IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

AWD vs RWD vs FWD

This topic is about AWD vs RWD vs FWD, the author, T u d o r , wrote about: O fi X drive ma raule. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> ... To read more just scroll down

17 Pages V  « < 15 16 17  
Reply to this topicStart new topic
> AWD vs RWD vs FWD, si alte chestii de genu' asta
T u d o r
post Dec 27 2010, 02:05 PM
Post #321


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



O fi X drive ma raule. laugh.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Dec 27 2010, 04:21 PM
Post #322


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



e seria 1, nu se face cu X teehee.gif daca se facea cu X era la mine pe lista de cumparaturi biggrin.gif

pe de alta parte...iar a venit zapada, iar sunt plug, iar vreau AWD rolleyes.gif



--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Dec 27 2010, 11:05 PM
Post #323


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



am iesit un pic prin oras cu treaba. nu am vazut bmw-uri care sa treaca de 40 km/h.
fara probleme cu fwd-ul cu 80 km/h.

sunt dispus la cronometrarea parcurgerii unui traseu prin bucuresti de minim 10 km, impotriva bmw-urilor rwd si cu minim de 3 ori mai multi cp decat cei ce-i am eu.

ala cu lanturile pe puntea fata pe seria 1 e funny rau. omul a vazut ca toate masinile au lanturi pe fata si s-a gandit ca asa trebuie sa aiba si a lui. drept dovada ca doar cativa insi pun pret pe rwd, comportament neutru si alte chestii argumentate la nesfarsit de unii, iar marea majoritate nici nu stiu ce conduc.

This post has been edited by AZAZEL: Dec 27 2010, 11:09 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Dec 28 2010, 01:03 AM
Post #324


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Cei de la BMW spuneau ca 80% dintre posesorii de Seria 1 cred ca are tractiune pe fata. Imaginea de mai sus vine sa confirme aceasta teorie. biggrin.gif
Sursa.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Dec 28 2010, 02:31 AM
Post #325


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



QUOTE (AZAZEL @ Dec 27 2010, 11:05 PM) *
am iesit un pic prin oras cu treaba. nu am vazut bmw-uri care sa treaca de 40 km/h.
fara probleme cu fwd-ul cu 80 km/h.

sunt dispus la cronometrarea parcurgerii unui traseu prin bucuresti de minim 10 km, impotriva bmw-urilor rwd si cu minim de 3 ori mai multi cp decat cei ce-i am eu.

ala cu lanturile pe puntea fata pe seria 1 e funny rau. omul a vazut ca toate masinile au lanturi pe fata si s-a gandit ca asa trebuie sa aiba si a lui. drept dovada ca doar cativa insi pun pret pe rwd, comportament neutru si alte chestii argumentate la nesfarsit de unii, iar marea majoritate nici nu stiu ce conduc.


am un prieten cu un 316i din '97 care s-ar baga sigur la treaba asta smile.gif

Nu are de 3 ori mai multi cai, are doar 110. Am mers astazi cu ea prin ploiesti. Incaltata cu gume de iarna dunlop wintersport M3, merge foarte ok. Daca vrei neaparat sa te invarti cu ea, e foarte usor, insa la mers normal nu e absolut nicio problema. Am trecut de 60-70km/h pe zapada/mazga fara sa am vreo senzatie de nsiguranta.

Inca ceva, masina e intr-o echipare foarte buna pentru anii aia(cruise control, clima bizonica, piele, scaune incalzite, trapa) si e impecabil intretinuta, merge ca o masina noua desi are peste 230.000km. Asta in ciuda faptului ca majoritatea masinilor de genul asta (seria 3 inainte de '98) sunt niste cazaturi.

This post has been edited by DRAGOS: Dec 28 2010, 02:32 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 28 2010, 10:18 AM
Post #326


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



[off-topic]Timpul parcurs de o masina pe un traseu in oras nu are nicio treaba cu tractiunea si puterea. Nevasta-mea ma face muci la asa ceva cu orice masina, orice tractiune, orice anotimp/ora (ok, poate mai putin noaptea, daca nu e trafic si semafoarele sunt pe intermitent sa fie avantajata strategia mea care se rezuma la "POWAAAAAAAAAAAAH"). Pur si simplu are un simt mai bun al orientarii, stie care traseu va fi mai scurt, simte care banda va circula mai repede, descopera scurtaturi, etc... [/off-topic]

