intrebare |
This topic is about intrebare, the author, lucian59987, wrote about: salut pe toti cei prezenti am o mica intrebare,am 2 renault laguna 1,din 2000,1.6/16v/107cp aceeasi gama de echipare,concorde,una dintreelenu.mi trage ... To read more just scroll down
intrebare |
May 1 2007, 07:27 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
am o mica intrebare,am 2 renault laguna 1,din 2000,1.6/16v/107cp aceeasi gama de echipare,concorde,una dintreelenu.mi trage motorul cum trebe,adica in momentulcind ridic piciorulde pe amnreajsapun masina in miscare trebe sa accelerezceva mai tare,in jur de 1500 turatii,caci daca o las sa plec mai mult din relanti tinde sa se opreasca<tremura>pe cind la cealalta doar ridic piciorul usurel de pe ambreaj si ea deja se pune in miscare fara sa mai accelerez,ce ar putea fi?am schimbat toate filtrele,ulei,masinile sunt aduse in tara de 1 an din germania,si amindoua functioneaza super ok,doar cu una dintre ele nu.mi mai raspunde cum trebe,cu toate ca la drum se simte tragind ceva mai greut decit cealalta,atinge mult mai usor suta la ora cu una si cu cealalta ating dar mai greut,se simte mai turata astept ceva pareri sugestii multumesc |
|
|
May 5 2007, 01:46 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 29-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.529 |
ai verificat bujiile?s-ar putea sa fie o problema la una din ele si atunci pierzi putere...
|
|
|
May 5 2007, 02:50 PM
Post
#3
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Dacă ar fi fost doar problema cu plecarea de pe loc, adică trebuie puțin turată că altfel tremură și se oprește, aș fi zis că s-ar putea să fie probleme pe la ambreiaj.
Dar, corelat cu restul, e probabilă o problemă la circuitul de aprindere. Niște mici verificări sunt necesare înainte de a merge la un mecanic. Verificarea bujiilor, fișelor, poate aprinderea electronică, etc Baftă :wave: |
|
|
May 5 2007, 07:30 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
va multumesc tare mult de ajutor
Attached File(s)
|
|
|
May 5 2007, 07:35 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
Attached File(s)
|
|
|
May 7 2007, 06:52 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
motoarele benzinare cand nu trag in general e din vina epuartorului (un fel de egr ) ala trage aer fals pe undeva uitete la motor si vezi daca pe la ureun furtun ai pierderi de ulei (un furtunas cam cat degetul la grosime)
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
May 9 2007, 08:45 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
mrs tare mult ionut83652 ,eu catam ceva genul debitmetru de aer,caci asa stiam ca am pe la o vectra b,iar la renault nu stiu care este,caci la filtru ,pe care l.am schimbat nu are asa ceva pe el,,am verificat si niste furtunase de care zici tu,dar nu am nici o pierdere de ulei,
|
|
|
May 9 2007, 09:00 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
am trimis si o poza,nu stiu daca se incadreaza in marime,as avea asemenea furtunase de care zici tu in partea stinga a injectiei,pa care le.am verificat si nu ar fi probleme,am sa mai cat sa vad ce ar mai putea fi,dar sa inteleg ca ar trebui sa aiba asemea debitmetru de aer,curios este ca nu am probleme cu consumul de benzina,l.am testat si la plin plin si pe computer,si este o foarte mica diferenta si a iesit cam asa,neamt buc viteza de 110 / 125 undeva de 5,4,combinat oras cu afara,45% oras cu 55 % afaradrum lin undeva de 6.8 la o viteza de 80 la ora,si numa pe oras undeva de 8.4,nici mosnegeste ,dar niti prea sprinten,de aici deduc ca nu ar fi acel debitmetru daca are,sau ceva de genul asta,am fost cu ea si la tester la reprezentanta si nu a iesit nimic defect,masina functioneaza super ok,am adus.o si cealalta laguna pe care o am ,indentica cu masina in cauza,si au facut un test in mers,au simtit diferenta,si.n concluzie au dat din umeri,oricum la astia de la neamt este jale cu ei,si pentru un senzor de turatie ma punea.u sa cumpar senzor nou desi al meu era ok,singura buba ca eu am mania si spal motorul de 2 ori pe luna,moment in care eu am insistat ceva mai mult pe cutie deplasind nitel mufa acelui senzor desi lo le indica pe tester ca e contact imperfect,dar asta am depistat la alt meserias,nu am avut incredere in ei,si acel baiat la care am fost mi.a arata ca este contact imperfect ,moment in care imi venea sa le fac ceva alora de la reprezentanta si pentru banii pe care mi iaucerut cit si pentru constatare,in fine cu aia sa rezolvat,am incercat si la astlalt baitas la care am fost si cu senzorul si aceeasi treaba ,nimic pe tester,si cu toate astea exista o diferenta foarte sesizabila,oricum multumesc foarte mult
