IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Turatie motor..

This topic is about Turatie motor.., the author, f1anatic, wrote about: Foarte simplu... schimbat vitezele @ 2000-2500 in oras in croaziera la 100-120 kph @ 2500-300 rpm fun @ 3500-7000 in a 1-a, 2-a si a 3-a ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turatie motor..
f1anatic
post Jul 24 2007, 04:43 AM
Post #21


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Foarte simplu...
schimbat vitezele @ 2000-2500 in oras
in croaziera la 100-120 kph @ 2500-300 rpm
fun @ 3500-7000 in a 1-a, 2-a si a 3-a


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sonny
post Jul 24 2007, 12:44 PM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 109.063



RAMPĂ - Porțiune înclinată față de orizontală a unui drum sau a unei căi ferate, parcursă în sensul urcării.
PANTĂ - Înclinare, coastă, povârniș al unui teren, al unei suprafețe; porțiune din traseul unei șosele pe care vehiculele circulă coborând.


--------------------
Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Jul 24 2007, 02:51 PM
Post #23


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Off topic: n-o mai dati in DEX-uri ca sunt convins ca am inteles toti ce a vrut sa spuna Tudor. Sunt altii care fac niste greseli gramaticale pe-aici de ti se ridica paru-n cap. Nu e cazul sa ne dam mai rotunzi decat suntem.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Daniel_
post Jul 24 2007, 03:22 PM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 151
Joined: 22-May 07
From: Craiova
Member No.: 106.750



Fanatic .. beer.gif

Cam asta e cel mai complet si la obiect raspuns pe care il cautam.


--------------------
Opel ASTRA Classic II 1.4 Twinport 90 Cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jul 24 2007, 03:44 PM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Dacie pe carburator, schimb undeva la 2500-2700rpm in oras, undeva la 3500 in afara orasului. Modul sport l-am dezactivat de mult smile.gif
Tico, nu stiu, nu cunosc ca n-am turometru biggrin.gif
C4 diesel, la 3000 rpm, in toate treptele de viteza si in oras si afara laugh.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel91961
post Jul 24 2007, 06:04 PM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 9-November 06
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 91.954



Nu ma uit niciodata la turometru cand schimb, exceptand liniutele biggrin.gif


--------------------
Leon Cupra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad108086
post Jul 24 2007, 06:36 PM
Post #27


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 10-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.079



La Honda in oras in jur de 3000 - 3500 , in depasiri la 6800 - 7000.
La SSS inca nu o turez dupa pofta inimii dar greu sa schimb sub 3500 -4000 la cat de scurta e cutia de viteze ( si la ce sunet superb are)
Oricum nu suport sa subturez masina , cand aveam renault megane 1 un prieten din service Serus mi-a spus sa ii dau talpa din cand in cand ca ii face bine ( motor 1,6 16v)
Nici la fostul passat 1.9 tdi nu schimbam jos , mergeam cu coada de fum negru in spate si cu uleiul in portbagaj blush.gif


--------------------
2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport
2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 24 2007, 06:55 PM
Post #28


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(_Daniel_)
Fanatic .. beer.gif

Cam asta e cel mai complet si la obiect raspuns pe care il cautam.


Multe salutari. Ai grija insa ca depinde de masina.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sonny
post Jul 24 2007, 09:36 PM
Post #29


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 109.063



Daca e cineva care se da rotund tu esti acela. Arata-mi o greseala gramaticala pe care am facut-o. Am dat copy/paste din dex ca sa ne lamurim.


--------------------
Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jul 24 2007, 10:50 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Asa-i, am verificat si eu.
Pina la urma nu inteleg de ce cautati confirmari la altii in prvinta turatiilor. Oricare poate sa faca bine sau rau, putem sa facem cu totii prostii smile.gif.
Eu zic ca daca turatia de croaziera a unei masini e 3500-4000 si merg cu orele acolo, e clar ca a fost gindita sa functioneze acolo optim si ca poate si un 20% in plus pentru perioade scurte.
Cit despre motoare, intre S2000 lui 20krpm si Legacy-ul lui fanatic e o diferenta ca de la cer la pamint, evident si stilul de condus va fi FOARTE diferit.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 25 2007, 03:29 AM
Post #31


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(ozz86651)
Cit despre motoare, intre S2000 lui 20krpm si Legacy-ul lui fanatic e o diferenta ca de la cer la pamint, evident si stilul de condus va fi FOARTE diferit.


A lu' 20kprm e mai iute. A mea e mai incapatoare.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jul 25 2007, 06:58 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Numa de iuteala nu m-as plinge la aproape 300CP (parca). Ma gindeam insa la cupluri, NA de turatie vs. turbo de presiune maricica etc.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Jul 25 2007, 08:43 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



ozz: doo sute patruj si ceva. si zau ca io conduc foarte cumintzel, la 3000 de mile l-am intrebat pe nenea de la vulcanizare daca e cazul sa schimb cauciucurile de pe fatza pe spate si vitzavercea, si mi-o zis ca peste inca vreo mie. tongue.gif
f1anatic: ce inseamna "incapatoare" - esti m sau f? a mea (ailalta) e si mai mare decit a ta. tongue.gif tongue.gif tongue.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jul 25 2007, 01:47 PM
Post #34


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(20krpm)
f1anatic: ce inseamna "incapatoare" - esti m sau f? a mea (ailalta) e si mai mare decit a ta. tongue.gif tongue.gif tongue.gif


Nu vreau sa te supar, dar a mea ailalta e si mai mare si mai groasa.