Dar revenind la topic, tractiunea spate nu e chiar asa de scary, ok, derapeaza mai repede si mai spectaculos (daca mergi sanie si nu poti lua curba parca nimeni nu se mira, insa daca it fuge spatele lumea isi face cruce si zice "ptiu drace, e lucru necurat acolo cu tractiunea spate", desi eu as prefera sa imi fuga spatele si sa lovesc copacul cu spatele, decat sa subvirez si sa lovesc copacul cu fata)... si putin mai multa atentie nu strica, in plus tractiune spate + gume de vara sunt mult mai greu de miscat/controlat decat tractiune fata + gume de vara (dar nici una din cele 2 situatii nu e placuta), insa se poate circula, in plus o masina cu tractiune spate chiar poate avea de 3 ori mai multa putere decat masina ta, o masina cu tractiune fata nu [prea] poate avea biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Dec 28 2010, 12:25 PM
Post #327


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.550
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Am venit ieri de la Sibiu la Constanta, ninsoare pe 80% din drum, ploaie pe ultimii (cam) 100 de km. Cauciucuri de iarna noi noute, puse acum 2-3 saptamani. M-am oprit 20 min in Bucuresti. Per total la 500 km am iesit cu o medie de 66 km/h desi am tras ... Consumul global 5.5%. Consum 4.7% pana la Pitesti, dar dupa ce-am intrat pe autostrada a crescut corespunzator.

Pe A2 Buc-Ctza, pun si 2 poze sa vedeti conditiile, n-am reusit sa depasesc 100 km/h in partea cu zapada, am mers o buna bucata in spatele Pajeroului si exceptand 2 masini nu ne-a depasit nimeni pe ninsoare. Dupa ce s-a intunecat, pe ploaie, mai aproape de casa m-am relaxat si-am lasat-o mai moale...
Pe sens opus am vazut 3 convoaie de utilaje, pe sensul meu am depasit doar unul.

Diferenta au facut-o cauciucurile, stergatoarele si climatizarea. (de tractiune nu spun nimic) Cine statea prost la una dintre cele 3 mergea incetisor pe banda a II-a. Am prins 2-3 sleauri abia formate dar n-am avut probleme. Marele noroc ca nu era inca polei dar temperatura n-a scazut sub - 2 grade. Daca scadea mai mult o lasam mai usor si eu.

Aceeasi poveste pe bucata Pitesti-Buc, unde nu apucase sa se depuna zapada. Ma batea gandul sa ma opresc la Rm-Valcea sa beau o cafea cu Tudor dar ma grabeam acasa asa ca... next time.

Attached File(s)
Attached File  photo1.JPG ( 1.21MB ) Number of downloads: 10
Attached File  photo2.JPG ( 1.18MB ) Number of downloads: 10
 


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eu_Simplu
post Dec 28 2010, 12:26 PM
Post #328


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 25-December 07
From: Timisoara
Member No.: 115.892



QUOTE (HalbaSus @ Dec 28 2010, 08:18 AM) *
o masina cu tractiune spate chiar poate avea de 3 ori mai multa putere decat masina ta, o masina cu tractiune fata nu [prea] poate avea biggrin.gif


O masina cu tractiune fata poate avea 2xx CP. Sunt cateva modele disponibile cu puteri mari si tractiune fata.
Dar cu cat e mai mare puterea, cu atat e mai mare dezavantajul tractiunii fata.
Din cauza deplasarii maselor, pierde aderenta mai usor la demaraje, un motor mai puternic, de obicei e mai mare si mai greu + cutia de viteze pe fata, duce la o distribuire inegala a greutatii, etc...


--------------------
Infiniti G37 Cabrio 3.7L 7AT
Infiniti G37 sedan 3.7L 7AT
Nissan Primera 2.0
Nissan Tiida 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Dec 28 2010, 02:00 PM
Post #329


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Timisoara - Belgrad ieri....dus dimineata pe o ninsoare faina, drumul alb pe 80% din drum. Intors seara pe o ninsoare ca-n povesti. Drumul f putin circulat, dar am mers lejer 80km/h fara a fi vre-o problema. Am depasit tot in afara de un X5 si in Pajero care erau in alta liga.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Dec 28 2010, 04:41 PM
Post #330


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Mai baieti, eu vad altfel problema cu mersul pe timp de iarna (zapada etc). Ok, ok, e important sa te misti din loc. Categoric. Insa odata miscat de pe loc si fara sa bruschezi masina te duci. Problema eu o vad la a te opri in conditii de siguranta. Ca degeaba mergi cu 80km/h fata de unu care merge cu 40 km/h daca te opresti fix in curu lu' ala din fata ta. La noi, chestia cu opritu' e neglijata de multa lume. Si dai cox si dai si du-te si cand e vorba de franat, hopa......sanie cu zurgalai......buf.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 28 2010, 05:15 PM
Post #331


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson


Cum bine spune maestrul Clarkson in semnatura lui Halba. biggrin.gif

offtopic: Solmar, data viitoare ma supar daca ma mai ocolesti.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Dec 28 2010, 05:32 PM
Post #332


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.550
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



QUOTE (bogcot76 @ Dec 28 2010, 04:41 PM) *
Problema eu o vad la a te opri in conditii de siguranta. Ca degeaba mergi cu 80km/h fata de unu care merge cu 40 km/h daca te opresti fix in curu lu' ala din fata ta. La noi, chestia cu opritu' e neglijata de multa lume. Si dai cox si dai si du-te si cand e vorba de franat, hopa......sanie cu zurgalai......buf.


