Jaguar X type SH - merita? |
This topic is about Jaguar X type SH - merita?, the author, cristip100, wrote about: Buna, M-am gandit sa-mi iau un Jaguar X type din aproximativ 2003-2005, diesel, de 130 cp. Deci care au o astfel de masina, ii rog sa-mi spuna cum se ... To read more just scroll down
Jaguar X type SH - merita? |
May 15 2008, 10:20 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 15-May 08 Member No.: 117.102 |
M-am gandit sa-mi iau un Jaguar X type din aproximativ 2003-2005, diesel, de 130 cp. Deci care au o astfel de masina, ii rog sa-mi spuna cum se comporta, daca sunt multumiti de ea, ce probleme au intampinat cu masina si ..... sa-mi spuna daca ma sfatuiesc sau nu sa mi-o cumpar. Multumesc |
|
|
Dec 22 2008, 06:34 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Doar acum ti-am vazut postarea. Daca mai esti interesat de X Type spune-mi ca iti dau eu detalii.
-------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 26 2009, 05:19 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
inainte sa iti cumperi orice masina second,e bine sa te interesezi daca ai posibilitate de service in apropiere,sau oameni care se pricep la marca respectiva si daca ai surse pe piesele de care ai nevoie in viitor.
jaguar,in mod cert nu e vestit cum ca ar avea piese de schimb la preturi mici....insa din cite am vazut eu dupa 3 ani de folosinta nu incep problemele cum este de asteptat la o masina italiana. oricum...cine are posibilitatea sa se gindeasca la jag nou.cu masina noua stii o treaba... momentan mai sunt modele x-type,inaine de facelift prin showroom-uri cu 27000 euro,tva inclus,cu motor 2,2D(155cp). -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Jan 30 2010, 10:33 PM
Post
#4
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
ce productie este motorul? intretinerea? consumul real? masina in sine cum se comporta? -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Jan 30 2010, 10:39 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Variantele cu motoare diesel sunt numai FWD(la restul poti nimeri si AWD) si daca nu ma insel, sasiul are la baza sasiul de Mondeo, deci prea rau nu sta pe sosea. Daca ma intrebi pe mine sta chiar bine! Avan in vedere ca imi place si Mondeo nou dar si cel vechi -------------------- |
|
|
Feb 2 2010, 09:50 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
am vazut pe autovit la 9500-10000 euro x type de 2000 cmc diesel cu full. ce productie este motorul? intretinerea? consumul real? masina in sine cum se comporta? Eu am un 2.5 pe benzina AWD. Masina este excelenta si nu am avut cine stie ce probleme cu ea iar cand au fost s-a schimbat in garantie (mai putin un far care l-am schimbat ulterior). Plusuri: - materiale de calitate - fit & finish foarte placut cu tot felul de gadgeturi placute (inteligent automatic climat control, spalare faruri, automatic dimming mirror, faruri automate, etc. etc) - bluetooth si telefon incorporat - sistem audio foarte bun - AWD permanent care s-a dovedit competitiv in zeci de situatii - piele Connolly (inca miroase placut) si scaune incalzite cu 10 reglari electrice - dezghetare la clante - consum bun pentru un AWD- V6 2.5L 200 CP 1680kg papa 11.8-12.3 (maxim) in oras / 7.3-7.9 in afara (masina sta permanent in modul SPORT) - stabila si foarte confortabila, masina este o placere - manevrabilitatea este a excelenta, masina este extrem de usor de condus - tobele au un sunet specific foarte cool (eu vreau sa le schimb cu unele Off market facute de Mina) Minusuri: - nu prea am ce-i reprosa, nu are Ipod input (dar a mea e mai veche) - shifterul se misca oarecum mai greoi la temperaturi mai joase de -25 (pana se incalzeste) - este agila si se misca bine dar cutia este gandita pentru confort (in modul Sport insa este cool) - piesele sunt similare la pret cu orice masina luxury (toate piesele cumparate la masina asta sunt facute preponderent in Germania, Anglia sau Italia deci la mine sunt mai scumpe oricum caci vin de peste balta). Daca ai intrebari specifice scrie si iti raspund. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 2 2010, 11:42 PM
Post
#7
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
ce outlander? ce mercedes? oare dau semne de instabilitate in ce priveste optiunea auto?
