cielo vs. megane |
This topic is about cielo vs. megane, the author, Kata, wrote about: QUOTE(Mihai35439) Am mers cu Cielo euro 3 si cu Logan 1.6. Nu exista nici o comparatie. Cielo e un Opel Kadet la nivelul anilor 80', iar Logan este o ... To read more just scroll down
cielo vs. megane |
Dec 8 2004, 05:08 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
QUOTE(Mihai35439) Am mers cu Cielo euro 3 si cu Logan 1.6. Nu exista nici o comparatie. Cielo e un Opel Kadet la nivelul anilor 80', iar Logan este o masina mult mai aproape de anul 2004, chiar daca are o motorizare din anii 90. Diferrenta mare de comportament rutier in favoarea Loganului care in primele trei trepte se comporta ca o masina moderna. In schimb, Daewoo au facut Cielo Euro 3 micsorand puterea motorului cu vreo 5 CP. Asta da inovatie tehnica! Probabil ca atunci cand o sa scoata Cielo Euro 5 o sa mai ramana cu vreo 10 CP. Probabilca din acest motiv, Cielo e o masina lenta si fara demaraj. Viteza a treia te poate baga in mari necazuri chiar atunci cand ai mai mare nevoie, de exemplu intr-o depasire. La interior Cielo e jalnic. Volanul ala ca de bicicleta e absolut penibil. Si finisarile lasa mult de dorit, ca sa nu mai zic de plansa de bord la nivelul anului 1984 ! In spate se sta mult mai prost ca in Logan iar portbagajul e mai mic. In rest , sunt de acord ca Cielo este o masina fiabila, ceea ce nu putem spune inca despre Logan. Ramane de vazut.
Ce problema e la finisarile Cielo? E acelasi plastic ca la orice masina obisnuita iar imbinarile sunt bune. Volanul poti sa-l schimbi, nu? Cielo e mai joasa si mai stabila decat Logan si nu e deloc fara demaraj. Nu stiu cu ce Cielo ai mers tu dar al meu pleaca primul de la stop in fata multor masini. Am condus si Renault Megane-ul nou si e mai lenesa de o mie de ori decat Cielo-ul meu. Da, cand am mers cu Volvo sau ci Passat am plecat si mai repede de pe loc decat cu Cielo, da sa zici ca e mai lenesa decat Logan-ul mi se pare mai mult decat aiurea. Din a treia Cielo-ul meu pleaca beton in depasiri, unde am avut mari probleme cu Megane-ul. Nu am condus Logan, dar, din cate am vazut datele tehnice si din cate am mers cu masini Renault, cred ca sta fix la fel de prost la demaraj. |
|
|
Dec 9 2004, 01:12 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 177 Joined: 1-June 04 From: Galati Member No.: 26.767 |
Cu ce Megan ai mers tu ca sa fie mai lent decat un Cielo?. Totusi Cielo e o masina conceputa in anul 1900 toamna si sa o compari cu un Megan, chiar si modelul vechi e cam mult. Doar ala de 1.5 dci sa fie mai lent, dar ma mir. Si inca o intrebare, cat consuma Cielo tau iarna, in oras? 13, 14, 15?
Cielo e cel mai bun prieten a celor de la OPEC |
|
|
Dec 9 2004, 01:28 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
QUOTE(Catalina36563) ...Am condus si Renault Megane-ul nou si e mai lenesa de o mie de ori decat Cielo-ul meu...
fost conducator de cielo de servici + fost proprietar de megane eu zic sa revii putin la realitate. esti extrem de subiectiva. uite si niste detalii tehnice: cielo Putere Maxima (cp/rpm) - 80/5600 Cuplu Maxim (Nm/rpm) - 122.8/3200 megane Putere maxima (CP DIN) tr/mn - 115/6000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn - 152/4200 sesizezi ceva diferente? :roll: -------------------- always Alfa
|
|
|
Dec 9 2004, 02:23 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
am vazut la sectiunea "megane" si alti participanti care se plangeau ca acest megane e cam lenes la pornire. eu nu sunt specialista de fel dar, cum imi caut masina de cateva luni (nu e o urgenta, avand cielo-ul la dispozitie, dar avem nevoie de o a doua masina - care sa fie si destul de sportiva, ca amandoi suntem cam "agitati" la volan, si cat mai spatioasa, ca altfel ne apuca claustrofobia ) si am citit atatea reviste, articole si forumuri care spun lucruri atat de diferite de ceea ce-ti spune dealer-ul pe site-ul lui, incat incep sa nu mai cred in mos craciun ci in ceea ce simt eu sub pedala la drive-test. e adevarat ca am condus si cielo-uri cu aceeasi motorizare cu al meu si erau mult mai lenese. din nou - NU SUNT SPECIALIST! - am o intrebare: poate sa aiba legatura faptul ca masina mea se dovedeste mult mai buna decat media masinilor din modelul ei cu faptul ca e din aceea coreeana, de la mama ei, si intretinuta cu multa grija, mereu la acelasi mecanic? |
|
|
Dec 9 2004, 02:31 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(krysty) QUOTE(Catalina36563) ...Am condus si Renault Megane-ul nou si e mai lenesa de o mie de ori decat Cielo-ul meu...
