IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme Swift 1.3 MTA

This topic is about Probleme Swift 1.3 MTA, the author, V_I_C_T_O_R, wrote about: QUOTE (yir Jan 11 2009, 0343 PM) Sunt multi destepti si tu te numeri printre ei, pune mana si citeste ce contine o benzina si pe urma ce contine decar ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme Swift 1.3 MTA
V_I_C_T_O_R
post Jan 12 2009, 01:15 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



QUOTE (yir @ Jan 11 2009, 03:43 PM) *
Sunt multi destepti si tu te numeri printre ei, pune mana si citeste ce contine o benzina si pe urma ce contine decarbusolv detaliat. Dupa aia pui mana si mai citesti despre kerosen. Si pe urma poti sa pui mana sa citesti cate ceva despre cifra octanica si putere calorica, poate o sa poti sa le intelegi pe fiecare detaliat fara sa le faci ciorba. Si la sfarsit mai pui mana si citesti ce e detonatia. Iar la desert enumeri toti senzorii aia multi care intra in contact cu combustibilul inainte de ardere si care sunt compusii care rezulta in urma arderii unei hidrocarburi sau a unei cetone. Si ca sa te racoresti la final poate detaliezi care este volatilitatea benzinei si care a decarbusolvului, a alcolului izopropilic sau a kerosenului.


Nu te supara dar o dai in barci rau de tot. Macar daca dupa explicatia lui xenon, destul de pertinenta zic eu, aveai inspiratia sa te faci ca ploua, erai mult mult mai castigat. Dar este opinia ta si trebuie respectata ca atare. Atata doar ca intradevar poporul roman este in general foarte bun la dat sfaturi si pacat ca unii le iau de bune fara sa se documenteze daca fac bine sau nu intradevar... Cu niste sfaturi gratuite poti sa provoci omului, nevoit, pagube destul de insemnate.


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yir
post Jan 12 2009, 07:42 AM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 8-October 07
From: Bucuresti - Buzau
Member No.: 114.991



Nitrodiluantul are alta compozitie fata de decarbusolv. Daca te-ai mai documenta un pic ai vedea ca orice benzina contine un procent de toluen si xilen, substante majoritare in decarbusolv. De asemenea daca cauti un pic mai detaliat pe internet ai sa vezi ca aceleasi substante se regasesc si in solutii gen Octane booster sau injector cleaner.
Ca fapt divers, am folosit decarbusolv in 3 masini din familie , toate pe injectie si nici una nu a patit nimic. Doar ca unii parametri s-au imbunatatit.
http://www.automotiveforums.com/t54232.html asta am gasit la o cautare rapida.


--------------------
Suzuki Swift 1.5 GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XENON
post Jan 12 2009, 12:53 PM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 24-September 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.032



sunt convins ca s-au imbunatatit. laugh.gif

cu siguranta daca facem analiza chimica descoperim ca intre benzina si motorina sunt f. multe elemente comune, dar asta din nou, nu inseamna ca un motor Otto poate merge cu motorina si un Diesel cu benzina. si cu asta eu inchei discutia pt. ca ar putea dura asa la nesfarsit. nu de alta, dar vreau sa aud poveastea omului cu resoftarea cutiei si a ambreiajului. poate ma duc totusi pe la acel servic sa-mi resofteze cauciucurile de pe fata ca s-au cam tocit de la scartzuri. tongue.gif



--------------------
Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yir
post Jan 12 2009, 02:16 PM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 8-October 07
From: Bucuresti - Buzau
Member No.: 114.991



Adevarul e ca atunci cand ramai fara argumente e bine sa inchei.
Poate hebean s-a exprimat gresit dar asta nu argumenteaza limbajul tau. Puteai sa reformulezi sau daca ai fi citit macar manualul de service Swift ai fi vazut ca acea cutie tot de ecu e comandata iar daca unele piese nu se misca un suficient numar de pasi pot apare probleme.
Si egocentrismul e tot un fel de problema tehnica.


