IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Concursul de pronosticuri - editia Sepang 2008

This topic is about Concursul de pronosticuri - editia Sepang 2008, the author, 20krpm, wrote about: cut ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> Concursul de pronosticuri - editia Sepang 2008
20krpm
post Mar 22 2008, 08:01 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



>> cut <<


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 22 2008, 03:46 PM
Post #22


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Intrebare - cum facem cu penalizarile ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Mar 22 2008, 07:53 PM
Post #23


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Damn...... wallbash.gif Io chiar m-am mirat cum de mergeau asa incet la sfarsit.....iar saracu Heidfeld baga slalom printre ei.... ohmy.gif Pt. concursul nostru, io as zice sa nu luam in seama penalizarile, fiindca oamenii aia au obtinut locurile alea pe drept, pe munca lor....ce s-a intamplat AFTER e alta poveste....parerea mea.... whistling.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Mar 22 2008, 08:04 PM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



pai saptama trecuta am recalculat punctele dupa ce a fost descalificat barrichello, cu alte cuvinte am luat in calcul si penalizarile... mie mi se par corecte ambele variante, si sa tinem si sa nu tinem cont de ele, dar cred ca e "loteria" mai mare daca aplicam si penalizarile...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 22 2008, 08:21 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



yeah... le-ar cam trebui ceva mai obiectiv pentru evitarea unor situatii ca cea de ieri. pot sa aduca inapoi regula aia cu parcursul unei ture in cel putin X% din timpul minim. in felul asta scapa de masinile care se tirasc in viteza a 2-a cu mixture low. asta nu inseamna insa ca au scapat complet de incurcaturile de pe traseu. oricum, e interesant startul de miine, cu hamilton in spatele lu balonzo. hehe.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 23 2008, 03:34 AM
Post #26


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



s-ar putea sa ploua nebuneste la sepang. iar vom avea balci si parca vad ca va castiga un non ferrari sau un non mclaren. mi-as dori atat de mult sa castige webber. pacat, pt ca eu il consider intre primii 8 piloti ca valoare pe acest tip si, nu are si el noroc de o masina mai buna. si trulli as vrea sa castige ca apune soarele si pt el.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 23 2008, 06:49 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



webber si trulli au atins si depasit apogeul carierei lor. ce-au facut pina acum au facut, de ceva vreme incoace fac bani si gata. sint amindoi soferi foarte buni, dar n-au avut noroc asa cum au avut altii, sa fie in locul potrivit la momentul potrivit. o victorie pentru oricare din ei ar fi cel mai probabil un noroc, si ar fi meritata ca rasplata pentru o cariera, nu ca rasplata pentru cursa respectiva.

si daca e vorba de ploaie - bring it on, baby smile.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 23 2008, 11:53 AM
Post #28


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



pana la urma, pretendentul la titlu Felipe Massa isi urmeaza cursul inevitabil al carierei: daca sunt 10 masini de ABSOLUT aceeasi valoare , el sa reuseasca sa termine de fiecare data pe locul 10. dezamagit, pt ca as fi vrut ca ferrari sa i-o traga grav lui hamilton. pacat , pt ca massa nu avea altceva defacut decat sa mearga in ritmul lui davidson si termina pe 2. nu a fost presat de nimic si nu avea nici un obiectiv pt restul de 25 de tururi ramase sau poate avea obiectivul sa-si depaseasca propriile neputinte.
raikkonen a fost destept ca a renuntat sa forteze in prima curba cu toate luase interiorul si era evident ca putea trece de massa insa nu a vrut sa ii puna nervii brazilianului la incercare pt ca sigur se putea intampla o prostie. eras evident ca victoria era a lui si , finlandezul a facut ceea ce stie el cel mai bine adica sa aiba rabdare si sa isi vada de ale lui.

