Turatie motor.. |
This topic is about Turatie motor.., the author, f1anatic, wrote about: Foarte simplu... schimbat vitezele @ 2000-2500 in oras in croaziera la 100-120 kph @ 2500-300 rpm fun @ 3500-7000 in a 1-a, 2-a si a 3-a ... To read more just scroll down
Turatie motor.. |
Jul 24 2007, 04:43 AM
Post
#21
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
schimbat vitezele @ 2000-2500 in oras in croaziera la 100-120 kph @ 2500-300 rpm fun @ 3500-7000 in a 1-a, 2-a si a 3-a -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 24 2007, 12:44 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 119 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 109.063 |
RAMPĂ - Porțiune înclinată față de orizontală a unui drum sau a unei căi ferate, parcursă în sensul urcării.
PANTĂ - Înclinare, coastă, povârniș al unui teren, al unei suprafețe; porțiune din traseul unei șosele pe care vehiculele circulă coborând. -------------------- Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
|
|
|
Jul 24 2007, 02:51 PM
Post
#23
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
Off topic: n-o mai dati in DEX-uri ca sunt convins ca am inteles toti ce a vrut sa spuna Tudor. Sunt altii care fac niste greseli gramaticale pe-aici de ti se ridica paru-n cap. Nu e cazul sa ne dam mai rotunzi decat suntem.
-------------------- OTS 1.8T
Me gusta la gasolina! |
|
|
Jul 24 2007, 03:22 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 151 Joined: 22-May 07 From: Craiova Member No.: 106.750 |
Cam asta e cel mai complet si la obiect raspuns pe care il cautam. -------------------- Opel ASTRA Classic II 1.4 Twinport 90 Cp
|
|
|
Jul 24 2007, 03:44 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Tico, nu stiu, nu cunosc ca n-am turometru C4 diesel, la 3000 rpm, in toate treptele de viteza si in oras si afara -------------------- |
|
|
Jul 24 2007, 06:04 PM
Post
#26
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 9-November 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 91.954 |
Nu ma uit niciodata la turometru cand schimb, exceptand liniutele
-------------------- Leon Cupra
|
|
|
Jul 24 2007, 06:36 PM
Post
#27
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 10-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.079 |
La Honda in oras in jur de 3000 - 3500 , in depasiri la 6800 - 7000.
La SSS inca nu o turez dupa pofta inimii dar greu sa schimb sub 3500 -4000 la cat de scurta e cutia de viteze ( si la ce sunet superb are) Oricum nu suport sa subturez masina , cand aveam renault megane 1 un prieten din service Serus mi-a spus sa ii dau talpa din cand in cand ca ii face bine ( motor 1,6 16v) Nici la fostul passat 1.9 tdi nu schimbam jos , mergeam cu coada de fum negru in spate si cu uleiul in portbagaj -------------------- 2006 Acord 2.0 Executiv MT
2007 Suzuki Swift Sport 2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT |
|
|
Jul 24 2007, 06:55 PM
Post
#28
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(_Daniel_) Fanatic ..
Cam asta e cel mai complet si la obiect raspuns pe care il cautam. Multe salutari. Ai grija insa ca depinde de masina. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 24 2007, 09:36 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 119 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 109.063 |
Daca e cineva care se da rotund tu esti acela. Arata-mi o greseala gramaticala pe care am facut-o. Am dat copy/paste din dex ca sa ne lamurim.
-------------------- Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
|
|
|
Jul 24 2007, 10:50 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Asa-i, am verificat si eu.
Pina la urma nu inteleg de ce cautati confirmari la altii in prvinta turatiilor. Oricare poate sa faca bine sau rau, putem sa facem cu totii prostii . Eu zic ca daca turatia de croaziera a unei masini e 3500-4000 si merg cu orele acolo, e clar ca a fost gindita sa functioneze acolo optim si ca poate si un 20% in plus pentru perioade scurte. Cit despre motoare, intre S2000 lui 20krpm si Legacy-ul lui fanatic e o diferenta ca de la cer la pamint, evident si stilul de condus va fi FOARTE diferit. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Jul 25 2007, 03:29 AM
Post
#31
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(ozz86651) Cit despre motoare, intre S2000 lui 20krpm si Legacy-ul lui fanatic e o diferenta ca de la cer la pamint, evident si stilul de condus va fi FOARTE diferit.
A lu' 20kprm e mai iute. A mea e mai incapatoare. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 25 2007, 06:58 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Numa de iuteala nu m-as plinge la aproape 300CP (parca). Ma gindeam insa la cupluri, NA de turatie vs. turbo de presiune maricica etc.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Jul 25 2007, 08:43 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
ozz: doo sute patruj si ceva. si zau ca io conduc foarte cumintzel, la 3000 de mile l-am intrebat pe nenea de la vulcanizare daca e cazul sa schimb cauciucurile de pe fatza pe spate si vitzavercea, si mi-o zis ca peste inca vreo mie.
f1anatic: ce inseamna "incapatoare" - esti m sau f? a mea (ailalta) e si mai mare decit a ta. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jul 25 2007, 01:47 PM
Post
#34
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(20krpm) f1anatic: ce inseamna "incapatoare" - esti m sau f? a mea (ailalta) e si mai mare decit a ta.