--------------------
Suzuki Swift 1.5 GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XENON
post Jan 12 2009, 08:33 PM
Post #25


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 24-September 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.032



QUOTE (yir @ Jan 12 2009, 02:16 PM) *
Adevarul e ca atunci cand ramai fara argumente e bine sa inchei.


o stii pe aia cu cel mai destept cedeaza? e, de-aia am incheiat. rolleyes.gif
dar te las pe tine sa inveti lumea de bine, poate ne srii si formula de la apa plata, mai faci un plin cu diluant, chestii d-astea tehnice.


--------------------
Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicu.2oo5
post Jan 12 2009, 11:02 PM
Post #26


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 12-October 08
From: Oradea
Member No.: 118.227



QUOTE (XENON @ Jan 11 2009, 04:56 PM) *
ori tu iti bati joc de noi, ori aia si-au batut joc de tine. cum adica sa "resoftezi" niste piese??? e ca si cand ai zice ca resoftezi aragazul sau cana de ceai. REPET, DACA NU E VREO GLUMA PROASTA DE A TA, ATUNCI AU FACUT CEL MAI ORDINAR MISTO POSIBIL LA ADRESA TA.
RECUNOSC, N-AM AUZIT TAMPENIE MAI MARE IN VIATA MEA. NU STIU DACA A RAD SAU CE SA FAC...SUNT IN STARE DE SOC!!! blink.gif

Daca privesti titlul topicului, acesta este "Probleme Swift 1,3 MTA", adica o masina cu cutie automata. Nu cunosc amanunte despre ea, insa mi se pare normal sa functioneze dupa un anumit program, ca nu cred ca foloseste aceleasi solutii tehnice din urma cu zeci de ani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yir
post Jan 13 2009, 05:01 PM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 8-October 07
From: Bucuresti - Buzau
Member No.: 114.991



Eu nu inchei fara sa zic nimic util. Prin urmare recunosc ca sunt nestiutor alaturi de toti cei de aici:
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=to...eaner&meta=
http://www.google.ro/search?hl=ro&sa=X...ter&spell=1
Si legat de reglatul cutiei care unii cred ca e facuta de Fred Flinstone:
A/T Diagnosis General Description
S4RS0A5101005
This vehicle is equipped with an electronic transaxle
control system, which controls the automatic shift up and
shift down timing, TCC operation, etc. suitably to vehicle
driving conditions.
TCM has an On-Board Diagnosis System which detects
a malfunction in this system.
When diagnosing a trouble in transaxle including this
system, be sure to have full understanding of the outline
of “On-Board Diagnostic System Description: ” and each
item in “Precautions in Diagnosing Trouble: ” and
execute diagnosis according to “A/T System Check: ” to
obtain correct result smoothly.


--------------------
Suzuki Swift 1.5 GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Jan 14 2009, 09:43 AM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



QUOTE (XENON @ Jan 11 2009, 10:56 AM) *
ori tu iti bati joc de noi, ori aia si-au batut joc de tine. cum adica sa "resoftezi" niste piese??? e ca si cand ai zice ca resoftezi aragazul sau cana de ceai. REPET, DACA NU E VREO GLUMA PROASTA DE A TA, ATUNCI AU FACUT CEL MAI ORDINAR MISTO POSIBIL LA ADRESA TA.

RECUNOSC, N-AM AUZIT TAMPENIE MAI MARE IN VIATA MEA. NU STIU DACA A RAD SAU CE SA FAC...SUNT IN STARE DE SOC!!! blink.gif



sper din tot sufletul sa-ti revi din soc. e pacat ca o materia ta cenusie (poate prea cenusie) sa se blocheze.

nu o sa-mi pierd timpul cu multe explicatii, iar topicul meu era destinat oamenilor cu acceasi problema.

sincer nu am studiat detaliile exacte ale functionarii cutiei de viteze MTA, insa fiind o cutie semiautomata, atunci tind sa cred ca este comandata electronic. Faptul ca are 2 moduri "economic" si "sport", precum si faptul ca schimbul treptelor de viteze este influentat de modul in care apesi pedala imi intareste parerea.

probabil ca nu ai condus niciodata un suzuki cu o cutie MTA asa ca nu ai de unde sa stii.

ideea de baza e ca sincura interventie facuta la masina a fost cu "laptopul" (in cazul in care nu stii e, trebuie sa-ti spun ca este un abac foarte performant).

ca sfat, dupa ce iti revi din starea de soc, te invit sa studiezi noile tehnologi aparute dupa epoca de piatra. Iti sugerez sa urmaresti si programele TV Discovery care iti prezinta si alte minuni ale omenirii. succes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabin
post Jan 14 2009, 02:48 PM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 253
Joined: 6-December 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.734



QUOTE (hebean113598 @ Jan 14 2009, 08:43 AM) *
ca sfat, dupa ce iti revi din starea de soc, te invit sa studiezi noile tehnologi aparute dupa epoca de piatra. Iti sugerez sa urmaresti si programele TV Discovery care iti prezinta si alte minuni ale omenirii. succes.