(presupunind ca inca vorbim de masini: Chevrolet Venture Minivan, Long Wheel Base) Alte chestii - nu vreau sa ma compar cu nimeni. Eventual hai sa comparam consumurile la S2000 cu Legacy.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Daniel_
post Jul 25 2007, 01:50 PM
Post #35


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 151
Joined: 22-May 07
From: Craiova
Member No.: 106.750



QUOTE(f1anatic)
Nu vreau sa te supar, dar a mea ailalta e si mai mare si mai groasa..


biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .. in ultimele doua posturi deja se schimba altfel discutiile smile.gif)

@20krpm : neni ... exprimarea este penala si absolut fara motiv..sper ca nu ai nevoie de lamuriri serioase ce inseamna incapatoare , un termen intalnit pe un site de masini... blink.gif blush.gif blush.gif


--------------------
Opel ASTRA Classic II 1.4 Twinport 90 Cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Jul 25 2007, 04:18 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE(_Daniel_)
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .. in ultimele doua posturi deja se schimba altfel discutiile smile.gif)

@20krpm : neni ... exprimarea este penala si absolut fara motiv..sper ca nu ai nevoie de lamuriri serioase ce inseamna incapatoare , un termen intalnit pe un site de masini... blink.gif blush.gif blush.gif

ok, ok... sorry de comentariu atunci, era pus cu o oarecare doza de umor, da pina una alta hai'napoi la topic.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RedDog
post Jul 26 2007, 12:07 AM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 20-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.502



Am fost sofer de Grande Punto diesel de 75 cp vreo 750 de km saptamana trecuta ai am facut niste constatari interesante, pentru mine:

- daca mergi subturat, consuma mult, mult de tot, nu faci nimic si cred ca se si uzeaza motorul mai repede asa cum spunea cineva mai sus;
- daca schimbi la 2500-3000, obtii cam maximul posibil, precum si minimul de consum;
- am fost mirat sa constat ca la 1200 de ture consuma mai mult ca la 2200;
- mai mult de 4000 e inutil, si desi Fiatul nu are zona rosie (de parca ar fi cine stie ce masina de curse), de la 4000 incolo moare toata smecheria, de fapt viteza maxima a fost de 175 la 4000, nu misca dincolo nici moarta. Consum 9,9% cu 300 kile de pasageri;
- fiind motor cu turbina, pana la 1800 cand intra, nu se intampla nimic. CObori si alergi pe langa masina si esti mai rapid. 2000-2500-3000, perfect. Mai mult, nenecesar si inutil, pentru ca scade cuplul.


--------------------
Vivat la revolution!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sonny
post Jul 26 2007, 03:34 PM
Post #38


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 109.063



Perfect normal pentru un diesel.


--------------------
Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin200693010
post Jul 26 2007, 07:08 PM
Post #39


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 181
Joined: 21-November 06
From: Romania
Member No.: 93.003



QUOTE(RedDog)
Am fost sofer de Grande Punto diesel de 75 cp vreo 750 de km saptamana trecuta ai am facut niste constatari interesante, pentru mine:

- daca mergi subturat, consuma mult, mult de tot, nu faci nimic si cred ca se si uzeaza motorul mai repede asa cum spunea cineva mai sus;
- daca schimbi la 2500-3000, obtii cam maximul posibil, precum si minimul de consum;
- am fost mirat sa constat ca la 1200 de ture consuma mai mult ca la 2200;
- mai mult de 4000 e inutil, si desi Fiatul nu are zona rosie (de parca ar fi cine stie ce masina de curse), de la 4000 incolo moare toata smecheria, de fapt viteza maxima a fost de 175 la 4000, nu misca dincolo nici moarta. Consum 9,9% cu 300 kile de pasageri;
- fiind motor cu turbina, pana la 1800 cand intra, nu se intampla nimic. CObori si alergi pe langa masina si esti mai rapid. 2000-2500-3000, perfect. Mai mult, nenecesar si inutil, pentru ca scade cuplul.


Din experienta ta rezulta ca turatia optima de functionare pentru un motor diesel este intre 1800-2500rpm, cand la aceasta turatie(2500rpm) se trece in urmatoarea treapta de viteza.Acest lucru este oare valabil pt orice motor diesel cu turbina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 26 2007, 08:41 PM
Post #40


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



In mare masura da. Depinde de la ce turatie incepe sa se simta cuplul motor. La motorul Fiat cuplul maxim incepe de pe la vreo 2200 rpm, la hdi-ul meu de la 1800. Oricum, la majoritatea motoarelor commonrail eficienta e buna pana pe la 4000, cum spunea si RedDog. La tdi-uri e chiar mai jos, de fapt acestea au un comportament mai putin liniar, cu un varf destul de violent intre 2000 si 3000.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 05:21 PM