IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Calitatea masinilor: germane vs japoneze

This topic is about Calitatea masinilor: germane vs japoneze, the author, James Kilowatt, wrote about: HAi sa va zic o chestie pe care au zis-o niste francoizi de la reno pe un post public de TV. Cand reporterul i-a intrebat de ce masinile lor sunt la f ... To read more just scroll down

38 Pages V  « < 36 37 38  
Reply to this topicStart new topic
> Calitatea masinilor: germane vs japoneze
James Kilowatt
post Jul 2 2010, 04:30 PM
Post #741


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



HAi sa va zic o chestie pe care au zis-o niste francoizi de la reno pe un post public de TV. Cand reporterul i-a intrebat de ce masinile lor sunt la furat la fiabilitate in comparatie cu japonezii, au spus ca noile modele Reno folosesc doar 70% din reperele celor vechi, in timp ce cele japoneze 90% (sper ca imi amintesc corect cifrele, oricum erau procentaje mari si Reno avea de 3 ori mai multe piese noi decat japonezii).

Adica, ei, francezii inoveaza si isi asuma riscuri, in timp ce japonezii ies foarte putin din tiparele cunoscute.

Mie mi se falfaie si de masinile japoneze si de cele frantuzesti (si de cele germane, italiene, si chiar koreene sau cehesti biggrin.gif).

Fac insa alt rationament: daca la fiecare generatie Reno inoveaza de 3 ori mai mult decat japonezii, inseamna ca la fiecare generatie vor avea un avans tehnologic. Sa presupunem ca "i" este cantitatea de inovatie.

La francezi la fiecare generatie este 3i, la japonezi doar 1i.
Deci, dupa n generatii, francezii vor avea un avans tehnologic 3i x n - i x n = 2i x n

Insa prin observatie directa, in ultimii 15 ani de exemplu, francezii si japonezii au fix aceeasi tehnologie. Prin urmare, avansul tehnologic este 0. Sa fie sanatosi, insa daca:

2i x n=0, iar n>0, atunci singura solutie a ecuatiei este i=0.

Mai pe romaneste, inovatia in domeniul auto este = 0. Chestie pe care am mai spus-o, si pe care acum o si demnostrez matematic, bazandu-ma pe informatii oferite de oameni avizati in domeniu si observatie directa incontestabila biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Jul 2 2010, 05:00 PM
Post #742


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



@JK,
Eu zic ca prin tehnologia Prius, japo sunt in fata lui Reno si nu numai de prin 97 whistling.gif


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 4 2010, 02:11 PM
Post #743


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Prius are la baza tehnologie... Hummer biggrin.gif
Fara gluma, ei au dezvoltat hibridul pentru armata nu ca sa salveze pinguinii ci ca sa usureze logistica si sa creasca autonomia (consum mai mic-> mai putine cistere cu gaz necesare).
Recuperarea de energie se foloseste in domeniul feroviar de secole, e drept oarecum diferit.
Nici macar prius nu a venit cu o tehnologie noua si originala.

In general cam toate ideile bune vin din pacate din militar...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jul 5 2010, 09:08 AM
Post #744


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



sunt de acord cu james. Prius e copiata 100%. 90% din piese sunt componentele clasice Toyota care se utilizeaza din 1955 pe toate masinile lor fade, iar restul de 10% sunt de pe locomotivele americane, la scara 1/10.

Masina ramane totusi o minune a tehnicii pentru ca functioneaza, desi e singura masina incompleta:
90% + 10% x 1/10 = 91%



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 5 2010, 09:53 PM
Post #745


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Stai jos, nota 4!
Pai nu vezi ca n-ai inteles? Iti mai repet inca o data... Procentele lipsa sunt marketingul biggrin.gif Orice masina e incompleta fara el, in afara de M3.

Insa probabil ai gresit la calcul, ca sigur sunt mai mult de 9%. Iti dai seama ce spagi tre' sa dea pe la GeiDiPauahrs

This post has been edited by James Kilowatt: Jul 5 2010, 09:55 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jul 5 2010, 10:09 PM
Post #746


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Vreau sa protestez si sa solicit o reexaminare. Nu ai spus nimic la curs despre marketing si spagi.

Stiam ca la BMW marketingu' reprezinta 25% din pretul de lista dar la japonezi trebuie sa mai studiez. Cu spaga parca erau tot niste arieni......


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Jul 9 2010, 07:00 PM
Post #747


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Inovatia in ultimii ani in domeniul auto - masini pana-n 20000E - consta in urmatorul lucru: cat de ieftin faci aceeasi componenta care acu cativa ani costa nus' cat.

Sa luam o masina din 2000 si una actuala - un golf 4 spre ex si un golf 6 - care-s diferentele? Din sursele mele stiu ca G4 a fost mult mai fiabil. Sg avntaj G5-6 este suspensia spate independenta...in rest ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Pages V  « < 36 37 38
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 01:25 PM