expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, Zetics, wrote about: A mai trecut ceva timp si m-am gandit sa mai scriu si pe aici cate ceva. Masina imi place mult in continuare, insa deja simt nevoia de tot mai multa p ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Feb 16 2009, 09:26 PM
Post
#141
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Masina imi place mult in continuare, insa deja simt nevoia de tot mai multa putere. Acum ma uit tot mai cu jind la vreun XT pe mobile.de, dar nu e deloc momentul sa fac miscari de genul asta. Cateodata stau si ma intreb daca totusi Foresterul meu nu e setat, sau s-a setat el cumva mai mult pe consum decat pe performanta. Am facut un drum lung de vreo 640km in weekend care a inclus A1, valea Oltului, Albota (putin drum mai salbatic) apoi retur Brasov-Predeal Bucuresti. Desi am condus destul de tare, cu 160-170 pe autostrada, 120-140 in rest pe unde se putea, depasiri pe unde era nevoie cu multe ture (ca deh, altfel nu prea misca), masina destul de plina, consumul general a fost de 10.2%, ceea ce mie nu mise pare deloc mult. Dar parca n-as suferi deloc sa am un consum mai mare dar si performante ceva mai bune. Asta e. Ma deranjeaza in continuare multiplicarea mare de la volan, daca mergi pe un drum mai desfundat si mai ocolesti o groapa, un bolovan, dai de volanul ala pana ametesti, si nici feedback-ul evident nu e satisfacator. Printre plusuri, colegii au remarcat ca motorul ramane suficient de silentios si la ture foarte mari, ca nu da impresia de viteza si ca sta bine pe sosea. Ma mai enerveaza zgomotul facut de plasticaraia de pe interiorul hayonului pe care n-am gasit o solutie sa-l intepenesc suficient de bine. Poate ma rezolva la service la revizia de 15.000km. Toate cele bune! -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 17 2009, 05:32 PM
Post
#142
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Felicitari Ciprian. Un super topic pe care l-am citit (abia acum!!!) pe nerasuflate. Sper sa nu il lasi sa moara. Unde pot gasi si eu cate ceva din ispavile tale in off-road (cu Clio pana in Sahara!!!!! si altele)? PS: trebuie precizat ca dezaprob vehement anumite fapte si recoduri pe care le-ai citat aici! -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 27 2009, 12:19 AM
Post
#143
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
Felicitari Ciprian. Un super topic pe care l-am citit (abia acum!!!) pe nerasuflate. Sper sa nu il lasi sa moara. Unde pot gasi si eu cate ceva din ispavile tale in off-road (cu Clio pana in Sahara!!!!! si altele)? PS: trebuie precizat ca dezaprob vehement anumite fapte si recoduri pe care le-ai citat aici! merci. nu mai stiu despre ce recorduri era vorba si nu mai recitesc. dar nu am exagerat nimic. cu clio nu am ajuns chiar in sahara ci la marginea ei (am intrat cativa metri, acolo...). nu am asa multe poze cu clio off road ca pe atunci nu incepuse era digitala pe la noi. poate o sa pun (cand le gasesc ca am varza in arhiva) la topicul de trasee cateva de pe transalpina si de la babele ca sa nu sa mai intrebe lumea daca merge cu outbackul. cat despre forester, o sa mai pun niste consumuri scoase de nevasta-mea prin oras (sunt in curs de omologare). iar la 80.000 km (dar mers fortat, cum am tot povestit) au aparut primele semne certe ca trebuie schimbat discul de ambreiaj (pedala e mai tare ca la outback xt, unde se presupune ca e mai dura fiind o masina mai sportiva). This post has been edited by Ciprian86626: Feb 27 2009, 12:20 AM |
|
|
May 4 2009, 08:23 PM
Post
#144
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Ce-am facut?180-200 pe A2 si de la Cernavoda masina n-a scazut sub 4500-5000 Ture.Mergeam si cu treapta a-2a pana la 110 si schimbam.Nebunie.Am vrut sa-l innebunesc pe unul dintre pasageri. Si am reusit.Dar si consumul e mare.Enorm!Dar,asta e cel mai mare consum scos.40 litrii pentru 220 km,adica 18.Mai mult n-am reusit!Asta e! PS SUBARU FORESTER 2.0L 5MT.2008 This post has been edited by bakero: May 4 2009, 08:25 PM -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
May 5 2009, 08:00 AM
Post
#145
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Oricum, mare realizare , eu mai am de tras, extraurban n-am reusit inca mai mult de 12.5 sau 13%, nu mai tin minte exact. Nici in oras nu am sarit de 16.5 pana acum (parca asa, trebuie sa ma uit pe topicul respectiv) -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
May 5 2009, 11:19 PM
Post
#146
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
18.2 in afara orasului nu trebuie sa ramana un record.... Sa nu ezitam sa apasam pe acceleratie si pe frana, alternativ, dar des.
