IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Xsara PICASSO

This topic is about Xsara PICASSO, the author, fratello, wrote about: QUOTE(Pavalasc38972 Sep 27 2005, 0954 PM) Incepand de astazi sunt posesorul unei Xsara Picasso /beer.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":beer:" ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Xsara PICASSO
Rating 5 V
fratello
post Jan 31 2008, 02:48 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 31-January 08
Member No.: 116.238



QUOTE(Pavalasc38972 @ Sep 27 2005, 09:54 PM) *
Incepand de astazi sunt posesorul unei Xsara Picasso beer.gif
Masina este rulata : an 2003 28.000 km la bord , motorizare 2 HDI 90cp)
Primele impresii in 200 km parcursi:

- sptioasa si versatila ( scaune spate rabatabile , portbagaj mare: 550 l si accesibil , diverse locuri de depozitare )
- ambianta placuta (chestie de gust cu kilometraj digital )
- dotare buna ( comp de bord , clima , 4 airbaguri , jante aliaj , oglinzi electrice si incalzite )
- pozite de conducere inalta si comoda
- vizibilitate buna ( nu m-au incomodat montantii fata , care sunt masivi )
- zgomot interior rezonabil pentru un diesel , mai accentuat peste 120 Km/h)
- frane f bune
- comenzile la indemana
- rapoarte cutie de viteze bune ( motorul trage bine pentru cei 90 cp)
- Radio_CD OK (acceptabil pentru o masina de familie )
-climatizare OK
-Garda la sol inalta ( 16 cm dar nu stiu sigur )

Ce nu-mi place :
- plasticele din bord predispuse la zgarieturi
- cotiera incomoda ( cred ca nu m-am obisnuit)
- zgomot suspensie spate mare ( cred ca este datorat suspensiei spate cu bara de torsiune )
-lipsa turometru sad.gif
-lipsa deschidere capac combustibil din interior
-directie imprecisa ( necesita acomodare )
-schimbatorul de viteze are cursa cam lunga .

Despre fiabilitate e prea devreme sa ma pronunt, dar prima impresie , dupa 200 Km parcursi, este buna. biggrin.gif
Va tin la curent , sa auzim de bine ! band.gif

In caz ca nu te-ai obisnuit mai bine le ridici(sunt rabatabile).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fratello
post Feb 4 2008, 02:53 PM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 31-January 08
Member No.: 116.238



QUOTE(paraschiv105741 @ May 9 2007, 05:53 PM) *
salut tuturor!sunt nou pe aici si nou posesor de citroen xsara picasso.motorul masini mele este 2.0hdi.am cumparat-o avariata usor in fata dar acum am rezolvat-o si arata beton.o mica problema am in sensul ca dupa montarea tuturor pieselor,a ramas nelegat furtunul de la vasul de expansiune(din partea de jos,cel gros).cei de la service habar nu au de unde l-au desfacut. ma poate ajuta cineva cu o foto sau o idee?e posibil sa inlocuiasca radiatorul cu unul de alt tip iar acel furtun intra in radiator?

acum depinde daca este acelasi tip de vas de expansiune,probabil l-au schimbat ?..dar chiar mecanicii aia de unde erau?...sau unde lucrau de habar n-aveau sa puna un furtun.?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexsso Picasso
post Feb 7 2008, 08:40 PM
Post #23


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 7-February 08
From: Agnita
Member No.: 116.310



QUOTE(Andrei Suzuki @ Jul 12 2004, 10:06 PM) *
OFF TOPIC:

Cristian Cosmin-6 am si eu o intrebare pt tine pt ca am vazut ca te cam bagi pe unde nu ai treaba (fara suparare).Daca nu ai condus masina respectiva,de unde stii ca merge excelent?Poate ca ai mers in dreapta,dar parerea mea e ca nu se compara cu, condusu propriu-zis.


Da ai dreptate poate ca nu a conduso dar daca ca pasager in dreapta se simte bine si ii place atunci iti spun eu ca si la condus este foarte manevrabila si e excelenta

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexsso Picasso
post Feb 7 2008, 08:55 PM
Post #24


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 7-February 08
From: Agnita
Member No.: 116.310



QUOTE(mihai40235 @ May 31 2005, 11:38 AM) *
ma invart de mult pe langa un citoen xsara picasso, vreau sa-mi i-au o masina noua la vreo 15000 €, variantele ar fi megane si octavia, insa mi-a ramas gandul la xsara picasso. e mai scump, dar au o oferta tentanta pentru varianta diesel si a-si face un efort financiar, mi-a ramas la suflet masina, ma intreb daca face banii, e spatios, are dotari si e diesel, 2,0 hdi sx de 90cp. merita?


