Noul model Dacia Duster |
This topic is about Noul model Dacia Duster, the author, Mircea104901, wrote about: Era un test facut de ADAC, in care au luat o masina de 5 stele EURONCAP, si au marit viteza de impact cu doar 5km/h - rezultat? Sofer aproape mort /sm ... To read more just scroll down
Noul model Dacia Duster |
Feb 24 2011, 10:33 AM
Post
#161
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
EuroNcap-ul ar trebui luat ca un reper si nicidecum un punct forte in strategia de vanzare a masinii. Nu sunt sigur, dar limitatorul de viteza cred ca e sistemul care te avertizeaza(urla,bipaie) cand treci un anume prag predefinit(il poti programa). O tampenie (am programat-o la Nemo-uri, dar au scos-o baietii ) care, parerea mea, nu ajuta la safety, ci doar, eventual, te scapa de niste amenzi. Referitor la Duster - mie nu mi se pare slaba, sau prost facuta. Poate stalpul s-a deformat un pic cam mult, dar in rest nu mi se pare varza fata de multe alte masini cu pretentii. In nici un caz nu e ca asta -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 24 2011, 10:44 AM
Post
#162
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Asta e o colivie, nu o masina
Nici eu nu iau in calcul prea mult rezultatele EuroNCAP, ce este cu 3,4 si 5 stele, evident. Ce e sub 3 stele conteaza sa eviti, restul sunt oricum sigure daca nu te bazezi doar pe masina si sist ei de siguranta active si pasive, ci si pe experienta ta de sofer. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 24 2011, 11:22 AM
Post
#163
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Mircea, cred ca acest este testul la care te referi:
Stelele astea nu sunt chiar de aruncat. Intr-un accident sunt foarte multe variabile. Prin aceste teste se doreste eliminarea unor variabile, ca sa avem un etalon de comparatie. In testul de mai sus cu Laguna la 80 km/h zona de absorbtie se consuma rapid, dar celula de protectie ramane destul de intreaga. Nu te zdrobeste, dar te scutura rau. In cazul Duster-ului celula de protectie se deformeaza inca de la 56 km/h. La 80 cred ca se face acordeon. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Feb 24 2011, 12:01 PM
Post
#164
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Doru - bine punctat - cele cu 1 stea si 2 ar cam trebui evitate. Parerea mea. This post has been edited by Mircea104901: Feb 24 2011, 12:01 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 24 2011, 04:34 PM
Post
#165
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
http://masini.ro/forum/content/Masini-ro/8...ator-Marketing/ Nu tin musai sa dezgrop un topic prafuit, insa multe din argumente se reiau. O masina optimizata pentru impact la 65km/h este ... o masina optimizata pentru 65km/h. Masina cea mai sigura la impact la 65km/h nu este cea mai sigura la impact 50km/h, una de aceleasi dimensiuni insa cu zona de absorbtie a impactului mai fragila (mai "moale") ar fi mai sigura, si nici la 80km/h, una cu zona deformabila mai dura ar fi mai sigura. Deci, ca sa rezum, daca vreunul pomeneste undeva termenul de "masina sigura" ia warn pentru dezinformare Masinile sunt sigure doar daca nu sunt implicate in accidente. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 24 2011, 06:26 PM
Post
#166
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Bai eu la testele astea nu ma pricep, insa doar sa dai cu ele de pereti si sa le trosnesti din lateral nu e suficient din punctul meu de vedere. Bine, stiu ca se chema crash test, dar totusi. Un test complet ar trebui sa ia in calcul si franele, stabilitate in curbe la o anumita viteza etc. Facute cu anvelopele care le furnizeaza producatorul. Si eventual vizibilitatea din mai multe puncte de vedere. Toate astea intra la siguranta si sunt convins ca mi-a mai scapat cate ceva.
|
|
|
Feb 24 2011, 10:08 PM
Post
#167
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Si nici macar nu ar fi scump testul asta.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 24 2011, 10:12 PM
Post
#168
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
crash testul testeaza siguranta pasiva a masinii. Restul se refera la siguranta activa si asta facem noi pe forum . Cam toate testele auto se refera la siguranta activa
This post has been edited by Lucian107416: Feb 24 2011, 10:13 PM |
|
|
Feb 25 2011, 12:17 AM
Post
#169
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Pai da mai, dar toate astea ar trebui "livrate" la pachet cumva cuantificat. Pana una alta, e foarte importanta siguranta pasiva, insa pe mine unu ma incalzeste mai mult capacitatea (calitatea tehnica) a masinii de a putea evita un accident in situatii critice. Ma rog, soferul plus masina, ati inteles ideea.