"cars give out co2, plants swallow co2, drive your car more, feed the plants and save the planet " -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
May 6 2009, 07:37 AM
Post
#147
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
18.2 in afara orasului nu trebuie sa ramana un record.... Sa nu ezitam sa apasam pe acceleratie si pe frana, alternativ, dar des. "cars give out co2, plants swallow co2, drive your car more, feed the plants and save the planet " pai nu este. eu am mers pe A2 cu foresterul 2.0 pana la drajna cu o medie de 198 la ora (calculata dupa distanta si timp) si am consumat vreo 19 si ceva. Nu stiu nici acum cum am reusit sa obtin media aia dar stiu ca faceam un test sa vad cat consuma maxim. Pe vremea aia vroiam sa imi iau forester XT si doream sa vad cat imi ia 2.0 la o viteza care pentru XT era de croaziera, ca sa ma conving ca XT (la care ma asteptam la un consum la peste 25%) nu era asa de negru. se pare ca testul a dat roade pentru ca intre timp mi-am luat outback xt care la viteza aia imi ia 36% |
|
|
May 6 2009, 08:03 AM
Post
#148
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Inca o dovada ca e o marca pentru cunoscatori. Cine vrea sa faca performanta poate . Fie ca e 36% pe autostrada fie ca e 5% pe sosea. Sa salvam planeta, cu Subaru!
Prin oras cat o fi recordul: liciteaza cineva 54L/100km cu aer conditionat ? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
May 6 2009, 09:47 AM
Post
#149
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
intre timp mi-am luat outback xt care la viteza aia imi ia 36% Wow! I mean wow! Este totusi o masina, nu un supercar. Mi-as dori sa pot fi calm avand un astfel de consum. Imi dau seama ca si satisfactiile sunt pe masura. Astept sa mai iasa soarele si vreau sa-mi iau si eu o masinuta cu un consum similar dar pentru joaca (un SH). Nu va fi un Outback. Nu va fi nici macar o masina pt. familie. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
May 7 2009, 11:33 AM
Post
#150
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Nu e nici o branza sa consume.Ideea esta sa consume cat mai putin nu?Cine vrea sa dea banii pe benzina asa....numeni.Ideea e ca se poate.eu consider oricum ca e groaznic sa consume o masina 18 L/100 extraurban,dar la modul in care am mers....Oricum stiti voi,cateodata parca si vrei sa bagi gaz si sa dai in ea si dupa 200 km sa bagi gaz iar si sa te intrebi daca nu cumva tre sa schimbi si placutele de frana.mie imi place si am momente cand bag gaz si ma duc si ma dau si pe camp si pe asfalt sa dau in ea,sa nu scada sub 5 mii ....sa intelegi,de ce dracu ai dat 25000 pe subaru de 2 litrii.Simplu!Pentru ca uneori e bine sa combini foarte utilul su foarte placutul....
referito la ce a intrebat zetics,asa este e modelul vechi.asta noi nu-mi place,desi ar vrea un 2.5,parca nu se compara cu 2.5XT vechi care baga 5.7 s pana suta.Asta baga in 8 si arata prea mult a tucson... This post has been edited by bakero: May 7 2009, 11:35 AM -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
May 16 2009, 09:03 PM
Post
#151
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Plictiseala mare pe-aici... n-avem masini de umplut forumuri cu ele!