fost conducator de cielo de servici + fost proprietar de megane eu zic sa revii putin la realitate. esti extrem de subiectiva. uite si niste detalii tehnice: cielo Putere Maxima (cp/rpm) - 80/5600 Cuplu Maxim (Nm/rpm) - 122.8/3200 megane Putere maxima (CP DIN) tr/mn - 115/6000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn - 152/4200 sesizezi ceva diferente? :roll: Stai putin, ca ceea ce spune ea nu e total absurd. Din cifrele pe care le postezi pare posibil ca pana in 3000rpm cuplul la megane sa fie sub cel la cielo, si deci rezerva de putere (cuplu x turatia x o constanta) sa fie mai mare la cielo decat la megane. Pentru cineva care schimba repede vitezele, cielo ar putea parea mai rapid. Megane "rupe asfaltul" cand il urci in ture. Acum mai trebuie luata in calcul si greutatea (care habar n-o am), si etajara cutiei de viteze... Insa cifrele "reci" nu demonstreaza dincolo de orice dubiu ca ceea ce spune catalina e absurd. |
|
|
Dec 9 2004, 02:46 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
[quote="MR28673"][quote=krysty][quote=Catalina36563] ...Am condus si Renault Megane-ul nou si e mai lenesa de o mie de ori decat Cielo-ul meu...[/quote]
...Pentru cineva care schimba repede vitezele, cielo ar putea parea mai rapid. Megane "rupe asfaltul" cand il urci in ture. ....[/quote] pai asta am si vrut sa demonstrez. ca sa obtii performante megane trebe ridicat in ture. ceea ce catalina nu a facut. a schimbat pe undeva pe la 3000 de ture. cred ca si chiar mai jos. data viitoare sa-l duca pana in 4000 de ture si atunci cu siguranta isi va schimba parerea despre megane vs. cielo. numai bine -------------------- always Alfa
|
|
|
Dec 9 2004, 03:32 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
thanks, o sa incerc sa schimb mai sus la megane sa vad ce zice. ma gandeam initial sa n-o chinui prea tare ca nu-i a mea )
la cielo schimb la 3000-3500 de obicei. |
|
|
Dec 9 2004, 04:56 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ziceai ca nu-i meganeul tau. Da-i in trompeta! Bineinteles, acolo unde se poate
|
|
|
Dec 9 2004, 05:11 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
Hai sa fim seriosi. In mod normal schimbam la 3.000-3.500 de ture. Exceptie facand masinile de turatie si momentele cand ne grabim. Deci, la regim de mers normal, fata avea dreptate.
Mai ales, ca daca schimbam treptele la 4.000-4.500 de ture creste si consumul. -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Dec 9 2004, 09:37 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
...diferenta intre megane (fie I sau II) si cielo este mult prea mare...
cielo este o masina mult prea veche si cu probleme de fiabilitate din ce in ce mai mari... |
|
|
Dec 10 2004, 10:23 AM
Post
#11
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
cum puteti sa comparati vechitura de cielo cu megane 2? Nici nu se compara! Nici la finisaje si dotari, nici la performante. E ca si cum ai compara un magar cu un cal
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Dec 10 2004, 11:03 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
E si diferenta de generatie. Cand a aparut cielo, era deja depasita moral. Insa pe vremea aia megane nici nu era scos, Renault facea inca R19. Care nu e mai breaz...
Sa compari cielo cu Megane e ca si cum ai compara-o ACUM pe Brigitte Bardot cu Andreea Marin |
|
|
Dec 10 2004, 12:44 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
discutia asta a derivat de la topic-ul "cielo vs. logan" si a fost separata ulterior.
vad ca am starnit spiritele inutil - intentia mea nu a fost de a compara megane cu cielo (dupa cum am mai zis) ca si intreg. am comparat demarajul de la motorul megane 1.6 16V 115 CP cu demarajul de cielo 1.5 75 CP si de acolo ne-am intins la "vorba". as a whole, megane e mult mai bun decat cielo, si e normal. e si mult mai noua ca si conceptie. da' la comparatia cu andreea marin protestez... gaseste alt termen de comparatie... pe mine nu m-ai convins, nu sunt deloc un fan al farmecelor ei. incearca cu charlize theron )))))))))))))) si cu asta gata comparatia asta aiurita intre cele masini daca voi vreti sa o continuati, eu ma retrag cu gratie |
|
|
Dec 10 2004, 04:49 PM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 13-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.417 |
Pentru informarea ta, daca are vreo importanta, volum portbagaj Cielo = 530 litri, volul portbagaj Logan = 510 litri. Daewoo est Opel, opel este GM, Gm este America. Dacia este Renault, Renault este Franta (tara de mana a 2-a)...
