IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

NSX - the Japanese supercar

This topic is about NSX - the Japanese supercar, the author, Iulian HondaFan, wrote about: QUOTE(Impulse) La cati bani costa NSX si la ce performante are (290CP din 3179 cmc, 224 lb-ft si 90.000 US$) trebuie sa fi chiar fraier sa o cumperi. ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> NSX - the Japanese supercar
Iulian HondaFan
post Oct 7 2006, 11:52 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Impulse)
La cati bani costa NSX si la ce performante are (290CP din 3179 cmc, 224 lb-ft si 90.000 US$) trebuie sa fi chiar fraier sa o cumperi. biggrin.gif
Sa nu mai spun ca la bani mai putini cumperi un M5 care are peste 500 CP, un torque sanatos, basca mai are si 5 locuri plus un portbagaj de-a dreptul primitor nu doar loc de un portofel. Plus ingenunchezi oricand aceasta Honda NSX ce are un ordinar V6.
M5 este un sedan de lux cu excelente calitati sportive capabil sa ia in ras "n" masini cu pretentii sportive. "The Engine of the Year" iti spune ceva?
Si din 3200cmc ei au reusit sa scoata 290CP? WoW! Si asta-i motor pentru o masina de 90.000 de parai si supersportul lor? Vestita NSX?laugh.gif
De ani de zile aceasta NSX este aproape neschimbata. So much for that cheap japan car eh? :angel: Pret exorbitant si performante jenante pentru piata actuala. Poate se gaseste cineva sa ne explice ce costa atat de mult la acest junghi ca vorba aia nu platesti nici macar pielea pentru patru scaune la ea. Basca este super-oribila. :puke: De ce pretul acesta? Calitate? Eu sustin ca, calitatea costa si isi are pretul ei dar in cazul acesta pretul depaseste pana si teoria mea intrucat masina este ok si cu nivel de calitate mai ridicat insa nu exceleaza nici la acest capitol care este discutabil si nici la capitolul lux, deci pentru ceea ce ofera este EXORBITANTA. Pana si targovetii de aici care se uita si la ultimul cent ar remarca ca masina nu ofera ceva iesit din comun pentru banii ceruti pe ea. Nici macar performantele nu sunt demne de un asa pret. De unde rezulta ca oricare dintre voi care va tot bateti cu pumnul in piept ca obtineti cat mai mult for the buck ati alege oricand un M5 sau M6 in detrimentul acestei glume japoneze. Nu de alta dar asta va rastoarna teoria japan = cheap. Unde-i cheap? blink.gif


NSX e primul si pana in prezent singurul supercar japonez.

NSX-ul era asa de scump pentru ca este cu sasiu integral de aluminiu (prima masina de serie din lume cu asa ceva) si este practic o versiune de strada a masinilor de F1 a Honda din anii '80. un alt element unic este ca pentru a diminua pierderile de putere prin frecare ( motorul este un DOHC cu 24V si desigur iVTEC) multe din piesele motorului sunt slefuite manual dupa tehnici de prelucrare a otelului traditional japoneze ( similare celor prin care se fac sabiile de samurai). deci e departe de a fi un "V6 ordinar".

masina este asadar un produs cvasi-artizanal ca majoritatea masinilor cu acest pret. la lansare masina a costa in USA 65k, ulterior pretul a crescut pana la +85K...

a fost lansata in 1990 si a suferit upgrade-uri minore pana in 2002. In 2005 a fost scoasa din productie.

limitarea de 280CP este data de legislatia nipona care interzice inmatricularea masinilor peste 280CP. Initial motorul a fost un V6 de 3.0l din 1995 cilindreea a fost marita la 3.2l prin cresterea cursei pistonului. In USA motorul de 3.2l a avut 290CP. dar asa cum serie3 nu este "only about the power" nici NSX nu este. dar nu insemana ca este o masina inceata. 0-100km/h se fac in 4.7-4.8sec si manevrabilitatea este printre cele mai bune.

un NSX de 10 ani si 75000mile se vinde inca cu 35-40K ceea ce arata ca este inca o masina cautata si ca SH.

in anii '90 aceasta masina era una dintre cele mai rapide masini pe circuit ( mai rapida decat masini mult mai puternice) si par cu Porsche Carrera din acea perioada care avea 300Cp dintr-un boxer in 6 cilindri de 3.6l.

