IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

turbosuflante

This topic is about turbosuflante, the author, cornel-68, wrote about: incercam sa punem in topic cam totul despre turbosuflante. eu am probleme cu ea. da ulei. incercam sa vedem daca se poate reconditiona. ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> turbosuflante
cornel-68
post Aug 15 2006, 12:56 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.453



incercam sa punem in topic cam totul despre turbosuflante. eu am probleme cu ea. da ulei. incercam sa vedem daca se poate reconditiona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cornel-68
post Aug 16 2006, 03:18 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.453



am desfacut o turbosuflanta.
ce am gasit akolo:
- se compune din 2 parti majore: partea care vine la iesirea din galerie si care are niste palete (mototul turbosuflentei) vine in dreapta cum te uiti la ea si in stanga priza de aer (palete care comprima aerul.
-cele doua palete sunt prinse de un ax.
-axul culiseaza pe o bucsa striata pentru ungere.
-ca elemente de etansare are 2 segmenti de metal care nu lasa uleiul sa intre in galerie sau sa iasa le la priza de aer.
-turbosuflanta este alimentata cu ulei direct din pompa de ulei si uleiul se varsa direct in baie.
-este racita cu antigel/lichid de racire.

ce se strica la ea:
1. in primul rand segmentii de metal se tocesc si se prelinge ulei.
2. uleiul prelins intra in galerie se arde si se depune pe pale sau la baza axului.
3. uleiul ce intra prin stanga (priza de aer) poate duce la acumularea prafului pe pale.

pentru punctul 1 nu prea exista remediu deoarece segmentii respectivi sunt foarte mici (diametru 10mm aprox.), sunt facuti dintr-un material foarte rezistent si nici nu prea poti sa ii scoti din locasul lor. cu ei se intampla egzact cam cum se intampla cu segmentii de la masina. datorita uzurii creste fanta dintre capetele segmentului de unde si rezulta scurgerea de ulei. aici este problema principala. cum se rezolva?
pentru punctele 2, 3 problema e simpla: se spala cu solutie de spalat carburatoare (60 mii litrul). problema ca materialul depus, funinginea si praful dezechilibreaza palele si probabil ca incetineste rotatia turbinei.
imi pare rau ca nu am facut poze dar aveam telefonul descarcat can am facut aperatiunile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cornel-68
post Aug 16 2006, 03:49 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.453



cam asta e principiul de functionare. tre sa tineti cont ca smartul are 2 randuri de bujii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu89482
post Oct 11 2006, 02:24 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 10-October 06
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 89.475



Am un VW passat din 2002 TDI 74 kw. De ceva timp am o problema interesanta. Cam dupa 2500 rot. in sarcina turbo decupleaza. Iau si pun contactul inapoi turbo functioneaza. Problema e cu atat mai interesanta cu cat ea nu se manifesta constant. Deci nu totdeauna si nu la o anumita turatie. Am fost la reprezentanta si au zis ca e turbosuflanta si ca trebuie schimbata. ma poate ajuta cineva ? De la ce pot aparea asemenea probleme ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cornel-68
post Oct 25 2006, 08:50 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.453



din cate stiu tobosuflanta merge in continuu. nu se opreste. daca in sarcina "se pierde puterea data de turbo" este posibil ca ea sa nu mearga la turatie mare. se ajunge la turatii de 250000-300000 rot/minut. este posibil ca sa fie ceva blocat in ea sa nu ii dee voie sa se roteasca la turatii maxime. cauta sa o desfaci si sa o cureti. incearca pe www.turbopower.ro sa vezi daca se poate reconditiona.
BAFTA!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cj86har
post Mar 8 2009, 03:52 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-March 09
Member No.: 119.452



Atentie.
Daca e cdi nu e bai ca se strica turbo,dar daca e benzinar ,daca rurbo se strica ajung faramituri din turbo direct in motor si face prapad acolo tot.Asa ca daca aveti masina benzinara atunci atentie mare la defectiunea de turbo.Un indiciu cum verifici turbo la SMART.stai in spatele masinii .pe partea stanga cum vezi turboul cum stai in spatele masinii ,bagi o surubelnita mica si invarti de paletele alea mici ele tre sa se invarta fin si usor fara sa achete in ceva ,iar invartind dintr-o data scoti surubenita mica ,elicia daca din elanul care i-ai dat cu surubelnita se mai invarte in continuare turbo e mort.Daca ea automat se opreste cum tu ai luat afara surubelnita ea este buna inca.
Daca mergi la un service poate sa iti masoare cu testerl care e legat de bordcomputerul masinii cate atmosfere baga pe mm patrat.sau ceva de genul asta.... si mecanicul poate vedea daca mei e bun sau nu turbo.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
joni11
post Aug 13 2009, 12:35 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 29-July 09
Member No.: 120.568



Daca nu te mai poti folosi de ea cauta turbosuflante noi la Auto Gold Baia Mare, www.auto-gold.ro




QUOTE (cornel-68 @ Aug 15 2006, 12:56 PM) *
incercam sa punem in topic cam totul despre turbosuflante. eu am probleme cu ea. da ulei. incercam sa vedem daca se poate reconditiona.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 08:40 PM