IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

versus la scutere

This topic is about versus la scutere, the author, James Kilowatt, wrote about: Chinezaria mea de scuter are deja peste 3 ani si un halucinant +4000km la bord. Consider deci ca si-a indeplinit misiunea principala, de a ma instrui ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> versus la scutere, cu motoare de tuns iarba
James Kilowatt
post Jan 9 2012, 01:23 PM
Post #1


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Chinezaria mea de scuter are deja peste 3 ani si un halucinant +4000km la bord. Consider deci ca si-a indeplinit misiunea principala, de a ma instrui in materie de mers pe 2 roti motorizate asa ca vreau altul.

Criteriile obligatori (si motivele) sunt urmatoare:
- 50cc - nu trebuie inmatriculate, si au voie sa mearga pe (unele) piste de bicicleta. Greu amendabile Totusi, daca trebuie musai se admit si 125cc.
- In caz de 50cc, motor 4T cu 4 supape.
- In caz de 50cc, sa fie cu carburator (derestrictionarea celor pe injectie gen yamaha neos e moartea pasiunii)
- Roti intre 12" si 16". 10 (ca cel actual) sunt prea mici, ideal ar fi 12-13, ca sa se pupe mai bine si cu criteriul urmator.
- Compact ca dimensiuni, si cu planseu plat la picioare, foarte util in cazul in care trebuie trasportat ceva mai voluminos. Cele gen moto arata f bine insa sunt nepractice daca ai de carat. Cele cu roti prea mari in general sunt mai mari iar planseul plat e mai scurt.
- Frane disc fata spate sau tambur de min 110mm spate. ABS si/sau CBS obligatoriu. Singura data cand m-am varsat cu scuterul actual aveam 3km/h intr-un garaj cu podea f alunecoasa si uda... iar aici ud e in 80% din timp:D

Optional, sa aiba:
- Turometru
- Faruri cu becuri H4/H7

Pret pana in 1800-2000€.

Singurul pe care l-am gasit care sa respecte toate criteriile (inclusiv pe cele optionale!) e tot o chinezarie, si anume Baotiaon bt49qt-12 Rocky. Asta are si avantajul ca al meu poate fi transformat in donator de organe in caz de nevoie (al meu e bt49qt-9 Speedi, care insa are motor cu 2 supape). Problema e insa ca nu il mai gasesc importat in Be. Iar pretul e scazut, undeva la 1000€. Motor 4 supape, roti 12", frane disc fata-spate, ABS, planseu plat decent, turometru, faruri cu halogen tot tacamul.

Dintre cele putin mai curatele (taiwan sau japonia) ar fi urmatoarele in lista
- Sym Symphony SR 50 n-are ABS, roti de 16.
- Sym Jet4 50cc - N-are ABS, frana spate cu tambur, roti 13 fata si 12 spate.

Cu motoare mai mari
- Sym Symphonty 125.
- Keeway (china) 125cc (fara ABS, insa motor racit cu apa)
- Honda Vision 110cc (fara ABS, insa cu CBS. Injectie, insa nu conteaza, oricum nu l-as tuna)
- Kymco Agility 125cc (12" sau 16", fara ABS)

Lista e deschisa. Deocamdata cu exceptia chinezariei care respecta toate criteriile, in pole position ar fi Sym Symphony de 50cc care e la 1500€.

Kymco au inceput sa bage ABS la cele de 125cc, e posibil sa il pot alege in optiune. In cazul asta s-ar putea sa devina favorit.

Ceva sugestii, argumente pro sau contra? Eu pe 16 o sa merg la salonul auto sa vad care mai e miscarea si pe acolo.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Jan 9 2012, 01:48 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Cand toata lumea isi ia elicopter, avion, hovercraft tu te duci in jos pe scara!? whistling.gif


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 9 2012, 03:07 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu pun pariu ca la o "liniuta" de la mine din curte pana la mine in birou, bat si un lambo, si un elicopter si un hovercraft cu un scuter de 50cc.
Asteptam teleportorul, pana atunci rasnita number one.