poate Jaguarul sa mi schimbe optiunile? sigur, pot sa fie si mai noi de atata. mai negociate. preferabil tot adusa de afara. in tara e riscul sa o cumpar pe aia prima de pe mobile cu 300 000 km si 5900 euro adusa in tara si revanduta mie. un amic din state, a gasit un jeep g cheroke cu full in granita cu mexicul si cand a cautat pe net, aceiasi masina era pe anunturi in romania in conditia in care ala care a dat anuntul in Romania abia o vazuse si planuia sa i caute client masinii de pe gard. amicul rapid a dat avans si a facut un roman nefericit. (asta fu paranteza). chiar daca benzinarul e awd, tot consuma prea mult, nu stiu cum sunt raportate intretinerile? daca sunt diferente amri intre ele. apoi taxele la 2.5 sunt mai pacatoase. This post has been edited by RUE: Feb 2 2010, 11:43 PM -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Feb 3 2010, 08:20 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Trecand peste monologul cu pricina , iti pot spune ca nu stiu diferentele intre ele.
Nu am avut niciodata diesel, I'm not a diesel guy deci nu stiu cum se comporta sau ce costuri implica motorul respectiv. Vad ca cel din poza are 126.000, ce iti pot spune este ca probabil va trebui sa te astepti la inlocuirea discurilor de frana (poate au fost schimbate dar nu cred, dar cum nu stim istoria masinii doar dam cu presupusul). In general motorul e singura componenta care ti-ar pune probleme, din punct de vedere body masina este solida, dar la drumurile din Romania... -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Apr 13 2011, 09:39 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 13-April 11 Member No.: 132.009 |
am vazut pe autovit la 9500-10000 euro x type de 2000 cmc diesel cu full. ce productie este motorul? intretinerea? consumul real? masina in sine cum se comporta? Eu am un 2.5 pe benzina AWD. Masina este excelenta si nu am avut cine stie ce probleme cu ea iar cand au fost s-a schimbat in garantie (mai putin un far care l-am schimbat ulterior). Plusuri: - materiale de calitate - fit & finish foarte placut cu tot felul de gadgeturi placute (inteligent automatic climat control, spalare faruri, automatic dimming mirror, faruri automate, etc. etc) - bluetooth si telefon incorporat - sistem audio foarte bun - AWD permanent care s-a dovedit competitiv in zeci de situatii - piele Connolly (inca miroase placut) si scaune incalzite cu 10 reglari electrice - dezghetare la clante - consum bun pentru un AWD- V6 2.5L 200 CP 1680kg papa 11.8-12.3 (maxim) in oras / 7.3-7.9 in afara (masina sta permanent in modul SPORT) - stabila si foarte confortabila, masina este o placere - manevrabilitatea este a excelenta, masina este extrem de usor de condus - tobele au un sunet specific foarte cool (eu vreau sa le schimb cu unele Off market facute de Mina) Minusuri: - nu prea am ce-i reprosa, nu are Ipod input (dar a mea e mai veche) - shifterul se misca oarecum mai greoi la temperaturi mai joase de -25 (pana se incalzeste) - este agila si se misca bine dar cutia este gandita pentru confort (in modul Sport insa este cool) - piesele sunt similare la pret cu orice masina luxury (toate piesele cumparate la masina asta sunt facute preponderent in Germania, Anglia sau Italia deci la mine sunt mai scumpe oricum caci vin de peste balta). Daca ai intrebari specifice scrie si iti raspund. Salut ! Eu nu zic ca nu o fi asa cum zici tu, dar detin si eu un Jaguar X-type 2.5 V6 200 cp, iar in oras am consum 19 - 19.7, pe cand in afara am 14 - 15 . Spune-mi si mie, te rog, cum reusesti tu acel consum, mai ales si pe modul sport. Am eu vreo problema ? Da-mi un sfat, te rog ! Mersi mult ! :-) |
