IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cu Lada prin Europa

This topic is about Cu Lada prin Europa, the author, stasu, wrote about: Stiu ca nu am mai postat de mult pe masini.ro, dar acum cred ca o voi face din mai multe motive, unul dintre el ar fi ca sa le arat celor care stramba ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Cu Lada prin Europa
stasu
post Jan 8 2009, 08:15 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 120
Joined: 20-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 115.183



Stiu ca nu am mai postat de mult pe masini.ro, dar acum cred ca o voi face din mai multe motive, unul dintre el ar fi ca sa le arat celor care stramba din nas si scot cuvinte urate si jignitoare la adresa acestei marci de masina. Nu vreau sa ma laud dar vreau sa precizez celor care nu cred ca Lada e o masina ce merge atat pe uscat, apa, zapada, vant puternic, etc. (in aer inca nu a fost testata de mine, poate au resusit altii ce nu am facut eu tongue.gif). Iar ca sa fiu si mai precis, sa demonstrez ca numele nu a murit, si ca dincolo de granita Romaniei spre Vest, nu esti considerat om de clasa a III-a daca detii o masina veche, indiferent de caracteristica ei.
Asa ca sa nu mai trag de timp am sa va povestesc cum in data de 28 decembrie am plecat in cea mai mare calatorie a mea de pana acuma cu ladita.
Traseul a fost stabilit din timp, iar rezervarile la hostel'uri la fel. Astfel 4 nebunatici au pornit cu "buburuza" de masina in Europa.
Traseul fiind asta: Pornirea din Reghin pe data de 28.12.2008 fara nici o problema am ajuns la Budapesta, unde am si dormit o noapte, nu inainte sa dam o raita nocturna prin capitala Ungariei, a 2-a zi 29.12.2008 am pornit entuziasmati spre urmatoarea capitala, capitala Republicii Cehe, Praga. In Praha (asa cum ii zic cehii) am zabovit 2 zile, ca erau multe locuri de vizitat si de clatit ochisorii. In 31.12.2008 am indreptat panzele spre Munchen, o adevarata capodopera a Germaniei, din ce am vazut si am remarcat, un oras de-a dreptul luxos din toate punctele de vedere, in Munich am si sarbatorit trecerea in anul nou.
In prima dimineata a anului 2009 a pornit mai departe spre capitala Austriei, Viena, unde ne-am petrecut 2 zile minunate vizitand extraordinarele locuri. In data de 3.01.2009 am pornit din nou spre Budapesta, iar acolo am continuat excursia pe care am inceput-o in data de 28.12.2009.
In total am facut in jur de 3400 de km, cu toata harababura din Munich si Viena, ca acolo m-am cam ratacit Razz
Vrea sa va anunt ca Lada poate merge si mai mult decat atat, nu a schitat nici cel mai mic "smarc" de oboseala sau alta defectiune tehnica.
Pornirile reci m-au surprins si pe mine, se pare ca i-a priit aerul rece al tarilor europene, sau poate benzina si gazul Razz, inca nu stiu, o sa pun problema sub lupa;
Consumul a fost relativ bun ptr aceasta aventura, in jur de 8-9 litri gaz per total, la benzina nu stiu, ca am mers foarte putin cu benzina.
Calatoria m-a impresionat nu numai prin locurile frumoase pe care le-am vazut, dar si prin cultura si civilizatia oamenilor care locuiesc acolo.
Cum am iesit din Romania, s-a terminat cu flashurile si cu claxonatul, oameni la locul lor, care au rabdare, stima si respect iti dau drumul chiar daca ei au prioritate, avem multe de invatat de acolo.
Cu aceasta ocazie atasez si niste poze.