Chiar n-am avut probleme (si crede-ma sunt unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, in sensul ca am grija de mine)... masina a raspuns normal la frana fie de de motor, fie normala. M-am uitat destul de des la evolutia temperaturii sa nu coboare sub - 4 grade sa ma trezesc cu polei, unde chiar nu te descurci daca n-ai cauciucuri cu cuie. N-am avut temeri si nici n-am fortat masinile din fata in depasiri din doua motive: 1. ma trezeam ca incep sa patineze in fata mea si 2. eu unul urasc flashurile si in general dupa o depasire am trecut pe prima banda automat; dar nu intotdeauna poti sa faci dreapta sa te dai din calea omului si atunci hop, ai un frigider plin de carnita si cateva zambete larg desenate pe laterale plus momente scurte de pantomima (in care centrul de greutate al masinii se deplaseaza pe drepta si toti pasagerii exprima lucruri pe care nici macar soferul nu le simte, ce pacat ca dureaza asa putin...

Mi se pare mult mai inconstient ala care pleaca la drum (in ordinea pretului) cu stergatoare de rahat, cu incalzirea/clima varza (ii vezi cu geamul deschis doar, doar s-or dezaburi celelalte) si in cele din urma cu cauciucuri de vara (aici e vorba de pituli si nu toata lumea are).

Am depasit de cateva ori coloane de 2-3-4 autocamioane (ieri de ex erau in coloana si 2 tiruri cu adr din cea mai periculoasa clasa - transporturi "speciale" cu escorta, girofar, tot tacamul....) care pe ninsoare deasa iti mai arunca si o zloata pe tot parbrizul de ramai orb instantaneu daca nu te ajuta stergatoarele.

This post has been edited by solmar: Dec 28 2010, 05:35 PM


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Dec 28 2010, 05:39 PM
Post #333


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Solmar, nu ma refeream la tine frate. Eu vad ce se intampla in Bucuresti. Multi nu apreciaza distanta de franare / oprire in conditii de siguranta. Venind spre casa am vazut 3 tamponari din spate. Si toate masini numa una si una. Si a mea masina merge ok si se opreste ok, insa prefer sa merg batraneste tocmai pentru a nu da aripi unuia din spatele meu care poate sa vina oricand sanie si sa ma loveasca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Dec 28 2010, 06:42 PM
Post #334


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.550
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Cand vine vorba sa traversez Bucurestiul ma apuca batu' - eu socotesc o ora traversarea in conditii normale (pe directia Ctza/Sibiu), cel mai rapid a fost 25 de minute pe 1 Ianuarie, tarziu spre miezul noptii (era pustiu acum cativa ani, ma intorceam acasa ca aveam treaba). Cel mai incet vreo 2 ore si jumatate din care una si jumate in Militari, bara la bara, intr-o vineri. De atunci nu mai calc vinerea in Bucuresti decat fortat. Pe centura nu ma incanta desi am fost de cateva ori, dar nu pot sa spun ca obtin un timp mai bun. Poate cand o fi gata de la un cap la altul.

Ieri... de ex coada incepea cu 10 km inainte de intrare si toata lumea care intra in Bucuresti dorea s-o faca pe banda a II-a; se mergea prost pana la mall (Militari) apoi relativ bine pana Opera house, putina aglomeratie pana la Unirii si binisor pana la iesire. In schimb pe sensul opus deja era o coada considerabila la Cotroceni. M-am oprit 10 minute la Muncii cu o treaba apoi la iesire la o motorinarie ( rolleyes.gif ). Am traversat relativ repede intr-o ora si putin dar cu 2 opriri. La dus am facut doar 30 de minute.

Pe celelalte iesiri - Glina, Giurgiu ies destul de rar, pe Ploiesti mai des, dar nu le am ca referinta pentru traversada.

Si ca regula in Bucuresti incerc sa nu vorbesc la telefon, nu-mi iese intotdeauna... dar ma straduiesc.

Offtopic: Tudor! Ramane pentru next time... sper sa nu fie pe timp de iarna.
De fapt tot mesajul e off topic... banned.gif

This post has been edited by solmar: Dec 28 2010, 06:42 PM


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Pages V  « < 15 16 17
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 11:29 AM