Ma bucur f mult pt Trulli si parca as fi vrut ceva mai mult pt webber.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Mar 23 2008, 12:44 PM
Post #29


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



cum adica nu avea niciun obiectiv? poate vroia sa-si recupereze pozitia pe care kimi nu a fost in stare sa o castige altfel decat la boxe...eu zic sa te mai gandesti care dintre ei nu a putut sa-si depaseasca propriile neputinte...
imi pare rau ca massa a inceput cu stangul si sper sa-si revina pana nu ma lasa nervii de tot...
azazel sa nu uiti de intrebarea ptr urmatoarea cursa...mai ai timp, ce-i drept, 2 saptamani...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Mar 23 2008, 08:37 PM
Post #30


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Daca nu ar fi fost Massa, cursa asta ar fi fost monotona. Asa insa, avem despre ce sa ne aducem aminte.



--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Mar 23 2008, 09:49 PM
Post #31


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(AZAZEL @ Mar 22 2008, 12:49 AM) *
Alex tata, daca nici tu nu l-ai pus pe raikkonen victorios insemna ca lumea si-a pierdut increderea in finlandez


Vazusi bre ca daca nu l-am pus io pe prima pozitie, a castigat???? banana.gif beer.gif Bineeeeeee KIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! band.gif Massa nici la inceputuri n-a facut asa greseli....nush ce-i cu baiatu asta! Bravo si pt. Kubica si Kovalainen!!! yes.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 23 2008, 10:48 PM
Post #32


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(oana87995 @ Mar 23 2008, 12:44 PM) *
cum adica nu avea niciun obiectiv? poate vroia sa-si recupereze pozitia pe care kimi nu a fost in stare sa o castige altfel decat la boxe...eu zic sa te mai gandesti care dintre ei nu a putut sa-si depaseasca propriile neputinte...


tipic fanilor lui schumy: in orice prostie pe care o facea neamtul , fanii lui vedeau un lucru bun si in acelasi timp scuze.

pai era evident ce se va intampla in cursa inca din calificari. raikkonen a plecat in Q3 cu mai mult combustibil ceea ce nu i-a dat sanse sa lupte pt pole. bineinteles ca in cele 2 sau 3 tururi in care statea mai mult pe traseu avea timp suficient sa bage rapid si, combinat cu o prima realimentare decenta sa iasa in fata lui massa. raikkonen nu a vrut nici o secunda sa incerce sa-l depseasca pe massa pe circuit pt ca era evident ca massa era infrant de mult. stia pe ce strategie se bazeaza si a facut tot posibilul sa stea in spatele brazilianului la max 1,5 sec iar brazilianul cand s-a vazut pe 2 s-a timorat si a calcat cu rotile in balegar. raikkonen nu a riscat nimic pt ca stia clar ca el va castiga iar cel mai bun exemplu a fost startul , start in care deja ii luase interiorul lui massa . nu a vrut sa ii intinda nervii brazilianului pt ca stia ca acesta putea claca si iesea un acrosaj de care finlandezul nu avea nevoie.

raikkonen nu are nimic de demonstrat in asa fel incat sa incerce sa isi asume riscuri. o face rar si o face cu cap. raikkonen nu a aratat absolut nici o neputiinta pe cand massa a aratat mai multe. cum dracu credea el ca mai poate sa isi recupereze pozitia 1? trebuie sa fii redus rau sa crezi ca poti obtine ceva mai mult in conditiile in care era evident ca vei termina nu mai sus de 2.

raikkonen a fost individul care a controlat aceasta cursa inca de vineri.

si , apropo, anul acesta nu va mai fi nici un scandal de spionaj in asa fel incat ferrari sa obtina si titlul la constructori. acesta va trebui castigat pe traseu si aici este si responsabilitatea brazilianului.

intrebarea pt cursa urmatoare ar suna cam asa: care din cei trei asi si jumatate de la mclaren si ferrari va intra ultimul la realimentare si schimb de anvelope?

