IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

intrebare

This topic is about intrebare, the author, lucian59987, wrote about: salut pe toti cei prezenti am o mica intrebare,am 2 renault laguna 1,din 2000,1.6/16v/107cp aceeasi gama de echipare,concorde,una dintreelenu.mi trage ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> intrebare
lucian59987
post May 1 2007, 07:27 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



salut pe toti cei prezenti

am o mica intrebare,am 2 renault laguna 1,din 2000,1.6/16v/107cp aceeasi gama de echipare,concorde,una dintreelenu.mi trage motorul cum trebe,adica in momentulcind ridic piciorulde pe amnreajsapun masina in miscare trebe sa accelerezceva mai tare,in jur de 1500 turatii,caci daca o las sa plec mai mult din relanti tinde sa se opreasca<tremura>pe cind la cealalta doar ridic piciorul usurel de pe ambreaj si ea deja se pune in miscare fara sa mai accelerez,ce ar putea fi?am schimbat toate filtrele,ulei,masinile sunt aduse in tara de 1 an din germania,si amindoua functioneaza super ok,doar cu una dintre ele nu.mi mai raspunde cum trebe,cu toate ca la drum se simte tragind ceva mai greut decit cealalta,atinge mult mai usor suta la ora cu una si cu cealalta ating dar mai greut,se simte mai turata
astept ceva pareri sugestii

multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madi31536
post May 5 2007, 01:46 PM
Post #2


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 29-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.529



ai verificat bujiile?s-ar putea sa fie o problema la una din ele si atunci pierzi putere...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post May 5 2007, 02:50 PM
Post #3


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Dacă ar fi fost doar problema cu plecarea de pe loc, adică trebuie puțin turată că altfel tremură și se oprește, aș fi zis că s-ar putea să fie probleme pe la ambreiaj.

Dar, corelat cu restul, e probabilă o problemă la circuitul de aprindere.

Niște mici verificări sunt necesare înainte de a merge la un mecanic.
Verificarea bujiilor, fișelor, poate aprinderea electronică, etc blush.gif

Baftă :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post May 5 2007, 07:30 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



va salut,am schimbat si bujiile,ambreajul este schimbat in clipa cind am luat masina din germania acum un an,schimbat ktu.l complet,cineva ma sfatuit sa pun niste bujii cu 4 electroji,nu stiu ce sa zic,ale mele erau originale renault,asa am luat.o,cu astea ce le.am pus sunt boche,ceva ceva sa mai ameliorat dar foarte putin,am sa incerc sa cat sa pun de alea cu 4 electrozi,caci cu pornirea nu am probleme,la drum se duce la 160/170 /h dar trebe ceva timp,se simta ca si cum nu ar avea aer deajuns,cu toate ca am schimbat si filtrul de aer,daca de exemplu calc acceleratia la blana se duce intr.o oarecare masura tare,dar daca o slabesc nitel si o calc foarte repede se duce mai tare decit atunci cind eram deja calcat cu pedala la blana,iar fise nu are,deoarece fiecare bujie are bobina sa de inductie.am sa cat sa vad cu un alt set de bujii,deoarece astea noi ce le.am luat am dat pe ele 35 leu toate,am sa cat ceva maiscump,caci vorba aia dupa pret si calitate,vorba romanului

va multumesc tare mult de ajutor
Attached File(s)
Attached File  204927.jpg ( 28.33K ) Number of downloads: 0
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post May 5 2007, 07:35 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



ce zice.ti se merita sa cat asa ceva,ma refer la acele bujii cu 4 electrozi,se poate simti o diferenta,sau sa merg tot pe modelul simplu,singura varianta mi.a ramas sa schimb bujiile de la una la alta,caci una dintre ele alearga de numa ,nici nu simt cind ajung la 170 pe un drum neamt----bucuresti,iar cu ast lalta ating pina la urma 170 unde se poate ,nu tot drumul dar se simte destul de greu,parca as avea remorca dupa mine.oricum va multumesc
Attached File(s)
Attached File  204930.jpg ( 25.41K ) Number of downloads: 0
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 7 2007, 06:52 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



motoarele benzinare cand nu trag in general e din vina epuartorului (un fel de egr ) ala trage aer fals pe undeva uitete la motor si vezi daca pe la ureun furtun ai pierderi de ulei (un furtunas cam cat degetul la grosime)


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post May 9 2007, 08:45 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



mrs tare mult ionut83652 ,eu catam ceva genul debitmetru de aer,caci asa stiam ca am pe la o vectra b,iar la renault nu stiu care este,caci la filtru ,pe care l.am schimbat nu are asa ceva pe el,,am verificat si niste furtunase de care zici tu,dar nu am nici o pierdere de ulei,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post May 9 2007, 09:00 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



