ferrari revine |
This topic is about ferrari revine, the author, radu66490, wrote about: si uitati dragii mei cum se invarte roata se pare ca noua masina ferrari merge a dracului de bine si se pare ca batranelul,pensionarul michael schumac ... To read more just scroll down
ferrari revine |
Jul 31 2006, 07:09 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
se pare ca noua masina ferrari merge a dracului de bine si se pare ca ``batranelul``,``pensionarul`` michael schumacher e mai in forma ca niciodata deodata cele 11 puncte avans ale lui alonso sunt putin taaaare in ultima cursa m.s. punea cam 2 sec pe tur in fata lui alonso,cam mult, nu i asa? ziceti voi ca m.s. e un arogant,atunci trebuia sa dea din manute la terminarea cursei ca alonso,nu? m ar fi distrat teribil si am auzit ca daca castiga campionatul anul asta se retrage as dori sa aud declaratia lui de final:mi a facut placere sa concurez alaturi de voi,va las sa mai castigati si voi ceva acum -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Aug 1 2006, 07:48 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 163 Joined: 13-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.181 |
este vorba, totusi de Michael Schumacher!!!!!
eu cred ca pe undeva pe la mijloc se afla si interese privind audienta generata de marele circ!!!! -------------------- Logan Laureate 1.4 - 75 CP
Ford Scorpio 2.0i cutie automata - 123 CP |
|
|
Aug 1 2006, 11:06 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
QUOTE(Meditatorul) eu cred ca pe undeva pe la mijloc se afla si interese privind audienta generata de marele circ!!!!
O veritabila teorie a conspiratiei, nu-i asa??? Go Schumy!!! -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Aug 2 2006, 08:03 AM
Post
#4
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(radu66490) deodata cele 11 puncte avans ale lui alonso sunt putin taaaare
in ultima cursa m.s. punea cam 2 sec pe tur in fata lui alonso,cam mult, nu i asa? daca te uiti un pic in urma vei vedea ca exista o ciclicitate in ceea ce priveste evoluitia unui pilot, dar, mai ales a masinii acestuia pe parcursul unui sezon. MS a castigat 3 curse consecutiv, iti garanteza ca va mai castiga una sau nici una, apoi va fi randul celorlalti sa castige. si poate va mai castiga alonso o cursa sau 2 , apoi poate MS si tot asa. oricum, dupa ce castigi 3 curse la rand te astepti sa nu o mai castigi pe a 4-a . pun evolutia slaba a masinilor renault pe faptul ca se apropie sfarsitul de sezon , si deci iesirea celor la michelin din F1. cred ca este o cadere a calitatii anvelopelor. sau... cine stie... geniul din MS a castigat aceste curse , dupa ce anterior, alonso si raikkonen au castigat intamplator , doar pt ca MS era relaxat si nu isi mai propusese sa castige curse. ca daca ar fi vrut MS atunci FA si KR n-ar mai fi castigat nimic. sau... sa fie masina cea care ... castiga o cursa??? stie dan alexandrescu mai bine. -------------------- |
|
|
Aug 2 2006, 08:12 AM
Post
#5
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(radu66490) si uitati dragii mei cum se invarte roata
deodata cele 11 puncte avans ale lui alonso sunt putin taaaare in ultima cursa m.s. punea cam 2 sec pe tur in fata lui alonso,cam mult, nu i asa? sa asteptam finalul sezonului. imi aduc aminte de sezonul 2000, cand MS a condus la un anumit moment cu 24 de puncte in fata lui hakkinen. ulterior finlandezul are o serie f buna, si dupa cursa din belgia trece pe primul loc la general cu un avans de 6 puncte mi se pare. in belgia , hakkinen l-a depasit pe MS cu acea manevra de maestu in care a fost implicat involuntar si riccardo zonta de la BAR ce ma mai bucuram, imi imaginam ca hakkinen va fi a 3-a oara campion consecutiv.in acel moment inclusiv posturile germane de televiziune il asociau cu fangio, spunand ca hakkinen va deveni si el o legenda. stupoare... mai erau 5 curse pana la final si, MS le castiga pe toate si devine campion. iar , ulterior MS il pune in umbra chiar si pe fangio. asa ca fetelor, sa fim linistite si sa asteptam finalul sezonului. apropo, in 1998 , in primele 2 curse ale sezonului, adica australia si brazilia, masinile mc laren au termina cursa cu !!!!!! 2 TURURI AVANS!!!! FATA DE MASINA CLASATA PE LOCUL 3. asa ca 2 secunde pe tur, fata de pilotul care easte pe locul 6 sau 7 nu inseamna nimic !! -------------------- |
|
|
Aug 2 2006, 09:11 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
2 sec pe tur,ms a redus ritmul pe ultimele 20 tururi si cu toate astea diferenta ms-alonso la sf de cursa 40 sec
1.13 inseamna un tur e ceva anul trecut sa intamplat acelasi lucru cu renaultul,a avut o scadere de forma spre sfarsitul campionatului,hmmmm...sa fie tot asa?? -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Aug 2 2006, 10:16 PM
Post
#7
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(radu66490) am auzit ca daca castiga campionatul anul asta se retrage
Sa te-auda Cel de sus.... :pray: Go Shumi, go la pensie sau altfel spus, lasa-neeeeee, lasa-neeeeeeeeeee......... :ban: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Aug 3 2006, 08:41 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Din pacate nu vad altul cu pofta lui de a castiga. Cei tineri chiar daca sunt buni, sunt prea pussies... prea corecti, prea strandard, prea roboti fara fantezie, fara oole necesare sa incerce ceva "exotic" pentru victorie. Merge masina castiga, nu merge masina, e bun si locul 2, 3 sau 5, prea bun ca sa riste un duel roata la roata sau sa traga la limita pentru un loc mai bun.
Iar faptul ca diferentele intre victorie si pluton inseamna puncte si mai putine decat pana acum, nu ajuta la absolut nimic si chiar incurajeaza pasivitatea si multumirea si cu locul 2 sau 3. In plus F1 e si marketing, asa ca nici constructorii nu prea agreeaza asumarea riscului de a pierde puncte in competitia constructorilor. Dintr-un sport de testosteron si adrenalina, F1 a devenit un sport la fel de combativ ca si golful. Adica, fiecare alearga in legea lui si vedem la sfarsit cine are rezultat mai bun, fara sa mai existe prea multa competitie directa. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 3 2006, 10:44 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 121 Joined: 6-April 04 From: Gaesti (Dambovita) Member No.: 23.486 |
Ferrari sunt o forta si mai devreme sau mai tarziu tot pe primul loc vor fi.
Michael a spus mereu ca a doua jumatate a sezonului va apartine "calutului cabrat" dar nu stiu cati il credeau; iata ca Michael domina ca pe vremuri , mai precis sezonul 2004 care ramane etalon de dominatie a unei echipe in F1. Massa urca si el constant pe podium, lucru ff bun asa ca sfarsitul sezonului il poate incununa pe Michael cu cel de-al 8-lea titlu mondial, spre bucuria milioanelor de fani din toata lumea. Fortza Ferrari / Fortza Michael! -------------------- Renault Megane Sedan 2007
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 08:59 AM |