IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problema Vw Touran .

This topic is about Problema Vw Touran ., the author, nktcatalin, wrote about: Salut . Am un Vw Touran ( 2.0 tdi , 140 cp din 2005 ) care in urma cu o saptamana a cedat , si anume : nu mai porneste . Crezand ca este vb despre o p ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema Vw Touran .
nktcatalin
post Jan 14 2012, 09:39 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 14-January 12
From: Bucuresti
Member No.: 136.951



Salut . Am un Vw Touran ( 2.0 tdi , 140 cp din 2005 ) care in urma cu o saptamana a cedat , si anume : nu mai porneste . Crezand ca este vb despre o problema mai veche , adica bateria (pe care am schimbat-o in fiecare an datorita ... unui consumator ascuns ?! care o descarca ) , am cumparat alta baterie ca sa rezolv cat mai rapid cu putinta situatia. Cand am cumparat bateria , dl de la magazin mi-a dat o baterie care s-a dovedit in final ca , asezata in suportul ei , era cu bornele inversate . Fara sa-mi dau seama de situatie , incerc sa pun bateria pe masina ; montez cablul pe plus (care s-a dovedit a fi minus ) si dau sa ating cablul pe "minus" (care era defapt plus) , ca face o scanteie de m-a dat pe spate. Bineinteles ca am realizat ce facusem , si-am mers inapoi la magazin unde am primit bateria potrivita cu scuzele de rigoare (ce-i drept , era si vina mea pt ca n-am dat atentie ). Am pus bateria pe masina , si dau sa pornesc . Daca la bateria veche , se simtea electromotorul cum incearca sa invarta , ei bine la asta noua tot ce se putea auzea era un "click" . Si atat . Plus ca in calculator se aprinsese martorul pt baterie , care baterie era noua. Neavand prea mult timp liber , am dus bateria noua la garantie unde mi s-a confirmat ceea ce nu-mi doream sa aud : bateria este in stare perfecta , problema este la masina . Acum , inainte de a contacta un profesionist care sa vina sa vada masina ( daca aveti cunostinta de asemenea persoane , agenda mea asteapta thumbsup.gif ) , as vrea sa va dati cu parerea unsure.gif . Multumesc anticipat.

P.S. Sunt un utilizator nou al forumului si din aceasta cauza imi cer scuze pentru eventualele greseli .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 14 2012, 10:25 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Eu as incerca sa pornesc masina cu ajutorul unui robot de pornire. WE-ul trecut am patit un fenomen asemanator: baterie incarcata si in stare buna de functionare, cu 12,8v, motorul nu a pornit, nici click n-a facut. Am cumparat un robot de pornire (165 lei Auchan) si a pornit cam la a doua cheie. Iar de atunci merge fara probleme wink.gif

Daca intamplator esti din Constanta, te putem ajuta smile.gif

PS: poti incerca si la un service, majoritatea au asa ceva in dotare.

This post has been edited by mike.omega: Jan 14 2012, 10:29 PM


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Jan 15 2012, 01:48 AM
Post #3


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Click-ul acela se aude de la bendix, o componenta auxialiara a electromotorului. Trebuie sa afli de ce nu invarte electromotorul.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 15 2012, 12:47 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.315
Joined: 30-June 04
From: Bruxelles (Belgia)
Member No.: 28.666



Ce-i aia "robot de pornire"? unsure.gif


--------------------
Skoda Superb 1.8 TSI ~200CP
Scuter 49cc... benzina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 15 2012, 01:03 PM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Search pe google dadusi?

link


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GoldnSlitz
post Jan 15 2012, 10:39 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 9-January 12
Member No.: 136.911



Am si eu un vw cu un "consumator ascuns" de asemenea, dar e vechi si nu merita rezolvata problema. Te sfatuiesc sincer sa mergi la cine se pricepe...chiar la un service autorizat vw daca nu ai incotro. Acum problema ta este posibil sa fie si mai mare decat la inceput, incurcand bornele cum ai spus. Adica sigurante, relee, soft in calculator si de ce nu chiar electromotorul imbacsit sau bobina care a cedat in timp de la parametrii initiali. Si inca ceva....sa nu lasi pe cine nu se pricepe sa-si vare nasul in masina ta doar pt ca e ieftin sau pare destept... S-auzim de bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meroiu
post Apr 12 2012, 11:56 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 12-April 12
Member No.: 137.979



salut la toata lumea.Am un vw touran an 2007 motor bmm 140co diesel,cumparata in 2010 decembrie de mos craciun mandrie mare cu 11800km la bord,fara probleme pana in februarie 2012 acum am 145000km.A inceputluna prin a nu mai baga caldura de cat sporadic si a inceout sa creasca presiunea in circuitul de incalzire si da antigelul afara , temperatura ramane constanta la 90 de grade cine ma poate ajuta.sant nou pe forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 12 2012, 12:13 PM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 7.923
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Din ce oras esti ?
Ai facut vreo diagnoza lately ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Apr 12 2012, 12:15 PM
Post #9


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Deci nu mai baga caldura in interior, dar motorul se incalzeste prea tare?
Termostatul se deschide sa lase apa in radiator? Ventilatorul de la radiator porneste?


