IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Racitor Ulei Astra G 1.7 dti

This topic is about Racitor Ulei Astra G 1.7 dti, the author, Alex81724, wrote about: Am schimbat garnitura de chiuloasa si tot imi apare ulei in vasul de expansiune. Sa fie oare racitorul de ulei de vina. Daca da unde as putea gasi unu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Racitor Ulei Astra G 1.7 dti
Alex81724
post Jul 6 2006, 11:18 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 5-July 06
From: Cluj
Member No.: 81.717



Am schimbat garnitura de chiuloasa si tot imi apare ulei in vasul de expansiune. Sa fie oare racitorul de ulei de vina. Daca da unde as putea gasi unul.

Mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elvis61841
post Jul 7 2006, 05:19 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 24-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.834



Din discutiile avute cu mai multi posesori de Astra 1.7 am ajuns la concluzia ca in proportie de 95% este de vina racitorul de ulei , asa ca l-am schimbat fara sa spal circuitul de racire .Un amic care cunoaste acest fenomen mi-a spus ca dupa inlocuirea racitorului va mai iesii in vasul de expansiune ulei , de fapt depuneri de pe circuitul de racire ce s-a adunat in timp .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex81724
post Jul 7 2006, 05:47 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 5-July 06
From: Cluj
Member No.: 81.717



Elvis iti multumesc pt. raspuns. Am mai citit pe forum si am mai intrebat si pe altii si am ajuns la concluzia ca doar asta mai poate fi sau... chiuloasa ceea ce nu prea cred. Am schimbat degeaba garnitura de chiuloasa biggrin.gif
Unde ai gasit racitorul si la ce pretz.
Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elvis61841
post Jul 7 2006, 11:38 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 24-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.834



Eu l-am cumparat din Ploiesti de la un magazin Opel in luna februarie cu 5,1 mil original GM .De schimbat la schimbat un amic in parcare , daca esti pricepun in ale mecanicii si ai si scule o poti face si tu .Chestia este ca in vas i-ti va mai aparea resturi uleioase cateva luni pana se curata tot circuitul de racire.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai79646
post Jul 29 2006, 07:55 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 12-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.639



Unde se poate gasi de cumparat in Bucuresti acest radiator pacatos de ulei?


--------------------
reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Aug 1 2006, 06:18 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



Salut am avut si eu o problema cam cum ai avut tu cu ulei in vasul de expansiune insa la mine a fost mult mai grava , am gasit chiuloasa rectificata pe jumatate, si acum intrebarea cand ai schimbat garnitura de chiuloasa ai verificat planeitatea chiuloasei? blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 1 2006, 08:29 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



auziti fratilor nu vreau sa va dezamagesc dar am aflat si eu ca asta este boala la motoarele de 1.7.si din cate am inteles ca este o problema din fabrica cu chiulasa si la catva timp intre 100-200 de mii de km se fisureaza chiulasa. blush.gif acu nu va suparati pe mine dar asa am aflata din germania de la cineva care se ocupa cu masini.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TDiFan
post Aug 2 2006, 08:11 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 202
Joined: 5-July 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 50.567



QUOTE(florin82141)
auziti fratilor nu vreau sa va dezamagesc dar am aflat si eu ca asta este boala la motoarele de 1.7.si din cate am inteles ca este o problema din fabrica cu chiulasa si la catva timp intre 100-200 de mii de km se fisureaza chiulasa. blush.gif acu nu va suparati pe mine dar asa am aflata din germania de la cineva care se ocupa cu masini.


Dragul meu, acel "cineva care se ocupa cu masini" e cumva roman ? Daca da, explicatia lui ma dat gata. Adica toate motoarele de 1.7 au probleme la chiulasa? Fii serios. O problema bine cunoscuta a acestor motoare o reprezinta modulul de comanda al pompei de injectie si nicidecum chiulasa. Inca o problema intalnita de cei din Ungaria(am cunostiinte in service-uri din Debrecen si Budapesta) este pompa de ulei. Pinionul este prin intr-un filet scurt, de te apuca toti dracii cand il vezi, si se defileteaza in prostie. Nici macar nu e asigurat!!! cu un stift ceva, nimic! Iar problema cu uleiul in vasul de expansiune sigur e legata de racitorul de ulei.

Toate cele bune!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex81724
post Aug 10 2006, 12:11 AM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 5-July 06
From: Cluj
Member No.: 81.717



QUOTE(Valeriu Razvan61497)
Salut am avut si eu o problema cam cum ai avut tu cu ulei in vasul de expansiune insa la mine a fost mult mai grava , am gasit chiuloasa rectificata pe jumatate, si acum intrebarea cand ai schimbat garnitura de chiuloasa ai verificat planeitatea chiuloasei? blush.gif


DA clar... chiuloasa a fost verificata si apoi curatzata. Nu a avut nici o fisura nici ea nici garnitura. Acum ramane sa schimb racitorul dar nu gasec. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 10 2006, 09:39 AM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



Salut din nou "acel cineva" nu era roman ca daca era nu al credea,asa mi sa spus si asa va zic.ca ar fi un calcul gresit la chiulasa pe undeva.acum sa fiu sincer nu vreau nici sa te contrazic asa ca sa speram ca daca se mai intampla cuiva sa nu fie cava grav biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 10 2006, 09:39 AM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