am trimis si o poza,nu stiu daca se incadreaza in marime,as avea asemenea furtunase de care zici tu in partea stinga a injectiei,pa care le.am verificat si nu ar fi probleme,am sa mai cat sa vad ce ar mai putea fi,dar sa inteleg ca ar trebui sa aiba asemea debitmetru de aer,curios este ca nu am probleme cu consumul de benzina,l.am testat si la plin plin si pe computer,si este o foarte mica diferenta si a iesit cam asa,neamt buc viteza de 110 / 125 undeva de 5,4,combinat oras cu afara,45% oras cu 55 % afaradrum lin undeva de 6.8 la o viteza de 80 la ora,si numa pe oras undeva de 8.4,nici mosnegeste ,dar niti prea sprinten,de aici deduc ca nu ar fi acel debitmetru daca are,sau ceva de genul asta,am fost cu ea si la tester la reprezentanta si nu a iesit nimic defect,masina functioneaza super ok,am adus.o si cealalta laguna pe care o am ,indentica cu masina in cauza,si au facut un test in mers,au simtit diferenta,si.n concluzie au dat din umeri,oricum la astia de la neamt este jale cu ei,si pentru un senzor de turatie ma punea.u sa cumpar senzor nou desi al meu era ok,singura buba ca eu am mania si spal motorul de 2 ori pe luna,moment in care eu am insistat ceva mai mult pe cutie deplasind nitel mufa acelui senzor desi lo le indica pe tester ca e contact imperfect,dar asta am depistat la alt meserias,nu am avut incredere in ei,si acel baiat la care am fost mi.a arata ca este contact imperfect ,moment in care imi venea sa le fac ceva alora de la reprezentanta si pentru banii pe care mi iaucerut cit si pentru constatare,in fine cu aia sa rezolvat,am incercat si la astlalt baitas la care am fost si cu senzorul si aceeasi treaba ,nimic pe tester,si cu toate astea exista o diferenta foarte sesizabila,oricum multumesc foarte mult
mai astept ceva sfaturi si sugestii daca mai stii ceva ce ar putea fi

multumesc
Attached File(s)
Attached File  206100.jpg ( 38.18K ) Number of downloads: 1
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 18 2007, 09:48 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



renaulturile mai subtire cu debitmetrele in cel mai fericit caz un senzor de supraalim (la turbo) doar un futrunas care tre sa faca vacum
oricum tiam zis singurele cauze ar putea fi epuratorul (pierderi ,blocat) sau evacuarea aia de fige mai bine sa nu aiba sitele sau sa fie bulite in prima toba poti masura pe tester si cantiatatea de conbustibil injjectata (poate are ceva uzura pompa) sau vreun injector mai uzat oricum iti recomand uin test amanuntit (nu la reprezentanat cas prosti ca noaptea) si preserabil softul sa fie ESI tronic e complex si comparand parametri de injectie de aer poati vedea daca e vreo diferenta nu doar erori
de exemplu un injector iese defect pe tester doar dac depaseste o valoare de 1,2-1,5 9ce dracu o fi) pana in asta nu iese iar de pa la 1 incepe sa cam gafaie la fel si cu pompa intre ... si .... merge peste un anumit prag apare eroare posibil si avansul la injectie sa fie un pic mai mare la una decat la cealalta deci is multi parametri care ar trebui comparati!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post May 21 2007, 08:59 AM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



ok ,mrs tare tare mult ionut83652 ,am verificat aproape totul la masina,am schimbat iarasi bujiile,desi le schimbasem cu ceva timp in urma,am pus cu 4 electrozi de la denso si este super ok,acum functioneaza in parametrii sai,alearga ca si cealalta,am facut un tester amanuntit cu toate reglajele motorului si au iesit bine,singura problema ramasese bujiile,i.am explicat acelui mecanic ca le.am schimbat in urma cu 2 luni si nu am aapucat sa merg decit vreo 1400km si eu nu crede.am sa fie el de vina,avind in vedee ca le.am luat noi,in fine acum sunt f f multumit,le.am pus si pe alea originale a masinii si merge.au mult mai bine decit astea de la noi ,oricum multumesc f f mult de sfaturi

o zi buna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
codrut108724
post Jun 21 2007, 06:34 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 19-June 07
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 108.717



si eu am o laguna I din '99. si a mea prezinta aceleasi simptome, eu am banuit un lucru: valvele se deschid treptat in functie de turatia motorului, de exemplu a mea e putin mai lenesa i treapta a II-a. daca am turatia scazuta la motor (1500) cand o calc pana in blana motorul tinde sa fie cam lenes pana atinge 3000 ture dar dupa aceea zboara ca vantul, nu patesti si tu la fel?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian59987
post Jul 4 2007, 11:31 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 2-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 59.980



salut

am patit treaba asta pina sa schimb bujiile,am pus de la denso si am fost super multumit de cum alerga,caci acum am vandut.o si.n prezent cel care o are e e foarte multumit de cum merge masina,incearca si tu cu asa ceva ,pot fi si alte cauze,bobinele,sau cine stie,mai bine daca nu un tester

multa bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NyKo
post Feb 5 2011, 04:08 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 5-February 11
Member No.: 131.214



Am un "renault laguna din anu 1999 " 1,6 16V cam cat ulei ar trebui sa se afle in filtru de aer.Si inca o problema mai am ,cand schimb din trapta a 2-a intra-n 1 intra cam greu,de cand am schimbat uleiul la cutia de viteze.



Multumesc!!!:D



This post has been edited by NyKo: Feb 5 2011, 04:12 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 5 2011, 06:20 PM
Post #14


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE
cat ulei ar trebui sa se afle in filtru de aer


unsure.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 5 2011, 06:36 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Pe mine unul ma dor ochii cand citesc. Se scrie "trebuie" nu "trebe". Domnul Lucian, frazele contin propozitii, propozitiile mai au si punct, se mai foloseste si cratima la "mi-au" nu "miau" ca nu vorbim de feline.
Pe forum greselile sunt inerente, graba, tastatura, si alte ratari de acest gen, insa aici este vorba de altceva.

Sa imi fie iertat, parerea mea este ca cei care nu stiu sa scrie sau ucid limba romana nu ar trebui ajutati.

QUOTE (NyKo @ Feb 5 2011, 05:08 PM) *
Am un "renault laguna din anu 1999 " 1,6 16V cam cat ulei ar trebui sa se afle in filtru de aer.Si inca o problema mai am ,cand schimb din trapta a 2-a intra-n 1 intra cam greu,de cand am schimbat uleiul la cutia de viteze.


Nu trebuie sa ai ulei in filtrul de aer.

This post has been edited by Rebel: Feb 5 2011, 06:40 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 09:14 PM