turbosuflante |
This topic is about turbosuflante, the author, cornel-68, wrote about: incercam sa punem in topic cam totul despre turbosuflante. eu am probleme cu ea. da ulei. incercam sa vedem daca se poate reconditiona. ... To read more just scroll down
turbosuflante |
Aug 15 2006, 12:56 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 25-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.453 |
|
|
|
Aug 16 2006, 03:18 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 25-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.453 |
am desfacut o turbosuflanta.
ce am gasit akolo: - se compune din 2 parti majore: partea care vine la iesirea din galerie si care are niste palete (mototul turbosuflentei) vine in dreapta cum te uiti la ea si in stanga priza de aer (palete care comprima aerul. -cele doua palete sunt prinse de un ax. -axul culiseaza pe o bucsa striata pentru ungere. -ca elemente de etansare are 2 segmenti de metal care nu lasa uleiul sa intre in galerie sau sa iasa le la priza de aer. -turbosuflanta este alimentata cu ulei direct din pompa de ulei si uleiul se varsa direct in baie. -este racita cu antigel/lichid de racire. ce se strica la ea: 1. in primul rand segmentii de metal se tocesc si se prelinge ulei. 2. uleiul prelins intra in galerie se arde si se depune pe pale sau la baza axului. 3. uleiul ce intra prin stanga (priza de aer) poate duce la acumularea prafului pe pale. pentru punctul 1 nu prea exista remediu deoarece segmentii respectivi sunt foarte mici (diametru 10mm aprox.), sunt facuti dintr-un material foarte rezistent si nici nu prea poti sa ii scoti din locasul lor. cu ei se intampla egzact cam cum se intampla cu segmentii de la masina. datorita uzurii creste fanta dintre capetele segmentului de unde si rezulta scurgerea de ulei. aici este problema principala. cum se rezolva? pentru punctele 2, 3 problema e simpla: se spala cu solutie de spalat carburatoare (60 mii litrul). problema ca materialul depus, funinginea si praful dezechilibreaza palele si probabil ca incetineste rotatia turbinei. imi pare rau ca nu am facut poze dar aveam telefonul descarcat can am facut aperatiunile. |
|
|
Aug 16 2006, 03:49 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 25-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.453 |
cam asta e principiul de functionare. tre sa tineti cont ca smartul are 2 randuri de bujii
|
|
|
Oct 11 2006, 02:24 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 10-October 06 From: Oradea (Bihor) Member No.: 89.475 |
|
|
|
Oct 25 2006, 08:50 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 25-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.453 |
BAFTA! |
|
|
Mar 8 2009, 03:52 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 8-March 09 Member No.: 119.452 |
Atentie.
Daca e cdi nu e bai ca se strica turbo,dar daca e benzinar ,daca rurbo se strica ajung faramituri din turbo direct in motor si face prapad acolo tot.Asa ca daca aveti masina benzinara atunci atentie mare la defectiunea de turbo.Un indiciu cum verifici turbo la SMART.stai in spatele masinii .pe partea stanga cum vezi turboul cum stai in spatele masinii ,bagi o surubelnita mica si invarti de paletele alea mici ele tre sa se invarta fin si usor fara sa achete in ceva ,iar invartind dintr-o data scoti surubenita mica ,elicia daca din elanul care i-ai dat cu surubelnita se mai invarte in continuare turbo e mort.Daca ea automat se opreste cum tu ai luat afara surubelnita ea este buna inca. Daca mergi la un service poate sa iti masoare cu testerl care e legat de bordcomputerul masinii cate atmosfere baga pe mm patrat.sau ceva de genul asta.... si mecanicul poate vedea daca mei e bun sau nu turbo..... |
|
|
Aug 13 2009, 12:35 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 29-July 09 Member No.: 120.568 |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 08:40 PM |