Attached File(s)
Attached File  IMG_1655.jpg ( 843.11K ) Number of downloads: 37
Attached File  IMG_1862.jpg ( 1006.68K ) Number of downloads: 23
Attached File  IMG_1896.jpg ( 1.48MB ) Number of downloads: 27
Attached File  IMG_1962.jpg ( 1.43MB ) Number of downloads: 28
Attached File  IMG_2010.jpg ( 1.6MB ) Number of downloads: 31
Attached File  IMG_2015.jpg ( 913.37K ) Number of downloads: 43
Attached File  IMG_2145.jpg ( 1.21MB ) Number of downloads: 16
Attached File  IMG_2145.jpg ( 1.21MB ) Number of downloads: 15
Attached File  IMG_2162.jpg ( 977.83K ) Number of downloads: 33
Attached File  IMG_2173.jpg ( 816.04K ) Number of downloads: 9
Attached File  IMG_2326.jpg ( 1.12MB ) Number of downloads: 14
Attached File  IMG_2413.jpg ( 958.51K ) Number of downloads: 5
Attached File  IMG_2520.jpg ( 656.21K ) Number of downloads: 6
Attached File  IMG_2532.jpg ( 974.51K ) Number of downloads: 7
Attached File  IMG_2564.jpg ( 1001.87K ) Number of downloads: 6
Attached File  IMG_2588.jpg ( 1.28MB ) Number of downloads: 4
Attached File  IMG_2608.jpg ( 826.89K ) Number of downloads: 6
Attached File  IMG_2766.jpg ( 879.18K ) Number of downloads: 14
Attached File  IMG_2883.jpg ( 1.53MB ) Number of downloads: 11
Attached File  IMG_3056.jpg ( 949.68K ) Number of downloads: 14
Attached File  IMG_3207.jpg ( 979.77K ) Number of downloads: 7
Attached File  IMG_3224.jpg ( 1.15MB ) Number of downloads: 15
Attached File  IMG_3241.jpg ( 1.27MB ) Number of downloads: 9
Attached File  IMG_3224.jpg ( 1.15MB ) Number of downloads: 13
Attached File  IMG_3241.jpg ( 1.27MB ) Number of downloads: 8
Attached File  IMG_3339.jpg ( 775.62K ) Number of downloads: 6
Attached File  IMG_3358.jpg ( 695.73K ) Number of downloads: 6
Attached File  IMG_3416.jpg ( 741.4K ) Number of downloads: 5
Attached File  IMG_3419.jpg ( 678.56K ) Number of downloads: 5
Attached File  IMG_3420.jpg ( 930.35K ) Number of downloads: 9
Attached File  IMG_3422.jpg ( 810.89K ) Number of downloads: 7
Attached File  IMG_3426.jpg ( 538.43K ) Number of downloads: 4
Attached File  IMG_3690.jpg ( 1.34MB ) Number of downloads: 5
Attached File  IMG_3710.jpg ( 1.02MB ) Number of downloads: 12
Attached File  IMG_3718.jpg ( 1.14MB ) Number of downloads: 13
Attached File  IMG_3912.jpg ( 784.78K ) Number of downloads: 5
Attached File  IMG_4166.jpg ( 1.23MB ) Number of downloads: 15
Attached File  IMG_4168.jpg ( 1.01MB ) Number of downloads: 16
Attached File  IMG_4189.jpg ( 786.94K ) Number of downloads: 32
 


--------------------
Toyota Avensis 1.6 2002 110 CP
Vaz 2103 75 CP 1980 primavara :)
Gaz 31029 2.5 1993 100 CP Black&White Beauties
Gaz 21 2.5 1963 (Reconstruction on paper)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Jan 8 2009, 09:18 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Foarte misto!
Felicitari thumbsup.gif
Ne spui si noua mai multe informatii despre masina ta? Eu unul chiar as fi curios (an de fabricatie, nr de kilometrii... chestii de astea smile.gif )


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius68582
post Jan 8 2009, 09:23 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 919
Joined: 18-February 06
From: Kronstadt
Member No.: 68.575



Foarte tare !
Felicitari tie si laditei tale pentru road trip-ul efectuat! thumbsup.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stasu
post Jan 9 2009, 12:31 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 120
Joined: 20-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 115.183



Batranica are 29 de ani dar numai cu 188.000 de km la bord, fara RK.
Schimbari deosebite nu are, decat cutia de viteze 5+1, si instalatia GPL Lovato. Restul e mecanica pura smile.gif


--------------------
Toyota Avensis 1.6 2002 110 CP
Vaz 2103 75 CP 1980 primavara :)
Gaz 31029 2.5 1993 100 CP Black&White Beauties
Gaz 21 2.5 1963 (Reconstruction on paper)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Jan 9 2009, 12:59 AM
Post #5


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



Felicitari pentru masina si pentru excursie!