Bineinteles ca merita, chiar daca e un pic mai scump da merita la bani aia asa o masina spatioasa si cu atatea dotari eu zic sa o iei wink.gif
Nu cred ca o sa te dejamageasca pt ca pe mine(adic pe tata si pe mine) nu ma dezamagit.
Nu o sa regreti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radudinescu
post Apr 8 2010, 04:09 PM
Post #25


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 7-April 10
Member No.: 125.077



Salut!
haideti sa va povestesc eu despre masinuta asta... eu am una, motor 1.8 16v, benzina, 117 CP. am masina din 2002, cand am luat-o noua, de la minunatul ATS. nu stiu cum si de ce, dar ei au cam tot avut promotii la masina asta, ei stiu, neinteresant. masina a venit pe standard cu cotiere, a/c, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, computer de bord, etc.
am vazut ca intrebau unii cum e ca fiabilitate... ei bine, timp de 5 ani n-am scimbat la ea decat consumabile, plus bucse si o data bieletele. de remarcat faptul ca, se pare, dupa cum ziceau cei de la citroen, am avut eu noroc de o masina cu un mic defect de fabricatie, si anume mi-a plesnit cablu de ambreiaj la un momentdat. ei au zis ca pe motoru asta ar fi problema asta, dar nu e des intalnita. ma rog, am depasit momentul, nimic spectaculos. trebuie sa va mai spun ca n-am mers pe principiul ca am masina si tre sa am grija de ea ca si cum ar depinde viata mea de ea. adica: daca am vrut sa trec un munte pe un drum forestier, am facut-o (da, are garda la sol destul de mare, deci poti sa urci cu ea si borduri inalte, sa treci mici hauri si asa mai departe. o mica atentie aici, pt ca masina are cam jos plasata toba intermediara, si daca nu esti atent poti sparge toba daca iti plac drumurile accidentate). buuun... desi e o masina inalta, e foarte stabila pe curbe. trebuie doar sa te obisnuiesti cu senzatia, adica la viraje stranse, in viteza, etc, se apleaca foarte mult dar eu de cand am masina am reusit sa derapez o singura data, si atunci ca am exagerat eu, mai mult decat ar fi trebuit sa o fac, dar nu a fost foarte greu de controlat si de pus la loc pe trasa pe care trebuia sa mearga.
acum motorul... nu e un motor mic, e destul de insetat... media masinii, dupa 170.000 km e de 9.3l/100km. de mentionat ca majoritatea timpului merg in oras, deci cam asta e consumul pe oras, sa zicem un 10.5l/100km. in afara, daca mergi pe principiul ca e masina de familie si nu vrei s-o alergi, o scoti pe la un 7.5l/100km, daca iti plac depasirile, curbele, viteza trebuie sa fii pregatit sa scoti mai multi bani din buzunar. spre exemplu, pe autostrada la 160km/h merge cam cu 11-12l/100km. pt cei pasionati de curbe, depasiri... si eu sunt pasionat si masina poate, ideea e cat de mult vrei tu sa-i dai sau nu. dat fiind faptul ca e un motor pe benzina, el devine sprinten la turatii mari, implicit si la un consum mai mare. dar chiar si cu 5 oameni in masina, care pleaca in vacanta, nu te lasa la greu, chiar te ajuta.
si acum despre fiabilitate... dupa cum ziceam, consumabile, cablu ala de ambreiaj, articulatii. ei bine, dupa acesti primi 5 ani, am avut niste probleme cu masina, se arsese sonda lamda... una din cele doua. si din cauza asta, pana cand s-au dumirit cei de la service ce si cum, am avut mari probleme, motorul mergea extrem de prost, nu avea putere, consuma foarte mult, mergea subturat etc. de ce zic ca pana cand s-au dumirit... am dus-o la citroen, au zis ca n-are nimic... am dus-o la altu, la fel... ca are nu stiu ce, ba ca injectoarele, ba ca una, ba ca alta. pana si prin italia am dus-o la un service, ca au apucat-o stricaciunie cu sonda asta si pe acolo, nici aia nu s-au prins... ma rog, dupa ce am schimbat si minunata sonda lamda, a fost ok.
serviceul de la ats e foarte scump, si nu neaparat cel mai bun. asa ca daca nu e neaparat sa mergeti la ei, eu va recomand cu caldura sa ii evitati.
la interior, citeam mai sus ca materialele sunt predispuse la zgarieturi sau ceva... pe la mine prin masina s-au perindat multi, n-am intretinut-o sa zici ca era nevasta-mea... (nici macar nu-s insurat thumbsup.gif ) dar in continuare arata bine, finisajele sunt bune, materialele folosite sunt bune, cele care nu-s chiar la vedere nu-s atat de ok, dar ce se vede arata bine, si nu arata ieftin (alde logan, albea si altele din categorie). dupa atatia ani si kilometri, nu vibreaza nimic in masina, totul e la locul lui, nu s-a rablagit deloc.
in concluzie, daca va intereseaza modelu asta de masina, eu recomand asa: daca e sh, incercati sa fie maxim de 2, 3 ani masina, daca e noua e ok. ca motoare, desi fuge bine asta de 1.8, consuma destul de mult, asa ca cel mai bine cred ca e un diesel, plus ca la noi, daca o vrei noua, nu o mai vand astia la ats decat cu 1.6 benzina si asta e lesinat rau, la 90 cp masina e destul de mare si motorul asta doar o misca, nu-ti poate da si senzatii. dar dieselul de 2.0 mie mi se pare cea mai buna alegere.
sper ca am cuprins tot in "micul" meu review, daca mai sunt intrebari, intrebati
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorinel91
post Feb 22 2012, 09:25 PM
Post #26


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-February 12
Member No.: 137.312



sal as avea si eu nevoie de ajutor intr-o probelema .. Care e distanta la culbutor la evacuare la Citroen Xsara-Picasso motor 1,6 benzina??

This post has been edited by sorinel91: Feb 22 2012, 09:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 12:46 AM