IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

325i E90 consum ulei?

This topic is about 325i E90 consum ulei?, the author, frunzamihai, wrote about: Salut. Am un 325i e90 cu 80.000 km si observ ca imi cam consuma ulei. Cand am luat-o avea uleiul pe minim, am mers 2200 km din Germania si cand am aju ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> 325i E90 consum ulei?
frunzamihai
post Jul 23 2009, 09:05 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 19-July 09
Member No.: 120.492



Salut. Am un 325i e90 cu 80.000 km si observ ca imi cam consuma ulei. Cand am luat-o avea uleiul pe minim, am mers 2200 km din Germania si cand am ajuns aici la scurt timp s-a aprins becul de completare ulei. Am completat cu 1L ulei Castrol 5w30 Longlife 4 si nivelul a crescut la maxim. A trecut o luna de atunci si nivelul a ajuns la mijloc semn ca a mancat 1/2L de ulei. E normal? Sambata ma duc si schimb tot uleiul. din cate am vazut eu in carte schimbul a fost facut la 30.000 km la 45.000 si la 60.000km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Jul 24 2009, 09:19 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Salut Mihai,

Din postul tau am inteles ca a trecut o luna si a mancat jumatate de litru insa nu am inteles cati km ai facut in aceasta perioada.
Oricum, doar presupunand un anumit numar de km ce poti fi facuti intr-o luna iti pot spune ca nu este normal.
Eu il schimb la 10.000 km si de-abia pot sesiza pe joja diferenta de nivel din momentul schimbului pana la urmatorul schimb.
Doar ca idee, cand ai cumparat masina ai masurat compresia pe cilindrii?


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frunzamihai
post Jul 25 2009, 07:41 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 19-July 09
Member No.: 120.492



Pai am mers destul de putin. vreo 1500-2000km. Mentionez ca nivelul se vede electronic la mine si acolo asa aparea ca a scazut de la nivelul maxim la nivelul de mijloc(diferenta de la minim la maxim este de 1L). Astazi am schimbat cu totul uleiul si filtrele si bujiile. Masina are 80.000km. La service imi zicea ca este posibil si din cauza uleiului neschimbat si a filtrelor imbacsite cu praf. Sa fie oare asta? Sa vedem acum daca mai scade nivelul uleiului. Masina trage foarte bine, nu cred ca a scazut presiunea la pistoane, dar poate o sa verific. Ai idee unde as putea face asta? La orice service? Vreau duc masina si la un centru specializat sa verific cati cai putere mai dezvolta. Poate ala de la autovit (am inteles ca acolo ar fi unul).

This post has been edited by frunzamihai: Jul 25 2009, 07:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frunzamihai
post Jul 25 2009, 07:51 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 19-July 09
Member No.: 120.492



mENTIONEZ CA ULEIUL ERA NESCHIMBAT DE 18.000KM, IAR DUPA SCHIMBUL DE CONSUMABILE AM SIMTIT O IMBUNATATIRE A TINUTEI DE MERS.

QUOTE (frunzamihai @ Jul 25 2009, 07:41 PM) *
Pai am mers destul de putin. vreo 1500-2000km. Mentionez ca nivelul se vede electronic la mine si acolo asa aparea ca a scazut de la nivelul maxim la nivelul de mijloc(diferenta de la minim la maxim este de 1L). Astazi am schimbat cu totul uleiul si filtrele si bujiile. Masina are 80.000km. La service imi zicea ca este posibil si din cauza uleiului neschimbat si a filtrelor imbacsite cu praf. Sa fie oare asta? Sa vedem acum daca mai scade nivelul uleiului. Masina trage foarte bine, nu cred ca a scazut presiunea la pistoane, dar poate o sa verific. Ai idee unde as putea face asta? La orice service? Vreau duc masina si la un centru specializat sa verific cati cai putere mai dezvolta. Poate ala de la autovit (am inteles ca acolo ar fi unul).

Go to the top of the page
 
+Quote Post
frunzamihai
post Aug 12 2009, 09:41 AM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 19-July 09
Member No.: 120.492



Dupa un schimb complet de ulei si 1100km, totul este normal. Probabil din cauza faptului ca era uleiul vechi, iar masina a stat mult in parcare nu mai era la fel de bun. In fine, concluzia este ca acum nu mai consuma ulei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 12 2009, 06:33 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Mihai,
nu uita ca uleiul, filtrul de ulei, de aer si cel de benzina sunt elemente extrem de importante pentru motor.
Ma bucur sa aud ca totul este ok. thumbsup.gif


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frunzamihai
post Aug 15 2009, 01:18 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 19-July 09
Member No.: 120.492



QUOTE (Rebel @ Aug 12 2009, 07:33 PM) *
Mihai,
nu uita ca uleiul, filtrul de ulei, de aer si cel de benzina sunt elemente extrem de importante pentru motor.
Ma bucur sa aud ca totul este ok. thumbsup.gif


Da asa este. Am o singura nedumerire. Filtrul de benzina este situat in rezervor. Pentru Europa de Vest nu este specificat un interval de schimbare a acestuia. Dar la noi fiind benzina mai proasta (cel putin asa este opinia publica generala - indreptatita din punctul meu de vedere) poate ca ar trebui sa il schimb. Am mers doar 3500km in Romania (+80.000 in Luxemburg). Ma gandesc ca la 10.000km sa il schimb.

This post has been edited by frunzamihai: Aug 15 2009, 01:19 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 09:51 AM