IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chiptuning logan 1.5 dci

This topic is about Chiptuning logan 1.5 dci, the author, Titi1988, wrote about: Am un logan MCV 1.5 dci de 85 de cai si m-am gandit de ceva timp sa ii fac un chiptuning. Am gasit in Cluj la QMT: Motor Puterea in kW (PS) Cuplul mot ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Chiptuning logan 1.5 dci
Titi1988
post Oct 24 2010, 10:15 PM
Post #1


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



Am un logan MCV 1.5 dci de 85 de cai si m-am gandit de ceva timp sa ii fac un chiptuning. Am gasit in Cluj la QMT:

Motor Puterea in kW (PS) Cuplul motor Nm Pret in €
de la la de la la
1.5 dCi 85 cp 105 cp 200 250 200€

mi se pare mare diferenta si chiar m-ar interesa dar inainte sa fac acest pas vreau si anumite pareri. a mai facut cineva? ce riscuri exista? am auzit ca o astfel de modificare duce la distrugerea motorului, o sa consume mai mult ulei etc. pana la urma ce este adevarat si ce ii basm?
Logic...am vorbit cu tipul si m-a asigurat ca totul o sa fie ok, a mai facut etccccc
Am vorbit la service si au zis sa nu fac modificari la motor ca pierd garantia (aici m-am cam speriat)
Deci? whistling.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 25 2010, 01:54 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Daca se prind ca e chipuit, pierzi garantia. Insa nu se prind decat daca fac expertiza, nu "iese" doar la diagnoza. Iar daca pierzi garantia ei te pierd de client, deci s-ar putea sa nu aiba interes sa se prinda.

De la un chiptuning nu consuma ulei in plus deloc. Eu am chipat un motoras asemanator, tot 1.5 insa crdi de la hyundai. Si am urcat de la 90 la 122CP, deci o crestere mult mai barbara si nu am avut dureri de cap. La mine pretul a fost mai mare (450€) insa a inclus si dynotestele inainte si dupa modificare.
Pana la 85.000km nu a dat nici nu semn de probleme, a trecut testul de noxe fara probleme. Apoi nu mai stiu ca l-am vandut.
E drept ca motorasul meu exista si in varianta de 110CP stock, deci e probabil unul destul de solid, eu avand de fapt o varianta detunata.

This post has been edited by James Kilowatt: Oct 25 2010, 01:55 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Oct 25 2010, 09:23 PM
Post #3


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



deci este un proces safe.. nimeni nu a facut chip la tipul acesta de motor? confused.gif
Cu garantia nu am probleme, am vorbit cu baietii la service si au zis ca nu conteaza daca ii pun ei tot imi fac reviziile thumbsup.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 26 2010, 10:37 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Au tot interesul sa fie amabili, intrucat (multumita Bruxelles-ului biggrin.gif ) nu mai esti obligat sa faci reviziile la ei.... asa ca nu mai merge cu forta ca pana acum, tre' sa te ia cu zaharelu' wink.gif

Daca e sau nu safe probabil depinde si de tuner, cat de bun e. Si probabil si de motor, daca e mai bun sau mai prost decat media. Eu poate am avut noroc cu masina aia, am tras de ea cu dintii (am carat remorci de doua ori cat masina, cu parchet, moloz si alte alea) si n-am avut nici cea mai mica problema. E drept ca am avut si eu grija sa ii fac intretinerea ca lumea, sa n-o forjez la rece, sa n-o subturez, etc. E posibil sa conteze si softul soferului, nu doar al motorului ca sa fie safe.

In alta ordine de idei, cum chiptuningul e o chestie in general discreta nu cred ca o sa gasesti pe undeva vre-o statistica fiabila despre cat e de safe. Doar experiente personale disparate. Marcile de masini habar n-au cate din masinilor lor sunt tunate ca sa stie cate au crapat, asiguratorii habar n-au, etc, asa ca nu are cine sa faca un studiu foarte serios pe tema asta.
Iar tunerii au tot interesul sa afirme ca e safe, insa cum i-ai putea verifica? Si ei pe ce date se bazeaza?

Nu cred ca vei gasi deci informatii solide si obiective pe tema asta. ASa ca, decizia tre' s-o iei oricum pe baza de feeling.

This post has been edited by James Kilowatt: Oct 26 2010, 10:44 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 26 2010, 10:48 AM
Post #5


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Eu am facut mai multe dCi-uri 1.5 pe Logan. Modificarea se simte f bine, iar ca fiabilitate...conteaza intr-adevar ca tunerul sa fie de "casa" dar si ca proprietarul sa-si intretina corespunzator masina.

Sunt dealer Dimsport, ofer acte, ai 3 variante de soft: eco, stg 1 si stg 2, pretul aferent modificarii scrise de tine mai sus (stg 2) este de numai 150 euro.
Sunt din Oradea ... trec pe langa CJ sapt viitoare, acum tu decizi ...

Putem discuta prin PM detalii concrete sau aici public alte lamuriri tehnice.

This post has been edited by DORU: Oct 26 2010, 10:50 AM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 26 2010, 01:47 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Modificarea pe care am facut-o la Hyundai tot la Dimsport a fost facuta. Povestea intreaga e aici
http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=301849

Tot acolo am modificat apoi si Skoda, am fost multumit de rezultate prima oara asa ca nu am cautat in alta parte.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Nov 11 2010, 01:02 PM
Post #7


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



am exact 200 de euro de "Stricat" pe masini si am de ales intre xenon+finala sport la nissan sau chiptuning la logan. tind sa merg spre nissan pentru ca ala il conduc mai mult timp si cum la anul doresc sa il vand incerc sa ii maresc valoarea.
PS chiptuning la nissan nu are rost pentru ca nu ii o diferenta atat de mare de la 109 cp la 120 si de la 144 cuplu la 170 confused.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 11 2010, 07:43 PM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cum spuneam la resoftare Logan ai "strica" numai 150 euro la mine, insa modul cum iti cheltuiesti banii este decizia ta personala, exclusiv (intre cele 2 masini).


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 09:22 AM