IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Bmw 320 D 2007

This topic is about Bmw 320 D 2007, the author, Cosmin97175, wrote about: Buna ziua, acum 10 minute ma sunat un prieten la care am dat masina si mi-a zis ca nu mai porneste; am un 320 D 163 cau din 2007,mai exact de 1 saptam ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Bmw 320 D 2007
Cosmin97175
post May 24 2007, 07:16 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-January 07
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 97.168



Buna ziua, acum 10 minute ma sunat un prieten la care am dat masina si mi-a zis ca nu mai porneste;
am un 320 D 163 cau din 2007,mai exact de 1 saptaman!!!!!
Masina are 1000 km si trebuia sa mi-o aduca inapoi;
CIca ii spune pe monitor : ceva ca presiune in rori a scazut(nu afe pana) s ca de aia nu poate porni motorul!!!!(masina e dotata standard cu roti runflat, asa ca nu mai inteleg nimic);
Plus ca cica mai scrie ca DSC ar avea o prob;ema si ca nu ar fi indicat sa conduc cu viteza in curbe
Va rog sa ma ajutati, ca acolo unde e pretenu asta cu masina nu e reprez BMW;
Mersi!!!
Ahhh! si sa nu uit, masina a mers 10 km dimineata asta si apoi s-a oprit in intersectie....Va rog sa ma ajutati;;Multumesc
Cosmin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin97175
post May 24 2007, 07:58 AM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-January 07
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 97.168



Haideti oameni buni..careva...ca cica astia vor sa-mi duca masina la Brasov!
Am sunat la Constanta de unde am cumparat masina si astia nu au stiut ce poate sa aiba si mi-au facut legatura cu brasovu si au zis ca vine platforma si mi-o duce acolo;
Pai ce mama lor...masina am luat-o cash cu 39300 EURO ca dupa o saptamana sa-mi ramana in drum..traiasca BMW!!!!
Inca ceva...am vorbit acum cu cineva care are un Touareg si mi-a zis ca lui i se opreste motoru daca are pana si nu-l mai lasa sa plece!!!
Ma gandesc ca poate asta e!!Dar idiotii astia de la BMW nu mi-au dat roata de rezerva pt ce cica au cauciucuri Run Flat...ma refer ca nici optional nu puteam sa cumpar roata de rezerva!
Ce fac acum?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post May 24 2007, 03:26 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Duci masina la reprezentanta, ca altceva nu ai ce sa faci. Chiar daca nu ti-au dat ei roata de rezerva, cumpara si tu o janta de tabla si punei anvelopa, si tine-o in portbagaj, nu se stie.
Singura solutie este reprezentanta, sa vina ei cu platforma si sa o duca acolo.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin97175
post May 24 2007, 03:42 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-January 07
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 97.168



Pai asta si fac pana la urma. A venit platforma si acum o duce la Brasov.
Dar ce stiti, pe mine ma costa ceva treaba asta, platforma si restu..ca eu as zice ca ar trebui sa fie in garantie(am mai avut o seria 3 dar nu a fost cazu sa o duc cu platforma pana acum);
Ganditi-va ca masina am ridicat-o luni la pranz din reprezentanta si are 583km;
Este posibil asa ceva....no offense pentru fanii BMW ca la mine e a doua masina BMW, daa incep sa ma gandesc ca mai bine imi cumparam C220 cdi cu 170 de cai si ma costa cu 1200 euro mai mult si aveam si scaune electrice pe deasupra;
Daca era un ford sau o frantuzeasca, hai ca mai inteleg, dar am dat 40K pe ea...astia sunt bani nu gluma...zic eu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 24 2007, 06:45 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



mai in mod normal nar trebui sa ai necazuri dar vorbinduti dein experienta nu stiu de ce banuiala mea sa indreapata spre pompa de motorina ( inpingatoare ) mai exact ceva la cablaj (si eu am avut problema asta!)oricum masinile echipare cu injectie tip comon rail au cam multe probleme la bmw!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin97175
post May 24 2007, 07:23 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-January 07
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 97.168



Merci, lasa ca pana Luni aflu care e problema si voi posta aici...aia din Brasov de la Contempo din cate stiu sunt baieti buni...sa vedem ce descopera...chiar sunt curios
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post May 25 2007, 02:05 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