De dus in jos, am inceput deja acum multi ani, cand am ales sa muncesc biggrin.gif

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 9 2012, 03:08 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Jan 9 2012, 03:13 PM
Post #4


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Moama cate detalii ai bagat ... nush care stie asa multe de scutere cum stii tu biggrin.gif
Dar de ce vrei tot 50 cc 4T si nu unul bun si mai "cuplos" in 2T? Ce are daca bagi si ulei? Daca tot nu ai TDI, macar la scuter sa bagi oloi rolleyes.gif


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Jan 9 2012, 03:18 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Normal, daca din curte pana la munca doar treci parleazul!


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 9 2012, 03:25 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



2t-ul e o optiune tentanta, mai ales ca se modifica relativ simplu ca sa ajunga la puteri de 125cc in 4t. Problema e insa ca derestrictionarea se face prin metode "hard", si destul vizibile (esapament in primul rand, fie inlocuit, fie scos "pastila") si sunt favoritele militienilor. Astea in 4t se derestrictioneaza usor si reversibil fara modificari vizibile.
Insa oricum nu le exclud, desi cu ABS tot nu gasesc...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 16 2012, 11:02 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Azi am fost la salonul auto (si moto) bruxelles si am bagat un ochi mai atent la scuterele disponibile. Cred ca raman doua sau trei in cursa:

- Baotian Rocky, chinerazia de care spuneam mai sus. Nu era prezenta, insa am gasit un importator care o are pe stoc. 1100€ si dau si prima revizie gratis. Probabil ca o sa merg sa o vad sambata. Frane disc fata-spate, ABS, turometru.

- Honda Vision, dintre cele pe care le-am vazut mi s-a parut cea mai interesanta. Fie 50, fie 110cc, asta ramane de vazut intr-un versus separat. 1700€, astia nu au nicio promotie "de salon" la modelul asta ci doar la cele mai mari. Desi e made in china e facuta bine, si e micuta si usurica, si e comoda, e naturala pozitia. N-are ABS si nici disc spate, insa are CBS iar tamburul e marisor si tine OK, nu ca jegul meu.

Celelalte mi s-au parut prea "imperfecte". Sym-urile mi s-au parut prea pari si prea greoaie, desi pareau bine facute. Peugeot sunt chinezarii cu badge. Nici macar nu s-au mai obosit sa scoata etichetele chinezesti de pe componente (fara exagerare). Kymco nu mi-au placut prea tare ca pozitie, stai cam prea in fata. Am mai vazut cateva marci pirat care in mare sunt tot Baotian insa cu alt badge, pe ele scrie "neco" sau "razzo" insa daca te uiti atent pe motor scrie baotian. Insa niciuna n-are ABS, frane spate pe disc sunt putine, n-are niciuna motor cu 4 supape. Yamaha/MBK sunt cam prea scumpe pentru o paraitoare pe roti.

Raman deci in cursa Baotian Rocky si Honda Vision. Probabil ca o sa ma hotarasc dupa ce vad chinezaria, insa sunt deschis la sugestii...

A, si am mai descoperit o chestie... e misto masina mea biggrin.gif N-am prea vazut mare lucru care sa ma dea pe spate si care sa fie la un pret cat de cat decent, ceva care sa nu ma lase sa dorm pana cand nu o dau p-asta sa o iau p-aia...

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 16 2012, 11:05 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Jan 17 2012, 08:46 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE (James Kilowatt @ Jan 16 2012, 11:02 PM) *
Am mai vazut cateva marci pirat care in mare sunt tot Baotian insa cu alt badge, pe ele scrie "neco" sau "razzo" insa daca te uiti atent pe motor scrie baotian

Deci cum ? Marcile CHINEZESTI au inceput sa fie piratate??? Doamne, incotro se indreapta lumea asta. Nu cumva scuterele pirat erau fabricate in Germania ... sau Italia, dupa nume?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 17 2012, 09:05 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Neco e marca belgiana, fabricata in china biggrin.gif Asa a fost prezentata. Razzo erau toate made in china, desi nu erau toate baotian. Modelele "retro" erau facute in alta parte. Insa pe alea facute in china aveau stantat inclusiv modelul de baotian de pe care au fost luate. Marea majoritate sunt de pe modelulul meu. (bt49qt9). Exista o invazie de marci din astea, baotian sub diferite nume. Neco, Razzo ("belgiene"), AGM, tgb parca si inca una "nemtesti", au si olandezii vreo doua, etc. Da' niciuna nu e ca originalul biggrin.gif

Peugeot are inca etichetele chinezesti pe el (in poza de mai jos, eticheta de pe cutia filtrului de aer e in chineza).

