IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Astra H vs. Ford Focus II vs Citroen C4

This topic is about Opel Astra H vs. Ford Focus II vs Citroen C4, the author, florin55503, wrote about: eu le am si le conduc pe ambele (si opel 1.7 cdti si ford 1.6 benzina). dintre cele2 daca as fi sa aleg as alege fara nico indoiala opelul din urmatoa ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Astra H vs. Ford Focus II vs Citroen C4, De mentionat masini SH
florin55503
post May 28 2009, 10:53 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



eu le am si le conduc pe ambele (si opel 1.7 cdti si ford 1.6 benzina).

dintre cele2 daca as fi sa aleg as alege fara nico indoiala opelul din urmatoatele motive:
-calitate a executiei mai buna (chiar si la actionarea butoanelor de inchidere a gemurilor fordul scoate un sunet oribil, sa nu zic de sunetul macaralei electrice, de bordul care indiferent cat de curat e, ai impresia ca e murdar, de usa din dreapta in care zangane nu stiu ce naiba, greierele care sta ascuns undeva in volan)
-pozitie la condus destul de inalta si cam obositoare la drum lung
-inca o chestie ce tine de calitatea executiei. iarna fordul se raceste imediat si vara se incalzeste mai repede decat opelul
-cutia de la ford nu pune deloc in valoare motorul de 1.6. turezi motorul si degeaba. arzi benzina degeaba masina abia se misca. pe la 4500 incepe sa se dezghete o idee pe la 5/500 rpm incepe sa traga cat de cat (incerca cu un golf V tot de 1.6 si se va obs diferenta)

de ce as alege fordul: directia extrem de precisa si poate suspensia spate independenta.(din pacate a trebuit sa schimb niste bucse)

in ceea ce priveste fiabilitatea motoarelor de 1.6 hdi, desi in primele serii au existat probleme (tin minte si acum cand stateam cu 307-le in service si abia aparuse motorasul asta, veneau si se plangeau ca "nu porneste") au fost rezolvate. adevaratele probleme au fost la motoarele mai mari 2.0 diesel sau 2.2 diesel, care indiferent ca erau montate pe ford, volvo pejo, de multe ori aveau probleme cu injectia, ECU etc. am un amic cu un freelander cu motor de 2.2 hdi a trebuit resoftata pt ca nu mai vroia sa porneasca.



--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post May 28 2009, 11:01 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



dintre benzina si diesel, la banii care ii ai, risti sa iei una diesel cu ff multi km. din acest motiv, in locul tau as lua una pe benzina

pe de alta parte, tu ai spus ca schimbul distributiei reprezinta o cheltuiala pe care nu o poti suporta. sfatul meu in acest caz e sa te orientezi catre o masina din clasa mai mica. la 7,000 euro iti poti lua o masina (fiesta, polo, corsa) cu un numar ff mic de km, aproape noua, cu o intretinere mai ieftina decat o compacta, cu un consum mai mic si probabil mai dotata.

poti gasi motor de 1.6 si pe o subcompacta daca iti e frica de putere prea mica.

gandeste-te si unde mergi mai mult. in oras sau in afara?


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post May 28 2009, 02:55 PM
Post #23


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 354
Joined: 22-August 05
From: Cluj-Napoca
Member No.: 53.889



Hai sa imi dedau si eu cu parerea.

C4-nu. Pt ca este un rahat de masina. Nu e masina.
Focus nu, pentru ca scârtâie. Oricata reclama i-ar face JC (pt ca vanzari mai multe la Ford => engleji care isi pastreaza slujbele) mi-as pierde mintile ascultand non stop corul de greieri. Nu greierasi, GREIERI,tata !
Opel da pt ca e o masina buna si se tine bine si dupa multi km strabatuti prin offroadul numit Romania,ok si pe benzina sau dizel daca nu depasesc un nr rezonabil e de km (150.000)

Distributia pe lant sau curea nu e un criteriu pentru ca daca e pe curea o schimbi cu totu la 200 de euro si ai componente noi (pompa de apa, role,etc).
Dintre acestea 3, la acesti bani, eu m-as duce pe un Golf 4 1.6 frumos.

Totusi, te-as mai intreba eu pe tine si pe altii, de ce nu ai lua un Megane 1 din 2001, 1.6 benzina cu toate dotarile necesare si te-ar costa 3-4000 de eur si te-ar duce inca niste sute de mii de km fara probleme avand in vedere ca ii solida ca tancu la trenu de rulare. Si partea buna e ca ti-ar ramane jumatate din bani sa te duci undeva frumos.

This post has been edited by simpson: May 28 2009, 02:55 PM


--------------------
Renault Megane 1,6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post May 28 2009, 03:53 PM
Post #24


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Zic si eu... rolleyes.gif
In caz ca totusi vrei diesel, motorul 1.6HDI 110cp este f.f.f. reusit. L-am condus pe 307 (in fiecare zi), pe Volvo C30 (trage mai anevoie ca e masina grea), pe Mazda3 (de poveste) si pe Focus. Nu-mi place Focus; poate ca e excelent insa cand vad ceasul ala de masa infipt in bord imi pierd concentrarea. Sper ca urmatoarei generatii ii vor pune macar o pendula.
Asa ca: nu gasesti o Mazda3?


