IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

distributie/chit ambreaj

This topic is about distributie/chit ambreaj, the author, iane, wrote about: va salut posesori de lancer am si eu unul din 2007, 99kw, motor de 1997. v am citit parerile preponderent negative despre service mitsubishi romania, ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> distributie/chit ambreaj
iane
post Mar 18 2011, 09:16 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-March 11
Member No.: 131.707



va salut posesori de lancer! am si eu unul din 2007, 99kw, motor de 1997. v am citit parerile preponderent negative despre service mitsubishi romania, la care subscriu si eu cu amaraciune. de regula cand merg cu masina la service prefer sa stau si eu acolo cand se executa lucrarea, mai ales daca este una de o importanta majora. faptul ca nu pot asista la lucrarile executate intr un service mitsubishi, plus preturile uriase, plus nemultumirea pe care am simtit o cand am apelat totusi la acest service plus experientele nasoale ale unor prieteni care au apelat si ei la service autorizat, m au determinat sa apelez la ateliere independente. momentan am de schimbat distributia si respectiv chitul ambreiaj. piesele le am, originale mitsubishi. as vrea sa stiu cam cat ati platit voi pt astfel de lucrari, dar nu la un service mitsubishi, pt ca acolo le stiu.
sa vedeti ce am patit, am imprumutat masina unui prieten(mai tantalau el de felul lui) si a mers cu frana de mana trasa, cam 200 300 e metri, pana a inceput sa miroase f nasol. cum a reusit este un mister pt mine intrucat frana tinea tata, nu gluma. dupa cum spune si el, a turat o un pic. la putin timp dupa masina, a inceput sa intre din greu in mai greu in viteze, in functie de cat de incalzita e. adica la rece intra bine in viteze, dupa 10 20km rulati, intra numai fortat. deasemenea cu motorul oprit intra f usor-normal . chitul ambreiaj abia il schimbasem cu trei luni inainte, original adus din germania(14 mil chitul, 5 mil montatul) acum dati va si voi cu parerea va rog, prostia prietenului meu sau montare gresita coroborata cu prostia prietenului meu? mecanicul meu zice ca nu se poate pune problema de montare gresita iar mecanicul prietenului meu(eu nu am vorbit cu el, asa imi zice prietenul meu) crede ca nu se poate ca problema sa fie doar de la faptul ca a mers cu frana trasa 200 300 de metri. una peste alta masina intra greu in viteze, iar eu am dat comanda de un alt chit ambreaj.
am scris mult, nu i asa? scuzati ma, e prima data cand intru pe un forum. va salut si va multumesc anticipat, pt raspunsuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 18 2011, 10:04 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In principiu "ambreajul" nu prea se poate monta gresit, adica in general nu se potriveste decat intr-un singur fel, ala corect, altfel trebuie sa folosesti ciocanul si superglue ca sa-l montezi altfel.

Intra greu in toate vitezele, sau doar cele inferioare?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iane
post Mar 21 2011, 04:48 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-March 11
Member No.: 131.707



QUOTE (James Kilowatt @ Mar 18 2011, 10:04 PM) *
In principiu "ambreajul" nu prea se poate monta gresit, adica in general nu se potriveste decat intr-un singur fel, ala corect, altfel trebuie sa folosesti ciocanul si superglue ca sa-l montezi altfel.

Intra greu in toate vitezele, sau doar cele inferioare?

la inceput intra greu doar in vitezele inferioare, acum a inceput sa intre greu in toate. probleme am insa doar in cele inferioare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 22 2011, 05:46 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Poate fi o problema de sincroane belite. Pe alea de la treptele superioare n-a apucat sa le rascheteze, in cateva sute de m.
Daca ar fi doar de la ambreiaj cred ca ar fi mers greu toate. Plus ca ambreiajul in general patineaza cand se duce, ori la tine problema pare ca nu decupleaza complet. Nu stiu ce posibilitati de reglaj are, insa trebuie vazut daca nu cumva nu decupleaza complet.

Apropo, unu' cu Reno a avut acelasi probleme, pana cand a scapat de presurile aftermarket care nu lasau pedala sa coboare pana la capat.... whistling.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iane
post Mar 25 2011, 04:16 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 18-March 11
Member No.: 131.707



QUOTE (James Kilowatt @ Mar 22 2011, 05:46 PM) *
Poate fi o problema de sincroane belite. Pe alea de la treptele superioare n-a apucat sa le rascheteze, in cateva sute de m.
Daca ar fi doar de la ambreiaj cred ca ar fi mers greu toate. Plus ca ambreiajul in general patineaza cand se duce, ori la tine problema pare ca nu decupleaza complet. Nu stiu ce posibilitati de reglaj are, insa trebuie vazut daca nu cumva nu decupleaza complet.

Apropo, unu' cu Reno a avut acelasi probleme, pana cand a scapat de presurile aftermarket care nu lasau pedala sa coboare pana la capat.... whistling.gif

intre timp, am schimbat kitul ambreiaj si acum nu mai am nici o problema. merci
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 02:33 PM