In 1995 NSX a fost dotata cu o cutie automata Sequential SportShift™ - inaintea BMW!. de fapt nu stiu daca BMW avea vreo masina care sa egaleze performantele NSX in rpimii ei ani de la lansare.

nu stiu care a fost ratiunea pentru care Honda a tinut acest model atata vreme, dar cert este ca aproape 15000 din cele 19000 NSX-uri fabricate s-au vandut in primii 5-6 ani de la lansare. dupa 2000 s-au vandut anual numai 200 de NSX-uri.

pentru arienofilii fixisti de pe Jii: Leleo, biggrin.gif Honda facea motoare normal aspirate de 3.5l cu peste 200CP/l de cilindree din anii '80 si in acea perioada au castigat 71 curse de Grand Prix... deci puteau face orice fel de motor ar fi vrut, dar pentru 280CP au crezut ca 3.0l si 6 cilindri sunt suficienti.

ah, si masinile japoneze nu sunt cheap. sunt accesibile si "the best bang for the buck" tongue.gif.

si nici o surpriza ca postul tau este plin de venin si tampenii de beizadea tafnoasa... mi-e jena sa imi pun mintea cu tine blush.gif . this reply was just to set the record straight.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 8 2006, 02:54 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



O fi NSXul accesibil pentru unii, pentru majoritatea nu prea e blush.gif nici macar ca SH.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 8 2006, 03:18 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



si tot for the record oferta BMW in epoca:

1990 M3: motor in 4 cilindri de 2.3l cu 192CP biggrin.gif

1993 M5: I6 de 3.6l cu 310CP; 1730kg

1995 M3: I6 de 3.2l si 240CP; 6sec 0-100km/h.

1996 850: V12 de 5.6l si 392CP; 1952kg; 0-100km/h in 5.6sec

1997 750 - V12 de 5.4l si 322CP; 6.5 sec 0-100km/h; 2070kg

1998 M5: V8 de 4.8l si 394CP (asta e primul an cand BMW are in oferta ceva mai rapid in linie dreapta decat NSX-ul).

toate modele de mai sus valoreaza pe piata SH mai putin decat NSX-urile din aceeasi ani.

N.B. NSX cantareste in jur de 1400kg.

singurul regret este ca Honda nu a construit nimic altceva in acest segment. se vorbeste despre un nou NSX, dar nu e nimic conturat.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 10 2006, 04:44 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Rapid on linie dreapta ca NSX a facut BMW mai tirziu, dar bmw nu prea face nici la ora asta masini care sa se puna cu NSX pe un circuit... cel mult cu un S2000.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toyboy
post Nov 30 2007, 03:22 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-November 07
Member No.: 115.647



bai taticu ai auzit matale la¨ rezistenta materialelor¨ daca cumva ai studiat asa ceva?.... de titan?¿?¿? Pai atunci ia un pix si scrie acolo in dreptul bmw-ului tau = kkt pe langa opera asta de arta .Pe langa faptul k NSX are sasiul in totalitate de aluminiu tubular (asa cum zicea colegul de mai sus), banuiesc k habar nu ai ce inseamna asta , mai are si bielele din titan, ??? da da ai auzit bine din TITAN, stii ce reprezinta asta ??? normal k daca ai stii ai aprecia mai mult v6 ala ordinar! Aaaaaa si inca una , si cum in zilele noastre masinile de formula 1 au motoarele amplasate in fata (vezi bmw M5) bmw-u tau de 2 lei nici nu se aseamana pe departe cu ceea ce intradevar inseamna formula 1 ( motor spate amplasat central , transmisie spate ) , dar ce sa faci tot cu gandirea asta de american ¨care are cai mai multi ala-i mai tare ¨, pardon dar M5 tau de rahat nu merge doar in linie dreapta !!! Iar daca nu stiai Honda este singura marca din lume care a depasit cifra de 100 cv /1000 cm º la motoarele de ciclu Otto aspirate normal ! La chestia cu The Engine of the Year trebuie sa mai adaugi si The Consumption of the Year , lasand asta , mazda RX8 cu motorul Renesis a castigat engine of the year in 2005-2006 si acum toata lumea fuge de ea pt k consuma ulei k o motocicleta veche - asa k hai sa fim seriosi cu vrajeala asta ....Drept incheiere am sa-ti spun acelasi lucru k oricarui tzaran ^a se intelege^ (om care lucreaza pamantul ) care cand era mic a balit la Fane care trecea incet (2km/h) pe ulitza neasfaltata, cu 316 lui spoilerat si plin de ¨actipilde¨cu nike....moaaaaaaaaa dasta imi iau cand oi fi mare!!! -- eee, esti destul de mare k sa ti-l bagi in fund ^a se intelege ^(cur) (+18)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 30 2007, 08:09 AM
Post #6


