IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test cu Hover Cuv

This topic is about Drive Test cu Hover Cuv, the author, Zoster, wrote about: QUOTE(Laurentiu_007 Jan 17 2008, 1142 AM) Pielea din masna asta stiu ca este artificiala si din cauza asta miroase naspa. Ideea cu braduletul sau aeri ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Drive Test cu Hover Cuv, un 4x4 controversat
Zoster
post Jan 17 2008, 10:55 PM
Post #41


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



QUOTE(Laurentiu_007 @ Jan 17 2008, 11:42 AM) *
Pielea din masna asta stiu ca este artificiala si din cauza asta miroase naspa. Ideea cu braduletul sau aerisitul in masina mi s-a parut mai mult amuzanta. Sincer nu mi se pare normal sa cumpar o masina cu interior din piele si sa fiu nevoit sa aerisesc in ea ca pielea aia miroase urat biggrin.gif Atunci ce rost mai are dotarea asta?
Si uite ca iar revenim de unde am plecat, de la calitatea Made in China si miros de incaltaminte fabricata aici. ermm.gif

Pielea este 100% naturala. La mine in masina nu mai miroase.
Nu stiu cum sa va fac sa pricepeti ca la aceasta masina chinezii s-au straduit sa scoata un lucru bun(nu singuri). Cred ca sunt la inceput de drum. Si mai cred ca expansiunea asiaticilor in Europa va continua prin acesti chinezi. Ceea ce au facut japonezii si dupa aceea coreenii in decurs de cel putin 15 ani respectiv 10 ani, chinezii o vor face in 3-4 ani. Indienii nu se lasa nici ei. Iar firmele mari din Europa ii mai si sprijina. De ce oare?
Cat despre calitatea Made in China ce sa mai vorbim. O gramada de lucruri care ne inconjoara sunt facute acolo. Unele de calitate proasta, altele de calitate mai buna. Dar toate au un numitor comun: pret scazut. Si atunci de ce sa dai o gramada de bani pe un bun facut in vest care face acelasi lucru ca si unul chinezesc. Calitatea e importanta desigur, dar si pretul spune mult. In ultimul timp am auzit diversi proprietari plangandu-se si de calitatea masinilor occidentale. Si cand imi spuneau cati bani au dat ma lua durerea de cap. Despre costul reparatiilor ce sa mai vorbim?!
Dar astia de la banatmotors sau altii ca ei s-au dat la fund? Sa ne spuna cat costa reparatiile sau piesele la ei! Eu nu am avut nevoie de asa ceva pana acum( wallbash.gif )


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Jan 17 2008, 11:55 PM
Post #42


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



Am prins pe Net un articol pe care il dau spre studiu celor interesati:
General Motors said Monday it will start making Cadillacs in China this year, joining a race by foreign luxury car brands to sell to the country's newly rich elite.
The first Cadillac CTS sedans are to roll into showrooms by spring, GM said Monday. It said Cadillac will sell imported models while it prepares to assemble cars at the company's Shanghai factory using imported components.
The announcement is a milestone in China's evolution into a luxury car market. European brands such as BMW and Mercedes-Benz already operate assembly lines in the country, while Ferrari, Bentley and others have set up nationwide sales networks.


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 18 2008, 08:25 AM
Post #43


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Zoster, cred ca e o diferenta intre a asambla ceva in China, cu tehnologia ta si CTC-ul tau si a produce ceva in China, independent. Stiu ca toti sunt interesati de mana de lucru ieftina si abundenta de acolo. Dar o masina de conceptie chinezeasca nu e totuna cu o masina asamblata in China. Idem pentru toate fabricile de electronice, nu? Compari un Sony produs acolo, in fabrica concernului, cu un "Sunny"?


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Jan 24 2008, 12:17 AM
Post #44


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



1. Motorizare Mitsubishi;
2. Sistem de franare ABS si EBD de la Bosch;
3. Aprindere si electonica de la Delphi;
4. Cablaje electrice Volswagen;
5. Acumulatori Varta;
6. Trapa electrica Webasto;
7. Anvelope Good Year.

Ce sa va mai spun?
Voi credeti ca cei de la firmele de mai sus isi permit sa-si bata joc de renumele castigat in ani de munca?
Sa va arat poze?