Alea italiene (vespa, piaggio, aprilia) au ascuns bine provenienta chinezeasca, desi si fly parca e facut in china. Insa sunt cam scumpe, pe la 3k€.

Mai seriosi sunt taiwanezii, de ex sym utilizeaza aceeasi uzina ca suzuki. Sau coreenii, iar Daelim au un model interesant de 125cc insa nu-l aduc in belgia... nu aveau decat 2 modele in oferta, prea mari pentru ce vreau eu.
Attached File(s)
Attached File  IMG_20120116_174040.jpg ( 799.67K ) Number of downloads: 13
 


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Jan 17 2012, 11:13 AM
Post #10


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.394
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



scuterul ala este identic cu cel pe care l-a avut fratele meu. Absolut identic... si pe a lui scria REX RS500!

This post has been edited by Titi1988: Jan 17 2012, 11:16 AM
Attached File(s)
Attached File  IMG_2368.JPG ( 1.94MB ) Number of downloads: 9
 


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 17 2012, 11:37 AM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Toate sunt versiuni de la Baotian bt49qt9. Ala din poza ta e o versiune ceva mai veche, cu frane tambur si pe fata. Exista inca cel putin 5-6 clone identice, cu preturi incepand de pe la 600€.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 25 2012, 12:48 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Deci, deocamdata e oabla.

Chinezaria pe care o are importatorul aici n-are nici frane disc spate nici ABS. Prin urmare e neinteresanta, nu merita sa fac un upgrade doar pt 2 supape si 2" in plus la roti. Rabla actuala inca merge, nu sunt in apa. Insa mi-a spus ca la jumatatea lui februarie va aduce unele cu frane disc (si cine stie, poate si ABS).

Honda nu face nicio promotie "salon" la vision, iar eu pe aia o voiam, probabil versiunea de 110 intrucat inca n-am aflat cum se derestricioneaza cea de 50 (e cu injectie).

Asa ca probabil mai astept vreo luna. Daca chinezii aduc un model mai acatarii iar pretul ramane decent, bat palma cu ei. Daca nu, merg la Honda si asta e, oricum nu pierd nimic asteptand intrucat oricum nu au promotie.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 26 2012, 04:05 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mda, deci am discutat cu Honda si am obtinut o reducere de ... 10€ fata de pretul de catalog. Aka de 0.52%. De fapt am obtinut o reducere de 100€, insa se plateste si o taxa de 90. Si asta doar la cele aflate pe stoc, care sunt toate negre. Poate negru pe un chopper cu elemente cromate da bine, insa pe un scuter integral din plastic arata cam gothic.
Jenant, chinezii au dat 8% + prima revizie gratis.
Insa Honda sunt consecventi, si cand imi cautam masina tot cam la fel a fost cu ei.

Prin urmare, m-am cam razgandit, nu imi mai iau scuter nou imediat. Mai merg cu rabla asta (care, sa nu fie de deochi, merge brici).
Daca intre timp crapa, sau primesc o oferta interesanta de la chinezi la versiunea cu 4 supape / frane disc care e asteptata peste o luna, vad atunci ce fac. Iar daca nici asta nu iese, la Salonul Auto 2013 va fi Moto si Rulote, deci in principiu ar trebui sa am modele mai multe de ales.

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 26 2012, 04:10 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 7 2012, 04:08 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pana la urma am primit o oferta interesanta, de le chinezi. Adica, am vrut sa spun, de la niste olandezi din Eindhoven care lucreaza cu chinezii.

Asa ca am comandat pana la urma modelul nou de Baotian Rocky. Are un facelift, acum are toate luminile integrate in caroserie, in rest e acelasi ca modelul vechi. 49cc, motor 4T cu 4 supape, 2,7kw@8krpm (asta actual are 2.2), roti de 12", disc pe fata si tambur pe spate. Nu are ABS, era in optiune, 125€, insa pana la urma mi-l pun singur. Doar supapa de ABS costa 15€iar etrier + abs undeva la 40, si e orecum plug&Play.
Din cate stiu modelul asta are si alarma din fabrica... iar daca n-are, oricum pentru mine conteaza mai putin. Are insa si turometru, util cand ai de facut reglaje.