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



CITAT(Toyboy @ Nov 30 2007, 03:22 AM) *
bai taticu ai auzit matale la¨ rezistenta materialelor¨ daca cumva ai studiat asa ceva?.... de titan?¿?¿? Pai atunci ia un pix si scrie acolo in dreptul bmw-ului tau = kkt pe langa opera asta de arta .Pe langa faptul k NSX are sasiul in totalitate de aluminiu tubular (asa cum zicea colegul de mai sus), banuiesc k habar nu ai ce inseamna asta , mai are si bielele din titan, ??? da da ai auzit bine din TITAN, stii ce reprezinta asta ??? normal k daca ai stii ai aprecia mai mult v6 ala ordinar! Aaaaaa si inca una , si cum in zilele noastre masinile de formula 1 au motoarele amplasate in fata (vezi bmw M5) bmw-u tau de 2 lei nici nu se aseamana pe departe cu ceea ce intradevar inseamna formula 1 ( motor spate amplasat central , transmisie spate ) , dar ce sa faci tot cu gandirea asta de american ¨care are cai mai multi ala-i mai tare ¨, pardon dar M5 tau de rahat nu merge doar in linie dreapta !!! Iar daca nu stiai Honda este singura marca din lume care a depasit cifra de 100 cv /1000 cm º la motoarele de ciclu Otto aspirate normal ! La chestia cu The Engine of the Year trebuie sa mai adaugi si The Consumption of the Year , lasand asta , mazda RX8 cu motorul Renesis a castigat engine of the year in 2005-2006 si acum toata lumea fuge de ea pt k consuma ulei k o motocicleta veche - asa k hai sa fim seriosi cu vrajeala asta ....Drept incheiere am sa-ti spun acelasi lucru k oricarui tzaran ^a se intelege^ (om care lucreaza pamantul ) care cand era mic a balit la Fane care trecea incet (2km/h) pe ulitza neasfaltata, cu 316 lui spoilerat si plin de ¨actipilde¨cu nike....moaaaaaaaaa dasta imi iau cand oi fi mare!!! -- eee, esti destul de mare k sa ti-l bagi in fund ^a se intelege ^(cur) (+18)

D-le Toyboy, frumoasă intrare v-aţi făcut pe forum: 2 mesaje, unul ca reclamă şi celălalt, cel de deasupra, caracterizat prin limbaj necivilizat (ca să fiu finuţ, nu de la ţară wink.gif ).
Dacă nu vă veţi controla limbajul, nu cred că ne veţi fi mult timp alături whistling.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Nov 30 2007, 08:57 AM
Post #7


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



vai de capu' meu... draga toyboy, tu intelegi ceva din ce ai scris acolo?? sint curios unsure.gif
data viitoare da si tu un preview, mai corecteaza din limbajul mirc, mai pune o virgula, un punct, etc. nimeni nu spune ca trebuie limbaj academic, dar nici chiar in modul in care scrii tu.

aah si inca o rugaminte, nu mai dezgropa topicuri vechi doar pentru a scrie prostii.

multumesc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Dec 3 2007, 09:29 PM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Asta si cu BMW-Canada ar trebui inchisi intr-o camera. Macar de chat, virtuala.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Dec 5 2007, 05:57 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



QUOTE(f1anatic @ Dec 3 2007, 10:29 PM) *
Asta si cu BMW-Canada ar trebui inchisi intr-o camera. Macar de chat, virtuala.

da' ce au facut cei de la BMW-Canada?

on topic: NSX e mult inaintea masinilor sport din acea vreme si azi e o masina mult mai "speciala" decat un M3 din anii '90 tongue.gif

This post has been edited by Daniel82595: Dec 5 2007, 05:58 PM


--------------------
Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 5 2007, 07:10 PM
Post #10


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



BMW-Canada nu e o firma, e un simbol... tongue.gif Cunoscatorii "stie".......


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toyboy
post Mar 1 2008, 05:27 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 30-November 07
Member No.: 115.647



QUOTE(f1anatic @ Dec 3 2007, 08:29 PM) *
Asta si cu BMW-Canada ar trebui inchisi intr-o camera. Macar de chat, virtuala.



daca vrei ne putem spune si pe nume F1anatic.... yes.gif .....dar numai daca vrei tu ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 04:40 PM