Salut din nou "acel cineva" nu era roman ca daca era nu al credea,asa mi sa spus si asa va zic.ca ar fi un calcul gresit la chiulasa pe undeva.acum sa fiu sincer nu vreau nici sa te contrazic asa ca sa speram ca daca se mai intampla cuiva sa nu fie cava grav biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elvis61841
post Aug 13 2006, 07:15 PM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 24-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.834



Am schimbat racitorul de ulei in primavara , de atunci mi-a tot aparut resturi si pete de ulei de credeam ca l-am inlocuit de pomana , acum o saptamana , am facut un circuit prin tara , cam 2000 Km , cand am ajuns acasa era in vas mazga de ulei cat cuprinde , l-am dat jos , l-am spalat , am facut 300 km si acum nici urma de resturi de ulei , rezultata , la mine a fost racitorul de ulei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai79646
post Aug 27 2006, 12:03 AM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 12-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.639



Am schimbat radiatorul de ulei acum vreo 2 saptamini si acum citeva zile am zis-hai sa mai spal vasul de expans si circuitul,sa mai scap de urmele de ulei;din pacate cind deschizi busonul de apa de la radiator apa tisneste spre motor si cred ca mi-a udat alternatorul,ca a cedat chiar din seara respectiva
si eu nu prea cred in coincidentze.260ron piesele +aproape o zi de munca (l-am rezolvat eu),cu adevarat (inca) o bucurie
Ce-i drept,am bagat furtunul de la robinet in vasul de expansiune si a tot curs apa prin instalatie..


--------------------
reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elvis61841
post Aug 27 2006, 08:32 AM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 24-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.834



Chiar daca ai spalat circuitul de racire , tot o sa-ti mai apara resturi de ulei , parerea mea este ca numai la un drum mai lung o sa se spele sist de racire .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai79646
post Aug 28 2006, 08:54 AM
Post #15


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 12-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.639



QUOTE(Elvis61841)
Chiar daca ai spalat circuitul de racire , tot o sa-ti mai apara resturi de ulei , parerea mea este ca numai la un drum mai lung o sa se spele sist de racire .


Intr-adevar era mult ulei in circuit si inca nu a iesit tot desi primele zile adaugasem si ceva dero ;frustrant e ca inca nu sint 100% ca s-a rezolvat cu uleiul in apa,trebuie sa mai astept,am facut abia vreo 500 km dupa inlocuirea radiatorului


--------------------
reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoconeaValentin
post Mar 17 2011, 01:31 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 17-March 11
Member No.: 131.698



Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtix
post May 12 2011, 11:41 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 12-May 11
Member No.: 132.271



QUOTE (CoconeaValentin @ Mar 17 2011, 12:31 AM) *
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.


de unde ai luat racitorul de ulei ? esti din bucuresti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoparts
post Jan 4 2014, 01:38 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 4-January 14
Member No.: 143.012



Rezolva problema petelor de ulei in vasul de expansiune! O problemă des intâlnită la Opel Astra G și Opel Corsa.
Radiator ulei (termoflot) (made în germany) pentru Opel Astra G 1998-2006; 1.7,cod motor: Y17DT și Opel Corsa C 2000-2007; 1.7 cod motor: Y17DT, Y17DTL.

Produsul este NOU ! Livrare imediată!

Înainte de a comanda vă rog verificați stocul deoarece se vinde și pe alte siteuri!
Cu factura si garantie se plateste tva.

Transport gratuit cu poșta in 2/3 zile lucratoare.
Livrare cu Urgent Curier in 24/ore 25 lei in zona de acoperire a curierului.

Tel: 0726 955 051


Go to the top of the page
 
+Quote Post
bertone
post Aug 24 2015, 02:16 PM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 8-June 09
Member No.: 120.162



QUOTE (autoparts @ Jan 4 2014, 01:38 PM) *
Rezolva problema petelor de ulei in vasul de expansiune! O problemă des intâlnită la Opel Astra G și Opel Corsa.
Radiator ulei (termoflot) (made în germany) pentru Opel Astra G 1998-2006; 1.7,cod motor: Y17DT și Opel Corsa C 2000-2007; 1.7 cod motor: Y17DT, Y17DTL.

Produsul este NOU ! Livrare imediată!

Înainte de a comanda vă rog verificați stocul deoarece se vinde și pe alte siteuri!
Cu factura si garantie se plateste tva.

Transport gratuit cu poșta in 2/3 zile lucratoare.
Livrare cu Urgent Curier in 24/ore 25 lei in zona de acoperire a curierului.

Tel: 0726 955 051




Salut! Ma intereseaza si pe mine unul. Imi poti spune un pret? Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anticlone
post Dec 3 2015, 06:32 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-December 15
Member No.: 147.407



QUOTE (emtix @ May 12 2011, 09:41 PM) *
QUOTE (CoconeaValentin @ Mar 17 2011, 12:31 AM) *
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.


de unde ai luat racitorul de ulei ? esti din bucuresti?

Daca inca nu ai gasit il poti comanda de pe site-ul general motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 06:16 AM