In mod normal nu ar trebui sa te coste nimic platforma avand in vedere ca masina este inca in garantie ( numai punem ca are 4 zile doar, sau cat ziceai) si te-a lasat in drum. Sunt si eu curios care era pana la urma problema.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin97175
post May 26 2007, 09:20 AM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 19-January 07
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 97.168



Asa...in legatura cu masina...se pare ca era un releu(nu ma pricep yo prea mult la mecanica si electronica masinii) de la pompa de motorina sau asa ceva, care erea "desprins"(zic ei);
Luni ma mai duc la ei sa-mi ridic masina si va mai tin la curent...dar curios...ca un releu sa se strice dupa 500 de km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bebelacus
post Jun 14 2008, 11:11 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 20-November 06
From: pe drum
Member No.: 92.818



salut, nu ma pricep eu la bmw dar logic gindind, s-ar putea ca acel computer care controleaza totul sa nu iti dea voie sa pleci pina nu umfli rotile la presiunea normala. ar putea sa aiba o limita minima sub care nu iti da voie sa pleci tocmai din motive de siguranta. de asemenea, nici esp, dsc cum e la bmw, adica sistemul stabilitatii nu lucreaza optim decit cu cauciucrile la presiune optima.

un caz asemanator s-a petrecut la service Mercedes la un camion TIR, nou. a venit proprietarul ca nu ii porneste desi masina era abia luata. s-au uitat aia si i-au zis sa-l aduca pe sofer. a venit soferul si aia l-au luat repede ca daca a furat motorina. pina la urma soferul a recunoscut ca a scos 2 galeti de motorina. desigur, a facut-o cu motorul oprit; in momentul in care a oprit motorul, computerul a inregistrat cantitatea de combustibil ramasa, iar cind a dat sa porneasca din nou computerul s-a gindit ca are o pierdere/scurgere de motorina si din motve de siguranta nu i-a mai dat voie sa plece. trebuia resetat intr-un anume fel pe care soferul nu il stia.

ar fi interesant daca ai raspunde si ne-ai spune cum s-a rezolvat problema. bafta

This post has been edited by bebelacus92825: Jun 14 2008, 11:12 PM


--------------------
Avensis 2.0 D-4D
Aygo 1.0 M/M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tutorial
post Jun 24 2008, 06:49 PM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-December 07
Member No.: 115.688



QUOTE (bebelacus92825 @ Jun 14 2008, 10:11 PM) *
salut, nu ma pricep eu la bmw dar logic gindind, s-ar putea ca acel computer care controleaza totul sa nu iti dea voie sa pleci pina nu umfli rotile la presiunea normala. ar putea sa aiba o limita minima sub care nu iti da voie sa pleci tocmai din motive de siguranta. de asemenea, nici esp, dsc cum e la bmw, adica sistemul stabilitatii nu lucreaza optim decit cu cauciucrile la presiune optima.

un caz asemanator s-a petrecut la service Mercedes la un camion TIR, nou. a venit proprietarul ca nu ii porneste desi masina era abia luata. s-au uitat aia si i-au zis sa-l aduca pe sofer. a venit soferul si aia l-au luat repede ca daca a furat motorina. pina la urma soferul a recunoscut ca a scos 2 galeti de motorina. desigur, a facut-o cu motorul oprit; in momentul in care a oprit motorul, computerul a inregistrat cantitatea de combustibil ramasa, iar cind a dat sa porneasca din nou computerul s-a gindit ca are o pierdere/scurgere de motorina si din motve de siguranta nu i-a mai dat voie sa plece. trebuia resetat intr-un anume fel pe care soferul nu il stia.

ar fi interesant daca ai raspunde si ne-ai spune cum s-a rezolvat problema. bafta

Pur si simplu mi-au spus ca era un "circuit" de la pompa de motorina ars/defect(eu nu prea inteleg cum putea sa fie ars sau defect dupa 500km dar....asta zic ei....cei de la Contempo, l-au inlocuit si asta a fost tot;de atunci de circa 1 an nu am mai avut nicio problema:))
Ei zic ca a fost defret de fabricatie
Numai bine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saulica
post Dec 27 2008, 04:08 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 27-December 08
Member No.: 118.835



ai mai avut probleme de atunci cu ea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 08:43 PM