IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Toyota Avensis 1.8 VVT-i & Toyota Avensis 2.2 D4-D

This topic is about Toyota Avensis 1.8 VVT-i & Toyota Avensis 2.2 D4-D, the author, Legionaru', wrote about: Catre sfarsitul anului doresc sa imi schimb masina, m-am hotarat la marca dar mai ramane tipul motorizarii. Anual fac in jur de 25.000 km si masina cr ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Avensis 1.8 VVT-i & Toyota Avensis 2.2 D4-D
Legionaru'
post Oct 3 2005, 07:57 PM
Post #1


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Catre sfarsitul anului doresc sa imi schimb masina, m-am hotarat la marca dar mai ramane tipul motorizarii. Anual fac in jur de 25.000 km si masina cred ca o s-o tin in jur de 8-10 ani (in cazul in care nu exista cresteri substantiale de buget, insa daca se comporta bine are sanse mari sa ramana in familie). As dori sfaturi,argumente , tot ce credeti ca ma poate ajuta in luarea unei decizii.
Multumesc!




P.S. As ruga detinatorii de 1.8 vvt-i si 2.2d-4d sa imi relateze amanunte despre consum (u, m ,e)la diferite viteze , impresii despre dinamica masinii.[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I U S
post Oct 3 2005, 10:33 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 525
Joined: 24-March 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 43.069



Iti recomand varianta pe benzina.Fa si niste calcule: din 2006 pt Avensis 2.2 vei plati cam 7mil/an impozit pt 1.8 vvt-i cam 1mil/an.In 10 ani rezulta o dif de 60 mil deci cam 1600euro; mai adaugam sa zicem 400euro diferenta RCA( in 10 ani).Din start ai de cheltuit 2000 euro in plus la diesel.Dif de pret este de 5000 euro deci rezulta o investitie de aprox 7000 euro in plus la diesel.Hai sa vedem consumul: in 8 ani faci 200000km,la benzina punem o medie de 9 la diesel de 7, rezulta 18000 litri benzina si 14000 litri motorina; la 1euro/litru avem o diferenta de 4000euro.Fara a mai pune la socoteala reviziile la diesel care sunt mai scumpe rezulta o economie de cel putin 3000 euroi in cazul in care optezi pt benzina( si asta in 8 ani).Sincer sa fiu si eu am aceeasi problema dar daca e sa fim realisti nu se merita dieselul.E prea scump!!!


--------------------
AVENSIS 2.2 D4D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei55037
post Oct 4 2005, 09:54 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 5-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.030



Partea cu impozitele inca nu este batuta in cuie, iar eu personal nu cred ca o sa fie o dif asa de mare. Diferenta de consum este poate un pic mai mare de 2 litri si tre buie sa iei in calcul si dif de pret a combustibilului care este si ea cam de 10-15% in favoarea motorinei. Mai ramane si dif de putere intre 1.8 si 2.2. O comparatie mai corecta era intre 2.0 benzina si 2.2 diesel sau intre 1.8 benzina si 2.0 diesel. La o asemenea comparatie raportul se inclina mult in favoarea dieselului. Mai ramane bineinteles si nr de km pe care ii faci pe an si proportia dintre condusul in oras si cel in afara.


--------------------
Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D
Octavia II 2.0 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I U S
post Oct 4 2005, 09:05 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 525
Joined: 24-March 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 43.069



Din pacate astea sunt impozitele!Cine are peste 2000cm3 baga mana adanc in buzunar,trebuie sa ne obisnuim cu ideea!Performantele motorului 2.2 d4d sunt net superioare celui de 1.8, cred ca si celui de 2l.Si eu sunt innebunit dupa Avensis 2.2 dar cand ma gandesc la cilindree ma cam dezumflu.Renault scoate de pe piata motoarele de 2.2 pt a introduce motoare de 2l, Opel scoate 180 cai din 1.9, VW scoate 170 cai din 2l.Nu pot sa-i inteleg pe cei de la Toyota: in general politica la nivel mondial e de ''downsize'' iar ei cresc cilindreea.........parerea mea este ca au gresit cu motorul asta( am mai spus) in rest Avensisul e o masina de nota 10plus


--------------------
AVENSIS 2.2 D4D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Oct 6 2005, 08:47 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



avensis cu motor de max. 2000cmc , indiferent ca e benzina sau motorina...dar impozitele vor fi mult marite ptr. motoare peste 2000cmc, la fel si asigurarile


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aer Curat
post Oct 8 2005, 11:13 PM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 7-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.850



Impozitele vor fi marite, destul de substantial, asta-i clar. Insa s-ar putea sa nu fie chiar atat de mari cele pentru peste 2l cilindree, sa fie mutat acel prag undeva la peste 3l cilindree.
Cei 25k km rulaj anual nu sunt prea multi.
Din punctul meu de vedere as opta pentru motorizarea diesel. Ofera un consum mai redus, implicit autonomie mai mare, un condus mai confortabil si cu ceva performante (datorita cuplului mare si disponibil la turatii mici).
Sa nu uitam ca si la eventuala revanzare va fi o diferenta de pret in favoarea diesel-ului.
Un compromis ar fi Avensis 2,0 d4d echiparea sol.


