Informatii despre service-urile Renault(de bine sau de rau) |
This topic is about Informatii despre service-urile Renault(de bine sau de rau), the author, Sebastian114209, wrote about: Service-ul Renault din Constanta (e gresit spus Constanta, pentru ca e la dracu-n praznic, dupa iesirea din oras) are preturi foarte mari. Concureaza ... To read more just scroll down
Informatii despre service-urile Renault(de bine sau de rau) |
Sep 21 2007, 09:25 PM
Post
#21
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 18-September 07 From: Constanta (Constanta) Member No.: 114.202 |
|
|
|
Dec 28 2007, 12:19 PM
Post
#22
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-December 07 From: Targu Mures Member No.: 115.914 |
Salutare, ce parere aveti(cei care au avut de a face) despre service-ul renault din Targu Mures (Lion)?
|
|
|
Jul 10 2008, 12:03 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
In Bucuresti la Serus am vopsit bara spate, calitatea ok dar relatia cu clientii este ......varza. masina a fost vopsita in 2 zile si eu am ridicat-o dupa 7 pentru ca "baiatu"care s-a ocupat de ea a plecat in concediu si a uitat sa le spuna de masina mea.(am dat n telefoane )
dupa un timp am trimis un mail in care am solicitat info despre o piesa,Serus nu au raspuns deloc in schimb Cobalcescu m-au sunat dupa 3 ore,am primit info pe care le doream, a doua zi am comandat piesa. Angajatii de la Cobalcescu sunt mult mai amabili si deschisi spre a ajuta clientul pe cand cei de la Serus dau impresia de :"mici smenari" Am auzit si de un service Reno si in subsolul de la Sofitel dar nu stiu nimic espre ei. This post has been edited by petre 1: Jul 10 2008, 12:05 PM -------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Oct 11 2008, 08:31 AM
Post
#24
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 11-October 08 From: targoviste Member No.: 118.205 |
-------------------- [color="#FF0000"][/color][font="Arial Black"][/font][size="4"][/size]
florin77 |
|
|
Nov 11 2008, 08:06 PM
Post
#25
|
|
rider on the storm Group: Membri Posts: 213 Joined: 19-February 05 From: Galati (Galati) Member No.: 40.748 |
Reviziile foarte scumpe, mai ales atunci cand se mai gaseste si ceva pe langa revizie. Trecere in revista a catorva evenimente: Anul 2005: Interventie: Pasaj roata dreapta spate 15 cml infundat, zgarieturi pe capul de bara dreapta spate. Reparatii: Bara polisata, pasaj incarcat, chituit, slefuit, vopsit aripa. Cost: 9.000.000 - Casco Mentiuni: Au gazat tot pasajul interior al portierei dreapta spate. Anul 2008: Interventie: Bara spate infundata, podea portbagaj pliata evantai Reparatii: Bara spate schimbat si vopsit, podea portbagaj schimbata si vopsita Cost: 7800 - Casco Mentiuni: Au gazat intreg interiorul masinii. Peste tot era un reflex de rosu (culoarea externa) Anul 2008: Interventie: Intreaga caroserie a masinii, mai putin bara spate Reparatii: Dauna totala Cost: 56.000 - Casco (160% pretul masinii noi) Mentiuni: Au perceput 15 lei/zi taxa de parcare cat a stat epava la ei. Si mai sunt alte lucruri mici si costisitoare, dar ii mai las si pe altii. -------------------- |
|
|
Feb 13 2009, 11:49 PM
Post
#26
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 13-February 09 Member No.: 119.263 |
Cine te pune sa te duci la hotul ala de Olteanu??? Service-ul Renault din Tulcea este mult mai ieftin ,programarea la revizie se face in cateva zile,in doua ore masina este gata. Daca ai masina lovita trebuie sa deschizi dosarul acolo,vine un inspector de daune la service si iti deschide dosarul acolo si in cateva zile ai masina. |
|
|
Apr 1 2009, 08:09 AM
Post
#27
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 1-April 09 From: jud.Alba Member No.: 119.658 |
Service-ul Renault din Deva au nota 10 de la mine.
Am facut 4 revizii la ei pana cum si s-au comportat onorabil -------------------- Renault Megane Sedan II 2007 1.4 100CP
|
|
|
Jul 14 2009, 06:54 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
Am dus din nou masina la Serus pentru vopsire capota(cazut castane) despre calitate va spun cand o iau de acolo...cand o iau pentru ca am dus-o intr-o zi de joi astazi este marti in urmatoarea saptamana si inca nu s-au apucat de ea,raspunsul lor.....va fi gata JOI ......service autorizat fratilor.