Concret - mai tineti minte accidentul ala stupid din toamna trecuta cu loganul de pe Blv. Magheru care a iesit de pe asfalt pe trotuar si a izbit ceva de beton? A murit soferul si parca si un pasager. Pai ala daca nu era in logan si era intr-o masina mai decenta, nu murea din simplul motiv ca masina aia ar fi stat pe sosea si nu ar fi zburat aiurea prin bruscarea volanului. Si exemplele pot fi nenumarate. Aaaa... sa nu-mi aduc aminte cum frana Solenza - am pus odata o frana brusca fortat de imprejurari si am ajuns perpendicular pe sosea din cauza faptului ca nu frana o roata la fel cu cealalta si nu avea mai stiu eu ce sisteme de distributie a franarii etc. This post has been edited by bogcot76: Feb 25 2011, 12:19 AM |
|
|
Feb 25 2011, 09:57 AM
Post
#170
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Aaaa... sa nu-mi aduc aminte cum frana Solenza - am pus odata o frana brusca fortat de imprejurari si am ajuns perpendicular pe sosea din cauza faptului ca nu frana o roata la fel cu cealalta si nu avea mai stiu eu ce sisteme de distributie a franarii etc. Asta e vorba de un defect, nu de o chestie normala pentru Solenza chiar si daca n-are nu stiu ce sisteme de distributie a franarii. Asa se intampla daca dai spaga la controlul tehnic. Acum fara gluma, dezechilibrul la franare e respingere automata la controlul tehnic, chiar daca e berlina din 1970 cu sistem de franare "flintstones". -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 25 2011, 10:37 AM
Post
#171
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Ce control tehnic nenica? Era aproape noua masina. Si a prins si un ITP cu mine pe care l-am facut pe bune si nu erau probleme la masuratorile lor. Toate ITP-urile le fac pe bune. Oricum, fiabila, dar nesigura.Am dat-o cu vreo 90kkm fara sa pice nimic special. Franele propriu-zis nu aveau nimic insa era aiurea distribuita ea ca mase etc. Ceva de genu, ca nu ma pricep. Daca prindea si o roata pe nisip era dezastru.
|
|
|
Apr 25 2011, 11:03 PM
Post
#172
|
|
sofer Group: Membri Posts: 77 Joined: 3-March 08 From: Bucuresti Member No.: 116.542 |
Week-end-ul acesta de Paste am avut ocazia sa testez noul Duster
Weapon of choice - Duster diesel 110CP, versiunea Laureate, 4x4 Traseu - Pitesti,Sibiu,Turda,Valea Ariesului(Muntele Baisorii) si retur Echipaj - 4 persoane, portbagaj plin Voi incepe cu lucrurile buna prima data: - masina are un motor excelent relativ la greutatea caroseriei - cutia de viteze face echipa buna cu motorul (vitezele 1-4 sunt destul de scrute) - cutia are viteza 6-a - insonorizarea motorului foarte buna (mai buna ca la TDI) - suspensii excelente filtreaza gropile fara niciun fel de probleme - consum incredibil 6.3L/100km media primilor 1000km parcursi (3/4 in afara orasului)\ - directia precisa fara emotii Lucruri proaste: - finisaje de calitate medie - butoane puse aiurea (total ne-ergonomic, greu accesibile-ventilatia) - insonorizarea habitaclului la vant (la viteze de peste 100km/h suierul vantului era mai puternic decat al motorului) - capacul portbagajului nu se ruleaza (e o mare bataie de cap daca ai bagaje ce depasesc un anumit volum) - inca se pastreaza claxonul pe maneta - reglajul farurilor se face pe cablu - poate din cauza faptului ca motorul era in rodaj si ca eram 4 persoane + bagaje motorul nu avea zvac-ul de la TDI de exemplu(trage bine dar nu spectaculos) In concluzie masina isi merita banii, mai ales ca va fi folosita pe santier si la iesirile off-road. Din partea mea ca necunoscator in ale masinilor de teren primeste nota 8. Enjoy! 240420113598.jpg ( 1.49MB ) Number of downloads: 17 This post has been edited by mohordbx: Apr 25 2011, 11:03 PM -------------------- VW Golf V Tour 1.9 TDI
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 09:51 AM |