--------------------
Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I U S
post Oct 10 2005, 09:17 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 525
Joined: 24-March 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 43.069



Motorizarea 2.0 d4d are in perioada asta o redecere de 930 euro CIP.Ajunge undeva pe la 21000 DDP.Este un ptret bun pt un Avensis mai ales diesel.Problema este ca 116caluti sunt prea putini pt o masina ca Avensisul; asta e singurul dezavantaj.Varianta 2.2 are doua dezavantaje:cilindreea si pretul mare


--------------------
AVENSIS 2.2 D4D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Oct 10 2005, 10:40 PM
Post #8


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Singurul lucru de care ma tem la 1.8 VVT-i este consumul.A, si usoara variatie a relanti-ului din spusele detinatorilor. In rest cred ca mi-ar fi de ajuns 129 cp.Nu am mentionat ca din cei 25.000km, 15.000 sunt facuti urban.Astept cu bratele deschise orice sfat ce ma poate ajuta.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Oct 10 2005, 11:22 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



QUOTE(tuca56150)
Singurul lucru de care ma tem la 1.8 VVT-i este consumul.A, si usoara variatie a relanti-ului din spusele detinatorilor. In rest cred ca mi-ar fi de ajuns 129 cp.Nu am mentionat ca din cei 25.000km, 15.000 sunt facuti urban.Astept cu bratele deschise orice sfat ce ma poate ajuta.


Cu siguranta motorul diesel de 2.2 este mult mai evoluat decat cel pe benzina de 1.8....dar daca nu faci multi km (cel putin 50 mii pe an)
nu i vad rostul (este parerea mea),mai ales ca si costurile de intretinere la diesel sunt mai mari in general decat la benzinare....Si ca o constatare am facut drive test de curiozitate cu avensis 2.2 (avea vana puternica),si avea consumul 8.8 in oras,ce a ce nu mise pare mic.....
Pai no fi Pitestiu ca Bucurestiu,in privinta aglomerarii in trafic,dar nici Craiova (cunosc cat de cat) nu e ca Buc.......Si zic eu un consum de max 10 urban ,nu e asa de mult,pt o ditamai masina ca avensis...

Ca o concluzie ,daca esti pregatit pt costuri suplimentare la revizii +cei 5000 euro in plus la pretul ddp atunci go diesel,daca nu eu zic ca si cel de 1.8 nu este de lepadat......

P.S. Ca o parere personala as merge pe 1.8.....dar tu decizi.... :wave:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Armyman
post Nov 10 2005, 05:14 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 22-July 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 51.818



M-am dat si eu cu un avensis de 1,8, merge excelent dar sunt sigur ca indiferent ce o sa alegi nu vei regreta.Mici diferente vor fi intotdeauna la fel si parerile pro sau contra,esenta ramane;E construita sa dureze!!!!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Nov 10 2005, 08:43 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



QUOTE(silviu51825)
M-am dat si eu cu un avensis de 1,8, merge excelent dar sunt sigur ca indiferent ce o sa alegi nu vei regreta.Mici diferente vor fi intotdeauna la fel si parerile pro sau contra,esenta ramane;E construita sa dureze!!!!!


Silviu, tu ai 2,2.....acum zici ca te ai dat cu cel de 1.8 benzina,ia zi mi si mie care ar fi diferentele,dupa tine, dintre cele doua,inafar bineinteles de faptul ca unu e benzinar iar celalalt diesel,si normal cel diesel are cuplul mai rapid decat celalalt si are si vreo 20 cai in plus...

Te intreb pt ca m am plimbat si eu ceva ceva cu 2.2 si nu ma innebunit asa de mult cum m am asteptat.....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei55037
post Nov 11 2005, 09:29 AM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 5-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.030



La modelul 2.2 au umblat destul de mult la puntea fata pentru ai asigura o satabilitate mai mare peviraje. Am prezentat mai demult in topicul cu Avensis aceste modificari la trenul de rulare. Inca o data spun 1.8 vvt-i ar trebui comparat cu 2.0 diesel nu cu 2.2 pt ca diferentele sunt mari. Intr-adevar in oras nu prea iti dai seama de ele dar afara iti spun din proprie experienta ca sunt uriase.


--------------------
Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D
Octavia II 2.0 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Nov 11 2005, 09:54 AM
Post #13


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Andrei , consumuri recente(urban,extra) imi poti spune?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Nov 11 2005, 09:55 AM
Post #14


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



poate s-or trezi si petrolistii romani sa aduca motorina de calitate, ca sa vedem si noi pe plaiuri mioritice 2.2 cu 170CP. biggrin.gif
marius, incredibil calculul tau blink.gif mai aveai un pic si bagai la socoteala si factorul de risc (nevasta) care sanctioneaza abaterile de buget laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I U S
post Nov 11 2005, 11:09 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 525
Joined: 24-March 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 43.069



Pai daca bagam in ecuatia asta si nevasta( un important factor de risc) nu ne mai luam, fratilor, Avensisuri ne bagam cu totii la golani si matizuri.Asa ca mai bine lasam nevasta la locul ei.....