Vad ca pe topicul de boxer diesel lumea a ajuns la bagatul deshtului in curtea interioara a esapamentului sa vada daca le merge DPF-ul. Chiar asa, motoarele voastre "ce zice"? Cum e tzeava de esapament? Mi-am adus aminte de o chestie care m-a cam enervat. Am avut timp de 2 ani si un Matiz euro 3, l-am luat de nou si l-am dat imediat dupa ce am luat Foresterul. Ideea e ca la revizia de 15.000 km la masina aia, teava esapamentului era ca noua, nu avea absolut nici un fel de depunere, nici alba nici albastra nici neagra nici gri... nimic! Chiar am da si eu cu deshtul precum amicii cu dieselul mai sus amintiti, si nu a ramas nimic! Eh, acum am cele doua masini din semnatura, aia mica are peste 4 ani, asta mare peste un an. Ambele euro 4, ambele cu tzevi cam negre, dai cu deshtu' ramane negru dens pe el. Asa ca vin eu si intreb, cum pisici Matizul ala cu motor de Craiova, euro 3, ardea asa de frumos, iar astea noi mumu? Ca sa nu mai spun ca saracul Matiz nu vedea decat mers de Bucuresti... -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jun 8 2009, 01:09 PM
Post
#152
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Am avut si eu un matiz,dar n-am observat sa nu se depuda dupa 15k nimic...ciudata faza.poate e de la carburant...
-------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Jun 22 2009, 09:59 AM
Post
#153
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Mi-am adus aminte de o chestie care m-a cam enervat. Am avut timp de 2 ani si un Matiz euro 3, l-am luat de nou si l-am dat imediat dupa ce am luat Foresterul. Ideea e ca la revizia de 15.000 km la masina aia, teava esapamentului era ca noua, nu avea absolut nici un fel de depunere, nici alba nici albastra nici neagra nici gri... nimic! Chiar am da si eu cu deshtul precum amicii cu dieselul mai sus amintiti, si nu a ramas nimic! Eh, acum am cele doua masini din semnatura, aia mica are peste 4 ani, asta mare peste un an. Ambele euro 4, ambele cu tzevi cam negre, dai cu deshtu' ramane negru dens pe el. Asa ca vin eu si intreb, cum pisici Matizul ala cu motor de Craiova, euro 3, ardea asa de frumos, iar astea noi mumu? Ca sa nu mai spun ca saracul Matiz nu vedea decat mers de Bucuresti... Nu mai spune de Matiz, ca am avut si eu unul acum vreo 4 ani si l-am dat cand mi-am luat Megane-ul. Si acum imi pare rau de el Era verde brotac si mergea prin Bucuresti ca nimeni altul. Nostalgie, nostalgie... Cat despre tevile de la Subaru, mi-e si frica sa ma apropii de ele, mai ales cand merge motorul. Nu de alta dar poate ajung ca-n reclama cu "O bucata bunic gasit in mina de carbune. Nepoateeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!" -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Jun 24 2009, 02:47 PM
Post
#154
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Am incasat sambata o piatra in parbriz pe centura Bucurestiului.
S-a ciobit stilul "stea + tinta". Singura fericire este ca se afla intr-o zona absolut obscura, si anume in marginea inferioara a parbrizului, pe mijloc, exact in zona dintre cele doua stergatoare unde nu ajunge nici unul dintre ele. Am chemat azi pe un nene de la autoglass de mi l-a "reparat". Sper doar sa nu se mareasca, in rest nu ma deranjeaza. N-aveam chef de inca o schimbare de parbriz!! -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jun 24 2009, 05:25 PM
Post
#155
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Am incasat sambata o piatra in parbriz pe centura Bucurestiului. S-a ciobit stilul "stea + tinta". Singura fericire este ca se afla intr-o zona absolut obscura, si anume in marginea inferioara a parbrizului, pe mijloc, exact in zona dintre cele doua stergatoare unde nu ajunge nici unul dintre ele. Am chemat azi pe un nene de la autoglass de mi l-a "reparat". Sper doar sa nu se mareasca, in rest nu ma deranjeaza. N-aveam chef de inca o schimbare de parbriz!! cat a costat reparatia ? si cat a durat ...? -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jun 24 2009, 05:45 PM
Post
#156
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
60 de lei, vreo 15 minute. Videaza nu stiu cum pe-acolo apoi pune o rasina, niveleaza si cam asta e. Pentru crapaturi mai lungi, care au plecat deja, se da si o gaura exact in varful crapaturii, dar la mine cica nu era cazul, dezi am 2 mici crapaturi de cca 2 cm plecate in 2 directii.