This post has been edited by AZAZEL: Mar 23 2008, 10:52 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 23 2008, 11:54 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



azazel, teoria ta, desi se aplica pentru cursa din sepang, e corecta doar pentru cazurile in care cel din pozitia a 2-a are o masina ceva mai rapida decit cel din fata lui. in situatia asta, in cursa, masina a doua n-ar avea suficiente resurse sa faca o depasire pe circuit, dar reusind sa ruleze 2 ture in plus neobstructionala, si evident facind o oprire la pits de aceeasi durata, isi creaza un avantaj.

in schimb, cind masinile sint amindoua la fel, avantajul asta cam dispare, sau mai bine zis e mai greu de evaluat. a doua masina are de mers 2-3 ture cu un rezervor mai usor, in schimb cu cauciucuri cam pe duca. in plus de asta nimic nu-l impiedica pe cel care intra primul in pits sa short-fuel si sa iasa din nou inaintea celuilalt. iar la al doilea schimb deja sint mul mai multi factori care joaca un rol - traficul, pace cars, greseli samd - si e mult mai greu sa mizezi pe faptul ca acolo poti aplica o strategie hotarita dinainte de cursa.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 24 2008, 10:28 AM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(AZAZEL @ Mar 23 2008, 04:48 PM) *
tipic fanilor lui schumy: in orice prostie pe care o facea neamtul , fanii lui vedeau un lucru bun si in acelasi timp scuze.


Si postul tau aduce tot cam a fanatism de genul asta.... adica orice concurs de imprejurari care duce la victoria favoritului e datorat de fapt unei strategii geniale.

Si papagalul de Hamilton care s-a infipt la sf sezonului trecut in singurul m2 de pietris de pe circuit tot datorita claviziunii lui Kimmi s-a intamplat?

Daca o sa se repete insa (macar jumatate din cate ori i s-a "intamplat" lui Schumy), atunci putem scoate factorul "noroc chior" din ecuatie. Vom vedea smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 24 2008, 11:25 PM
Post #35


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



tu consideri ca anul trecut a fost noroc chior pt raikkonen! eu zic ca ceea ce i s-a intamplat lui hamilton la sf sezonului trecut a fost o chestie care a echilibrat anumite lucruri adica raikkonen a avut cateva probleme tehnice cu care a pierdut puncte , iar hamilton a facut prostii mari cu care a pierdut puncte. dintre cei doi a iesit campion cel care a pierdut puncte pe probleme tehnice si cred ca este mai corect asa decat sa iasa campion unul care a mai dat cu mucii in fasole.
in fine, raikkonen va iesi campion si anul asta si cred ca este destul pt a inchide gura si celor mai necredinciosi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGZ
post Mar 25 2008, 03:28 PM
Post #36


expert in grafice si tabele
******

Group: Membri
Posts: 648
Joined: 8-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 114.999



Azazel, da' grea intrebare ai mai pus !



--------------------
OPEL ASTRA K

Daca e s-o dam anonima, atunci o semnez si eu !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 25 2008, 06:58 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



azazel draga, daca e sa ne luam dupa ce zici tu, apai gradul de prostie e direct proportional cu adincimea stratului de criblura. nu mai departe de acu o saptamina jumate, nenea raikkonen ducea greblutza prin pietricelele rosii de la melbourne, dupa o depasire spectaculoasa si eleganta a lui kovalainen, in care planul lui de maestru cu ani de experienta a fost sa nu se gindeasca deloc cum o reuseasca sa ia virajul urmator. daca e sa compar super-manevra asta cu cea a unui rookie cu juma de cauciuc care conduce pe o ploaie zdravana, ghici de care o sa rid mai tare.



--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 27 2008, 11:31 PM
Post #38


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



fiecare pilot mai face o greseala. in australia a fost si randul lui raikkonen. totusi raikkonen lupta pt ceva si isi asuma riscuri. massa nu avea decat sa se resemneze ca va termina al 2-lea.
"A chain is only as strong as its weakest link, and Ferrari's is Felipe Massa," Sir Jackie Stewart, after watching the Brazilian driver terminally spin his Ferrari in Malaysia, told Motorsport Aktuell.

"For me, the key scene was the first corner, when Raikkonen was intelligent enough to not get involved in a collision with Felipe.
"Kimi always saw the bigger picture," Gary Anderson added.

This post has been edited by AZAZEL: Mar 27 2008, 11:38 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 28 2008, 10:00 AM
Post #39


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pai ar fi uncool ca pilotii sa incepe sa se resemneze, si in cel mai bun caz cursele sa se decida in calificari sau la boxe....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

6 User(s) are reading this topic (6 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 10:03 AM