|
|
Apr 18 2011, 05:17 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Salut ! Eu nu zic ca nu o fi asa cum zici tu, dar detin si eu un Jaguar X-type 2.5 V6 200 cp, iar in oras am consum 19 - 19.7, pe cand in afara am 14 - 15 . Spune-mi si mie, te rog, cum reusesti tu acel consum, mai ales si pe modul sport. Am eu vreo problema ? Da-mi un sfat, te rog ! Mersi mult ! :-) Salut Bogdan, Am zis ca nu mai intru pe acest forum dar o fac ca sa te ajut pe tine. Si eu am avut o problema cu Jaguarul la un moment dat cu consumul si manca ca si in cazul tau 18%. Eu activez pe un forum Jaguar deci iti pot spune ce problema am avut eu si ce problema au avut ceilalti in legatura cu consumul. Atasat ai o poza cu motorul meu. Am notat de la 1 la 3 , trei mici lucruri care iti pot mari consumul de combustibil. Toate sunt legate de "aer fals". In primul rand verifica daca cele doua elemente marcate in fotografie cu 1 respectiv 2 sunt conectate cum trebuie la corpul motor si nu trag aer fals. Elementul numerotat cu 3 este in general principalul vinovat pentru consumul marit. Acest furtun are "obiceiul" sa crape la cate 3-4 ani; in general nu vezi crapatura dar daca prin acest element motorul trage aer fals atunci iti creste consumul. El este vinovat pentru 80% in cazurile de consum marit. Si daca tu crezi ca nu e crapat, ai sa fii surpins cati au crezut la fel, l-au schimbat si situatia s-a schimbat radical. De asemenea trebuie sa fie bine strans la capete. Cu aceasta problema intervine si reducerea puterii motorului. In cazul meu a fost senzorul O2. Rebel___X_Type_engine.JPG ( 426.23K ) Number of downloads: 134 Alte doua elemente care duc la crsterea consumului sunt: - Senzorul de O2 - convertorul catalitic. Incepe cu punctul 1, 2, schimba furtunul ala (3) ca oricum nu este o avere. Daca tot nu ai rezultate atunci este probabil O2 sau Convertorul (care ste foarte scump, si eu l-am schimbat; delaerul mi-a cerut $2000 dar am agsit nou nout pe forum la $600). In unele cazuri dupa schimbarea furtunelor a fost necesar de un reflash al Computerului. X-Type ruleaza foarte hot, este sensibil la filtrul de aer care se imbacseste relativ repede. Scoate filtrul de aer, eventual cumpara unul nou si fii sigur ca speli asa cum trebuie cutia filtrului de aer. Ai sa fi surprins cat contribuie la puterea masinii. In alta ordine de idei, computerul de bord al Jaguarului X-type nu este foarte bun la afisarea consumului instantaneu, el iti da mai degraba media pe ultimele ore de functionare iar aici ia in calcul inclusiv ralanti-ul. Fa calculul la pompa; daca obtii in jurul 9.6-10 l/100km atunci motorul tau lucreaza in parametrii normali. Exista persoane care au obtinut8%. Eu am piciorul mai greu. In alta ordine de idei variable valve timing este excelent pentru low end power dar are si reversul medaliei in ceea ce priveste consumul, in special in oras. Sper ca a ajutat! -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Apr 18 2011, 10:57 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Welcome back
Ai fi fain daca ne-ai prezenta in detaliu masinile tale, intrucat nu sunt modele foarte raspandite pe la noi. Sunt sigur ca pentru nu pasionat de masini un V6 e o aparitie interesanta. Unele mai trag aer fals pe la furtunul de la servopompa de frana, sau chiar de la serva in sine, insa nu imi dau seama daca e inclusa intre elementele alea 3 din poza... sincer nu ma prind unde e This post has been edited by James Kilowatt: Apr 18 2011, 11:00 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 19 2011, 12:34 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 19-July 11 Member No.: 134.540 |