QUOTE(Catalina36563) QUOTE(Mihai35439) Am mers cu Cielo euro 3 si cu Logan 1.6. Nu exista nici o comparatie. Cielo e un Opel Kadet la nivelul anilor 80', iar Logan este o masina mult mai aproape de anul 2004, chiar daca are o motorizare din anii 90. Diferrenta mare de comportament rutier in favoarea Loganului care in primele trei trepte se comporta ca o masina moderna. In schimb, Daewoo au facut Cielo Euro 3 micsorand puterea motorului cu vreo 5 CP. Asta da inovatie tehnica! Probabil ca atunci cand o sa scoata Cielo Euro 5 o sa mai ramana cu vreo 10 CP. Probabilca din acest motiv, Cielo e o masina lenta si fara demaraj. Viteza a treia te poate baga in mari necazuri chiar atunci cand ai mai mare nevoie, de exemplu intr-o depasire. La interior Cielo e jalnic. Volanul ala ca de bicicleta e absolut penibil. Si finisarile lasa mult de dorit, ca sa nu mai zic de plansa de bord la nivelul anului 1984 ! In spate se sta mult mai prost ca in Logan iar portbagajul e mai mic. In rest , sunt de acord ca Cielo este o masina fiabila, ceea ce nu putem spune inca despre Logan. Ramane de vazut.
Ce problema e la finisarile Cielo? E acelasi plastic ca la orice masina obisnuita iar imbinarile sunt bune. Volanul poti sa-l schimbi, nu? Cielo e mai joasa si mai stabila decat Logan si nu e deloc fara demaraj. Nu stiu cu ce Cielo ai mers tu dar al meu pleaca primul de la stop in fata multor masini. Am condus si Renault Megane-ul nou si e mai lenesa de o mie de ori decat Cielo-ul meu. Da, cand am mers cu Volvo sau ci Passat am plecat si mai repede de pe loc decat cu Cielo, da sa zici ca e mai lenesa decat Logan-ul mi se pare mai mult decat aiurea. Din a treia Cielo-ul meu pleaca beton in depasiri, unde am avut mari probleme cu Megane-ul. Nu am condus Logan, dar, din cate am vazut datele tehnice si din cate am mers cu masini Renault, cred ca sta fix la fel de prost la demaraj. |
|
|
Dec 10 2004, 05:43 PM
Post
#15
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.481 |
Cristi,tu compari Renault-ul cu Daewoo???Din logica ta mie imi reiese mai mult faptul k Daewoo este o marca de mana a 14-a decat k are vreo legatura cu GM...Opel este acum o marca de buzunar a celor de la GM(in comparatie cu marcile celelalte detinute de ei) daramite Daewoo...reiese k e marca de buzunar a marcii de buzunar.Ceea ce nu mi se pare prea laudabil.Insa tu vorbesti de Daewoo de parca ar fi Audi-ul celor de la Volkswagen
Nu mai zic de Megane fata de Cielo!Chiar si Megane I e ani lumina in fata Cielo-ului.Deja Megane II...no comment.O sa se ajunga sa se faca comparatii intre VW Phaeton si Tico... :roll: |
|
|
Dec 10 2004, 05:56 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 135 Joined: 15-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.477 |
MR, interesanta si simpatica comparatia, chiar daca nu i-a placut Catalinei... oricum nici mie nu-mi place Andreea Marin, as prefera mai degraba un Megane... Cum ti-o fi trecut prin cap o asemenea analogie... ?