mai astept ceva sfaturi si sugestii daca mai stii ceva ce ar putea fi multumesc
Attached File(s)
|
|
|
May 18 2007, 09:48 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
renaulturile mai subtire cu debitmetrele in cel mai fericit caz un senzor de supraalim (la turbo) doar un futrunas care tre sa faca vacum
oricum tiam zis singurele cauze ar putea fi epuratorul (pierderi ,blocat) sau evacuarea aia de fige mai bine sa nu aiba sitele sau sa fie bulite in prima toba poti masura pe tester si cantiatatea de conbustibil injjectata (poate are ceva uzura pompa) sau vreun injector mai uzat oricum iti recomand uin test amanuntit (nu la reprezentanat cas prosti ca noaptea) si preserabil softul sa fie ESI tronic e complex si comparand parametri de injectie de aer poati vedea daca e vreo diferenta nu doar erori de exemplu un injector iese defect pe tester doar dac depaseste o valoare de 1,2-1,5 9ce dracu o fi) pana in asta nu iese iar de pa la 1 incepe sa cam gafaie la fel si cu pompa intre ... si .... merge peste un anumit prag apare eroare posibil si avansul la injectie sa fie un pic mai mare la una decat la cealalta deci is multi parametri care ar trebui comparati! -------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
May 21 2007, 08:59 AM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
ok ,mrs tare tare mult ionut83652 ,am verificat aproape totul la masina,am schimbat iarasi bujiile,desi le schimbasem cu ceva timp in urma,am pus cu 4 electrozi de la denso si este super ok,acum functioneaza in parametrii sai,alearga ca si cealalta,am facut un tester amanuntit cu toate reglajele motorului si au iesit bine,singura problema ramasese bujiile,i.am explicat acelui mecanic ca le.am schimbat in urma cu 2 luni si nu am aapucat sa merg decit vreo 1400km si eu nu crede.am sa fie el de vina,avind in vedee ca le.am luat noi,in fine acum sunt f f multumit,le.am pus si pe alea originale a masinii si merge.au mult mai bine decit astea de la noi ,oricum multumesc f f mult de sfaturi
o zi buna |
|
|
Jun 21 2007, 06:34 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 19-June 07 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 108.717 |
si eu am o laguna I din '99. si a mea prezinta aceleasi simptome, eu am banuit un lucru: valvele se deschid treptat in functie de turatia motorului, de exemplu a mea e putin mai lenesa i treapta a II-a. daca am turatia scazuta la motor (1500) cand o calc pana in blana motorul tinde sa fie cam lenes pana atinge 3000 ture dar dupa aceea zboara ca vantul, nu patesti si tu la fel?
|
|
|
Jul 4 2007, 11:31 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 2-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 59.980 |
salut
am patit treaba asta pina sa schimb bujiile,am pus de la denso si am fost super multumit de cum alerga,caci acum am vandut.o si.n prezent cel care o are e e foarte multumit de cum merge masina,incearca si tu cu asa ceva ,pot fi si alte cauze,bobinele,sau cine stie,mai bine daca nu un tester multa bafta |
|
|
Feb 5 2011, 04:08 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 5-February 11 Member No.: 131.214 |
Am un "renault laguna din anu 1999 " 1,6 16V cam cat ulei ar trebui sa se afle in filtru de aer.Si inca o problema mai am ,cand schimb din trapta a 2-a intra-n 1 intra cam greu,de cand am schimbat uleiul la cutia de viteze.
Multumesc!!!:D This post has been edited by NyKo: Feb 5 2011, 04:12 PM |
|
|
Feb 5 2011, 06:20 PM
Post
#14
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE cat ulei ar trebui sa se afle in filtru de aer -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 5 2011, 06:36 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Pe mine unul ma dor ochii cand citesc. Se scrie "trebuie" nu "trebe". Domnul Lucian, frazele contin propozitii, propozitiile mai au si punct, se mai foloseste si cratima la "mi-au" nu "miau" ca nu vorbim de feline.
Pe forum greselile sunt inerente, graba, tastatura, si alte ratari de acest gen, insa aici este vorba de altceva. Sa imi fie iertat, parerea mea este ca cei care nu stiu sa scrie sau ucid limba romana nu ar trebui ajutati. Am un "renault laguna din anu 1999 " 1,6 16V cam cat ulei ar trebui sa se afle in filtru de aer.Si inca o problema mai am ,cand schimb din trapta a 2-a intra-n 1 intra cam greu,de cand am schimbat uleiul la cutia de viteze. Nu trebuie sa ai ulei in filtrul de aer. This post has been edited by Rebel: Feb 5 2011, 06:40 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 09:14 PM |