IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pajero 2007

This topic is about pajero 2007, the author, floryntd, wrote about: QUOTE (Cristiano Aug 11 2008, 0258 PM) Pajero foloseste motoare de volkswagen ? /dry.gif" style="vertical-align:middle" emoid="_" border="0" alt="dry. ... To read more just scroll down

6 Pages V  « < 4 5 6  
Reply to this topicStart new topic
> pajero 2007
floryntd
post Aug 18 2008, 03:08 PM
Post #101


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 7-January 08
Member No.: 115.996



QUOTE (Cristiano @ Aug 11 2008, 02:58 PM) *
Pajero foloseste motoare de volkswagen ? dry.gif


Outlanderul foloseste motorul de 2.0 litri si 140 CP de la VW.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
floryntd
post Aug 18 2008, 04:05 PM
Post #102


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 7-January 08
Member No.: 115.996



M-am dat cu Mercedes GL 320 CDI in weekendul acesta (Demo car de la Casa Auto). biggrin.gif Am ramas paf. E mai smecher Pajero in off-road extrem, in sensul ca are limitele mai sus, dar atat. PUNCT. In rest GL-ul e OZN. Chiar si pe pietre merge suspensia aia ca si covorul lui Alladin. Problema e ca desi daca vrei sa ti-l cumperi din RO pretul e incredibil (o varianta echipata complet sare de 100.000 coco), daca il comanzi in state...SURPRIZA... iti iei unul la 80-85.000 aproape full. La ei sistemul e diferit merg mult pe pachete iar echiparea standard difera..
E valabil si pentru multe alte marci. Daca faci abstractie de vitezometrul in mile si de semnalizarile rosii pe spate... Oricum m-a intors pe dos masina aia si oricat de fan Mitsubishi/ Nissan/ japan&co. etc. ai fi... te dai jos bolnav...

Pana una alta am participat la Mitsubishi Adventure Day organizat de dealerul Iricad la Galati acum vreo 2 luni... Au adus 2 Pajero si 2 L 200 cu modificari minime si cauciucuri BF Goodrich + niste instructori idioti complet de la Bucuresti. Era unu gras de la nush ce revista De teren sau Off road magazin nu mai stiu. Cert e ca erau niste lepre plictisite. Tot astia care au condus Aro la greu la viatza lor stiu meserie. Erau niste "nene" d-astia si au confirmat pe deplin. Cine vrea off-roader adevarat + SUV la pachet sa-si ia Discovery 3. E cel mai bun all-rounder. Cu modificarile de rigoare bate orice Mitsubishi. Am vazut ce poate si Pajero si L 200 - care a propos e tanc - bate pajero LWB in offroad rusinos. E o metoda eficienta sa-ti dai seama pe ce-ai dat banii. Clar. Din punctul meu de vedere, daca iti iei Pajero ca sa-l bagi asa cum l-ai luat de la dealer prin pietroaie si altele, nu faci nici o branza. Ori bagi bani in el si ii pui protectii/ scuturi/ suspensii/ cauciucuri/ troliu basca ii mai sudezi si niste si niste placi de otel pe laterale ori te plimbi cu el pe pasune. Altfel patesti ca unii care vin cu ele mototolite incet-incet de la munte. Am facut inca 7000 kilometri cu a mea de-atunci. Merge misto. Daca mergi pe pilot la 100-100 km/h faci lejer 850-900 km cu un plin (eu m-am plimbat prin Grecia) si revin la problema cu motorina la noi. Poate sunt eu tampit dar motorina de la British Petroleum din statiile alea ale lor jegoase e motorina adevarata. Deci se simte si la consum si mai ales la modul in care suna/trage motorul. La noi o indoaie cu ceva ca altfel nu inteleg.

A inceput sa se inchida / deschida usa spate stanga mai greu. A mai patit cineva la fel??
Se slabesc in timp ?!

Poate peste cativa ani, facem un topic cu Mercedes. Pana atunci sanatate si spor la bani biggrin.gif

P.S. Si atentie la bulgari daca treceti pe-acolo. Pe mine m-a "usurat" de niste euroni politia ai a lor de kkt si la dus si la intors - la intors vroiau sa-mi retina permisul pt ca aveam chipurile 120 prin localitate, trompetele dreaq. Nu mai intru in amanunte ca incept cu bagat si scos. Am ceva cu mama lor de cultivatori de castraveti, neam de imputiti..
Attached File(s)
Attached File  qqzCv3342516_02.jpg ( 49.31K ) Number of downloads: 23
Attached File  G6VB0R534675_02.jpg ( 44.85K ) Number of downloads: 14
Attached File  bK2WAR502208_02.jpg ( 48.9K ) Number of downloads: 11
Attached File  _jbxh0477050_02.jpg ( 53.99K ) Number of downloads: 13
Attached File  ULUkqB055840_02.jpg ( 61.91K ) Number of downloads: 15
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristiano
post Sep 10 2008, 12:10 AM
Post #103