Cine este interesat de aceasta masina va rog nu ascultati tampeniile debitate de unii pe aici. Consumul in oras nu scade sub 15%....sincer nu prea scade sub 17% dar se poate obtine si consum de 15%. Este IMPOSIBIL ca un motor de 2500 benzina, cu cutie automata si cu tractiune integrala sa scoata 12 in oras. In afara orasului la un drum drept si relaxant se poate scoate si 10%(greu, dar este posibil). In brosura masinii consumul in oras este de 14 la cutia manuala...asa ca nu va faceti iluzii ca va cumparati masina asta si o sa mergeti cu 12, 13% in oras. Masina este foate buna pentru banii dati pe ea. La interior are intr-adevar materiale de foarte buna calitate(mult peste concurenta), bordul este un pic cam invechit, dar nu e un minus major. Motorul sa nu va asteptati sa va bage in scaun la apasarea acceleratiei...are o acceleratie liniara, in lung si are un zgomot deosebit. Piesele sunt scumpe, cateva dintre ele se potrivesc de la ford mondeo, dar cele care nu se potrivesc nu se gasesc decat la reprezentanta si sunt extrem de scumpe. Una peste alta este o masina premium care iti ofera o anumita prestanta, pe care o iei cu bani putini sh, dar intretinerea costa ca pentru o masina PREMIUM.
|
|
|
Oct 9 2011, 12:10 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 9-October 11 Member No.: 135.773 |
Cine este interesat de aceasta masina va rog nu ascultati tampeniile debitate de unii pe aici. Consumul in oras nu scade sub 15%....sincer nu prea scade sub 17% dar se poate obtine si consum de 15%. Este IMPOSIBIL ca un motor de 2500 benzina, cu cutie automata si cu tractiune integrala sa scoata 12 in oras. In afara orasului la un drum drept si relaxant se poate scoate si 10%(greu, dar este posibil). In brosura masinii consumul in oras este de 14 la cutia manuala...asa ca nu va faceti iluzii ca va cumparati masina asta si o sa mergeti cu 12, 13% in oras. Masina este foate buna pentru banii dati pe ea. La interior are intr-adevar materiale de foarte buna calitate(mult peste concurenta), bordul este un pic cam invechit, dar nu e un minus major. Motorul sa nu va asteptati sa va bage in scaun la apasarea acceleratiei...are o acceleratie liniara, in lung si are un zgomot deosebit. Piesele sunt scumpe, cateva dintre ele se potrivesc de la ford mondeo, dar cele care nu se potrivesc nu se gasesc decat la reprezentanta si sunt extrem de scumpe. Una peste alta este o masina premium care iti ofera o anumita prestanta, pe care o iei cu bani putini sh, dar intretinerea costa ca pentru o masina PREMIUM. Salut, eu am un jaguar x type 2,5 si dak merg cu el linistit ia 14,15 in oras, si cu un plin am facut afara aproape 700 km tot linistit dak ma dau la ea fac doar 500 piesele nu trebuie sa le iei neaparat de la reprezentanta poti sa le iei pe original din anglia la super pret, eu imi iau toate piesele de pe ebay.co.uk si sunt f multumit de pret... iar reviziile sunt chiar ok la pret...dak nu le faci la reprezentanta unde te rup 50 euro manopera pe ora iar iti iau p filtru de benzina 200 lei:)) iar la magazin piese il gasesti si la 20 lei eu sunt foarte multumit de masina... |
|
|
Oct 9 2011, 08:28 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 9-October 11 Member No.: 135.781 |
Buna ziua !
