IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Dacia 1310 - problema electrica

This topic is about Dacia 1310 - problema electrica, the author, valo, wrote about: Simptoma: --Mergeam 10-15 km fara probleme. Daca opream motorul trebuia sa astept 10-15 minute sa mai porneasca. Solutie: Am banuit bobina, care se in ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Dacia 1310 - problema electrica, Dupa 6-7 km imi moare motorul
valo
post Aug 11 2008, 08:47 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 11-August 08
From: Targoviste
Member No.: 117.728



Simptoma:
--Mergeam 10-15 km fara probleme. Daca opream motorul trebuia sa astept 10-15 minute sa mai porneasca.
Solutie:
Am banuit bobina, care se incalzea foarte tare chiar si dupa numai 5 minute de mers. Am observat ca are cateva contacte imperfecte pe care le-am refacut, (am schimbat setul de fise pentru ca mi se parea ca dau scanteie aiurea, cel putin fisa bobina-delcou) iar bobina nu se mai incalzeste asa tare, deci problema rezolvata.

DAR simultan m-am confruntat cu o alta problema...

Motorul tinde sa se opreasca dupa 6-7 kilometri de mers, aceasta distanta fiind din ce in ce mai mica, cu fiecare drum pe care il fac. Am lasat-o "sa se raceasca" doar 5 minute pentru ca bobina nu mai era incinsa, doar calduta. Cand am pornit facea la fel. Smucea din ce in ce mai tare, si nu ca si cum ar fi intrat mizerie in carburator sau nu s-ar alimenta suficient (am avut si de-astea). Fura curent pe undeva si nu stiu pe unde, pentru ca sambata (cu doua zile in urma) i-am verificat toata instalatia electrica. In urma cu o luna resortul de la platina facea masa cu ceva, nu mai stiu cu ce) si am rezolvat asta de atunci. Acum nu-mi trece nimic prin cap ce poate fi, pentru ca 5-6 kilometri ii merg fara probleme! Abia apoi incepe sa ma zdruncine.
Azi ii schimb setul de bujii, dar nu-mi fac mari sperante.

Sper ca cineva a avut in trecut o problema asemanatoare si poate imi da o idee.

Multumesc anticipat.

This post has been edited by valo: Aug 11 2008, 08:48 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valo
post Aug 13 2008, 09:37 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 11-August 08
From: Targoviste
Member No.: 117.728



Nevermind, am rezolvat.

Bobina nu are nimic, era doar o bujie care functiona la un randament mai mic de 10%. Cand am testat-o manual am vazut ca da scanteie unde trebuie si cand trebuie, dar la o retestare, din 30 de incercari a dar doar de 4-5 ori.

PS: Forumul asta mai e activ sau vorbesc singur? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BobbyIT
post Sep 29 2008, 04:57 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 29-September 08
Member No.: 118.071



QUOTE (valo @ Aug 13 2008, 09:37 AM) *
Nevermind, am rezolvat.

Bobina nu are nimic, era doar o bujie care functiona la un randament mai mic de 10%. Cand am testat-o manual am vazut ca da scanteie unde trebuie si cand trebuie, dar la o retestare, din 30 de incercari a dar doar de 4-5 ori.

PS: Forumul asta mai e activ sau vorbesc singur? smile.gif


no offence
Am avut impresia ca te pricepi , dar daca tu zici ca Dacia se opreste de la o bujie.... Nevermind. ermm.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blublu
post Oct 29 2008, 11:23 AM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 29-October 08
Member No.: 118.404



Un sfat.....schimba masina confused.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cararegh
post Feb 14 2009, 05:25 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 14-February 09
Member No.: 119.266



QUOTE (valo @ Aug 13 2008, 09:37 AM) *
Nevermind, am rezolvat.

Bobina nu are nimic, era doar o bujie care functiona la un randament mai mic de 10%. Cand am testat-o manual am vazut ca da scanteie unde trebuie si cand trebuie, dar la o retestare, din 30 de incercari a dar doar de 4-5 ori.