Eu am o singura intrebare...cate viteze are Ladita ta de are 140 kmh la 3500 de rpm (motor pe benzina pus pe GPL...corect?)?!...Sau e ceva legat de condusul pe GPL si nu inteleg eu... unsure.gif

ps: pardon, abia acum am dat refresh si am vazut ca e 5+1...Eu la a mea tin minte ca am vazut peste 4000 rpm la 140... huh.gif

This post has been edited by Hoinar: Jan 9 2009, 01:00 AM


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jan 9 2009, 04:21 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



inca o data iti spun felicitari Colegu' thumbsup.gif

deci iata ca Lada nu e ceea ce credeau unii, ci o masina in toata puterea cuvantului
si franele i-au tinut, si rotile nu i-au sarit, si a consumat si omeneste biggrin.gif

si toate astea dupa aproape 30 de ani!


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jan 9 2009, 05:20 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Bravo, frate! Sincer, jos palaria! Se vede ca este o masina ingrijita si la care se tine...tine-o si tu tot asa! thumbsup.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan84
post Feb 16 2009, 09:12 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 16-February 09
Member No.: 119.293



Felicitari pentru masina si pentru excursie. Am avut tangenta cu modelul asta multi ani. Tata avea una din '76, pe care din pacate a vandut-o inainte sa-mi iau eu carnet. Inainte de revolutie, cine avea masina asta, era cineva... Dupa revolutie au inceput oamenii sa te ia de fraier cand te vedeau cu ea pe drum, cu toate ca e o masina mult mai solida, fiabila si performanta (in limita cailor putere) decat multe masini noi. Daciile in principiu dupa 4-5 ani aveau o caroserie care incepea sa arate ca o curca plouata, iar acum nici nu le mai vezi, pe cand Laditele se tin bine si dupa 30 de ani. Tin minte ca toate rudele mele cu Dacii din 86-92 se rugau de tata sa faca schimb plus ca ii mai dadeau si diferenta cu toate ca Lada era din 76. Barbatilor le placeau spatiul, sportivitatea (in limita celor 75 de cai), dotarile (imitatie de piele, ceasul din bord care ii dadea un plus de stil, scrumiere la toate usile), stabilitatea si consumul. Femeilor le placea bordul. smile.gif . Cunoscuti de-ai mei de pe la tara au unii niste ladite care se tin foarte bine fara interventii majore si nu au fost intretinute deloc.
Mie unuia mi-a ramas la inima masina asta si o sa enumar, ca fapt divers, ce mi-a placut si ce nu mi-a placut:

+fiabilitate
+spatiu interior mare si confortabil, mai ales bancheta spate + cotiera.
+caroseria si capitonajele nu scartie, nu vibraza, sau daca incep sa se auda greierasi, se remediaza usor
+motoare relativ economice si performante (8% mediu fata de o dacie care lua lejer 10% mediu si care tragea si mai greu), reactioneaza ferm la apasarea pedalei de acceleratie si functionau foarte bine la temperaturi extreme cu - sau +
+ruleaza bine pe orice tipuri de drumuri, mai ales drumuri desfundate, araturi, trece usor prin vaduri de apa destul de adanci
+stabilitate buna in viraje (suspensie mai ferma)
+design clasic (chestie de gusturi, mie imi place si acum, unii le injurau inca de prin 90-91 dar nici ei nu stiau ce masini sunt. Se inghesuiau toti la Dacii cu toate ca erau mai scumpe si mai proaste. Defapt singurul avantaj al Daciei era ca avea botul mai "comestibil" si nu te lua lumea de pacalici)
+dotari bune, bord simplu si practic (la vremea ei era considerata masina premium): posibilitatea stingerii luminii din bord pe timp de noapte pentru a nu deranja, scrumiere peste tot (chiar daca la mine in familie nu fuma nimeni), piele (imitatie) pe scaune si usi, ceasul din bord (chestie foarte sic dupa parerea mea), bordul cu foarte multe indicatoare, bine organizate.
+sasiu si caroserie solide si rezistente (soferii aveau o vorba: mergi cum vrei dar vezi sa nu dai intr-o Lada)
+frane bune si care "obosesc" greu, durabile
- bord zgomotos pe drumuri pietruite (zangane de parca ar fi plin cu monezi din cauza suspensiilor mai ferme. Problema asta nu poate fi remediata, boala genetica Lada)
-pedala de ambreiaj si frana care necesita efort mare la actionare
-sistem de incalzire subdimensionat
-caroseria se incalzeste puternic de la soare
-zgomote de vant la viteze mai mari de 90-100 chiar si la viteze mai mici, daca bate vant puternic din fata; sensibilitate la vant lateral

