Am imbatrinit ... |
This topic is about Am imbatrinit ..., the author, Robert101524, wrote about: ... am dedus asta acu citeva momente citind postul lui george despre 3beca care pleaca bine de pe loc - am avut cum va spuneam OBK ul 3.0r la drive te ... To read more just scroll down
Am imbatrinit ... |
Apr 6 2007, 08:12 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 12-March 07 From: Bucuresti Member No.: 101.517 |
Intrebari: 1) pentru a obtine aceleratie maxima de pe loc pina la 100km/h - sa las cutia pe S si sa-i dau talpa - sau sa 'mestec eu dupa ureche / turometru? 2) Dar pentru depasiri - sa zicem 80-120 - sa o "pun" eu intr-a 3a preventiv - sau sa kickdown si las EAT-ul sa-si faca treaba? 3) dar pentru condus alert pe drum sinuos? E prima masina cu AT pe care o am si cred ca doar banuiesc care ar fi principiile de baza - mai ales ca, din cite am citit , cutia aceasta "invata stilul" de condus. 4)Ce impact are acest "invatat" cind conduc masina dupa ce nevasta a "plimbat-o" prin oras? Robert |
|
|
Apr 7 2007, 09:35 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
S-ar putea sa fie diferente intre OBK 3.0 si F2.5XT dar, parerea mea:
1. Din pacate nu pot sa raspund, n-am avut curiozitatea si nici posibilitati tehnice de masurare exacta a diferentelor intre cele 2 variante. 2. S si talpa. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu intarzierea ce apare la retrogradare. Eu, cand astept sa depasesc apas acceleratia cu putin inainte de a putea incepe depasirea. Cand am "camp liber" deja sunt in demaraj :wave: . 3. Pe serpentine, daca nu ai trafic (Valeni-Cheia-Sacele) e placut sa mergi cu sport shift. S-o ti sa "maraie" la 5000 de ture intr-a doua si sa-i dai drumu pe iesirea din curba. In schimb daca ai trafic greu (DN1) pe serpentine, e mai avantajos sa folosesti modul automat. Odata obisnuit cu intarzierea inerenta la retrogradare (kick down), nu te mai intereseaza turometrul, poti sa dai muzica mai tare ca nu tre sa mai "auzi" motorul, mainile sunt amandoua pe volan tot timpul - in concluzie esti, involuntar, mult mai atent la trafic, ceea ce nu e putin. 4. Nu se pune, sotia are masina ei, F2.5XT5MT 210HP (fosta a mea ) Welcome to the family. Asteptam impresii. -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Apr 11 2007, 08:10 AM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
valentin a raspuns foarte bine intrebarilor tale , nu am ce sa adaug decat : bine ai venit , te asteptam cu poze si impresii de la volan.
-------------------- |
|
|
Apr 12 2007, 05:53 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 25-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.766 |
Daca vrei totusi sa "te joci" putin, iti pot spune ca poti merge in viteza a 2-a pana pe la 110 km/h, intr-a treia pana la 180 km h si intr-a 4-a pana la viteza maxima de 237 km/h. Asta la Legacy, nu stiu daca si la Outback e la fel... Merita cateodata sa faci asta fiindca masina se misca absolut demential, raspunde perfect si lasa cu gura cascata orice posesor de alte marci "tari". Dar in general "Sport"-ul este perfect, intarzierea la kick-down nu este mare si te obisnuiesti sa actionezi la timp pentru a obtine ce vrei si cand vrei de la masina. Victor ------------------- Legacy 3.0AT |
|
|
Apr 12 2007, 08:07 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 12-March 07 From: Bucuresti Member No.: 101.517 |
1a 3,540/1 2a 2,264/1 3a 1,471/1 4a 1,000/1 5a 0,834/1 RFinal 3,272 stii cumva cum sunt la legacy? - poate mai lungi un pic (4 si 5) sau raportul final? Mda ... m-am documentat intre timp sunt la fel cu toate astea viteza max e mai mica la Obk 224 - probabil din cauza culorii sau a efectului "Coada". Mai zice la data shit ca legacy are kerb weight 1610 iar la obk 1575 kg - probabil tot din cauza culorii - ca alta esplicatzie nu gasesc - poate voi? |
|
|
Apr 17 2007, 11:35 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Eu folosesc modul manual, cand am chef sa conduc. Modul sport cand ma inervez, iar modul drive cand as avea si altceva mai bun de facut in loc sa conduc.
Sfatul meu este ca atunci cand treci pe manual sa nu asculti AC/DC si sa nu uiti ca esti in manual, altfel te trezesti ca masina da in gat, pentru ca tu ii tot dai in gura, dar motorul nu mai vrea dincolo de 6500. Ce e sigur e faptul ca eu, unul, n-o sa-mi mai iau cutie manuala. Never ever! -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Apr 17 2007, 11:40 AM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
@Robert
E normal ca Obk sa aiba viteza maxima mai mica decat Legacy, datorita diferentelor destul de mari de aerodinamicitate. Dar sa fie mai usoara, nu-i normal si nici nu cred ca-i asa. Sigur ai comparat masini cu aceeasi motorizare, aceeasi transmisie si aceleasi dotari? Ca pana la urma si intre piele si panza e diferenta de greutate. -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 11:42 PM |