut diferentza. daca eu care totusi sunt interesat in masini nu sunt curios sa schimb vitezele, ganditiva la restul populatiei care nici macar nu stiu de unde se deschide capota, sau cum se verifica uleiul la motor, nu fac curse ci merg normal, ce curiosi o sa fie ca DSG schimba vitezele cu 0.0001 secunde mai repede? Din nou, sau in concluzie, sunt curos de fiabilitatea lor, daca are cineva ceva informatii despre asta. Teoretic ar trebui sa tina mai mult decat o automata normala pentru ca unul schimba doar vitezele pare iar celalalt doar pe cele impare pe cand la cutiile automate normale ai un singur ambreiaj care schimba toate vitezele. Daca vrei sa stai linistit din punct de vedere al fiabilitatii iti iei o cutie manuala. Pana la urma important este cum te simti la volan, eu prin bucuresti sincer m-am saturat sa mestec in cutie la orele de varf ... pentru mine toyota nu are absolut nimic care sa-mi placa in materie de cutii automate am mers chiar si cu un lexus IS cu padele dar nu am simtit nimic deosebit, aceiasi latenta, acelasi consum etc ... drivetestul cu dsg-ul a fost chiar o revelatie, cu totul si cu totul altceva. Iti dai seama ca nu am luat acele padele doar ca sa fiu "smecher" daca te uiti la configuratia facuta o sa vezi ca este una practica, nu xeoane, nu oglinzi rabatabile electric, nu piele nu faruri care vad dupa colt etc, asta nu inseamna ca nu ar fi bune si ele ... dar era musai sa iau padele si cruise control pentru cutia asta ... si dupa cum sunt entuziasmat acum cand nu am inca masina ... iti dai seama cand o sa o conduc ... si asta conteaza foarte mult Astept totusi sa fac si un drive test cu o toyota ISF ... poate cine stie imi schimb parerea despre DSG ... o sa vand skoda ... mai pun niste maruntis si o sa revin in tabara toyo -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Sep 30 2011, 08:14 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Apropo de DSG ... un filmulet mai mult decat edificator
http://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA&feature=feedf -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Dec 15 2011, 01:02 AM
Post
#44
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Multi rad de 1.4 al Corollei, 3.0 al lui Land Cruiser, ca sunt lente, ca sunt invechite, insa motoarele astea (ca si masinile pe care sunt montate) fac sute de mii de km fara nici o problema. Cum spunea Vio, nu intamplator Toyota nu baga in motoare sute de cai, nu pune tot felul de cutii de viteze si nu foloseste nu stiu ce optionale. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Dec 22 2011, 11:18 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Felicitari, Dan pentru masina, insa eu personal regret cele 3 Toyote pe care le-am avut. Intotdeauna ne dorim mai mult, mai rapid, insa pentru mine e foarte important sentimentul ca am o masina pe care ma pot baza. Multi rad de 1.4 al Corollei, 3.0 al lui Land Cruiser, ca sunt lente, ca sunt invechite, insa motoarele astea (ca si masinile pe care sunt montate) fac sute de mii de km fara nici o problema. Cum spunea Vio, nu intamplator Toyota nu baga in motoare sute de cai, nu pune tot felul de cutii de viteze si nu foloseste nu stiu ce optionale. Si eu am un sentiment de regret fata de corolla, masina de altfel foarte fiabila, cel putin generatia pe care o am eu, de curand insa am facut aproape 1500 de km cu noua masina si vreau sa spun ca este o cu totul alta experienta, nu am crezut ca poate fi asa fun si relaxanta conducerea unei masini, vorbesc de motorizarea turbo 1.4 TSI in combinatie cu DSG7, padele, tempomat ... sentimentul este clar ... never ever nu m-as mai intoarce la transmisia manuala, este o senzatie extraordinara sa stii ca poti avea un asa control rapid asupra masinii, cand preiei controlul in modul manual este o placere sa schimbi de la padele si mai cu seama sa stii ca iti schimba in mai putin de 5 ms, mare gaselnita DSG-ul asta sa vedem acum cat o sa tina ... o sa revin cu impresii despre noua masina. Vad insa ca toyota va pune o motorizare diesel BMW in noul Auris, cu siguranta si-au facut ei anumite calcule economice (http://www.worldcarfans.com/111122139185/next-gen-toyota-auris-first-to-get-bmw-diesel-engine) -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 11:28 AM |