Suzuki Ignis/ A venit ! |
This topic is about Suzuki Ignis/ A venit !, the author, Sorin71828, wrote about: Inca ceva,am vrut sa urc o bordura cu ea incarcata cu 2 pesr,mai inalta bordura ce-i drept si a trebuit sa o turez mai mult,destul de mult,dupa care m ... To read more just scroll down
Suzuki Ignis/ A venit ! |
Jan 13 2007, 02:43 AM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Dupa aia am sunat ,m-am interesat si era de la ambreaj mirosul,dar cum vin easta ambreaj ecologic,si de ce miroase asa cand e incins,adica asa de tare.Totusi nu a fost fortat la maximdaca fortam mai mult lua foc??? Nu - ambreiajul nu ia foc, se incinge doar si evident ca miroase fiindca are loc o frecare exagerata a ferodoului de placa de presiune, data de modul cum a fost folosita pedala de ambreiaj. Totodata se uzeaza. Si daca conduceai Mercedes, se intimpla exact acelasi lucru... tehnologia este aceeasi. Dar acest lucru imi aminteste de vremea cind facem scoala de soferi si eram obligati sa urcam o panta - sa oprim - apoi sa plecam din panta... o ce mai mirosea ambreiajul ...mai ales cind la volan erau doamne, accelerau la maxim sa urce panta de frica sa nu se opreasca motorul, si stapineau masina din ambreiaj si iesea la fum... Ca fapt divers, la masinile de scoala ambreiajele se schimba ca uleiul la motor ! |
|
|
Jan 15 2007, 03:16 PM
Post
#22
|
|
sofer Group: Membri Posts: 77 Joined: 30-November 99 From: Constanta Member No.: 3.420 |
Din cate im dau eu seama din ce scri, tu Eduard turezi excesiv masina si e normal sa aiba un comportament ciudat. Nu stiu cum se comporta cele cu tractiune fata, dar a mea daca plec mai intepat de pe loc si pierde aderenta pe fata cupleaza spatele si ma impinge inainte. E o senzatie tare mishto. Treaba cu mirositul ambreiajului la urcat borduri nu mi s-a intamplat niciodata oricat de inalte ar fi fost ele. Explicatia poate fi, de exemplu, sa treci de pe o masina pe alta, una la care ambreiajul tine mai jos si alta la care ambreiajul tine mai sus spre exemplu Dacia Logan. Mi s-a intamplat si mie chestia asta cand am condus un Logan, pentru ca eram obisniut cu punctul de cuplare al ambreiajului meu. Prima oara cand am plecat cu ea am avut impresia ca trebuie sa ridic pedala pana in "pod" ca sa cupleze. Pate tu in mod curent conduci o maina al carei ambreiaj tine mai jos decat la Ignis si esti obisnuit cu aceasta.
-------------------- Suzuki Ignis 1.5 AWD, 16v, 99CP
Ford Focus 1.8 TDCI, 100CP |
|
|
Jan 16 2007, 09:35 PM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
Eduard, eu parchez Ignis-ul 1.3 4x2 aproape in fiecare seara pe trotuar pentru ca atunci and ajung eu acasa nu mai sunt alte locuri libere. Mie nu mi s-a intamplat nuciodata sa simt miros de ambreiaj. Poate ca tu ai incercat sa urci masina pe trotuar de pe loc. Incearca sa iei un mic elan (nu prea mare ca sa nu intri in gard).
|
|
|
Jan 16 2007, 11:19 PM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Mar 18 2007, 10:35 PM
Post
#25
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 17-March 07 From: Bucuresti Member No.: 101.852 |
|
|
|
Mar 19 2007, 01:40 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Probabil sunt primul care ti-a citit intrebarea, nu ma consider sofer calumea, mai am multe lucruri de invatzat si multa experianta de acumulat, dar o sa incerc sa te ajut si eu in limita experientei pe care o posed.
Daca vrei sa mergi la consum cu ea vezi la ce turatie ai cuplu maxim, incearca sa schimbi in zona aceea, mersul subturat dauneaza => consum mai mare. eu schimb in mers normal 1 pana la 20-30, 2 40-50, 3 70-80.... mers pana unde taie injectia 1-40(mi-a fost mila si am schimbat) 2-80 3-110 4-130 5-175uneori Precizez ca am motorul de 1.3DDIS. Incearca astea 3 stiluri de condus(batraneste, normal pana unde ai cuplu, si sportiv) fa consumul la pompa, nu te lua dupa ala din bord si vezi la fiecare plin cat ai mers cu ea si in functie de rezultat iti alegi cum vrei sa mergi cu ea Bafta si daca faci acest experiment sa ne zici si noua rezultatele. -------------------- |
|
|
Mar 20 2007, 12:41 AM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
QUOTE mersul subturat dauneaza
Corect. Motorul de pe Ignis ( eu am 1.3 benzina ) este un motor care functioneaza f. bine la turatii ridicate. Nu este nicio problema daca schimbi vitezele cit mai sus spre 3500 rot/ min. Vorba unui prieten : " mai parca tu conduci o motocicleta - asa turezi motorul " Adevarul este ca eu si urc / cobor Feleacul saptaminal... si e o placere sa las in urma - la urcare - tot felul de smecheri care se dau mari cu tot felul de masini tari... tari pina sa urce dealu... Totusi acum in rodaj nu este bine sa ajungi la 6000 de rot./min. - dupa rodaj... fara probleme. |
|
|
Mar 22 2007, 11:48 AM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 9-February 07 From: Bucuresti Member No.: 98.967 |
Este prima oara cand intru pe acest forum de discutii. Sper sa fie intr-un ceas bun. Sunt posesorul unui Ignis GS 1,3 pe benzina de circa 3 saptamani. Nu am rulat decat 1650 km si pot spune ca sunt incantat. Sper sa nu fie prematura bucuria mea.
Ene |
|
|
Mar 24 2007, 01:35 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Cine face reviziile la Suzuki in Bucuresti ? Au preturi de bun simt?
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Mar 24 2007, 01:42 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Reviziile le face B&S Motors.Service-ul este pe sos de Centura,la iesire din Pipera. Preturile sunt ok.
O revizie cu schimbat placute,apa distilata,lichid de frana,filtru ulei,ulei+alte verificari a fost vreo 6-6,5 mil -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 11:07 AM |