intrebare pt. andrei27237 + sau oricare alt ladist priceput |
This topic is about intrebare pt. andrei27237 + sau oricare alt ladist priceput, the author, valentin77903, wrote about: poate ai citit intr-un topic mai vechi despre problemele mele de consum(20/100 in oras) si performantele slabe(plecare slaba de pe loc, + de pe la 90 ... To read more just scroll down
intrebare pt. andrei27237 + sau oricare alt ladist priceput |
Jul 16 2006, 01:04 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 28-May 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 77.896 |
Am fost la 2 "meseriasi" in carburatoare dar n-am rezolvat nimic. Am hotarat sa-mi iau un carburator nou. Singurul la care pot ajunge este unul de 2107-tot de 1500cm(eu am 2103 din 79 ca si tine). Spune-mi ce parere ai , ar merita investitia ? (motorul meu are 18000km - a stat 25 ani la naftalina. merge altfel binisor si este foarte silentios). Ce modificari i-as mai putea aduce ( cutie cu 5 trepte, delcou vacuumatic, etc.), si "de unde"(sunt din Timisoara). Ce tip de ulei ar fi cel mai bun pt.ea(la 18000km) si de ce marca , ce ulei de transmisie i-ar trebui(t-90 este cam subtire) , ce ulei pt. cutia da viteze(fata) ? CUM SE REGLEAZA SUPAPELE ( DIMENSIUNILE) ? Scuze pt.atatea intrebari dar daca ai cumva timp sa-mi raspunzi te rog sa le iei pe rand sau sa-mi spui cum fac rost de un manual de intretinere. Multumesc anticipat |
|
|
Jul 16 2006, 09:20 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
Pentru, ca batrina ta Ladita ,sa functioneze cum trebuie ai grija de apridere carburatie si distributie. Poti pune un carburator de 2107(1500) merge la fix si odata cu acesta cumpara de la Rusi un Delco care are si avans vacuumatic. Daca ai motor de 1500! O DISTRIBUTIE pusa la punct si Jiguli trebuie sa mearga ceas ATENTIE delcoul sint cu ax scurt si ax lung si trebuie obligat. sa se potriv. cu pinionul de la pompa de ulei. Si pinioanele difera. Pt supape merge 0,15 admisie si la fel evacuare. O metoda de reglaj (inv de mine la rusi) ,se aduce pinionul axului cu came la semn (piston 1 si 4 sus) si se reg. sup nr 8 si 6 cum am zis la 0,15 . Apoi se roteste pinionul in sensul de rot al motorului cu 90 de grade si se regleaza supapele 7si 4. Iarasi 90 de grade rotatie(semnul este jos) si reglam 1si 3. Rotim ultima tura cu 90 si reglam ce a mai ramas 5 si 2.Si cam asta ar fi tot aici! ENJOY
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 11:47 AM |