IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ajutor: turbina intra in limp-mode la 3000 rot/min !

This topic is about Ajutor: turbina intra in limp-mode la 3000 rot/min !, the author, Elgis95376, wrote about: Am o mare problema de cateva zile, cand ies din oras si accelerez pana la 2800 rpm se decupleaza turbina,asta prin viteza a patra,practic i se taie el ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Ajutor: turbina intra in limp-mode la 3000 rot/min !
Elgis95376
post Feb 20 2007, 08:21 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



Am o mare problema de cateva zile, cand ies din oras si accelerez pana la 2800 rpm se decupleaza turbina,asta prin viteza a patra,practic i se taie elanul,si pana cand nu opresc motorul si il repornesc nu isi revine si asta nu pentru mult timp aprox 15 min. si o iau de la capat. In oras nu imi dau seama ca schimb vit pana in 2500 de ture.Poate cineva sa imi de-a un sfat sau o solutie,ca masina asta pe cat de incantat am fost cand am luat-o peatat de mult ma dezamageste acum(toata bucsharia fata schimbata,electromotor reparat,probleme cu pornirea la cald).
Va multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Feb 20 2007, 08:28 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Recomand o diagnoza computerizata, iti va da mult mai multe informatii. Daca e turbina, cum zici tu, e foarte probabil din cauza depunerilor (mers subturat mult) si cand ii dai peste 3000rpm agata. Calculatorul vede problema si intra in modul de avarie. Solutia este curatarea turbinei (schimbarea e prea costisitoare). Daca vrei, iti dau mesaj privat cu un nr. de tel. din Bucuresti al cuiva care te poate ajuta.


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cso96419
post Feb 20 2007, 08:47 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 10-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 96.412



azi am patit fix ca tine cu golful. nu mergea turbina la 2800 nu mergea nici cum. dupa ce am repornit motorul si-a revenit. am fost la mecanic, si a zis ca e turbina, trebuie curatata. daca mai face asha le mine. daca nu ai un mecanic care se pricepe dute la service. sau poate debitmetru de aer e problema
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 20 2007, 09:31 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



intradevar am mers c-am o saptamana cu motoru subturat,dar chiar asa.. sa cada turbina!!Acum o saptamana am fost la un tester VagCom caci aveam probleme cu pornirea la cald si nu stiu ce i-a facut exact dar acum porneste bine zicea el ca i-a marit consumul la pornire,am avut si o surpriza avea mai multi km decat cei din bord :evil: ,dar in rest nu indica vreo problema ,turbina nu iese la tester?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 20 2007, 09:32 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



nu sunt din bucuresti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cso96419
post Feb 20 2007, 09:37 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 10-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 96.412



ba da, dar poate atunci inca functiona in parametrii. poate dupa accea s-a dus. si o turbina nu se duce dupa o saptamana de mers subturat. se duce dupa multi km. si tu necumparand masina noua, (asta am inteles eu) nu ai cum sa stii cum a mers cel de inaintea ta.
incearca sa mergi mai turat, da de se curata, si baga motorina cu cat mai multi Euro , 4,5 daca se poate.

poate se curata un pic, mai stii si isi revine.
la amea daca mai face asha, o marit sigur.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 20 2007, 09:51 PM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



cu trecutul masinii asa este, o necunoscuta,turbina mi-a facut probleme inca de la inceput ,s-a decuplat o data in mers si gata am crezut ca am luat cea mai mare tzeapa,nu am oprit motoru iar dupa ce am alimentat si-a revenit si nu mi-a mai facut probleme,apoi mi s-a mai intamplat acum o luna si in seara asta ca imi venea sa o las pe camp si sa plec pe jos de draci :minigun: Si am ajuns la concluzia ca nimic nu se compara cu o masina noua!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 20 2007, 10:11 PM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



Merci mult! Revin maine seara cu impresii dupa ce o sa-i dau numai 3500 rpm...sa vedem cine o sa fie terminat la sfarsitul zilei!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiu-19
post Feb 21 2007, 05:26 AM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 18-March 03
From: Bucuresti
Member No.: 10.461