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 19-February 08
Member No.: 116.421



La testu asta smile.gif nu exista namoale , rampe , apa , penti , etc. ? biggrin.gif ca sa fie off-road drive.gif !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristiano
post Sep 10 2008, 12:16 AM
Post #104


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 19-February 08
Member No.: 116.421



Crezi tu ca un Discovery3(nemodificat) bate un Pajero2007(nemodificat) ? dry.gif ...eu nu cred rolleyes.gif !...de ce ?
1.Gabaritul mai mare
2.Garda la sol mai mica
3.Motor , transmisie , mai slabe
4.Cand iesi cu un Land-Rover prin munti , dupa ce termini plimbarea , il bagi in service.
Apropo , sa nu te iei dupa filmele de pe youtube !

This post has been edited by Cristiano: Sep 10 2008, 12:20 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
floryntd
post Sep 10 2008, 01:18 PM
Post #105


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 7-January 08
Member No.: 115.996



biggrin.gif esti extremist, vere. Mitsubishi Adventure Day nu e o competitie pentru profesionisti. E o metoda eficienta de a arata cumparatorilori fosti si viitori pe ce dau banii. Nimeni n-ar fi vrut noroaie, trolie si chestii teribiliste de genul asta. In al doilea rand off-roadingul nu inseamna neaparat noroaie, apa, si kkt amestecat. Si pe pashune tot off road e. Paris-Dakar nu prea are apa, noroi, rampe imposibile etc. ci mult nisip.. deci nu e off-road, nu?
Majoritatea celor care cumpara off-roadere nu au noroiul ca principal factor de decizie in cap, ci POSTURA, SIGURANTA, SPATIUL cat si capabilitatile in off road. Revin la M. Adventure Day. Desi in pozele respective nu e sesizabila dificultatea traseului, pe parcursul lui am avut ocazia sa stam la inclinatii de aproape 30-40% pe mai toate axele; fiind pamantul sfaramicios din cauza secetei, la anumite rampe am vazut tractiunea lucrand destul de din greu; am avut posibilitatea sa coboram rampe extrem de inclinate- toate astea pentru soferi obisnuiti ca noi, cei prezenti acolo pt prima data, inseamna ceva. Au existat si oameni cu experienta dar astia sunt putini si oricum au ales instant L200, nu Pajero ca benchmark. In acelasi timp, am vazut ce poate face un Land Rover Discovery 3. Este foarte performant, atat ca performante on-road cat si off road.

Sunt de acord cu tine , Cristiano, in ceea ce priveste fiabilitatea modelelor Land Rover, insa ca si tehnica sunt smechere. Peste tot unde citesti de el si nu ma refer la reviste de labagii romanasi, aceleasi lucruri despre el:
"2005 Land Rover Discovery III
Outstanding breadth of capability matched to distinctive & versatile design
An all-new premium suv, packed with user-friendly technology
Exceptional breadth of capability – dynamic on-road performance and class-leading off-road
Bold and distinctive design that delivers a spacious, versatile and comfortable seven-seat cabin
Production debuts for land rover’s innovative terrain response™ and integrated body-frame™
New engines tailored for land rover, plus six-speed transmissions and air suspension
Eyecatching "

Ia si citeste pe www.difflock.com / www.worldoffroad.com etc. Google it. Nu pledez in defavoarea lui Pajero. Spun doar ca este o masina performanta, cel mai bun all-rounder.

Va salut.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristiano
post Sep 11 2008, 01:51 AM
Post #106


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 19-February 08
Member No.: 116.421



Salutare !
Nu sunt extremist biggrin.gif dar totusi , chiar nu crezi ca nu ar fi stricat ceva "mud terrain" pe acolo ? biggrin.gif , vezi mai bine ce cumperi wink.gif si poti vedea totusi si daca te poti baza pe tine smile.gif
Off-road , inseamna "drum stricat" , nu se da o definitie anume , ca trebuie sa contina apa , bolovani ,etc. , am zis si eu asa biggrin.gif
Au atata tehnologie in ele land-roverele smile.gif incat mergi 1km pe off-road , si deja iti apar 20 de erori :|
Am citit , sunt cam in urma oamenii biggrin.gif dar merge si in plus sunt informatii destul de corecte biggrin.gif
Imi place Pajero si zic ca are un raport pret/calitate bun .
Pe curand !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Sep 11 2008, 07:47 AM
Post #107


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(floryntd @ Sep 10 2008, 01:18 PM) *
Majoritatea celor care cumpara off-roadere nu au noroiul ca principal factor de decizie in cap, ci POSTURA, SIGURANTA, SPATIUL cat si capabilitatile in off road.