This post has been edited by Zoster: Feb 3 2008, 06:45 AM
Attached File(s)
Attached File  P1030414.JPG ( 1.13MB ) Number of downloads: 38
Attached File  P1030415.JPG ( 1.15MB ) Number of downloads: 27
Attached File  P1030416.JPG ( 1.13MB ) Number of downloads: 26
Attached File  P1030417.JPG ( 1.1MB ) Number of downloads: 23
Attached File  P1030418.JPG ( 1.48MB ) Number of downloads: 24
 


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 24 2008, 01:04 AM
Post #45


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nimeni nu si-a pus problema sa te lase acumulatorul in situatia unui (Doamne fereste!) accident. De caroserie ne-am facut griji. Pana nu vad un crashtest oficial si mai ales independent cu CUV-ul... imi permit sa raman sceptic. Istoria masinilor chineze ma obliga sa fiu circumspect.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Jan 24 2008, 11:35 PM
Post #46


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



Pentru mine numai e nevoie de teste oficiale. Este o masina solida. Se vede, nu trebuie sa fii mare specialist.
Capota de la motor e atat de grea ca de abia o ridici cu doua maini. Chinezii nu s-au jucat cu tabla la aceasta masina. Si acest lucru se vede peste tot...
Sasiul independent se vede si el. E solid facut. Nu pot sa vad ramforsarile din usi...
Am vazut anul trecut la Bucuresti, in curte la importator, un Hover accidentat. Vitezometrul era intepenit la 120 km/ora. Mi s-a spus ca a lovit in plin un copac. Arata chiar foarte bine pentru o asemenea lovitura frontala. Usile din fata se deschideau cu usurinta iar volanul era foarte putin deplasat. Parbrizul era crapat dar nu era cazut. Motorul era cam varza...
Eu m-am convins ca e o masina solida. Oricum mai solida decat Logan-ul meu de odinioara. Asa ca las pe altii sa stea sa astepte pana o sa apara teste oficiale.
In Italia aceasta masina s-a vandut foarte bine. Citesc de pe Net ca au 90 de dealeri.(www.eurasiamotor.com). Mai citesc ca si in Spania isi va face intrarea. Ce parere mai aveti ?

This post has been edited by Zoster: Jan 25 2008, 06:59 AM


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noreen
post Jan 26 2008, 06:28 PM
Post #47


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-January 08
Member No.: 116.179



QUOTE(Dany_s @ Dec 11 2007, 05:23 PM) *
arata chair bine masina

sigur nu cred ca m-as baga sa cumpar asa ceva...dar le vad ca pe o alternativa in 2-3 ani cand vor fi testate pe terman mai lung masinile astea. Asa pe hartie suna binisor insa sunt prea noi ca sa poti avea incredere in ele pe termen mediu-lung.

Comparatia cu Forester nu-i normala pt ca Forester e un SUV mult mai mic. Din cate vad eu din poze acest Hover e de marimea unui Tribeca sau aproape (poate ar putea cineva sa confirme)


Ca fiabilitate nu poate sa te sperie decat plasticul din interior care in mod cert este de slaba calitate . (Am lucrat in productia de componente de plastic in automotive ) Mai departe , masina este un mix de producatori deja renumiti : Motor si transmisie Mitsubishi, cablaje VW, electronica Bosch ... slavita sa fie globalizarea. Ramane caroseria care chiar daca este facuta in China are 5 ani garantie , sasiul , unde chinezii se lauda ca sunt mari specialisti. Din pacate chinezii mai au mult de invatat la capitolul marketing. Cel mai important lucru pe care il vede clientul este bordul . Ei exact acolo au dat cu batul in balta. Eu conduc un Hover care are 15.000 km si in afara de bordul care ma enerveaza in fiecare zi , masini isi merita banii. Am acceptat de la bun inceput ca este o masina cu tehnologie mai veche dar cumparata pe bani putini si nu ma deranjeaza ca nu scrie BMW pe ea. Inca nu imi permit sa platesc numele. Am platit doar cat costa masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noreen
post Jan 26 2008, 06:34 PM
Post #48


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-January 08
Member No.: 116.179



QUOTE( T u d o r @ Jan 23 2008, 11:04 PM) *
Nimeni nu si-a pus problema sa te lase acumulatorul in situatia unui (Doamne fereste!) accident. De caroserie ne-am facut griji. Pana nu vad un crashtest oficial si mai ales independent cu CUV-ul... imi permit sa raman sceptic. Istoria masinilor chineze ma obliga sa fiu circumspect.