Dar sa revenim, un aspect ar fi (si parca mai era un topic acum ceva timp) "cand schimbam vitezele?", adica voi chiar schimbati in mod curent la 300-3500 sau peste ? Intreb asta pt. ca eu la mersul prin Bucuresti, schimb la 2500 de rot pe minut. Rareori merg spre 3000, si am tot o masina cu motor 1.6 16V. Peste 2500 mi se pare zgomotoasa si aici e adevarat ca Cielo cel pe care il are Catalina, daca am inteles eu bine e de 1.5 8V, e mai silentios ceva. Eu am ajuns la concluzia ca motoarele cu 8valve fac mai putina galagie la mersul prin oras decat cele cu 16V. E adevarat ? Daca da, de ce, datorita axei cu came in plus ? Mai are si altceva care contribuie la zgomot ? Bine acum eu nu am R. Megane, care am inteles ca e f. bine izolat fonic si imi veti spune ca e merge f. linistit etc.... Ma refer doar la motoare, daca aveti ceva pareri. |
|
|
Feb 22 2005, 04:37 PM
Post
#17
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 15-February 05 From: Galati (Galati) Member No.: 40.461 |
QUOTE(Kata) QUOTE(Mihai35439) Am mers cu Cielo euro 3 si cu Logan 1.6. Nu exista nici o comparatie. Cielo e un Opel Kadet la nivelul anilor 80', iar Logan este o masina mult mai aproape de anul 2004, chiar daca are o motorizare din anii 90. Diferrenta mare de comportament rutier in favoarea Loganului care in primele trei trepte se comporta ca o masina moderna. In schimb, Daewoo au facut Cielo Euro 3 micsorand puterea motorului cu vreo 5 CP. Asta da inovatie tehnica! Probabil ca atunci cand o sa scoata Cielo Euro 5 o sa mai ramana cu vreo 10 CP. Probabilca din acest motiv, Cielo e o masina lenta si fara demaraj. Viteza a treia te poate baga in mari necazuri chiar atunci cand ai mai mare nevoie, de exemplu intr-o depasire. La interior Cielo e jalnic. Volanul ala ca de bicicleta e absolut penibil. Si finisarile lasa mult de dorit, ca sa nu mai zic de plansa de bord la nivelul anului 1984 ! In spate se sta mult mai prost ca in Logan iar portbagajul e mai mic. In rest , sunt de acord ca Cielo este o masina fiabila, ceea ce nu putem spune inca despre Logan. Ramane de vazut.
Ce problema e la finisarile Cielo? E acelasi plastic ca la orice masina obisnuita iar imbinarile sunt bune. Volanul poti sa-l schimbi, nu? Cielo e mai joasa si mai stabila decat Logan si nu e deloc fara demaraj. Nu stiu cu ce Cielo ai mers tu dar al meu pleaca primul de la stop in fata multor masini. Am condus si Renault Megane-ul nou si e mai lenesa de o mie de ori decat Cielo-ul meu. Da, cand am mers cu Volvo sau ci Passat am plecat si mai repede de pe loc decat cu Cielo, da sa zici ca e mai lenesa decat Logan-ul mi se pare mai mult decat aiurea. Din a treia Cielo-ul meu pleaca beton in depasiri, unde am avut mari probleme cu Megane-ul. Nu am condus Logan, dar, din cate am vazut datele tehnice si din cate am mers cu masini Renault, cred ca sta fix la fel de prost la demaraj. salut nu vreau sa supar pe nimeni dar unde ajungem daca cielo pleaca in fata unui megane 2 de la semafor vino in galati sa facem o proba doar nu compari cielo cu megane-ul in nici un domeniu |
|
|
Feb 22 2005, 04:43 PM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 15-February 05 From: Galati (Galati) Member No.: 40.461 |
QUOTE(Kata) sigur ca sunt subiectiva... am facut comparatia intre masina mea, care e obisnuita cu un anumit stil de mers si imi raspunde la comenzi foarte bine (o am de mai bine de 3 ani) si un megane 1.6 16V pe care-l conduc ocazional (de firma). poate ca daca eu si megane-ul am petrece mai mult timp impreuna ne-am intelege mai bine. in trepte superioare e mult mult mai buna megane.
am vazut la sectiunea "megane" si alti participanti care se plangeau ca acest megane e cam lenes la pornire. eu nu sunt specialista de fel dar, cum imi caut masina de cateva luni (nu e o urgenta, avand cielo-ul la dispozitie, dar avem nevoie de o a doua masina - care sa fie si destul de sportiva, ca amandoi suntem cam "agitati" la volan, si cat mai spatioasa, ca altfel ne apuca claustrofobia ) si am citit atatea reviste, articole si forumuri care spun lucruri atat de diferite de ceea ce-ti spune dealer-ul pe site-ul lui, incat incep sa nu mai cred in mos craciun ci in ceea ce simt eu sub pedala la drive-test. e adevarat ca am condus si cielo-uri cu aceeasi motorizare cu al meu si erau mult mai lenese. din nou - NU SUNT SPECIALIST! - am o intrebare: poate sa aiba legatura faptul ca masina mea se dovedeste mult mai buna decat media masinilor din modelul ei cu faptul ca e din aceea coreeana, de la mama ei, si intretinuta cu multa grija, mereu la acelasi mecanic? am megane 2 bicorp 1.5 dci 80 cp daca ma ia vreun cielo nemodificat o ........... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 01:24 PM |