Din pacate. Uite-te la topicul asta ca sa vezi daca SUV-urile au caracteristicile pe care le enumeri mai sus.
Off-roadere-le te ajuta sa ajungi in spatii in care o masina obisnuita n-o poate face... si atat.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiberiu56833
post Apr 25 2009, 02:28 PM
Post #108


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 27-September 05
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 56.826



Voi fii in curand proprietarul unui Pajero LWB 3.2 DI-D NAVI AT 170 CP INSTYLE
La propunerea dealer-ului omologarea se va face ca autoutilitara (se ocupa importatorul), asta in special pentru taxa de prima inmatriculare, dar vad ca e mai bine si la impozitul anual.
Ce parere aveti de asta? E OK? Ati mai auzit de asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bebelacus
post Apr 26 2009, 08:34 PM
Post #109


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 20-November 06
From: pe drum
Member No.: 92.818



salutare

sint din sectia toyota dupa cum vedeti dar zilele trecute m-am dat si eu cun Pajero din asta nou si mi-a placut la nebunie. atit de mult incit ma gindesc serios sa imi iau unul. acum ma oftic putin ca nu am ascultat-o pe sotie cind a zis ca vrea unul. au niste prieteni modelul anterior dar mi s-a parut cam zgomotos. asta pare o idee mai silentios si mi s-a parut ca se tine ceva mai bine pe curbe, iar interiorul este mult mai bun.
ce nu mi-a placut foarte mult a fost un fel de lipsa de vlaga pe la depasiri dar poate e de vina si pozitia mai inalta si faptul ca vin de pe o masina mai usoara. de asemenea, nu am mai condus niciodata o masina din categoria asta (off-road pur). ideea era ca a trebuit sa ma gindesc o secunda in plus inainte de a efectua o depasire mai din scurt. cred ca asta e un stil de conducere cu care te obisnuiesti.
mi-a placut mult senzatia data de pozitia inalta, faptul ca ceilalti se dau la o parte din fata ta fara sa-i presezi (prin oras) si i-am vazut ca ezita si se gindesc de 5 ori inainte sa schimbe banda sau sa iti taie fata. cind sint cu avensisul, nu mai spun de aygo, nici nu ma baga in seama.
am intrat cu el si pe nisip si prietenul meu mi-a facut niste demonstratii de ce poate. a lasat-o initial pe 2wd doar ca s-o impotmoleasca, apoi a cuplat el ceva si a iesit cu o usurinta extraordinara. plus ca s-a mai catarat pe niste dealuri de nu credeam ca poate trece. mi-a mai placut ca poti anticipa traficul si ca poti trece pe oriunde cu ea.
cel mai tare a fost usurinta cu care se conduce si se manevreaza. am intors pe strada mea in 2 miscari. nu stiu sigur daca e adevarat dar am avut senzatia ca intoarce mai usor decit avensisul meu. iar amprenta la sol nu e cu mult mai mare, sint doar vreo 10 cm in plus.

partea cea mai nasoala e ca sint ntr-o mare dilema. m-am aratat interesat si am primit o oferta de schimb; adica sa imi dau ambele masini la schimb pe un Pajero 2007 A/T diesel, 25,000 km, varianta cu piele, xenon si navigatie/sistem audio, adica cea de top.
pe de o parte imi place senzatia la nebunie din pajero, atit de mult incit as vrea una. pe de alta parca as pierde mobilitatea oferita de 2 masini. nu ma incinta nici consumul de 14 in oras (masinile mele amindoua consuma in medie atit la suta dar cu acesti 14 litri fac 200 km cu cele 2 masini). impozitul mi se pare enorm, aproape 2000 RON pe an si nu stiu exact unde ma incadrez cu rca. nu mentionez casco, cred ca ma va rupe la cum o supraevalueaza astia cind e sa-ti ia banii.

cu toate acestea, desi logic ar fi sa ramin cu cele 2, vreau un pajero. atit de mult mi-a placut. ce-o fi in neregula cu mine? oricum ar fi, felicitari proprietarilor. o masina grozava.
m-am mai lipit si de o invitatie la adventure day.


--------------------
Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bebelacus
post Oct 18 2009, 08:24 PM
Post #110


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 20-November 06
From: pe drum
Member No.: 92.818



salutare
nu a mai trecut nimeni demult pe aici cu imprseii despre Pajero. cum se mai prezinta. la citi km ati ajuns? care au fost problemele. ce ati descoperit ca nu va place la masina? si ce va place in mod desoebit?
e cineva care si-a marit putere/cuplu cu cipul ''ralliart' de la ei? oare tine cutia?


--------------------
Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dabycat
post Sep 22 2010, 10:53 AM
Post #111


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-September 10
Member No.: 129.298



dezmembrez Mitsubishi pajero 2500d patru usi anul 1995 volan dreapta. Mai multe detalii la 0762601297
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 03:55 AM