PS: Forumul asta mai e activ sau vorbesc singur? smile.gif

---acelas necaz il am si eu dar eu am schimbat absolut totul nou si tot degeaba ,iar cei care se pricep nu vor sa ne ajute doar ne eau la misto(ex blublu)dar sa ii multumim si sa nu aiba parte de aceste necazuri.pa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 21 2009, 09:26 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



As verifica pompa de benzina. Am avut o problema similara la un Tico. Stiu ca sunt masini total diferite, dar principial nu difera prea mult si simptomele sunt similare.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 22 2009, 12:30 AM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Pompa de benzina la dacie e capsulata si e mecanica. Deci se schimba cu totul, daca te apuci sa o desfaci deja se numeste bricolaj biggrin.gif

La tico era electrica wink.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 22 2009, 01:14 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Hmm, sigur? Ca parca imi aduc aminte la un moment dat, in urma cu vreo 12 ani ca schimbam niste membrane la pompa de benzina la o Dacie. Sau era la Moskwich-ul alor mei? bicycle.gif Greu cand imbatraneste omu'.... sleep.gif


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicu.2oo5
post Feb 22 2009, 06:51 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 12-October 08
From: Oradea
Member No.: 118.227



Nu stiu daca si la modelele mai noi se poate, insa la fosta mea Dacia din 1989 am schimbat membrana la pompa de benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 11 2009, 10:04 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu numai membrana o schimbam la pompa de benzina,dar reglam si plutitorul,folosind grosimea unei tigari ca distantier.
Posibil ca asta sa fie problema,sa nu ai nivelul corespunzator de benzina in carburator,probabil ti se va opri motorul si daca stai la relanti mai mult timp ,nu numai ai daca mergi 6-7 km...


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maria 32
post Apr 1 2009, 02:16 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 22-March 09
Member No.: 119.585



Sau poti folosi benzina din rezervor pentru un scop mai nobil si totdata mai logic: da-i foc caracatitei si scapa lumea de o uratanie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Apr 1 2009, 03:34 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Maria, este posibil ca tie masina respectiva sa ti se para urata, dar nu stiu, sincer, daca e cazul sa faci astfel de remarci...proprietarul se poate simti lezat/jignit si, sincer, ar avea tot dreptul...iar o recomandare de a incendia o masina, oricat de urata ar fi masina respectiva, ma face sa ma intreb cat de mult inseamna lumea automobilului pentru tine...

Pentru o masina proiectata si pusa in circulatie prima oara in anii '60, eu zic ca Renault 12-Dacia 1300-1310 si toate derivatele ulterioare, si-a facut treaba cu varf si indesat...

LE: au mai fost niste randuri pe aici, referitoare in mod DIRECT la tine, ca persoana/membru pe acest forum, da' am decis sa le sterg... whistling.gif whistling.gif ...prefer sa atac ideile tale...e mai corect asa... whistling.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jhonylow
post Aug 8 2012, 09:00 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 8-August 12
Member No.: 139.111



QUOTE (valo @ Aug 11 2008, 06:47 AM) *
Simptoma:
--Mergeam 10-15 km fara probleme. Daca opream motorul trebuia sa astept 10-15 minute sa mai porneasca.
Solutie:
Am banuit bobina, care se incalzea foarte tare chiar si dupa numai 5 minute de mers. Am observat ca are cateva contacte imperfecte pe care le-am refacut, (am schimbat setul de fise pentru ca mi se parea ca dau scanteie aiurea, cel putin fisa bobina-delcou) iar bobina nu se mai incalzeste asa tare, deci problema rezolvata.

DAR simultan m-am confruntat cu o alta problema...

Motorul tinde sa se opreasca dupa 6-7 kilometri de mers, aceasta distanta fiind din ce in ce mai mica, cu fiecare drum pe care il fac. Am lasat-o "sa se raceasca" doar 5 minute pentru ca bobina nu mai era incinsa, doar calduta. Cand am pornit facea la fel. Smucea din ce in ce mai tare, si nu ca si cum ar fi intrat mizerie in carburator sau nu s-ar alimenta suficient (am avut si de-astea). Fura curent pe undeva si nu stiu pe unde, pentru ca sambata (cu doua zile in urma) i-am verificat toata instalatia electrica. In urma cu o luna resortul de la platina facea masa cu ceva, nu mai stiu cu ce) si am rezolvat asta de atunci. Acum nu-mi trece nimic prin cap ce poate fi, pentru ca 5-6 kilometri ii merg fara probleme! Abia apoi incepe sa ma zdruncine.
Azi ii schimb setul de bujii, dar nu-mi fac mari sperante.

Sper ca cineva a avut in trecut o problema asemanatoare si poate imi da o idee.

Multumesc anticipat.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanumarian
post Sep 3 2012, 10:19 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-August 12
Member No.: 139.276



Imi place la dacie ca totul se poate rezolva foarte ieftin. Ti se strica un far.. pac scoti 10 lei si e gata:))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 05:44 AM