IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Range Rover Sport 2.7TDI

This topic is about Range Rover Sport 2.7TDI, the author, Watcher, wrote about: Eu am avut un prieten care a renuntat la LandRover Discovery din cauze de genul asta. ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Range Rover Sport 2.7TDI
Watcher
post May 15 2007, 10:39 PM
Post #21


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Eu am avut un prieten care a renuntat la LandRover Discovery din cauze de genul asta.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 17 2007, 04:22 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Mai poti incerca si noul Pajero - e OK si pe sosea si pe off-road, ciar si cu gume da strada.
Si e la jumate de pret fata de un G.

Mihaela,

Daca vrei ceva off-road, renunta la prostii gen suspensii pneumatice, controale de tractiune cu ajutorul sistemului de franare si alte prostii.
Sfant ramane diferentialul blocabil si reductorul, comandate mecanic daca se poate.

Restul sunt prostii.

Ca sa parafrazam: cunoscatorii stiu de ce!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post May 17 2007, 08:18 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



pai mi-au povestit niste prieteni ca un LRDIII le-a dat rusinica la urcat pe iarba umeda blink.gif electronica, deh... ei in gaz la blana si ala tzic-tzic a urcat. blink.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 18 2007, 09:00 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



E oarecum normal, cred ca pentru ca stiau sa foloseasca sistemul. Utilizarea lui e oarecum peste mana - daca incerci sa-i dai gaz obtii efectul invers, poti sa opresti chiar si motorul, se ajunge la paradoxuri pentru ca vezi ca apesi pe pedala si in schimb motorul isi reduce turatia si cuplul, in consecinta unul care nu stie apasa si mai tare pe pedala si motorul isi reduce si mai tare turatia si cuplu si ajungi la oprirea motorului. Daca insa nu fortezi si cand vezi ca scade turatia reduci gazu' si dupa aia reiei ai toate sansele sa urci si pe iarba uda.
Am patit-o si eu de cateva ori pana cand m-am lamurit cum sta smecheria. blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bananaiosu
post Jun 1 2012, 01:51 PM
Post #25


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 1-June 12
Member No.: 138.466



QUOTE (Mihaela75935 @ May 3 2007, 08:21 PM) *
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,

Salut! Am un RRS din 2007 cumparat de nou de mine.Vreau sa spun k pina acum am fost multumit de el insa a inceput sa-mi faca probleme.Am fost la service,pt k imi aparea un martor pe bord de la suspensie,si ce credeti k-mi spun oamenii?Compresorul trebuie inlokuit k nu mai face suficient aer,+vreo 2 supape care regleaza suspensia pe partea stanga si dreapta,+niste garnituri,+manopera am ajuns la un total de 8000 de ron.Sa nu mai vb ca de cate ori am fost in service,nu stiau cum sa incarce nota de plata si ma refer aici la manopera 50 de eur/ora fara tva si luau masina de dimineata si o aduceau mai dupa amiaza k sa se stranga ore de manopera,mi-au inlokuit la 48 000 de km discurile cik ar fi fost uzate desi am idee si eu cand se uzeaza un disc,mi-au inlocuit(in perioada de garantie)bucsi si nu mai stiu ce
k fiind in garantie nu mi-au dat desfasurator pt piesele care s-au inlokuit.Acum 2 luni,m-au kemat in service de mi-au skimbat pompa de injectie a masinii(defect de fabricatie)+conducta de vacuum de la frana,+tulumba de la pompa servo de frana pt k zic ei ar fi migrat ulei dinspre motor pe conducta de vacuum si l-ar fi bagat in tulumba de la pompa servo.Tin sa mentionez k nu am bagat masina pe off road,nu mi-am batut joc de ea,nu am circulat cu viteza mai mare de 160 si asta o singura data pe autostrada o distanta de vreo 10 km la viteza asta de 160.Asa ca............nu stiu cat de fiabila este.La banii kre am dat pe ea(68000E) nu cred k avea voie sa se intimple ce s-a intimplat pina acum.Explicatia vis-a-vis de preturi celor de la service a fost k preturile sant impuse de Tiriac auto kre detine monopolul.Vreau sa va mai spun,k un skimb de ulei cu filtre cu tot+ placutele de frana la ei la service ma costa 4400 de ron,in timp ce la un service la care ma duc acum dupa ce a iest masina din garantie m-a costat 1800 de ron.Acelasi ulei,aceleasi filtre,aceleasi placute.In cateva cuvinte,sant niste JEPCARI.Am uitat sa va spun ca in pretul de 1800 de ron care l-am platit la service-ul unde am facut skimbul de ulei,a intrat si manopera.Pai cum facem?Sfatul meu,pt cine intentioneaza sa-si akizitioneze o astfel de masina este sa se gandeasca mai bine inainte de a face pasul asta.Daca a mai avut cineva problemele astea,as dori sa stiu cum le-a solutionat.Poate o solutie alternativa la sevice-ul autorizat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Jun 1 2012, 06:08 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



50 de euro ora de manopera + TVA ? blink.gif
Pentru 62 de euro pe ora ofera si "folcloriste" in pret ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 06:26 AM