--------------------
AVENSIS 2.2 D4D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Nov 11 2005, 12:16 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



QUOTE(Andrei55037)
La modelul 2.2 au umblat destul de mult la puntea fata pentru ai asigura o satabilitate mai mare peviraje. Am prezentat mai demult in topicul cu Avensis aceste modificari la trenul de rulare. Inca o data spun 1.8 vvt-i ar trebui comparat cu 2.0 diesel nu cu 2.2 pt ca diferentele sunt mari. Intr-adevar in oras nu prea iti dai seama de ele dar afara iti spun din proprie experienta ca sunt uriase.


Mie mi se pare ca pur si simplu se lipeste de sosea ,si nu e evoluata asa cum spui de cea diesel (2.2).....intradevar nu am condus o mult (un pic in oras si iar un pic pe autostrada)....dar ce mi sa parut mie este ca totusi nu ajunge la nivelul hondei accord ictdi,adica sincer ma asteptam la altceva,mai ales ca este un motor mai nou,are 10 cp in plus....nu ma refer la stabilitate,ci pur si simplu la feelingul acela....
Cat priveste toyo - ul meu,vreau sa spun ca niciodata nu m am facut de ras pe autostrada ,cand mi au venit piticii pe creier (cum spunea altcineva ,pe aici pe forum biggrin.gif )....adica m am luat cu multi,si le am cam dat de cap..... laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei55037
post Nov 11 2005, 05:45 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 5-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.030



Consum in oras in jur de 8% iar afara intre 6,5 si 7%. Afara mergem cu ia destul de tare( Constanta-Bucuresti <2 ore). Avensisul este mai grea si mai mare putin decat Accordul in rest la acceleratie si viteza maxima sunt absolut egale. In plus in Accord pozitia la volan este mai sport decat in Avensis de aici si impresia de mai multa sportivitate. Eu am mers si cu un Accord nu mult dar destul(400km) cat sa-mi fac o impresie despre el. Daca nu avea taxe vamale cred ca l-as fi ales in locul Toyotei.


--------------------
Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D
Octavia II 2.0 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Armyman
post Nov 11 2005, 08:57 PM
Post #18


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 22-July 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 51.818



QUOTE(sorin42005)
QUOTE(Andrei55037)
La modelul 2.2 au umblat destul de mult la puntea fata pentru ai asigura o satabilitate mai mare peviraje. Am prezentat mai demult in topicul cu Avensis aceste modificari la trenul de rulare. Inca o data spun 1.8 vvt-i ar trebui comparat cu 2.0 diesel nu cu 2.2 pt ca diferentele sunt mari. Intr-adevar in oras nu prea iti dai seama de ele dar afara iti spun din proprie experienta ca sunt uriase.


Mie mi se pare ca pur si simplu se lipeste de sosea ,si nu e evoluata asa cum spui de cea diesel (2.2).....intradevar nu am condus o mult (un pic in oras si iar un pic pe autostrada)....dar ce mi sa parut mie este ca totusi nu ajunge la nivelul hondei accord ictdi,adica sincer ma asteptam la altceva,mai ales ca este un motor mai nou,are 10 cp in plus....nu ma refer la stabilitate,ci pur si simplu la feelingul acela....
Cat priveste toyo - ul meu,vreau sa spun ca niciodata nu m am facut de ras pe autostrada ,cand mi au venit piticii pe creier (cum spunea altcineva ,pe aici pe forum biggrin.gif )....adica m am luat cu multi,si le am cam dat de cap..... laugh.gif

Fara a fi rautacios cred ca lipsa entuzismului ptr cei ce au condus2,2 e datorata in primul rand de lipsa zgomotului din habitaclu,poate daca sa auzea ca intr-o dacie la 140kmh ati fi fost mai incaintati.
Rog nu sariti pe mine am zis doar !!
Cei 10 cp de care vb ca nu se vad o sa-i simti numai daca vei accelera alaturi de o honda.Am aproape 8000km,am avut treaba zilele acestea si am alergat in toata tara,pentru mine este FANTASTICA!
Carcotasi se vor gasi mereu ,eu postez ce cred eu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Nov 12 2005, 03:27 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



Deci...cand m am suit prima data in toyo diesel 2.2 si am dat prima cheie,iti dai seama ca am auzit motorul,ca deh eu sunt invatat cu linistea benzinarului....nu zic ca se auzea ca "tractorasul" de la passat dar nici sa zicem ca nu se auzea deloc.... blink.gif Si totusi raman la parerea mea si spun ,ce am simtit eu in honda nu prea am simtit in avensis......
As putea fi subiectiv,mai ales ca am toyota ,dar as vrea sa ramanem toti obiectivi...si sa incepem precum altii (la un alt versus), ca e cea mai buna,cea mai tare,are cel mai bun pret,etc..... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Silviu,daca ai citit pe forum,marea majoritate a celor care au condus accord,au ramas impresionati,asa ca nu are rost saa credem ca noi avem cele mai tari masini.... blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 12:20 AM