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Apr 12 2012, 12:55 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.769
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Semne de defectiune la garnitura de chiulasa. Dar verifica prima data ce a zis Seri (termostat, ventilatoare). Dar, daca da apa pe afara...
Temperatura indicata in bord poate fi mincinoasa. Oricum la VAG, indicatoarele au o inertie semnificativa (pentru a induce sentimentul de siguranta, "rock-steady", etc., cand , de fapt ele tot variaza), dar mai depinde si unde e senzorul amplasat.

This post has been edited by Mircea104901: Apr 12 2012, 12:57 PM


--------------------
Forester 2.0X MY07

Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein

Remember: Some people are alive simply because it is illegal to shoot them!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 12 2012, 02:50 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.315
Joined: 30-June 04
From: Bruxelles (Belgia)
Member No.: 28.666



Ar putea fi si amandoua... termostatul cauza problemei, garnitura de chiulasa unul din efecte. Asta asa, ca sa fiu si eu impartial ca romanul.


--------------------
Skoda Superb 1.8 TSI ~200CP
Scuter 49cc... benzina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meroiu
post Apr 17 2012, 10:53 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 12-April 12
Member No.: 137.979



buna baieti. am revenit din mica vacanta de paste, va anunt ca am schimbat termostatul si nici -o schimbare ,am observat ca porenesc ambele vetilatoarele am facut 150 de km si am bagat 1litru de apa distilata.sant din tg mures.necajit tare! ermm.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadman
post Jan 7 2013, 03:09 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 7-January 13
From: bucuresti
Member No.: 140.507



QUOTE (nktcatalin @ Jan 14 2012, 07:39 PM) *
Salut . Am un Vw Touran ( 2.0 tdi , 140 cp din 2005 ) care in urma cu o saptamana a cedat , si anume : nu mai porneste . Crezand ca este vb despre o problema mai veche , adica bateria (pe care am schimbat-o in fiecare an datorita ... unui consumator ascuns ?! care o descarca ) , am cumparat alta baterie ca sa rezolv cat mai rapid cu putinta situatia. Cand am cumparat bateria , dl de la magazin mi-a dat o baterie care s-a dovedit in final ca , asezata in suportul ei , era cu bornele inversate . Fara sa-mi dau seama de situatie , incerc sa pun bateria pe masina ; montez cablul pe plus (care s-a dovedit a fi minus ) si dau sa ating cablul pe "minus" (care era defapt plus) , ca face o scanteie de m-a dat pe spate. Bineinteles ca am realizat ce facusem , si-am mers inapoi la magazin unde am primit bateria potrivita cu scuzele de rigoare (ce-i drept , era si vina mea pt ca n-am dat atentie ). Am pus bateria pe masina , si dau sa pornesc . Daca la bateria veche , se simtea electromotorul cum incearca sa invarta , ei bine la asta noua tot ce se putea auzea era un "click" . Si atat . Plus ca in calculator se aprinsese martorul pt baterie , care baterie era noua. Neavand prea mult timp liber , am dus bateria noua la garantie unde mi s-a confirmat ceea ce nu-mi doream sa aud : bateria este in stare perfecta , problema este la masina . Acum , inainte de a contacta un profesionist care sa vina sa vada masina ( daca aveti cunostinta de asemenea persoane , agenda mea asteapta thumbsup.gif ) , as vrea sa va dati cu parerea unsure.gif . Multumesc anticipat.

P.S. Sunt un utilizator nou al forumului si din aceasta cauza imi cer scuze pentru eventualele greseli .


salut nktcatalin ! si eu sunt nou pe aici ! am vz. postul tau si as vrea sa-mi dau si eu cu parerea, despre "buba" ta de la masina.. nu sunt eu un as in ale motoarelor dar, daca zici ca nu-ti mai pleaca motorul, parerea mea sa-ti faci un tester la ea... s-ar putea sa fie din cauza vreunui injector. daca ai diesel de 2.0, cum am si eu, cam asta vad eu sa fie buba. una dintre problemele majore la motoarele de 2.0 diesel, injectoarele sunt (eu am patit-o asta vara la C-ta, am ramas in drum cu ea si am venit tractat) din cate stiu eu, VW a cam dat kix cu motoarele astea de 2.0... cele mai bune si fiabile sunt de 1.9 tdi. motoare mai rezistente, ce duc la sute de mii de km, fara probl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 31st October 2014 - 04:09 PM