Daca cineva ar veni la mine sa ma intrebe ce masina foarte ieftina sa-si ia, dar care sa fie durabila, suficient de performanta, consum decent si fara pretentii de masina pentru drumuri lungi sau imagine, adica doar pentru deplasari de la A la B as recomanda Lada. Dacia nu, ca pe la 60 mil sunt intr-o stare deplorabila, iar o ladita o gasesti in stare excelenta pe la 25-30 mil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Feb 16 2009, 09:23 PM
Post #9


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Felicitari, tot respectul pentru tine smile.gif
Ce pot sa zic, o masina buna, 190.000 km si 29 ani!
Inca odata felicitari!


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Feb 16 2009, 09:23 PM
Post #10


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



ffff tare , modelul acesta de Lada este unul f bun , Felicitari si multe remakeuri cu ea in UE . thumbsup.gif beer.gif


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stasu
post Feb 18 2009, 07:27 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 120
Joined: 20-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 115.183



Va multumesc smile.gif


--------------------
Toyota Avensis 1.6 2002 110 CP
Vaz 2103 75 CP 1980 primavara :)
Gaz 31029 2.5 1993 100 CP Black&White Beauties
Gaz 21 2.5 1963 (Reconstruction on paper)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reynhard
post Feb 21 2009, 05:24 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 27-October 08
Member No.: 118.381



vis-a vis de replica lui dan 84 depinde de cum este cel care vrea masina. Dc e unul kre le are cu masinile si se pricepe da...daca e cineva asa mai ca mine:D ( chiar sincer nu ma pasioneaza reparatul masinilor etc ) ii recomand o skoda octavia la mana a doua de dupa 2003..ff sanatoase masinile astea. Eu unul am 3 lazi dar..hmm..na:D intelegeti. Merg toate dar nu se compara o masina din Veste cu una din Est c u tot respectul ptr pasiunile fiecaruia. ORicum si dc tot am ajuns la asta..laditele au fost masini bune la vremea lor si in spatiul geografic al lor ( tarile din fosta URSS ) dar vremea lor a cam trecut..acum au aparut serile de 100 ( 110 111 si 112 ) si kalinele si parca mai era ceva dar astea sunt destule de occidentalizate ( si ca forma dar si ca rezistenta, adik sunt masini de consum..sa te tina maxim 10 ani fara prob si cam atat dupa care incepi sa bagi bani seriosi in ele ).

Cred ca si pasiunea asta totusi trebuie sa aiba niste limite ( mai ales ca o astfel de pasiune cultivata trebuie si finantata si stiu persoane care in loc sa dea bani in familie ii dau pe masina si mi se pare ceva anormal ) si chiar nu imi plac cei care au lazi ( nu toti ) si nu stiu de ce se cred asa..ceva gen..bai astia cu daciile niste prosti..noi astia suntem mai speciali.

