IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Vectra B

This topic is about Opel Vectra B, the author, alexandru102836, wrote about: am o vectra b din 97 cu motor de 2l diesel.problema e ca in momentul cand turez motorul la un anumit numar de turati imi moare si masina se infraneaza ... To read more just scroll down

11 Pages V  « < 7 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Vectra B
alexandru102836
post Mar 30 2007, 09:33 PM
Post #161


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 28-March 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 102.829



am o vectra b din 97 cu motor de 2l diesel.problema e ca in momentul cand turez motorul la un anumit numar de turati imi moare si masina se infraneaza si in circa 2-3 secunde isi revine.de la ce ar putea sa fie si ce as putea sa fac ca sa remediez problema.va multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 31 2007, 04:40 PM
Post #162


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Mutat la Vectra B !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius105163
post May 3 2007, 01:35 PM
Post #163


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 1-May 07
From: Bucuresti
Member No.: 105.156



sal am si eu o vectra 2001 dti 2.0!dabia am luat-o!are 154km!puteti sa imi spuneti si me de ce sa ma feresc la ea?cem ce e scump,piese schimb astea?ce probleme apar la km astia?la ce turatie trebuie schimate treptele de viteza:)) ect tot ce ar fi ami delicat asa....multumesc.anticipat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan79883
post May 15 2007, 10:11 AM
Post #164


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 14-June 06
From: Galati (Galati)
Member No.: 79.876



Salut!
Si eu am o vectra identica doar kilometrajul difera putin. La nivel de bucsaraie, pivoti si altele piesele nu sunt foarte scumpe. Deasemenea, consumabilele (ulei Mobil, filtru aer, filtru motorina, filtru ulei=1800000) sunt la un pret rezonabil. Probleme care le am eu: electrovalva EGR care trebuie sa o schimb luna asta (vreo 5 mil) si toba finala care e cam mancata. Referitor la turatie asta depinde de stilul tau de sofat. Eu schimb cam la 2200 2500 de ture.


--------------------
Vectra 2000 DTI 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan79883
post May 15 2007, 10:14 AM
Post #165


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 14-June 06
From: Galati (Galati)
Member No.: 79.876



Salut!
Si eu am o vectra identica doar kilometrajul difera putin. La nivel de bucsaraie, pivoti si altele piesele nu sunt foarte scumpe. Deasemenea, consumabilele (ulei Mobil, filtru aer, filtru motorina, filtru ulei=1800000) sunt la un pret rezonabil. Probleme care le am eu: electrovalva EGR care trebuie sa o schimb luna asta (vreo 5 mil) si toba finala care e cam mancata. Referitor la turatie asta depinde de stilul tau de sofat. Eu schimb cam la 2200 2500 de ture.


--------------------
Vectra 2000 DTI 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius105163
post May 17 2007, 01:35 PM
Post #166


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 1-May 07
From: Bucuresti
Member No.: 105.156



ms pt raspunsuri....am schimbat flitrele...are,motorina,ulei...mai trebe f de polen....dar o int ami am ...pe copm de bord imi apare coolant level...nush d l ce e....va roga sa imi spuneti si mie ce este...ce trebe sa fac..pls
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin26764
post May 19 2007, 06:16 PM
Post #167


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 1-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 26.757



pe copm de bord imi apare coolant level...nush d l ce e....va roga sa imi spuneti si mie ce este...ce trebe sa fac..pls


completeaza nivelul lichidului de racire din radiator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geoge88918
post May 21 2007, 09:06 PM
Post #168


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 3-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 88.911



Salut. Am un opel vectra B din 1996 2.0 16v si de un ceva timp imi face necazuri. la inceput nu tinea relatiul si am fost la service unde mi-au spus aia ca au curatat nu stiu ce pe acolo si ca tine relantiul. Am luat masina si am constatat ca daca merg cu masina si am sa zicem 50 la ora si o scot din viteza si o "las sa curga" motorul nu se duce la relanti ci sta turat la 1100 de ture. Se duce la relati doar in momentrul cand masina nu se mai misca deloc. Si am mai constatat o chestie care ma scoate din minti....se inneaca. Da grav este ca nu se inneaca constant....doar cand vrea ea. Calc acceleratia si nu se intampla nimic....da de 2 ori in nas si apoi mai accelereaza un pic....si tot asa. Si am mai observat (dar tot asa nu e general valabil) ca se inneaca mai des cu cat rezervoru e mai gol. Astazi am facut plinu (de la mol) si nu sa inecat decat o singura data si asa foarte discret..... Va rog frumos sa ma ajutati sa imi spuneti si mie care ar fi cauzele acestor probleme, cel mai mult ma intereseaza de ce se inneaca, ca cei de la service sunt mai prosti decat prevede legea. Va rog mult de tot. Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ram107016
post May 30 2007, 01:34 PM
Post #169


