Noul Outlander |
This topic is about Noul Outlander, the author, Bogdan104277, wrote about: Cristi, Aceste mici diferente apar datorita normelor de testare a motoarelor - SAE pentru SUA si DIN sau EN pentru Europa; aceste doua sunt practic id ... To read more just scroll down
Noul Outlander |
Nov 12 2007, 12:01 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Aceste mici diferente apar datorita normelor de testare a motoarelor - SAE pentru SUA si DIN sau EN pentru Europa; aceste doua sunt practic identice, dar nemtii au mandria lor si continua sa foloseasca denumirea pentru standardul intern - DIN, identic cu cel european EN. Asta este, nu ca noi in romanica... |
|
|
Nov 12 2007, 12:13 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Ups,
Cristi, am sarit o parte din raspuns, dar il gasesti pe alte forumuri - in mare este legat de importanta pietei europene in viziunea mitsubishi motors, comparativ cu piata nipona sau sua - adica nesemnificativa. Pentru mai multe detalii despre motoarele din familia 4b1... http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine Motoarele de 156 de pe noul Outlander sunt de la ...Peugeot. Dar doar ceea ce insemna motorul in sine, adica fieroteniile; partea de soft este rescrisa de inginerii de la mitsu... Diferenta de pret intre caliber si Outlander vine din valoarea lor intrinseca, adica din ceea ce stiu si pot sa faca ele cu adevarat: cu un dodge caliber nu vei intra in vecii vecilor pe unde vei merge cu un Outlander, asta nemaivorbind de spatiu interior... Intr-adevar pana acum mitsu nu a excelat in ceea ce priveste motorizarile diesel pentru turisme, pentru ca aceasta este o cerinta particulara pentru piata europeana, pana de curand mult prea mica comparativ cu piata sua sau asiatica, care nu se omoara dupa propulsoare diesel. La anu', cel mai tarziu peste doi ani mitsu va veni cu o noua familie de propulsoare diesel pentru turisme, facute sa corespunda normelor euro 5... http://www.greencarcongress.com/2007/07/mitsubishi-to-s.html Spor la citit... |
|
|
Nov 12 2007, 01:40 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Viitorul suna bine, motoare si modele Mitsu vom avea din belsug, noi sa avem bani pentru ele si service-urile/dealerii sa se ridice la valoarea marcii Mitsubishi.
Sper ca aceste motoare sa nu fie sanctionate sa niste transmisii "ieftine" sau alte compromisuri cu scuza ca "si masina este ieftina". -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Oct 17 2009, 05:10 PM
Post
#24
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
urmeaza un drive test la dealer cand o sa aiba masina pe acolo si evantual o sa mai iau in calcul peste 3 ani xtrail 2.0 si subarul 2.0 diesel. altfel... le vad pe outy si ii fac cu ochiul ... sa fie full sa nu mai schimb masina 10 ani or more... -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Dec 17 2009, 12:34 PM
Post
#25
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
azi a fost ziua cea mare si am facut drive test cu noul outlander instyle 2.2 piele neagra. reprezentanta mitsu, o d-ra foarte amabila mi-a explicat cum pielea bej e f pretentioasa si se murdareste relativ repede. cine isi ia sa aiba grija maxima! am plecat din Timisoara, de la sediul lor de pe strada Rebreanu aproape de Sagului si am plecat spre Sag (iesirea spre Stamora Moravita). Gumele erau de vara dar in stare foarte buna. Masina avea un consum mediu initial de aproape 14% si o viteza medie de 20 km/h la plecare. La intoarcere avea 10.5% si o viteza medie de 35 km/h iar in afara localitatii am mers si cu a 6a. La dus am mers si cu 2wd si cu 4wd pe portiuni si maxim treapta a 5 a. Am folosit putin si cruise control dar nu am gasit explicit pe bor cum stiam eu la altele si viteza setata pentru a fi mentinuta. era aprins doar CRUISE. Navigatia e foarte saraca pe Timisoara, aproape lipseste. Sa trecem la drum, cald s-a facut f repede. scaunele incalzite sunt f ok. am folosit pe LOw pt ca am mers recent cu HIGH pe un infinity fx35 si era prea cald. controlul si placerea de a conduce pt prima data masina respectiva sunt mai mult decat ok. la revenire pe logan am simtit ca am o directie servo mai grea decat la mitsu. Plecarile 4wd de pe loc pe gheata fac diferenta pentru o masina. Am iesit pe drumuri de tara cu zapada si am facut o coborare pe teren curatat si apoi o urcare pe o panta de cativa m repetant plecarea in panta cu 2wd (patinaj fara spor), 4 wd eficient si cu acel catarator blocant care s-a catarat fara acceleratie. mentionez ca nu am gasit usor o panta f agresiva si gumele erau de vara da rin stare f buna. Imi pare rau ca nu am facut fotografii la drive test dar poate se speria d-ra si credea ca sunt ziarist sub acoperire. Nu am simitit probleme la suspensie prin gropoi dar nici nu am fost agresiv cu ele si am ocolit cat am putut. la un condus de 30 km/h am franat violent si am virat scurt dar tinuta nu a fost afectata. pe scurt: masina foarte incapatoare, confortabila pentru mine, care ofera cam tot ce ai nevoie si mie personal imi indeplineste cerintele. -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Dec 17 2009, 12:47 PM
Post
#26
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
completez cu poze despre traseul care a fost cam de 23 -24 km.
la linia groasa portocalie am repetat urcarile pe zapada.
Attached File(s)
drive_test.jpg ( 203.63K )
Number of downloads: 8
drive_test_sag.jpg ( 330.6K ) Number of downloads: 7 -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Mar 24 2014, 09:35 PM
Post
#27
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
ca sa aducem la zi, dupa o plimbare de 2 zile TSR - Budapesta si retur constat pe autostrada consum de 7.5% la 130 km/h si 7.1% ajuns acasa cu mers pe portiuni si in localitati legal.
Cu treapata 5 am urcat pana la 180 si apoi am tras din greu cu 6 le sa urc la 185. Motorina e Petrom normala. La drum vantul frontal se simte ca naiba si aduce 0.5-1L % in plus in medie. Spatiul interior e perfect. NU mi lipseste mai nimic la drum.
Attached File(s)
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 05:12 PM |