=)))))=))))


--------------------
Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertoSW
post Jan 14 2009, 06:53 PM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 53
Joined: 27-August 08
From: Constanta
Member No.: 117.835



Un raspuns cat se poate de edificator.


--------------------
SKODA OCTAVIA TOUR SPORT 1,9TDI
SUZUKI SWIFT 1,3GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 17 2009, 02:02 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Xenon,fara suparare,cred ca ar fi bine sa folosesti alt ton si alt limbaj referitor la user-ii forumului.
Nu cred ca s-a nascut ala care sa le stie pe toate,dar bun simt cu totii am putea avea. wink.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XENON
post Jan 17 2009, 07:01 PM
Post #32


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 24-September 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.032



Buuun, nu mai deschisesem de cateva zile topicul asta si nu stiam ce s-a mai scris pe aici.

1. Atentie, toata lumea! Recunosc ca am facut o confuzie. Citisem cu putin inainte topicul asta: http://masini.ro/forum/content/Swift/20879...imbator-viteze/, care e despre un Swift manual, si am fost convins ca despre asta e vorba. Cam cum credeti ca ar reactiona cineva citind ca unui om i "s-a resoftat" in service o cutie manuala? laugh.gif . Asa ca de aici a pornit totul.
2. Referitor la exprimarea mea la adresa anumitor membri ai forumului, cred ca te-ai referit la discutia dintre mine si yir. De la inceput am fost, sunt si voi fi in continuare 100% convins ca ideea cu Decarbusolvul e o mare prostie, FOARTE daunatoare pt. masina. Indignarea mea provine din faptul ca nu mi se pare deloc normal sa dai sfaturi si sa insisti in niste probleme a caror solutionare nu o cunosti, pt. ca de multe ori poti face mai mult rau decat bine, cum sunt sigur ca se intampla aici.
Cu asta inchei acum discutia, nu ma simt in conflict cu nici un membru al forumului, inclusiv yir, ca dovada discutiile pe care le-am purtat si le purtam in continuare pe alte topicuri.


--------------------
Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yir
post Jan 17 2009, 11:44 PM
Post #33


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 222
Joined: 8-October 07
From: Bucuresti - Buzau
Member No.: 114.991



Forum-ul exista pentru a purta discutii despre diverse lucruri si pentru a primi informatii. Iar cand pui o intrebare astepti raspunsuri, bune sau rele si macar e bine sa iei in considerare pe cei care s-au deranjat sa le scrie.
Am scris mai sus de imbunatatirea parametrilor. Era vorba de parametrii de injectie cititi cu interfata OBD2, mai precis Long term fuel trim si Short term fuel trim in functie de care poti sa iti dai seama daca ai sau nu injectoarele infundate.
Peste tot am spus ca "poti incerca" nu am spus ca e batut in cuie ceea ce eu spun.
Decarbusolvul contine Toluen, Xilen si Acetona. Toluen si Xilen oricum se gasesc in benzina dar intr-un procent mai mic decat daca pui 1L decarbusolv la un plin sau 1/2 rezervor. Nu am spus nicaieri sa pui 30L de decarbusolv in rezervor. Cine vrea sa dea 50% din pretul unui flacon de Injector Cleaner frumos colorat cu ulei de cutie automata poate sa cumpere decarbusolv. Fiecare e liber sa faca ce vrea, ideea e de ce sa nu cumperi acelasi lucru la un pret mult mai mic.
In rest nu am comentarii si nici pica la adresa cuiva.