In fine..desi am in familie 3 ladite ma folosesc de ele..isi fac treaba echitabil dar cand o sa imi iau o masina vreau ceva nou si " care sa porneasca la cheie" si fara sa stau pe sub eea etc ptr ca nici nu ma pricep nici nu imi place si in plus altele sunt prioritatile mele..nu sa stau sa tot carpesc o masina 4 zile pe sapt k sa merg o zi cu ea sau doar in week end. Am nevoie de o masina sigura si pe kre sa o folosesc zilnic oriunde.
Amu' sper ca nu am ofensat pe cineva...mersi si ptr raspunsurile pe care mi le-ati dat pe topicul meu..ca a fost de ajutor:)...in rest...life is good...take charge by controlling things instead of letting them to control you:) ciauless Reynhard va saluta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 24 2009, 03:51 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



sal
sa stii ca nu e asa cu Lada
daca tu ai 3 si niciuna nu merge macar multumitor, ori le-ai luat harbuite, ori ai asteptari peste ce pot oferi ele
eu vorbesc din experienta, si pot spune ca Lada este foarte fiabila
cu exceptia a unui disc de ambreiaj, lant de distrubutie si un rulment la roata spate - piese schimbate in jur de 100 000 km, deci de uzura normala, imi faceam singur la lada reviziile de 10 000 km si atat

deci chestia cu pornitul la cheie cade

o sa radeti, dar Lada mea (si Stasu poate confirma) pornea mai repde decat Fiatul pe care il am acum sau ca alte masini moderne, de ex !
totul e sa stii sa o reglezi

iar daca Lada lui Stasu a ajuns unde a ajuns , si a mea a trecut multi munti din Romania (sunt poze destule pe forum pe aici cu a mea din anii trecuti, pe unde a fost - Transalpina de exemplu), inseamna ca e o masian demna de tot respectul

pe scurt, direrenta s-ar traduce astfel: cam oricine se poate transporta cu o masina moderna, daca pentru o Lada trebuie sa fii cel putin un pic...sofer thumbsup.gif

desi multi o critica, eu ii duc dorul Ladei - in ea ai senzatiipe care nu le ai in multe masini moderne

iar daca e reglata bien si intretinuta, nu e un pericol public, ci o mare placere!


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reynhard
post Feb 25 2009, 01:49 AM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 27-October 08
Member No.: 118.381



A, inteleg ce vrei sa zici. Astea ale mele merg. Din 3 2 merg f bine iar una deocamdata sta:). Nu e ideea de reglat etc k nu e asta o problema....dar mai vad p'aici prin cartier au mai ramas cativa cu lazi....si desi nu prea merg cu ele etc mai mult stau si le spala si nu vor in ruptu capului sa renunte la ele..asta mi se pare stupizenie. Si ale mele au fost ff solicitate ( de la carat sifoniere si canapele, masini de spalat la 6-7 persoane:). Nu vreau sa arat cu degetu' pe cineva doar ca am senzatia ( maybe I'm wrong ) ca unii ( nu toti ) prea pun suflet intr-o masina ( care pana la urma e doar un fier de care te folosesti ) in loc sa fac alte chestii mai..utile. Ciauless
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.lada
post Mar 3 2009, 12:11 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-March 09
Member No.: 119.407



Salut! sunt un fost user de-aici, poate ma cunoasteti tongue.gif k.79 alias admin de pe forumul dedicat smile.gif iarasi mi-am uitat passul laugh.gif ii dau o replica la Dan84, referitor la cateva minusuri mentionate de el:
"bord zgomotos pe drumuri pietruite (zangane de parca ar fi plin cu monezi din cauza suspensiilor mai ferme. Problema asta nu poate fi remediata, boala genetica Lada)
-pedala de ambreiaj si frana care necesita efort mare la actionare
-sistem de incalzire subdimensionat
-caroseria se incalzeste puternic de la soare
-zgomote de vant la viteze mai mari de 90-100 chiar si la viteze mai mici, daca bate vant puternic din fata; sensibilitate la vant lateral "
Deci sa incepem, eu in viata mea nu am avut bordul zgomotos, volanul vechi facea zgomot (claxonul, si ornamentul acela ) iar scartaia plasticul acela de pe stalpul A in contact cu bordul. Dar s-a rezolvat. Ambreiajul e intr-adevar mai tare, dar frana nu (servo). Sistemul de incalzire nu e subdimensionat, poate ca nu are destule locase pe unde sa iasa aerul, dar poti face sauna in timp foarte scurt smile.gif Asta cu caroseria e adevarata, intr-adevar, vara e ca in cuptor. De suflat, sufla tare vantul peste 100, dar niciodata nu am sesizat instabilitate la vant lateral biggrin.gif


