dodge caliber sugestii pareri |
This topic is about dodge caliber sugestii pareri, the author, remusvvv, wrote about: m-am uitat la X3 e mult peste bugetul meu,,incep de pe la 12.000 de euro in sus, acolo in germania plus atatea cheltuieli.. /confused.gif" style="vert ... To read more just scroll down
dodge caliber sugestii pareri |
Feb 3 2011, 08:40 PM
Post
#21
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 28-March 10 Member No.: 124.911 |
|
|
|
Feb 4 2011, 02:42 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Nu am avut ocazia sa o conduc, insa m-am suit de doua ori in ea si iti pot spune ca materialele din interior mi s-au parut mai proaste decat la Logan.
-------------------- |
|
|
Feb 4 2011, 06:29 PM
Post
#23
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 28-March 10 Member No.: 124.911 |
ms ovidiu
|
|
|
Feb 4 2011, 07:45 PM
Post
#24
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Feb 4 2011, 08:36 PM
Post
#25
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
320d nu doar ca are cuplu mare disponibil de la turatii joase, dar cand accelerezi greutatea se deplaseaza spre spate, acolo unde are tractiunea. Caliber sau Zafira 1.8 au cuplu mai anemic si tractiune pe fata. BMW-ul avea distributia maselor pe punti aproape perfecta, garda la sol joasa si suspensie sportiva. Astea sunt mai grele pe fata, caroserie mai inalta, au garda la sol mai mare si suspensie moale. SUV-urile cu tinuta de drum cat de cat acceptabila, cum ar fi X3, RAV-4 actual, CR-V actual, Tiguan, Outlander actual, nu se incadreaza in buget. Mai raman doar break-urile cu garda la sol marita si tractiune integrala: Alfa 156 Crosswagon, Octavia 4x4, Subaru Outback, Subaru Forester si Volvo XC70, ultimele 3 au motoare cam mari, de 2.5. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Feb 5 2011, 09:12 AM
Post
#26
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Ca sa ma bag si eu in discutie, as prefera o Skoda Scout dintre toate celelalte. Si spun aasta deoarece consider ca este o masina versatila care se comporta bine atat pe drumurile asfaltate cat si in afara acestora, arata bine, interior de calitate, piese ieftine, toti mecanicii se pricep (ca de aia sunt mecanici),
Din ce am vazut pe autovit , cu 10.000 iti iei una de prin 2006- 2007, chiar si 2008 cu o groaza de optiuni. BMW face cele mai sportive masini. ... Scuze n-am putut sa nu observ. Cam radicala afirmatie, nu? Am auzit ca si masinile facute de Ferari, Lamborghini, etc se misca binisor. Pe de alta parte si Audi, Mercedes, etc, au cateva modele fasnete. -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Feb 5 2011, 12:43 PM
Post
#27
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 28-March 10 Member No.: 124.911 |
DA m-ati lamuritr cu dodge-ul si va multumesc, nu mai ma intereseaza aceasta masina, degeaba e frumoasa si rara pe la noi ca in rest numai minusuri vad ca are...in ceea ce priveste masina inca nu m-am hotarat imi tot caut, stiu ca o sa fie nasol schimbarea de la 320d la un monovolum sau ceva combi , nimic nu o sa se mai compare dar maine poimaine apare si un copil si intr-un 320d ii dadeam saracu sentazii prea tari de mic Alfa 156 Crosswagon, in general alfele am auzit ca stau prost la fiabilitate, nu stiu ca nu am avut din auzite acuma ca o fi sau nu o fi adevarat habar nu am, iar din romania parca nu mi-as cumpara masina am vazut prea multe cu ochi mei Outlender-ul din 2003-2005 e ok si dupa cum am inteles au si euro 4, puteti sa-mi spuneti ceva pareri despre outlander!?
|
|
|
Feb 11 2011, 02:26 AM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 11-February 11 Member No.: 131.288 |
sal!