--------------------
Suzuki Swift 1.5 GS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dokken
post Mar 10 2009, 08:03 AM
Post #34


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 4-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.922



Am intampinat si eu problema cu masina mea. De cateva luni patesc cam acelasi lucru mentionat aici.
In plus, in mod normal, atunci cand masina este in modul Drive (D) ea ar trebui sa plece incet si lin de pe loc. La mine nu se mai intampla asa, ci merge "in suturi". Aproximativ acelasi lucru se simte si cand am frana apasata, in sensul ca motorul zvacneste, ca si cum ar dori sa plece.
Am dus masina in service pt ca aveam bara sparta pe fata si pe langa asta am facut sesizare si pentru problema mentionata de mine mai sus.

Iar pe parcurul acestei ierni am simtit un miros de ulei incins/ars la clima. Lucrul acesta am inceput sa il simt dupa ce am facut revizia de un an, in toamna, dar cand era frig afara, mirosul se sitmea foarte tare. Legat de acest lucru, am observat ca radiatorul are o pata (probabil de ulei) chiar in dreptul jujei de ulei. Nu stiu daca are legatura una cu alta, dar ma gandesc ca poate atunci cand au pus ulei au varsat si pe acel radiator..

Ceva idei despre problemele aparute si la mine?


--------------------
2007 Suzuki Swift 1.3 GS MTA Sunlight Copper Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Apr 13 2009, 09:14 AM
Post #35


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



QUOTE (Dokken @ Mar 10 2009, 02:03 AM) *
Am intampinat si eu problema cu masina mea. De cateva luni patesc cam acelasi lucru mentionat aici.
In plus, in mod normal, atunci cand masina este in modul Drive (D) ea ar trebui sa plece incet si lin de pe loc. La mine nu se mai intampla asa, ci merge "in suturi". Aproximativ acelasi lucru se simte si cand am frana apasata, in sensul ca motorul zvacneste, ca si cum ar dori sa plece.
Am dus masina in service pt ca aveam bara sparta pe fata si pe langa asta am facut sesizare si pentru problema mentionata de mine mai sus.

Iar pe parcurul acestei ierni am simtit un miros de ulei incins/ars la clima. Lucrul acesta am inceput sa il simt dupa ce am facut revizia de un an, in toamna, dar cand era frig afara, mirosul se sitmea foarte tare. Legat de acest lucru, am observat ca radiatorul are o pata (probabil de ulei) chiar in dreptul jujei de ulei. Nu stiu daca are legatura una cu alta, dar ma gandesc ca poate atunci cand au pus ulei au varsat si pe acel radiator..

Ceva idei despre problemele aparute si la mine?

salut

la mine s-a rezolvat. era din soft smile.gif. am avut exact aceleasi simtome. la B&S Motors sa iei legatura cu dl George Nita. dupa ce s-a resoftat cutia mi se pare ca in modul economy masina nu mai e asa de sprintena (schimba vitezele la turatii mai mici decat obisnuia sa o faca inainte). insa nu consider asta o problema.

legat de problema cu uleiul, incearca sa speli motorul iar daca mirosul persista fa neaparat o vizita la service.

numai bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dokken
post Apr 13 2009, 10:07 AM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 4-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.922



Problema s-a remediat prin schimbarea calculatorului de la cutia de viteze. Acum totul e ok!


--------------------
2007 Suzuki Swift 1.3 GS MTA Sunlight Copper Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Dec 22 2009, 08:08 AM
Post #37


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



salutare.

problemele continua cu swiftul sotiei...
devin din c in ce mai dezamagit de alegerea facuta.
Acum se pare ca este computerul cutiei de viteze.
Cum se manifesta: la semafoare sau in coloanele de masini din minunata capitala, se aprinde indicatorul din bord corespunzator problemelor de transmisie (roata zimtata) si masina iese din viteza (sau nu mai intra daca a fost scoasa la punctul mort). frustrant. se pare ca isi revine daca opresc motorul, astept cateva secunde si il pornesc la loc.

Partea si mai proasta este ca cei de la BS motors mi-au schimbat computerul cutiei de viteze si la o luna de la inlocuire problemele au reaparut. Le-am trimis si o notificare celor de la Suzuki Romania (by the way, s-au gandit si ei sa-si faca o reprezentanta oficiala...) si astept cu nerabdare o un raspuns..

A mai avut cineva probleme de acest gen? Le-ati rezolvat?

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 10:18 AM