IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Corsa

This topic is about Opel Corsa, the author, TheDeceiverofFools, wrote about: Sunt un incepator in d-ale soferiei si ale masinii si sper ca ma puteti ajuta si pe mine cu niste nelamuriri. Am un Opel Corsa din vara ( iunie 2010) ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Opel Corsa, Antigel
TheDeceiverofFoo...
post Nov 28 2010, 12:10 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-November 10
Member No.: 130.292



Sunt un incepator in d-ale soferiei si ale masinii si sper ca ma puteti ajuta si pe mine cu niste nelamuriri. Am un Opel Corsa din vara ( iunie 2010) si acum fiindca vine iarna am inteles ca trebuie Antigel pentru masina. Am fost la reprzentanta si mi-am cumparat o sticla cred ca 1l si pe ea am vazut ca trebuie amestecat cu inca 1 l de apa. Pun pur si simplu antigelul din sticla si dupa adaug apa in butoiasul unde trebuie pus la masina? Ajunge 1l de antigel amestecat cu 1l de apa sau mai trebuie sa cumpar? Daca nu e mare deranjul si puteti sa-mi dati si mie mai multe informatii ati fi geniali biggrin.gif

This post has been edited by TheDeceiverofFools: Nov 28 2010, 12:10 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xamez
post Nov 28 2010, 02:33 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 13-November 07
From: BUCURESTI
Member No.: 115.452



QUOTE (TheDeceiverofFools @ Nov 28 2010, 10:10 AM) *