Are esapament 2T-style, chestie dupa care nu prea ma omor, da' asta e. Daca ma enervez pot sa il schimb si sa-l pun pe asta de la rabla actuala (daca nu scap de ea).

Pozele sunt facute chiar in depozitul alora. Cu tot cu livrare acasa a costat ceva peste 1000€, desi pretul oficial e pe la 1300.
Interesanta si chestia cu garantia... deci daca se paradeste nasol si trebuie sa faca reparatii hardcore sau sa il schimbe, ma costa 42€ sa vina aia din Eindhoven sa-l ia. La cel dinainte aveam garantie belgoida si ca sa se deplaseze unu' din S Bruxelles-ului, la 15km distanta pentru reparatii sau intretinere doar pretul deplasarii era 56€...

ACum stiu lectia... cand vine, pun imediat de un schimb de ulei ca exista mituri urbane care spun ca din china vin cu ulei de caca.

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 7 2012, 04:11 PM
Attached File(s)
Attached File  CIMG0507.JPG ( 770.74K ) Number of downloads: 9
Attached File  CIMG0514.JPG ( 806.82K ) Number of downloads: 9
 


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Feb 7 2012, 04:25 PM
Post #15


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Sa-l folosesti cu placere thumbsup.gif mai ales o sa te ajute cuplul fenomenal in plus (0.5 Kw teehee.gif ) sa dai jos rotile de la Superb in iarna urmatoare. Asta daca o sa mai ai senzorul bun la cealalta chinezarie cu senzorul defect (aproximativ tongue.gif)
thumbsup.gif


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 7 2012, 04:37 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Taci ca cealalta chinezarie, aia cu senzorul, s-a reparat singura... ptiu sa nu fie deochi...

Asta actualul are 3 ani si jumatate. Pana acum desi s-a mai stricat, nu a papat bani. Fie n-a fost nevoie de piese de schimb, fie sunt foarte ieftine. Cu exceptia curelei de transmisie (13€ in versiune chinezeasca, 30€ in versiune malossi kevlar) si a catorva cabluri nu am avut vreo piesa care sa se strice... neasistata de mine whistling.gif .
Dracoveniile astea au avantajul ca au motorul 139QMA sau 139QMB, sau GY6, care e cel mai raspandit motor de rasnita din univers. E un fel de 1.9 tdi al scuterelor de 50cc, si e plin netul de piese de schimb, de piese de tuning si de manuale, tutoriale, etc.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Feb 8 2012, 11:26 AM
Post #17


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Arata foarte bine, sa-l folosesti sanatos!

Poti sa dai mai multe detalii despre ABS? Este mecanic sau electronic? Citisem acum un an despre un sistem mecanic de la indieni care modifica presiunea de franare de 2-3 ori pe secunda si se putea monta pe aproape orice etrier. Pe motocicletele full-size este ABS electronic.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 8 2012, 11:49 AM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



E un rahat despre care am mari dubii. Nu are nimic electronic, si unii spun ca nu face decat sa reduca presiunea din circuitul de frana, altii ca fac asta cu "pulsatii" insa niciun utilizator nu a simtit vreodata pulsatiile. Neavant electronica si nici vreun servomecanism nu inteleg nici eu cum ar putea "pulsa", insa deh, poate i-o fi dus capul mai tare decat ma duce pe mine.

Din motivul asta nu l-am luat deja instalat de ei, prefer sa il pun singur si daca se dovedeste teapa sa-l scot.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 9 2014, 04:40 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Hai sa reinviu putin topicul asta.

Ideea e ca scuterul pe care vi-l prezentam in februarie 2012 incepe sa ma calce pe nervi. Iar s-a stricat ceva la el, acum are un scartait oribil pe la transmisie sau poate la turbina de racire. In rest merge, de cand mi*am exprimat talentul asupra lui merge chiar binisor. Insa in doar 2400km s-a stricat contactul de demaror, releul de demaror, s-a rupt tabla care tine aparatoarea de noroi de doua ori, a fost rezervorul spart, etc. Un junk.