Exista pe www.youtube.com - crash test facut de NCAP cu Hover. Acolo scrie ca au obtinut 4 stele. Am vazut doar impactul frontal si lateral. Ma gandesc ca nu este facut la plesneala. Este sigla NCAP in video. Referitor la istorie. Din fericire aproape toti producatorii din auto au fabrici in china asa ca nu le mai trebuie decat sa vada cum fac altii. !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noreen
post Jan 26 2008, 08:21 PM
Post #49


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-January 08
Member No.: 116.179



QUOTE(AlexTM @ Dec 21 2007, 05:31 PM) *
Eu nu mi-as lua o masina chinezeasca pur si simplu pentru ca e chinezeasca. Punct.
Nu ma mai lansez in alte analize ... ca nu cumva sa ma convinga ca e buna si s-o cumpar smile.gif
Deci, Hover, no way. Mai sunt si alte optiuni.


Asta este marele noroc ! Sunt multe optiuni. Fiecare cumpara ce crede ca se potriveste cu necesitatile si cu posibilitatile lui. Pana cand te hotarasti sa dai o sansa masinilor sunt sigur ca deja folosesti laptop, telefon mobil, calculator de birou, televizor, home cinema, haine etc. Te rog incearca sa te uiti mai atent la ce folosesti. Spre disperarea tuturor, 90% sunt fabricate de firme de renume dar cu costuri mai mici in.... China. In cazul Hover este exact invers ! Se asambleaza de o fima din China dar componentele sunt de renume :Motor si transmisie Mitsubishi, cablaje VW, electronica Bosch, Varta, Goodyear, si lista continua. Cat despre Peugeot,... si eu mi-as dori un 4007 ( care se realizeaza tot pe platforma tehnica a lui Mitsubishi ) dar inca nu imi permit 45-50.000 Eur pentru o masina pe care o vand dupa 3 ani !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noreen
post Jan 26 2008, 08:44 PM
Post #50


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-January 08
Member No.: 116.179



QUOTE( T u d o r @ Jan 15 2008, 06:25 AM) *
Zoster, hai sa revenim la masini, ca de aia suntem aici.

Intrebare: reviziile sunt la 7500 km? Si cat te-au costat? Interiorul cum se comporta? Scartaie... nu scartaie? Sistemul de tractiune integrala e permanent? E de productie proprie? Cum se aude in habitaclu zgomotul? Hai ca ti-am pus multe intrebari, pentru mai buna cunoastere a masinii.
Daca banatmotors poate fi obiectiv (aici n-am vrut sa fiu ironic, uneori pur si simplu e mai greu sa iti judeci proprii tai copii), il rog si pe el sa ne spuna.


Revizii la 10000 Km- cost 391 Ron. Nu mai are la 60.000 pentru ca distributia este pe lant. Interiorul in afara de bord care din pacate scartaie la denivelari nu exista inca zgomot de interior. Integral permanent ! Nu am nevoie ! Vreau sa stiu ca daca vreau 4x4 il pun eu cu mana nu ma bazez pe electronica masinii sa cupleze cand piered aderenta. La drumurile din Romania electronica pica prima si este destul de trist sa te bazezi pe 4x4 si sa nu functioneze. Sistemul si transmisia sunt cumparate la pachet de la Mitsubishi. Sunt componente complicate la care chinezii si-au recunoscut lipsa de experienta. ( ca de altfel si Peugeot la capitolul 4x4 sau Mitsubishi la capitolul diesel ). Masina inca nu este la nivelul masinilor europene din punct de vedere al calitatii finisajelor sau al tehnologiei. Nici nu s-a dorit sa se concureze greii din industria 4x4 pentru ca nu au experienta necesara. Au facut parteneriate cu cine au putut si au scos o masina rezonabila care este la cel mai mic pret din gama offroad ( nu SUV de oras sau altceva ). Cred ca este bine sa fie pe piata si o asfel de alternativa. Masini de suercalitate la superpreturi exista o gramada pe piata. Ai de unde alege. Cat despre tipul de la Banat Motors. E un tip OK si e normal sa-si laude marfa. El acrezut primul in masina asta si bine a facut. Daca nu era el probabil ca renuntam, pentru moment sa visez la un offroad. Sa nu crezi ca eu nu am avut suspiciuni cand am auzit unde se realizeaza Hover-ul. Am plecat de la premisa ca daca tot primesc 100 de mii garantie , dupa 100 de mii o vand. Tot o sa iau 10-12.000 pe ea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noreen
post Jan 26 2008, 08:54 PM
Post #51


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-January 08
Member No.: 116.179



QUOTE(adi.mitrea @ Jan 15 2008, 10:09 AM) *
În mare parte sunt de acord cu tine.