Nu vreau sa te supar, dar a mea ailalta e si mai mare si mai groasa. (presupunind ca inca vorbim de masini: Chevrolet Venture Minivan, Long Wheel Base) Alte chestii - nu vreau sa ma compar cu nimeni. Eventual hai sa comparam consumurile la S2000 cu Legacy. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 25 2007, 01:50 PM
Post
#35
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 151 Joined: 22-May 07 From: Craiova Member No.: 106.750 |
QUOTE(f1anatic) Nu vreau sa te supar, dar a mea ailalta e si mai mare si mai groasa..
.. in ultimele doua posturi deja se schimba altfel discutiile ) @20krpm : neni ... exprimarea este penala si absolut fara motiv..sper ca nu ai nevoie de lamuriri serioase ce inseamna incapatoare , un termen intalnit pe un site de masini... -------------------- Opel ASTRA Classic II 1.4 Twinport 90 Cp
|
|
|
Jul 25 2007, 04:18 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
QUOTE(_Daniel_) .. in ultimele doua posturi deja se schimba altfel discutiile )
@20krpm : neni ... exprimarea este penala si absolut fara motiv..sper ca nu ai nevoie de lamuriri serioase ce inseamna incapatoare , un termen intalnit pe un site de masini... ok, ok... sorry de comentariu atunci, era pus cu o oarecare doza de umor, da pina una alta hai'napoi la topic. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jul 26 2007, 12:07 AM
Post
#37
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 20-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.502 |
Am fost sofer de Grande Punto diesel de 75 cp vreo 750 de km saptamana trecuta ai am facut niste constatari interesante, pentru mine:
- daca mergi subturat, consuma mult, mult de tot, nu faci nimic si cred ca se si uzeaza motorul mai repede asa cum spunea cineva mai sus; - daca schimbi la 2500-3000, obtii cam maximul posibil, precum si minimul de consum; - am fost mirat sa constat ca la 1200 de ture consuma mai mult ca la 2200; - mai mult de 4000 e inutil, si desi Fiatul nu are zona rosie (de parca ar fi cine stie ce masina de curse), de la 4000 incolo moare toata smecheria, de fapt viteza maxima a fost de 175 la 4000, nu misca dincolo nici moarta. Consum 9,9% cu 300 kile de pasageri; - fiind motor cu turbina, pana la 1800 cand intra, nu se intampla nimic. CObori si alergi pe langa masina si esti mai rapid. 2000-2500-3000, perfect. Mai mult, nenecesar si inutil, pentru ca scade cuplul. -------------------- Vivat la revolution!
|
|
|
Jul 26 2007, 03:34 PM
Post
#38
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 119 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 109.063 |
Perfect normal pentru un diesel.
-------------------- Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
|
|
|
Jul 26 2007, 07:08 PM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 21-November 06 From: Romania Member No.: 93.003 |
QUOTE(RedDog) Am fost sofer de Grande Punto diesel de 75 cp vreo 750 de km saptamana trecuta ai am facut niste constatari interesante, pentru mine:
- daca mergi subturat, consuma mult, mult de tot, nu faci nimic si cred ca se si uzeaza motorul mai repede asa cum spunea cineva mai sus; - daca schimbi la 2500-3000, obtii cam maximul posibil, precum si minimul de consum; - am fost mirat sa constat ca la 1200 de ture consuma mai mult ca la 2200; - mai mult de 4000 e inutil, si desi Fiatul nu are zona rosie (de parca ar fi cine stie ce masina de curse), de la 4000 incolo moare toata smecheria, de fapt viteza maxima a fost de 175 la 4000, nu misca dincolo nici moarta. Consum 9,9% cu 300 kile de pasageri; - fiind motor cu turbina, pana la 1800 cand intra, nu se intampla nimic. CObori si alergi pe langa masina si esti mai rapid. 2000-2500-3000, perfect. Mai mult, nenecesar si inutil, pentru ca scade cuplul. Din experienta ta rezulta ca turatia optima de functionare pentru un motor diesel este intre 1800-2500rpm, cand la aceasta turatie(2500rpm) se trece in urmatoarea treapta de viteza.Acest lucru este oare valabil pt orice motor diesel cu turbina? |
|
|
Jul 26 2007, 08:41 PM
Post
#40
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
In mare masura da. Depinde de la ce turatie incepe sa se simta cuplul motor. La motorul Fiat cuplul maxim incepe de pe la vreo 2200 rpm, la hdi-ul meu de la 1800. Oricum, la majoritatea motoarelor commonrail eficienta e buna pana pe la 4000, cum spunea si RedDog. La tdi-uri e chiar mai jos, de fapt acestea au un comportament mai putin liniar, cu un varf destul de violent intre 2000 si 3000.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 05:21 PM |