--------------------
Lada Club Romania
My new car :D
Respect pt fanii oldies ~!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosminlada
post Sep 2 2010, 11:45 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 30-August 10
From: pitesti
Member No.: 128.885




Stiu ca nu am mai postat de mult pe masini.ro, dar acum cred ca o voi face din mai multe motive, unul dintre el ar fi ca sa le arat celor care stramba din nas si scot cuvinte urate si jignitoare la adresa acestei marci de masina. Nu vreau sa ma laud dar vreau sa precizez celor care nu cred ca Lada e o masina ce merge atat pe uscat, apa, zapada, vant puternic, etc. (in aer inca nu a fost testata de mine, poate au resusit altii ce nu am facut eu tongue.gif). Iar ca sa fiu si mai precis, sa demonstrez ca numele nu a murit, si ca dincolo de granita Romaniei spre Vest, nu esti considerat om de clasa a III-a daca detii o masina veche, indiferent de caracteristica ei.
Asa ca sa nu mai trag de timp am sa va povestesc cum in data de 28 decembrie am plecat in cea mai mare calatorie a mea de pana acuma cu ladita.
Traseul a fost stabilit din timp, iar rezervarile la hostel'uri la fel. Astfel 4 nebunatici au pornit cu "buburuza" de masina in Europa.
Traseul fiind asta: Pornirea din Reghin pe data de 28.12.2008 fara nici o problema am ajuns la Budapesta, unde am si dormit o noapte, nu inainte sa dam o raita nocturna prin capitala Ungariei, a 2-a zi 29.12.2008 am pornit entuziasmati spre urmatoarea capitala, capitala Republicii Cehe, Praga. In Praha (asa cum ii zic cehii) am zabovit 2 zile, ca erau multe locuri de vizitat si de clatit ochisorii. In 31.12.2008 am indreptat panzele spre Munchen, o adevarata capodopera a Germaniei, din ce am vazut si am remarcat, un oras de-a dreptul luxos din toate punctele de vedere, in Munich am si sarbatorit trecerea in anul nou.
In prima dimineata a anului 2009 a pornit mai departe spre capitala Austriei, Viena, unde ne-am petrecut 2 zile minunate vizitand extraordinarele locuri. In data de 3.01.2009 am pornit din nou spre Budapesta, iar acolo am continuat excursia pe care am inceput-o in data de 28.12.2009.
In total am facut in jur de 3400 de km, cu toata harababura din Munich si Viena, ca acolo m-am cam ratacit Razz
Vrea sa va anunt ca Lada poate merge si mai mult decat atat, nu a schitat nici cel mai mic "smarc" de oboseala sau alta defectiune tehnica.
Pornirile reci m-au surprins si pe mine, se pare ca i-a priit aerul rece al tarilor europene, sau poate benzina si gazul Razz, inca nu stiu, o sa pun problema sub lupa;
Consumul a fost relativ bun ptr aceasta aventura, in jur de 8-9 litri gaz per total, la benzina nu stiu, ca am mers foarte putin cu benzina.
Calatoria m-a impresionat nu numai prin locurile frumoase pe care le-am vazut, dar si prin cultura si civilizatia oamenilor care locuiesc acolo.
Cum am iesit din Romania, s-a terminat cu flashurile si cu claxonatul, oameni la locul lor, care au rabdare, stima si respect iti dau drumul chiar daca ei au prioritate, avem multe de invatat de acolo.
Cu aceasta ocazie atasez si niste poze.

foarte frumos felicitari pt tot.......
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 01:17 PM