IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

1936 FORD V-8 Fabricat in Romania la FORD ROMANA SAR

This topic is about 1936 FORD V-8 Fabricat in Romania la FORD ROMANA SAR, the author, Vlad107342, wrote about: Intradevar, Coupe-urile, cabrioleturile si celelalte variante de caroserii se importau din State. La Uzina de montaj FORD ROMANA SAR se fabrica doar v ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> 1936 FORD V-8 Fabricat in Romania la FORD ROMANA SAR
Vlad107342
post Sep 15 2007, 10:23 AM
Post #41


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



Intradevar, Coupe-urile, cabrioleturile si celelalte variante de caroserii se importau din State. La Uzina de montaj FORD ROMANA SAR se fabrica doar versiuea limuzina cu patru usi tip sedan (care era cea mai scumpa dintre toate variantele de caroserie), pretul pentru varianta Standard in state de cca 650 dolari *(in Romania vreo 15.000 lei 1937). Deja in anul 1937 era disponibil si motorul V-8 mic de 60 CP (pe versiunea Standard), iar pe DeLuxe a ramas motorul mare V-8 de 85 CP. Nu au existat de 75CP. Probabil cel de care vorbesti avea 85 CP avand in vedere aspectul sportiv al coupeurilor. La noi in Romania ambele motoare erau produse atat cel mic de 60CP cat si cel mare de 85CP. De asemenea FORD ROMANA SAR producea si camioane de pana la 7 tone, tot cu motor de 85CP. (foto FORD V-8 cabriolet din 1936 "made in USA special pentru Europa ", poza colectie personala, facuta in anul 1939)
NOTA: Pana in 1946 in USA nu erau obligatorii semnalizatoarele laterale pe aripi fata/spate. Doar in Europa! [/color][color=blue]
Attached File(s)
Attached File  233905.jpg ( 22.04K ) Number of downloads: 31
 


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad107342
post Sep 15 2007, 10:32 AM
Post #42


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



IDENTIFICAREA MODELULUI[size=18][/size][color=red][/color]
Attached File(s)
Attached File  233906.jpg ( 63.64K ) Number of downloads: 37
 


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad107342
post Sep 15 2007, 10:32 AM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



QUOTE(Vlad107342)
IDENTIFICAREA MODELULUI[size=18][/size][color=red][/color]

Attached File(s)
Attached File  233907.jpg ( 46.87K ) Number of downloads: 21
 


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Treaba114192
post Sep 19 2007, 12:24 PM
Post #44


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 17-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.185



Din cate sthtiu Ford a introdus frana hidraulica in '39 shi s'ar putea ca transformarea la frana hidraulica sa fi fost ceva comun shi in epoca . Prin urmare nu ai stirbi mult din originalitate daca ai renuntza la franele mecanice si ai fi mult mai in sigurantza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad107342
post Sep 19 2007, 12:43 PM
Post #45


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



[i]Ford-urile din 1936 au fost ultimele cu frane mecanice.
Din 1937 se introduce sistemul de Franare Hidraulic atat pe FORD cat si pe LINCOLN. *(masina mea a fost modificata prin anii 70, atunci nu mai ti-o inscria daca nu era hidraulica; multe masini au ajuns astfel la fier vechi).
Eu masina o fac sa ma plimb. Vreau sa ma bucur de ea in siguranta, asa ca ii fac sistem de franare hidraulic si o vopsesc in doua culori chiar daca in 1936 era doar intro singura culoare. Acum suntem in 2007 si mie trebuie sa imi placa

AICI> reclama FORD ROMANA SAR/ pentru modelele 1937

This post has been edited by Vlad107342: Nov 14 2007, 08:08 AM
Attached File(s)
Attached File  BROSURA_5.JPG ( 221.29K ) Number of downloads: 31
 


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Treaba114192
post Sep 19 2007, 07:01 PM
Post #46


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 17-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.185



Nu stiu de ce intzelesesem ca vretzi o restaurare super exacta (cu franele mecanice). Optzinea pentru frane hidraulice e foarte buna , din cate am citit multe accidente s'au intamplat din cauza franelor mecanice.
PS. Am adunat mai multe materiale din epoca (long live ebay - macar atat daca nu masina bicycle.gif ) si in mod sigur Ford introduce frana hidraulica la modelul '39. Oricum anecdotic , batranul Henry era un tip destul de conservator (frane mecanice , axa fatza rigida).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad107342
post Sep 24 2007, 03:56 PM
Post #47


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



INTERESEAZA ACEL MOTOR DE FORD V8 DIN BUCURESTI PE CARE IL CUNOSTI. E INSA IMPORTANT SA FIE INTERBELIC SI MAI ALES CEL DE 85 CP. CE INFORMATII POTI SA IMI OFERI?

