Noua Honda Accord (europa) |
This topic is about Noua Honda Accord (europa), the author, Niner, wrote about: Alb, cumva? Hopa, tre s-o sterg, vine Tudor sa ma urecheze. Si il are si pe Halba cu el. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" borde ... To read more just scroll down
Noua Honda Accord (europa) |
Mar 13 2009, 08:39 AM
Post
#81
|
|
specialist Group: Membri Posts: 549 Joined: 14-April 08 From: Bucuresti Member No.: 116.914 |
-------------------- Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black |
|
|
Mar 13 2009, 04:44 PM
Post
#82
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Alb sigur.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 25 2009, 06:30 PM
Post
#83
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Honda Accord obtine 5 stele la testele NCAP.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 25 2009, 06:35 PM
Post
#84
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
(am eu un raspuns dar... sa fie masina dauna totala reparatia sa coste prea mult:P ) -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
May 13 2009, 06:46 PM
Post
#85
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
- Honda Accord 2.4 Executive MT este un fel de bestie. De fapt masina arata destul de agresiv la exterior, practic motorul de 200 cai intregeste intr-un fel imaginea data de aspect. Motorul se aude altfel (probabil si datorita celor 2 esapamente sport), rage intr-un fel diferit de susurul pe care il scoate 2.0-ul. Pe bord in stanga au aparut 2 butoane noi si pe volan inca 2 (!!!) - pentru cine nu stie, Honda mea are 16 butoane pe volan, la modelul asta sunt 18. E vorba de CMBS, ACC si LKAS, adica asistent de franare cu radar pentru evitarea ciocnirilor in fata, cruise control adaptiv si asistent pentru pastrarea benzii de mers. Chestii socoteli. In fine, am plecat in test. Masina se simte mult mai agila decat a mea. Se simt caii in plus pe orice turatie dar in special pe VTEC, unde efectiv rupe pamantul, insotit si de un raget fioros. M-a uimit cum se ducea la viteze mari, fara pic de efort. Chestie kinky: cand am urcat avea consum mediu 19.2%... cand am lasat-o era deja la 16%. Si totusi am tras de ea in toate partile, stau si acum si ma intreb ce naiba i-au facut aia care au condus-o inainte. Suspensia mi s-a parut mai ferma desi nu am citit niciunde ca ar fi diferente intre modele din acest punct de vedere. Poate a fost doar o impresie. Una peste alta, masina asta m-a facut sa ma oftic ingrozitor, mai ales ca a aparut si o reducere de pret de ultima ora la Accord. In fine, ramane loc de upgrade pentru viitorul indepartat. - Honda Accord 2.0 Executive AT - mâþa blanda. Identica cu a mea, cu exceptia cutiei automate. Pe care de altfel am fost foarte curios sa o conduc. So, dupa ce am primit 1000 sfaturi sa am grija ce fac cu piciorul stang ca ne trezim aruncati pe parbriz, am plecat la drum. Masina cuminte, docila, excelenta pentru oras aglomerat. Dupa ce am incercat eu sa vad ce si cum si m0am mai invatat cu stilul, am inceput sa fac experimente. Cum experienta mea in AT e minima, eram chiar curios cum reactioneaza in diverse ipostaze. Ei bine, reactioneaza foarte bine. Singura mea suparare era ca nu vrea sa retrogradeze mai multe trepte. Pleeeecaaa de la 3000 rpm si nici moarta nu vroia sa retrogradeze de acolo. Pana am descoperit ca kick-down-ul nu e acolo unde credeam eu ca se termina cursa pedalei ci mai jos putin. Ei bine, vreau sa spun ca pe modul sport si folosind cu incredere noua descoperire am reusit sa imprim masinii un caracter pur sportiv, cu schimbari in rosu si pastrarea turatiei pe curbe la 5000-5500 fara sa accelerez. M-am jucat putin si cu padelele pentru schimbarea vitezelor in modul "Schumi" dar pur si simplu nu le-am vazut rostul. Acelasi efect il ai si pe "sport" doar din acceleratie. Ahh...si inca un detaliu... AT-ul avea consum mediu sub al meu. Asta in conditiile de test drive. Concluzia: dementii au sarit la 2.4 MT sa-i rupa cablul si aia blanzii s-au delectat cu AT. Una peste alta, am vazut la aceste 2 masini diferentele fata de masina mea. AT e deosebita pentru relaxare si un condus eficient dar fara efort, iar 2.4 MT a dezlantuit tot ce era mai rau din mine. Daca ar fi sa aleg acum cu banii in buzunar, parca totusi as inclina spre 2.0 MT in continuare. Sau 2.4... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 13 2009, 08:48 PM
Post
#86
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Chestie kinky: cand am urcat avea consum mediu 19.2%... cand am lasat-o era deja la 16%. Si totusi am tras de ea in toate partile, stau si acum si ma intreb ce naiba i-au facut aia care au condus-o inainte. se poate si mai rau de atat, stai linistit -------------------- |
|
|
May 13 2009, 09:15 PM
Post
#87
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Se poate, dar in Bucuresti unde stai mai mult decat mergi. Nu stiu cum a scazut consumul ala, zau. Cat am mers eu cu ea a vazut numai rosu in fata ochilor, peste tot pe unde s-a putut.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 21 2009, 07:41 PM
Post
#88
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Poate statusera cu motorul pornit la o vorba si de-asta a crescut asa....
-------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Oct 29 2009, 09:46 PM
Post
#89
|
|
specialist Group: Membri Posts: 749 Joined: 3-January 06 From: Bucuresti Member No.: 64.446 |
2.0 A/T consum in Bucuresti 12,5-13,5 in conditiile unei viteze medii de 15-16 kmph (
consum extra 7-7,5 la mers relativ normal -------------------- Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3 |
|
|
Oct 29 2009, 09:56 PM
Post
#90
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Fii si tu mai generos la vorba, sunt curios de un review acum dupa ce te-ai invatat cu masina. Ti-ai facut topic la ea pe "totul despre masina mea"?
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 03:05 PM |