Ar putea fi de vina si actuatorul.Poti sa incerci sa-l cureti,dar de obicei se schimba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cso96419
post Feb 21 2007, 07:21 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 10-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 96.412



Elgis, spune-ne si noua cum s-a comportat azi turbina??
a fost cuminte si a functionat, s-au si-a facut din nou de cap??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 21 2007, 08:26 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



Salut baietzi! Am revenit pe forum putzin dazamagit,azi s-a intamplat acelasi lucru ca si ieri,la 3000 de ture se decupleaza orice as face,si in consecinta am schimbat si eu pe la 2500,ce draq sa fac.Am sunat si eu niste baietzi si au dat-o de gard ca cica ar fi timpul sa cada,calculatorul vazand asta o decupleaza, idea e ca pot sa merg cu 2800 de ture la nesfarsit asta ma baga pe mine in ceatza,daca ar fi sa se strice nu cade o data si gata? de ce isi mai revine?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 22 2007, 10:38 AM
Post #12


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Jeff ti-a propus o solutie buna. De ce nu iei legatura cu el?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 22 2007, 09:24 PM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



Daca eram in Bucuresti poate ca ma ajuta ,dar asha sa vb. la tel ,stii si tu cum e,nimeni nu spune ceva concret fara sa vada masina.In schimb am primit niste vesti bune,niste baietzi mi-au spus ca ar fi vacum-ul de vina,aceeasi problema avand-o si ei,ceva cum ca ar fi dereglata.O sa ma duc maine la service sa vad cum arata turbina asta si daca are nevoie de curatzare sau numai un reglaj!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan76299
post Feb 23 2007, 08:38 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 125
Joined: 12-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.292



nu uita sa verifici debitmetru.....


--------------------
Skoda Octavia Tour, 1.9TDI 90CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cso96419
post Feb 23 2007, 08:59 PM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 10-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 96.412



desigur poate fi si debitbetru, la un prieten pe un Toledo era dus debitmetru si nu mergea turbina de loc!!!! :minigun:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elgis95376
post Feb 23 2007, 10:39 PM
Post #16


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 22-December 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 95.369



Debitmetrul l-a verificat pe testerul ala VagCom si spunea ca isi face treaba bine, la fel si celalte componente de pe acolo,si ca 100.000 de km. sa nu imi fac probleme,dar uite ca s-a inselat.Totusi ...turbina nu s-a mai decuplat,adevaru e ca nici eu nu i-am mai dat peste 2900 de ture,imi este mila de ea atunci cand i se taie elanu',si merg si eu asa pana se mai indreapta putzin vremea!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreiii
post May 28 2014, 07:23 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 28-May 14
Member No.: 144.090



sal baieti am si eu acceasi problema la o skoda octavia 1 din 2006 motor alh 90 de cai mi sa aprins chek pompa aia galbena am curatat egr era super imbaxit nu l-am curatat niciodata masina merge normal doar atunci cand ies din oras ajung pe la 100-120 maxim merge intra in limp mode. prin oras am schimbat mai sport 3500-4000 sa stins aia dar cand ies din oras iar se aprinde. imi dati vreun sfat? sau ce ar putea fi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 28 2014, 09:34 PM
Post #18


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Fa un log in mers pe subgrupurile 003 / 010 / 011 si vedem care si cum isi face treaba... thumbsup.gif
Ideal este sa il faci in tr. a III-a, WOT de la 2000rpm si pana la 4500rpm.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreiii
post May 30 2014, 03:01 PM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 28-May 14
Member No.: 144.090



Am rezolvat probelma deci imi mergea masina normal toate bune cand ajungeam pe la 100-120 imi intra in limp mode si numai tragea abia urca pana la 150 maxim. O opream-porneam dinou isi revenea dar tot la fel la o skoda octavia 1 din 2006 motor alh. Am fost la un service mi-a bagato baieti p tester din prima mi-a zis k este o supapa de sens de la vacum care costa 100 de lei.Turbina este ok debitmetru la fel totul este ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 30 2014, 07:06 PM
Post #20


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Probabil te referi la N18, este o cauza destul de intalnita ca generatoare de probleme la TDI-uri si uneori SDI-uri.

La 100 RON a fost una second-hand fara doar si poate thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 12:44 PM