Cum Peugeot-ul tău este și Ford și Citroen, așa Great Wall este și Mitsubishi, adică japoneză. Mă îndoiesc foarte tare că un Pajero din anii 2.000 ar fi mai sigur... Oricum, în seria de filmulețe postate de tine se vede că mașinile GW se comportă MULT mai bine decât ale altor constructori din Țara Soarelui Răsare.

Eu văd acest Hover Cuv ca pe o mașină solidă, și dedicată celor care vor mai mult mecanică și simplism, nu kilometri de fire și integrate. Un nostalgic al vremurilor 4x4 din anii 1990-2000 nu prea mai are ce găsi în afară de Land Cruiser și Patrol, și alea rare (chiar și noi) și scumpe.

Nici Logan-ul nu este o mașină excelentă, dar are raport calitate/preț bun. Cam asta oferă și Hover Cuv. Până acum nu am văzut la volanul vreunui GW vreun manelist. Adică MULT mai mulți vezi în ML, X5, Navara, Tuareg, Cayenne...

Oricum invitația celor de la Banat Motors mi se pare o chestie de bun gust, ceva ce ar trebui să facă toți dealerii de mașini din țara asta. Care sunteți pe aproape, profitați. Pe cuvântul meu că te distrezi la volanul lui Hover Cuv, mai ales dacă-l bagi pe arătură! thumbsup.gif


Vis a vis de cei de la Banat Motors... Mie mi-au oferit drive test la domicilu ! Am sunat la ei si mi-au spus ca daca nu am timp sa merg pana la showroom , vin ei la mine. Dupa ce mi-am luat masina m-au sunat sa-mi spuna ca trebuie sa-mi fac schimbul de ulei si l-am primit gratis (pentru ca am fost printre primimii clienti ). Sunt ei mici si la inceput dar sunt sufletisti. Prefer o firma ca asta care sa ma respecte ca si client decat sa pazesc usile service-urilor la greii din industrie. Am vazut deja vreo 6-7 masini prin oras. Inseamna ca le merge binisor pentru inceput ! Eu unul le doresc mult succes. Este loc pentru toata lumea !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 27 2008, 11:16 AM
Post #52


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Noreen, te rog nu mai posta consecutiv, incarci inutil pagina si nu poti fi urmarit. Ai buton EDIT la postul initial, poti completa. smile.gif Bine ai venit pe forum.
Ma bucur sa aud de clienti CUV multumiti, pana la urma asta e scopul unei maisni, sa ne multumeasca.

Am doar o observatie de facut. Testul NCAP despre care vorbesti e cel din link-ul pus de mine mai sus, la inceputul topicului? Daca ala e, sa stii ca nu e oficial, e unul facut de chinezi, la viteza inferioara. Eu il astept pe cel oficial EURONCAP.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noreen
post Jan 27 2008, 10:02 PM
Post #53


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-January 08
Member No.: 116.179



QUOTE( T u d o r @ Jan 10 2008, 10:01 PM) *
Zoster, nu esti acelasi cu banatmotors, Florin de la banatmotors si alte variante de nume care contineau invariabil acest nume de dealer auto, nu? Unde ai mai vazut tu aici, pe forum, publicitate la un dealer auto? Neplatita, ca doar nesimtirea noastra n-are limite, nu? In orice loc civilizat exista reguli, pe care TOTI, fara exceptie de vechime, le respecta. Daca insul cu pricina a insistat sa nu se conformeze.. ce-ai vrea tu? Sa se faca rabat pentru el de la regula?!

Daca te-ai fi uitat cu atentie, aici sunt membri vechi care lucreaza la diversi dealeri si care au ajutat pe altii cu sfaturi bune si chiar la cumpararea masinii. Dar nu au facut reclama firmei lor, nici prin nume si nici in alt fel. Doru, care este chiar moderator, e cel mai bun exemplu, dar mai sunt si altii.

Dar sa te inregistrezi pe forum pentru a face publicitate gratuita firmei tale... asta e chiar penibil. Daca nu vezi asta in posturile celui in cauza... nu pot spune decat ca nu vrei s-o vezi. Desigur, in conditiile in care nu ai nimic de-a face cu insul respectiv, in caz contrar e si mai grav din punctul de vedere al bunului simt. Si te rog sa nu mai postezi consecutiv, exista butonul "edit", foloseste-l cu incredere.