QUOTE(guerilla)
e unul in stare destul de buna in bucuresti pe langa unirii. intr-un timp avea si anunt de vanzare in geam.
[/color][color=brown]


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ove
post Nov 13 2007, 11:37 PM
Post #48


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 13-November 07
Member No.: 115.454




Salut! Am si eu una la fel si ma chinui sa o restaurez. In prezent arata praf, dar am deja o colectie de piese noi sau nos luate de pe ebay. Imi explodeaza buzunarul de fiecare data mai ales din cauza taxelor. Dar ma pansez si ma mai bubui o data luna urmatoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad107342
post Nov 14 2007, 07:42 AM
Post #49


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



trimite-mi un mail vlad_ford_v8@yahoo.com sa luam legatura.
Am reusit si eu sa mai gasesc piese la doua epave din tara. Am ceas de bord de kilometraj, de dat, set de faruri *(doar oalele fara rame si sticla/oglinda), bordul acuma il negociez complet in stare impecabila de pe ebay, al meu avand multe gauri.
Uite aici un site unde gasesti piese, stopuri, chedere si carti tehnice. http://www.lebaronbonney.com/
Modele romanesti / europene difereau foarte putin de cele americane, cea mai importanta deosebire fiind existenta semnalizatoarelor pe aripi fata*(ca si VW broasca).
Carte de indentitate ti-ai facut? Mai ai placuta originala de identificare cu Ford Romana SAR pe ea?
Astept raspunsul tau, pe mail.
Vlad

This post has been edited by Vlad107342: Nov 14 2007, 07:44 AM
Attached File(s)
Attached File  DSC00431.JPG ( 20.24K ) Number of downloads: 26
 


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Nov 15 2007, 09:54 PM
Post #50


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Domle mai arata si tu o poza, ceva. Ce s-a mai lucrat la ea, ce nu? Asteptam sa creasca sub ochii nostri. biggrin.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian_pt
post Dec 23 2007, 01:50 PM
Post #51


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 2-December 07
Member No.: 115.676



Pe www.prewarcar.com am vazut o poza cu o masina similara, un Ford 36, in restaurare in Romania, numai ca masina e o culare diferita. Stii de ea?

In alta ordine de idei superba masina, felicitari si mult noroc! Banuiesc ca ai deja manualul la ea? Daca nu te pot ajuta cu scanuri...
Attached File(s)
Attached File  1936_Ford_Romania_1936_rear.jpg ( 20.38K ) Number of downloads: 36
Attached File  dsc04837ja4.jpg ( 38.59K ) Number of downloads: 24
Attached File  whatisit_192a_250.jpg ( 10.43K ) Number of downloads: 2
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad107342
post Feb 2 2008, 02:15 PM
Post #52


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 31-May 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 107.335



Poza pe care ai vazuto pe PREWARCAR este una si aceeasi masina. Acelea erau culorile in care era vopsita cand am cumparato. Arata janic si ruginita. I-am dat un strat protector in spray doar sa nu rugineasca mai rau, provizoriu si cu ocazia asta m-am jucat si cu culorile putin.
Acuma e dezmembrata si se lucreaza la sasiu


--------------------
(vlad_ford_v8@yahoo.com) 1936 FORD V-8 "fabricat in Romania" la FORD ROMANA SAR -uzina de montaj, Calea Floreasca Bucuresti. Inscrisa in Asociatia Banateana a posesorilor si restauratorilor de vehicule istorice BANAT AUTO RETRO CLUB-Timisoara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian_pt
post Mar 4 2008, 11:55 PM
Post #53


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 2-December 07
Member No.: 115.676



aha! credeam ca asta era, ca prea parea similara masina in alte respecte. multe felicitari si noroc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristian68
post Feb 18 2010, 01:16 PM
Post #54


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 18-February 10
Member No.: 124.120



In ce stadiu mai e masina ?
Am avut si eu una identica,pot sa iti dau unele sfaturi.
Toate cele bune !
Cristian
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toynjoy
post Sep 30 2010, 11:38 AM
Post #55


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 28-March 08
From: Craiova
Member No.: 116.795



Ceva noutati?


--------------------
Daewoo Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 01:11 AM