eu totusi cred ca pana la urma o sa imi cumpar un dodge sh, mie mi se pare o masina ok pe langa focus sau nu stiu ce alte comparatii am mai auzit pe aici. mie imi place! |
|
|
Mar 21 2011, 10:24 AM
Post
#29
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 21-March 11 Member No.: 131.738 |
Salut tuturor,
Sunt proprietarul unui Dodge Caliber SXT 2.0, benzina, cutie automata, din 2007. L-am luat din Franta in noiembrie 2010, datorita unei promotii si nestiind foarte bine ce inseamna aceasta masina. Deci, sa trec la detalii: 1. Am mers in jur de 9000 de km cu ea, pana azi, si nu are nicio problema. Tot ce i-am schimbat au fost amortizoarele(400 Ron bucata la reprezentanta) din cauza faptului ca am intrat pe un square, noapte, in Paris (De mult ma bate mama la cap sa imi pun ochelari). 2. In Bucuresti consuma in jur de 10-11%, in provincie cam 8-9%, la fel ca extraurban. 3. Tapiseria piele din interior este foarte rezistenta, sistemul audio este excelent(mai un C200, insa cel de la Dodge este mult mai bun, incomparabil), masina este spatioase, iar in porbagaj, daca rabatezi bancheta din spate, pot sa doarma lejer doua persoane. 4. Izolarea fonica aproape ca nu exista, directia este mai degraba teleghidata(ai impresia ca si daca suflii un pic mai tare, volanul o sa se miste), in oglinda retrovizoare nu vezi nici pe dracu(totusi, cica s-ar fi inventat senzori de parcare ). 5. Masina este foarte silentioasa, iar pretul pieselor nu este nici mai mare, nici mai mic, in general, decat al altor masini straine. Uitasem, bordul. Bordul care a speriat pe toata lumea. Intr-adevar, plasticele sunt la ele acasa in Dodge Caliber, insa comparatia cu Logan este exagerata. Calitatea plasticului este mult mai buna, dovada ca pana acum nu am niciun greieras prin masina, iar designul nu se compara cu ce are Loganul in interior. Ca o concluzie, pentru cine ar vrea sa isi cumpere. Caliberul e o masina rara, care atrage atentia mai ales datorita exteriorului "naravas", piese gasiti doar la reprezentata, originale SUA , directia e un pic haotica, in depasiri se descurca acceptabil, nivelul ridicat al gardei reprezeinta un + pentru drumurile noastre, iar plasticele din interior sunt deranjante pentru un fost bmw-ist, mercedes-ist, etc(eu sunt exceptia de la regula, pe mine chiar nu ma deranjeaza). Daca aveti intrebari, va raspund cu placere! O zi buna tuturor, Andrei |
|
|
Mar 21 2011, 11:29 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
2. In Bucuresti consuma in jur de 10-11%, in provincie cam 8-9%, la fel ca extraurban. 4. Izolarea fonica aproape ca nu exista, directia este mai degraba teleghidata(ai impresia ca si daca suflii un pic mai tare, volanul o sa se miste), in oglinda retrovizoare nu vezi nici pe dracu(totusi, cica s-ar fi inventat senzori de parcare ). 5. Masina este foarte silentioasa, iar pretul pieselor nu este nici mai mare, nici mai mic, in general, decat al altor masini straine. Cum zici ca e consumul? 10-11 in Bucuresti si 8-9 in afara lui, fie ca e urban sau extraurban?? Masina e foarte silentioasa desi nu are izolare fonica? -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Mar 21 2011, 02:01 PM
Post
#31
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 21-March 11 Member No.: 131.738 |
2. In Bucuresti consuma in jur de 10-11%, in provincie cam 8-9%, la fel ca extraurban. 4. Izolarea fonica aproape ca nu exista, directia este mai degraba teleghidata(ai impresia ca si daca suflii un pic mai tare, volanul o sa se miste), in oglinda retrovizoare nu vezi nici pe dracu(totusi, cica s-ar fi inventat senzori de parcare ). 5. Masina este foarte silentioasa, iar pretul pieselor nu este nici mai mare, nici mai mic, in general, decat al altor masini straine. Cum zici ca e consumul? 10-11 in Bucuresti si 8-9 in afara lui, fie ca e urban sau extraurban?? Masina e foarte silentioasa desi nu are izolare fonica? 1. Mie atat mi-a consumat. Ce-i drept nu am facut proba cu pompa, ci doar cea a computerului de bord. 2. Da, masina e f silentioasa. Ma gandesc ca datorita faptului ca e pe benzina, si da, izolarea fonica e subtire. Adica auzi cam tot ce se petrece afara, in trafic, ba chiar in detaliu. Ca si silentiozitate, spre exemplu, daca o pornesc si o tin pe liber, cand e motorul cald, nu se aude absolut nimic. Nici in mers nu scoate cine stie ce zgomote. This post has been edited by wolfsburg: Mar 21 2011, 02:05 PM |
|
|
Mar 4 2017, 01:34 PM
Post
#32
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 4-March 17 Member No.: 149.422 |
Salut,
Sunt nou pe acest forum si am vazut acest topic pentru Dodge Caliber si va rog sa ma ajutati cu cateva informatii. Sunt interesat sa cumpar acest model, as vrea sa stiu de la posesorii de Caliber ce probleme au intampinat si la ce sa ma uit cand cumpar aceasta masina. Nu doresc pareri despre alte achizitii, ma intereseaza strict acest model, sper sa nu supar pe nimeni Masina va fi una de familie, imi convine pretul de achizitie, designul, platforma de SUV, consumul redus, spatiul interior generos si puterea de 140 cai. Date despre masina gasita: Dodege Caliber din 2007 SXT - motor 2L 140 cai Diesel CRD - 110 000 KM sunt interesat: - ce sa verific cand o cumpar? - ce probleme sunt cunoscute la acest model? - ce ati schimbat si a costat mult sau a fost greu de gasit? - ce ati recomanda schimbat dupa achizitie? multumesc |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 01:50 PM |