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jun 24 2009, 06:00 PM
Post
#157
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
60 de lei, vreo 15 minute. Videaza nu stiu cum pe-acolo apoi pune o rasina, niveleaza si cam asta e. Pentru crapaturi mai lungi, care au plecat deja, se da si o gaura exact in varful crapaturii, dar la mine cica nu era cazul, dezi am 2 mici crapaturi de cca 2 cm plecate in 2 directii. am si eu o panarama de piatra luata exact in dreptul oglinzii in a 2-a zi cand am luat masina, asta s-a intamplat pe A1 cand ma duceam sa vad ce jucarie mi-am luat am vazut o piatra ca vine spre mine de la un camion, am auzit-o cant a pocnit parbriziu da nu am vazut nici o urma de pe scaunu soferului nu se vede este fix dupa oglinda, m-am umplut de spume in schinm dupa o saptamana cand am vazut ca nu scapasem asa de ieftin ... vreau si eu PM cu nr tipului de la autoglass te rog -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jul 20 2009, 05:23 PM
Post
#158
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Intre timp am mai luat doua pietre in parbriz, dar cu urmari mai putin vizibile. Probabil nu scap de schimbat parbrizul. Iarasi!
Am insa o alta nemultumire. De ceva timp, uneori, mai degraba deseori, la viteze mai mari, 120-130 masina incepe sa uruie cumva. Nu trepideaza, adica nu cred sa fie rotile de vina, presiunea e corecta in roti, cu toate astea uruie. Mi s-a parut ca nu tine de motor pentru ca parca uruie si daca apas ambreiajul si las motorul la relanti. Asa ca intrebarea este daca pot avea vreo problema la vreun diferential, oi fi ramas poate fara smacolina pe undeva? totusi nu face chiar intotdeauna, insa destul de des ca sa fie enervant. -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jul 20 2009, 07:24 PM
Post
#159
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Intre timp am mai luat doua pietre in parbriz, dar cu urmari mai putin vizibile. Probabil nu scap de schimbat parbrizul. Iarasi! Am insa o alta nemultumire. De ceva timp, uneori, mai degraba deseori, la viteze mai mari, 120-130 masina incepe sa uruie cumva. Nu trepideaza, adica nu cred sa fie rotile de vina, presiunea e corecta in roti, cu toate astea uruie. Mi s-a parut ca nu tine de motor pentru ca parca uruie si daca apas ambreiajul si las motorul la relanti. Asa ca intrebarea este daca pot avea vreo problema la vreun diferential, oi fi ramas poate fara smacolina pe undeva? totusi nu face chiar intotdeauna, insa destul de des ca sa fie enervant. Si eu am patit-o cu huruitul (la peste 100km/h), dar dupa ce am luat-o din service cand am rupt roata spate si au schimbat tot subansamblul. Am crezut ca nu au pus ulei in diferential, dar, la o scurta verificare, era rulmentul pe care tocmai il schimbasera (l-au pus prost, nu stiu). Au remediat foarte repede problema. Du-o la o verificare. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 18 2010, 10:10 AM
Post
#160
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
din cauza ca in romania se gasesc mai greu geamuri laterale de outback am avut ocazia sa folosesc foresterul pe un drum b-bv-b. s-a facut un an de cand a preluat masina asta sotia, timp in care a mers zilnic prin oras si a avut parte cateva drumuri afara. in timpul asta am schimbat kitul de ambreiaj (care era insa pe duca de cand am lasat eu masina si, oricum, are aproape 90.000 km) si atat. masina merge super, sper sa nu vorbesc cu pacat . nu bate, nu trancane, nu tremura volanul la 180. si interiorul s-a pastrat foarte bine in conditiile in care e bej, iar fi-meu danseaza incaltat pe bancheta din spate si deseneaza cu noroi pe spatar.
pana la urma a reuisit insa sa imi aduca aminte de cele care ma enervau cel mai tare la ea si aici citez chiar din nevasta-mea dupa primul ei drum afara: "da' masina asta nu are deloc forta". insa ce mi se pare peste outback - si asta e impresia pe care am avut-o de prima oara - e suspensia. pastreaza mai bine contactul cu drumul. This post has been edited by Ciprian86626: Jan 18 2010, 10:12 AM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 11:06 AM |