Sunt nou pe aici si v-am descoperit datorita faptului ca am niste probleme cu masina ! Intamplator, fara vointa mea , temporar detin un X type 2.5 4x4 ! Nu am niciun motiv sa va mint , nici nu va cunosc , si mai mult, cum am spus , pur si simplu intamplator mi-a cazut pe mana acest autotorism ! Nu este a mea dar ma folosesc de ea ! Consumul in oras , la cum merge masina( sentiment pe care l-ati impartasit si voi) m-a socat si pot spune ca mi-a intrat la inima : 9 - 9.5 - 10% maxim ! Va spun exact primul drum cand am luat-o ... plec de la SV cu destinatia BC, bag de 100 ron benzina si cu frica ca vezi domle nu mi ajunge ! Am ajuns la BC ( distanta intre orase a fost de 170 km ) , si am zis cand intru pe rosu merg la pompa , dar am observat ca am mai parcurs 55 km in oras fara a se aprinde becul ! Poate aveti probleme pe la masini , poate masina mea are ceva de consuma atat de ok ! Asta ramane sa dezbateti voi ! Azi am observat un anumit lucru , mi s-a aprins martorul de la motor si ca si simptome am observat ca nu prea ma lasa sa trec de 2500 - 2700 rpm in orice viteza as fi ! Dar sunt momente in care merge fara a avea nicio problema ! Daca aveti vreo idee , as dori ca doar cei ce cunosc sa ma sfatuiasca ! Va multumesc ! |
|
|
Oct 10 2011, 07:56 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Nu am niciun motiv sa va mint , nici nu va cunosc , si mai mult, cum am spus , pur si simplu intamplator mi-a cazut pe mana acest autotorism ! Nu este a mea dar ma folosesc de ea ! S-a intamplat sa treci pe langa ea si erau cheile in contact? Consumul de 9-10 in oras e doar daca-l traversezi noaptea. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Feb 7 2013, 08:38 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 19-July 11 Member No.: 134.540 |
QUOTE Salut, eu am un jaguar x type 2,5 si dak merg cu el linistit ia 14,15 in oras, si cu un plin am facut afara aproape 700 km tot linistit dak ma dau la ea fac doar 500 piesele nu trebuie sa le iei neaparat de la reprezentanta poti sa le iei pe original din anglia la super pret, eu imi iau toate piesele de pe ebay.co.uk si sunt f multumit de pret... iar reviziile sunt chiar ok la pret...dak nu le faci la reprezentanta unde te rup 50 euro manopera pe ora iar iti iau p filtru de benzina 200 lei:)) iar la magazin piese il gasesti si la 20 lei eu sunt foarte multumit de masina... Eu intre timp am vandut masina...imi pare rau dupa ea, dar asta e. Cu piesele ai dreptate ca poti comanda din afara, dar dureaza pana ajung si daca nu poti sa astepti dupa ele , le cumperi de unde gasesti. Un vas de expansiune de exemplu costa la noi 700 Ron. In rest alte probleme nu am avut. Am luat-o la 100.000 km si am dat-o la 170.000. Una peste alta o masina buna. |
|
|
Aug 13 2013, 03:11 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-January 13 Member No.: 140.526 |
Buna, M-am gandit sa-mi iau un Jaguar X type din aproximativ 2003-2005, diesel, de 130 cp. Deci care au o astfel de masina, ii rog sa-mi spuna cum se comporta, daca sunt multumiti de ea, ce probleme au intampinat cu masina si ..... sa-mi spuna daca ma sfatuiesc sau nu sa mi-o cumpar. Multumesc daca vrei piese eu dezmembrez jaguar x-type orice motorizare 0726647391,0744161084 |
|
|
Aug 13 2013, 04:28 PM
Post
#18
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Dupa 5 ani cred ca o vinde si el tot de piese
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 03:36 PM |