Servus !
In calitate de utilizator nou pe forum mi-as dori sa cunosc si eu regulile. Am vazut mai devreme anumite discutii aprinse referitoare la cei care vor sa-si faca reclama. Nu vreau sa pic in aceeasi extrema. Ce anume este voie si ce anume nu este voie. Daca sunt utilizator de Hover pot sa-mi dau cu parerea si despre alte marci ? Daca cineva este deranjat de ceea ce spun sunt atentionat cumva ? Ca utilizator de Hover il cunosc pe dealer-ul din TM. Am voie sa spun ceva despre el ca persoana ? Atat cat stiu !!! Multumesc pentru sprijin ! PS : Tudor ! Am vazut mesajul tau ! Scuzele de rigoare ! Ma descurc ma greu cu tehnologia si inca nu-mi dau seama exact cum functioneza forum-urile. Un amic mi-a spus ca daca vreau sa aflu mai multe despre masini sa intru pe forum ! Asa am ajuns la voi ! Daca mai fac boacane va rog sa ma corectati ! Nu sunt din rea intentie ! Multumesc de intelegere !

This post has been edited by noreen: Jan 27 2008, 10:09 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 27 2008, 10:26 PM
Post #54


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



http://www.masini.ro/forum/content/Regulam...261/Regulament/ - acesta e regulamentul. Citeste-l, e de bun simt si in rest, comportamentul civilizat e bine venit aici.

Bineinteles, poti discuta despre ce subiect doresti, in conditiile in care respecti regulamenul. Experienta fiecaruia dintre noi e importanta si ajuta pe altii.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 27 2008, 11:07 PM
Post #55


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



@Tudor: si trebuia un post kilometric in care sa citim un roman intreg?!
Las ca asa macar putem urmari ce are de zis noreen.
Ca o completare la acest topic. In CT este un Hover CUV, taxi, domnul de la volan pe langa obiceiurile de taximetrist si-a insusit si obiceiurile de posesor de SUV adica forteaza depasiri si treceri de pe o banda pe alta si i se care ca e regele soselelor, sper sa nu dea peste careva mai "rege" ca el tongue.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Jan 29 2008, 10:57 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



Mama ce s-au inmultit CUV-urile astea, WOW, Hover asta e chiar cumparat sau mi se pare mie??? Numai azi fara exagerare am avut in fata masinii, in trafic, numai putin de 6 de diferite culori, si cateva pe care le-am vazut in mers. Masina asta o sa se inmulteasca si o sa bata loganul??? hai ca pe asta nu o cred smile.gif) dar deja imi place tot mai mult, crd ca m-am obisnuit cu ea... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Feb 3 2008, 07:07 AM
Post #57


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



QUOTE( T u d o r @ Jan 24 2008, 01:04 AM) *
Nimeni nu si-a pus problema sa te lase acumulatorul in situatia unui (Doamne fereste!) accident. De caroserie ne-am facut griji. Pana nu vad un crashtest oficial si mai ales independent cu CUV-ul... imi permit sa raman sceptic. Istoria masinilor chineze ma obliga sa fiu circumspect.

Poate acum o sa ma credeti:
"03.02.2006 - China is following in the footsteps of the United Sates, Australia and Europe in the field of vehicle testing with the launch of the New Car Assessment Programme China (NCAP China). NCAP China will develop its own assessment protocol and testing methodology based on the Euro NCAP model. It will be an independent programme providing comparative star ratings for the vehicles it tests.

China’s largest automobile club, the China Automobile Association (CAA) and Tsinghua University have formed a partnership to usher in the initiative. In a joint statement Xie Weiche, Vice President of Tsinghua University and Mr Richard Harding, CEO of CAA said, “NCAP China will give the Chinese automotive industry its own world-class vehicle safety standards, supporting the Chinese industry’s international inspirations.”

It has been estimated by international experts that in countries where NCAP programmes have been established, car safety improvements have reduced the number of severe injuries resulting from road crashes by some 30%.

Launching the programme Harding said that in order to succeed in a global market “China needs a world-class consumer-based vehicle safety standard that builds confidence in the safety of cars sold and driven in China, as well as manufactured cars sold internationally. To enter the international market, China’s auto brands must break market entry barriers. That is one of the objectives of NCAP China.”

Major NCAP programmes including Euro NCAP, US NCAP and Australian NCAP have sent a letter of support welcoming NCAP China and setting out the qualities that will make it a success – fairness, transparency and independence."
Sursa o puteti gasi aici


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

26 User(s) are reading this topic (26 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 01:52 PM