Daca merge-ti la Serus la departamentul vopsitorie/tinichigerie sa va feriti de tupeistul,incompetentul Roberto Pana...pe bune daca vi-l da pe acest individ sa va preaia dosarul aveti dreptul sa refuzati. -------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Jul 14 2009, 07:57 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
Am uitat sa mai spun: pentru orice mic detaliu care nu vi se pare facut asa cum trebuie pute-to refuza preluarea autovehiculului.si se poate fece plangere la
Vocea Clientului : 021.203.88.58 , http://www.renault.ro/services/s4.php , office@asistentapentruconsumatori.ro , 0805 36 36 00 (appel gratuit), du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 et le samedi de 08h00 à 12h00., http://www.renault.fr/contact/contact-direct/FR-gd-c.jsp This post has been edited by petre 1: Jul 14 2009, 08:01 PM -------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Jul 22 2009, 10:55 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
Revin astazi cu noi informatii despre service-ul Serus deci am fost chemat sa ridic masina ca este gata,in primul rand am gasit urme de maini pline de praf pe fetele de usi,am trecut cu vederea si am luat masina si am plecat acasa cand am ajuns in parcare am observat ca exista o indoitura pe capota ce tocmai fusese la reparat,l-am sunat pe consilierul care s-a ocupat de masina Roberto Pana dar acesta nu a raspuns la telefon,apoi i-am trimis un sms in care i-am explicat situatia si faptul ca a doua zi am sa duc masina inapoi in service pentru a remedia lucrarea prost facuta.A doua zi au venit cativa ingineri si sefi de atelier sau uitat ,sau uitat din nou si au recunoscut ca e vina lor, dar nu pot tine masina peste weekend acolo asa ca sa ma intorc luni.
Luni m-am intors si surpriza nu mai recunoscut ca e vina lor si ca din punct de vedere tehnic reparatia este ok,dar pentru ca ei tin la clientii lor mi-au promis ca imi vor repara capota. Tin sa mentionez ca practic au refuzat sa tina masina in service si ca vor veni la o adresa mentionata de mine sa demonteze capota sa o vopseasca si sa o aduca inapoi. Au trecut 3 zile de cand astept sa fiu sunat insa acest lucru nu se intampla,daca nu vor remedia sunt pornit sa fac reclamatii peste tot la Protectia consumatorului,Vocea clientului,Renault Romania. Asa ca aveti grija pe unde va reparati masina. This post has been edited by petre 1: Jul 22 2009, 10:59 AM -------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Aug 17 2009, 03:12 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Mach 1,subsol Sofitel,programare urgenta prin telefon,intr-o ora eram acolo,intr-alta ora eram deja plecat de la ei.....
Schimb ulei,filtru ulei,filtru aer si polen,fara filtru motorina + 5 litri ulei Renault Elf 10 W 40 = 453 RON. Foarte prompti,nu ca si colegii lor tot de la Mach 1 ,de pe Dimitrie Onciu(ei au doar 2 posturi de lucru),care imi faceau programare a doua zi....la criza asta,nu mai accept programari nici macar de pe o zi pe alta !!! Ce sa va mai zic ,la Sofitel mai erau 4-5 mecanici,vreo 4-5 masini cu totul la care se lucra,adevarata criza,sufla vantul pe acolo,la ce sa mai accept programare,anul trecut am schimbat ulei,filtre,distributie,cu 9 milioane la un particular,pe cand cei de la Mach1 imi spusesera sa ma pregatesc cu 24 de milioane !? In concluzie,baietiii au fost prompti,preturile de la manopera mai sunt normale sau un pic peste normal,dar preturile la piese si consumabile raman inca foarte mari..... -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 1 2009, 10:22 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
Intradevar am fost si eu pe la ei pentru o verificare,sunt foarte amabili dar cred ca cel mai mult pe acolo se fac doar reviziile si reparatii mai usore ,nu vad unde sa faca lucrari de o anvergura mai mare,teste,etc pentru ca practic ei functioneaza intr-un garaj subteran al unei cladiri de birouri.Totusi printre posesorii de Renault umbla vorba ca sunt printre cei mai seriosi din Bucuresti.
-------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Oct 28 2011, 02:36 PM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 28-October 11 Member No.: 135.973 |
E o chestiune de noroc, frate , cu service-urile astea, pe bune...
Faza misto la masina asta este ca intretinerea e acceptabila ca pret, e ft ok din punctul asta de vedere, eu am fost super multumit de a mea desi intradevar am avut si eu niste experiente mai urate cu mecanicii. Din pacate a trebuit sa vand masina si nici nu voi reusi sa iau una prea curand. Am vazut ca promotorul da niste Renault-uri, incerc si eu acolo, mai stii? Poate am o zi buna |
|
|
Nov 12 2015, 06:06 PM
Post
#34
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 12-November 15 Member No.: 147.309 |
In cadrul unui proiect mai amplu căutăm în toată țara si persoane care să detina autoturism marca RENAULT (orice model) si sa îndeplinească următoarele condiții:
- autoturismul să aibă o vechime de maxim 10 ani (să fie produs în anul 2006 sau după) - autoturismul să aibă sub 115.000 km rulați - autoturismul să abiă nevoie de revize în următoarele 2-3 luni. Oferim revizie gratuită in reprezentanta. Dacă sunteți interesați, vă rog să mă contactați la m.monicarusca@gmail.com. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th March 2024 - 01:20 PM |