As vrea sa trec la clasa mai mare - 125cc. Asta are unele avantaje: - pot merge mai linistit in tuneluri (unde masinile au 70-80km/h, al meu prinde 70-75 la vale si la deal ramane fara suflu), pot merge mai calm la deal, mai ales cand sunt pe banda de autobuz (manevra legala din 2011, insa enervanta cand ala te claxoneaza din spate si nu-i poti da fum, iar el nu-i la curent cu ultimul racnet in materie de legislatie..).

Are si dezavantajele : faptul ca e inmatriculat si deci amendabil, si nici nu mi-e clar daca am voie sa iau banda de biciclete. Cu cele de 50cc regulamentul e clar (in zonele cu 50km/h restrictie POT s-o iau, in zonele peste 50 sunt obligat s-o iau), insa cu astea mari mari nu mi-e clar, trebuie un doctorat in drept ca sa intelegi toate regulile astora.

Criteriile mele au ramas cam aceleasi

- sa fie scuter de fete teehee.gif (aka sa aiba zona plata la picioare)
- sa prinda 70-75 chiar si la deal
- sa aiba roti maricele (12-16")
- sa fie cat mai compact la dimensiuni si mai usor, incat sa fie manevrabil (ca s-o poti face pe tarzan ca sa enervezi soferii)
- sa aiba frane decente.

In shortlist ar intra asa: Sym Symphony, Piaggio Liberty, Honda Vision, Honda SH. Insa din astea 4 cele doua Honde ma tenteaza cel mai tare

Honda Vision 110cc
Roti de 14"
Motor cu injectie, racit cu aer, 8.4CP
Vmax 90km/h
102 kile cu plinul facut.
CBS - adica cand pui frana pe fata actioneaza si frana pe spate (disc fata, tambur spate).

Honda SH125
Roti de 16"
Motor cu injectie, racire cu apa, 11.8CP
Vmax 100km/h
134 kile cu plinul facut
ABS pe fata, discuri fata -spate.
sistem start&stop

La Vision ma tenteaza faptul ca e mai compacta, mai usoara, si e incredibil de silentioasa. Pare mai manevrabila. CBS-ul pare tentant, insa am dubii legate de eficacitatea tamburului pe spate.
La SH125 ma tenteaza racirea cu apa (desi la mine apa e si-n aer biggrin.gif ), puterea suplimentara, ABS-ul si frana disc si pe spate.

Inclin mai tare catre vision, in special datorita celor 30 kile in minus... insa cu SH n-am facut drivetest inca. E posibil totusi ca in urma drivetestului sa ma razgandesc, deoarece desi e mai grea, e sensibil mai puternica si are si o suspensie mai sofisticata care poate o face mai safe. La pret vision conduce detasat, e aproape de jumatate fata de SH.

Vision se face in china. Ceea ce e de bine... SH se face cica fie in Italia, fie in Thailanda.... cu motoare facute in Vietnam.

Deocamdata nu ma grabesc foarte tare, probabil ca daca ma bag astept salonul auto (la inceputul lui Ianuarie) ca sa negociez cu ei, asa ca am timp sa mai culeg informatii si pareri si sa fac eventual si niste teste.

Ar mai ramane si versiunea unui 49cc, insa in cazul asta nu mai vreau 4T (nici macar de firma, m-am convins ca nu-s mai breze), ci doar eventual un 2T si unul usor de derestrictionat pe deasupra, insa din pacate astea au devenit rara avis.

PS
tocmai am intrat pe site... Vision tocmai s-a scumpit, a crescut de la 1800 la 2200€. Bai frate, astia de la Honda cauta falimentul cu lumanarea.... Acum 2 ani imi facusera o oferta promotionala... de 10€. Trebuia sa profit dea ea!

This post has been edited by James Kilowatt: Oct 9 2014, 04:56 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Oct 10 2014, 09:25 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Pai nu te mai lua dupa site, mergi la dealer si vezi ce superoferta iti propune. Si dupa ce ai luat oferta palpabila mai asteapta pana in noiembrie de vinerea neagra sau in decembrie cand orice e la promotie. Dupa ce te-ai convins cat de fiabile sunt chinezariile e logic sa te indrepti spre Honda. Nu o lasa pe ianuarie - in ianuarie nimeni nu prea e dispus sa faca concesii. Anul e la inceput si planul de vanzari nu e ceva stresant.

This post has been edited by solmar: Oct 10 2014, 09:27 AM


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd November 2017 - 08:45 PM