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 29 2009, 05:04 AM
Post #25


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



ceasul de masa este valabil la varianta cu facelift. fara facelift, ceasul nu pare infipt in bord si probabil fara facelift isi va cumpara omul nostru tinand cont ca isi ia SH


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel001
post May 31 2009, 05:48 PM
Post #26


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Am vazut langa parcul IOR, unde vis-avis de mag titan, un FF2 sedan de vanzare, arata aproape identic cu al meu (dar dotari standard insa inclus pilot automat), din 2005, spunea ca are 60.000 km, carte de service, prim proprietar, 6.000 euro.

Si nu pune botul la cei care spun ca astrele sunt perfecte si nu pot avea greieri.

This post has been edited by Cornel001: May 31 2009, 05:50 PM


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel001
post May 31 2009, 06:02 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Am uitat sa zic ca era 1.6 benzina 100, adica tot ca al meu. Si apropo, as fi putin circumspect la afirmatia cu, cutia care nu pune in valoare si cu Golf5....
N-am mers cu 1.6 mpi dar stiu cel putin o persoana care a mers si il scotea nitel sub cel ford. Pana la urma mpi-ul e 8v, dar poata sa depinda si cum schimbi vitezele. In fine nu cred ca-s diferente mari indiferent. In schimb la ford cica e mai slabut antifonat, comparativ. Nici eu nu pot sa zic ca-s prea multumit de antifonare in unele situatii.

PS am si un astra H in familie, 1.4 benzina, iar asta cu calitatez executiei e depinzand ce privesti.

Am sa mai zic ceva.
Din ce stiu eu, probleme mai dese cu injectoarele au avut 1.8 tdci de pe focus 1 generatiile 2001-2003.
fara filtru de particule in afara de 1.6 90 mai e si 1.8 115. Pe ff2. mai sunt si niste 1.6 110 euro3, dar probabil ar trebui luate din tara deja inmatriculate. ce s-a vandut la noi 1.6 110 de noi pana sa bage 1.8 115, sunt euro 3.

This post has been edited by mike.omega: May 31 2009, 08:02 PM


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jun 1 2009, 10:38 AM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



cand vb de calitatea executiei ma refer la:
-felul in care se inchid usile, geamurile
-sunetul scos de actionarea butoanelor
-de antifonare (daca e ud pe jos si stai pe locurile din spate ai impresia cateodata ca ai portbagajul deschis, atat de tare se aude)
-de imbinari
-de greieri (la astra deocamdat nu am, la ford am, desi e o masina cu mai putini km)
Nu vb de materiale.
Eu daca as lua un focus, nu l-as lua cu motor de 1.6. ci ceva mult mai puternic pt a pune in val. caracteristicile masinii (stabilitate si directie). mie motorul de 1.6 imi creaza impresia ca ma tarai pur si simplu. altfel platesc degeaba bucse pe puntea din spate

nu e astra etalon in clasa, nici pe departe. in ceea ce priveste materiale, imbinari golful e peste.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jun 1 2009, 10:44 AM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



totusi daca omul sustine ca o revizie generala e o chestie mult prea scumpa pt el, hai sa nu ii mai recomandam ford (o masina scumpa la intretinere, cu articulatii complicate) ci o masina din clasa mai mica. altfel se va trezi ca isi baga tot sal in masina

il rog sa se gandeasca ca o ibiza, un polo, o corsa sunt masini cu suspensii foarte simple, usor de intretinut, care consuma putin


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian862006
post Jun 4 2009, 08:06 PM
Post #30


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 11-May 09
Member No.: 119.950



Multumesc tuturor pentru impresiile voastra. Piata auto SH e mare in Romania si ai de unde alege. Pana la urma, cred ca va fi un benzinar cu KM putini, si ca buget, cred ca va fi una din clasa mica (fiesta, polo etc). Voi vedea. Poate prind o ocazie pe parcurs si aia e. M-am gandit si la un Astra G, motor de 1600 benzina cu care as iesi la 4500 E cu toate taxele (doua am vazut in stare impecabila) dar, cu Kilometrajul pe la 90.000-100.000 KM la bord. Oricum, mi-ar ramane destul de multi bani de rezerva si la o adica, daca intervine o problema, sunt fonduri destule pentru a o remedia. Poate voi merge pe varianta asta. Bine-nteles ca mi-as dori o masina de ultima generatie dar, frica de anumite probleme care se pot ivi si lipsa fondurilor ma face sa ma gandesc la cealalta varianta ( Focus 1, Astra G sau mai stiu eu ce alta masina) + rezerve suficiente pentru eventualele interventii. Multumesc inca o data tuturor de parerile dumneavoastra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 12:33 PM