Turbo suflanta, Curatare turbosuflanta |
This topic is about Turbo suflanta, the author, golfuletz, wrote about: salutam pe toti fanii VW ca fost proprietar de tdi va sfatuiesc pe cei care au problema mai pe la inceput sa faca 50 Km afara dar sa o tina peste 3000 ... To read more just scroll down
Turbo suflanta, Curatare turbosuflanta |
Jun 5 2009, 05:52 PM
Post
#21
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 26-June 06 From: ARAD Member No.: 80.785 |
ca fost proprietar de tdi va sfatuiesc pe cei care au problema mai pe la inceput sa faca 50 Km afara dar sa o tina peste 3000-3300 turatii in viteza a 3-a sau a 4-a...eu am curatat-o asa de 2 ori si a fost OK !...oricum,treapta a 4-a in oras sa o uitati iar dupa un drum mai lung,vara cand toata e incinsa nu opriti motorul imediat ce ati ajuns la destinatie,mai lasati-l 1-2 minute la relanti...face bine la turbina...nu intru in detalii.NOROC BUN !!! |
|
|
Jun 6 2009, 07:58 PM
Post
#22
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Atentie deosebita trebuie sa acorde cei care au turbina cu geometrie variabila... de asemenea, nu dati talpa inainte ca temperatura sa ajunga la valoarea optima iar dupa un mers sportiv, lasati motorul sa mearga in gol macar 5 min.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 17 2009, 02:48 PM
Post
#23
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-June 09 Member No.: 120.230 |
stiu ca poate gresesc postand aici ...... dar as dori ceva mai explicit despre cum sa schimbi vitezele la o masina TDi ....
|
|
|
Jun 17 2009, 11:31 PM
Post
#24
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 5 2009, 01:12 AM
Post
#25
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 5-July 09 Member No.: 120.382 |
|
|
|
Dec 30 2009, 02:01 PM
Post
#26
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 29-December 09 From: buzau Member No.: 122.754 |
buna!si eu am avut aceias problema la un passat da s-a rezolvat foarte simplu!am inceput sa o alimentez numai cu motorina aditivata de la rompetrol in primul rand.si a 2 problema e mersul in oras cu motorul neturat.incearca sa mergi cu el turat la 2000 o sa consume oleaca mai mult dar nu iti mai face probleme.eu asa am facut!acum faci cum vrei!bafta!
|
|
|
Nov 29 2010, 04:59 PM
Post
#27
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 29-November 10 Member No.: 130.308 |
Salut,
Am si eu o octavia 1.9 tdi 110 cp din 2001. Ce sa zic sunt foarte multumit de ea merge extraordinar, dar intr-un timp cand accelerez imi clacheaza turbina nu mai functioneaza in parametri normali, imi da senzatia de lag ba merge ba nu merge,face figuri numai zic ca dupa 3000 nu mai trage deloc. Cand am cumparat'o nu imi mergea turbo si am schimbat supapa cea care este inaintea turbinei, cand am fost cu ea la bradi auto(skoda) au ramas uimiti cum de mai am frane nu am inteles dar acum nush ce sa zic o fii iar de la ea ori am probleme cu turbina. Astept si eu niste raspunsuri. Multumesc, |
|
|
Nov 29 2010, 06:43 PM
Post
#28
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Salut, deduc ca esti din Bucuresti.
Ceea ce ai schimbat este probabil N75-ul sau magnet-ventil-ul. Cati km are masina ? Sunt reali ? Te pot ajuta cu o diagnoza daca doresti. Posibile cauze: - turbina cu paleti uzati (reconditionare sau schimbare, trebuie verificata presiunea in turbo la test de drum) - senzor de presiune turbo - alta cauza. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Nov 30 2010, 05:04 PM
Post
#29
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 29-November 10 Member No.: 130.308 |
Salut, deduc ca esti din Bucuresti. Ceea ce ai schimbat este probabil N75-ul sau magnet-ventil-ul. Cati km are masina ? Sunt reali ? Te pot ajuta cu o diagnoza daca doresti. Posibile cauze: - turbina cu paleti uzati (reconditionare sau schimbare, trebuie verificata presiunea in turbo la test de drum) - senzor de presiune turbo - alta cauza. Salut, Masina are 270 mii de km . Da sunt din bucuresti. Da-mi si mie un pm cu un nr de telefon sau unde te pot gasi. Mersi frumos bafta |
|
|
Nov 30 2010, 09:27 PM
Post
#30
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cu placere.
Ti-am trimis PM -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 23 2010, 11:26 AM
Post
#31
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 22-December 10 Member No.: 130.642 |
am un caddy din anul 2007 si in mers sa oprit si nu l-am putut porni mecanicul imi spune ca sa dus turbo ,poate sa imi spuna cineva daca este posibil asa ceva?
|
|
|
Dec 23 2010, 11:23 PM
Post
#32
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
S-a auzit ca o bubuiala si apoi ai scos fum mult ca un furnal ?
Cauzele pot fi si altele in afara de turbo... -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Aug 17 2011, 10:23 AM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 17-August 11 Member No.: 135.280 |
am un golf 5 din 2006, TDI, si am o problema destul de ciudata la turbosuflanta .
Imi merge perfect pana la 2500-3000 de ture, insa dupa nu mai urca in turatii deloc, am fost la un mecanic si mi-a schimbat furtunul de la vacuum (era putin crepat) insa nicio schimbare nici in bine nici in rau. Mi-am curatat la un service din oras turbosuflanta, m-a costat ceva bani, merge putin mai bine insa nu e mare diferenta. Cred ca s-a cam dus.. ( masina are 230 000 km ). Ma gandesc tot mai tare sa iau o alta turbosuflanta . This post has been edited by 22nst: Aug 17 2011, 02:21 PM |
|
|
Aug 17 2011, 02:26 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ai facut o diagnoza? Poate e in mod avarie si de aia nu te lasa sa treci peste 3000rpm.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 13 2013, 12:35 PM
Post
#35
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 26-November 12 Member No.: 140.181 |
Doamne ajuta la toata lumea. Nu recomand nimanui sa o desfaca pt aceea curatare. Poate sa apara riscul sa descentreze axul si nu o mai faci sa fie turbosuflanta nici cu rugaciuni. Si eu am fost nevoit sa imi schimb turbosuflanta la Golf AXR. Am cumparat una noua imp Spania de la Cluj si rau am facut. Mi-au trimis turbina produsa de KKK in cutie de Garrett. Era reconditionata 100 % ici decum noua. Mecanicul ma avertizat si nu l-am ascultat. Deloc nu avea masina putere cu ea montata. A trebuit sa o dau jos si sa trag o cearta cu seful lor sa imi dea banii inapoi. El o tinea una si buna ca turbina e buna si ca motorul nu imi e bun. Am reusit sa imi recuperez acei 1550 ron si am cumparat alta noua la 1950 ron. Acum nu m-ai am probleme decat regretul ca a trebuit sa mai platesc inca o manopera sa o dau jos pe cea reconditionata.
This post has been edited by Seri: Jan 13 2013, 02:08 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 09:10 AM |