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 27-May 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.009



Incepand cu ce an s`au facut opeluri vectra B cu euro 3?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George103590
post Jun 10 2007, 08:53 PM
Post #170


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.583



Salut, am o mare problema LA UN OPEL VECTRA B1.6 DIN 1998. Mi se aprinde becul portocaliu pe bord ( motorul)
Am fost la AUTO TEST. Mi s-a zis ca masina e ok , nu are vreo defectiune. Mi s-au oprit injectoarele pe rand..etc ...la fel nici o problema. Au curatat oamenii sistemul EGR= sonda lambda, cititor arbore cotit...etc.
Problema cea mare e ca ..nu se mai aprinde mereu...dar se mai aprinde cateodata daca o turez. Am mers cu ea pana la mare si inapoi( din Bucuresti) si nu s-a aprins deloc. In oras daca merg mult timp in aglomeratie sau daca merg mai "sportiv" mi se aprinde nenorocitul de bec. Va rog mult spuneti ceva . In oras daca e aglomerat temeratura la apa ajunge pe la 90-95 de grade. Ar trebui sa pun antigel si vara in vasul de expansiune????

VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT. SPER SA IMI DATI UN RASPUNS..SAU CHI
Attached File(s)
Attached File  213933.jpg ( 2.65K ) Number of downloads: 8
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Jun 11 2007, 09:23 AM
Post #171


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Bujiile le-ai schimbat? La mine nu scade sub 90 de grade nici mort, se duce pana la 95-96. Atata timp cat nu ajunge la 110, nu-mi fac probleme. Baga repede antigel si mergi numai cu antigel si vara si iarna.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin108213
post Jun 15 2007, 09:49 AM
Post #172


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 12-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.206



QUOTE(ram107016)
Incepand cu ce an s`au facut opeluri vectra B cu euro 3?


Salut,

de prin 2000 atat pe benzinare cat si pe dieseluri.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin108213
post Jun 15 2007, 09:57 AM
Post #173


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 12-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.206



QUOTE(George103590)
Salut, am o mare problema LA UN OPEL VECTRA B1.6 DIN 1998. Mi se aprinde becul portocaliu pe bord ( motorul)
Am fost la AUTO TEST. Mi s-a zis ca masina e ok , nu are vreo defectiune. Mi s-au oprit injectoarele pe rand..etc ...la fel nici o problema. Au curatat oamenii sistemul EGR= sonda lambda, cititor arbore cotit...etc.
Problema cea mare e ca ..nu se mai aprinde mereu...dar se mai aprinde cateodata daca o turez. Am mers cu ea pana la mare si inapoi( din Bucuresti) si nu s-a aprins deloc. In oras daca merg mult timp in aglomeratie sau daca merg mai "sportiv" mi se aprinde nenorocitul de bec. Va rog mult spuneti ceva . In oras daca e aglomerat temeratura la apa ajunge pe la 90-95 de grade. Ar trebui sa pun antigel si vara in vasul de expansiune????

VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT. SPER SA IMI DATI UN RASPUNS..SAU CHI


Salut,
Am avut si eu aceeasi problema, se aprindea becul "motor" la bord, iar daca o scoteam din viteza si o lasam "sa curga" chir murea motoru.
Am bagat-o pe nu stiu cate testere, nimic, nici o eroare, pana la urma era de la benzina..... suna ciudat stiu, era prea "slaba". La fel se intampla in oras, si afara la drum intins......
Cat despre temp. e ok, asa se ducea si la mine, 90-95, uneori pe canicula un pic mai mult, dar nu am avutnici o probl. din pct asta de vedere. Intr-adevar e mai bine sa mergi cu antigel si vara si iarna....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bloju108570
post Jun 19 2007, 07:48 AM
Post #174


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 17-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.563



am o prob cu motoru de cateva zile parca nu mai are viata in el, la turatii de peste 2000rpm merge fff bine dar de la 1000 pana la 2000 parca trage pietre de moara merge ff greu, nu are forta deloc. ce are? fum nu scoate de nici o culoare, ulei nu consuma. ce poate fi? :blink:masina e din 2000, motoru are 117.000km (x20dth)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bloju108570
post Jun 20 2007, 04:08 PM
Post #175


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 17-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.563



nu este nici unu pe aici care ma poate ajuta cu niste sfaturi? :puke:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jun 20 2007, 07:25 PM
Post #176


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



După ce că ați deschis un topic cu același mesaj aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...&highlight=
unde ați și început să primiți răspuns, tot dvs sunteți supărat ???
:argue: :evil:

:tomato: :thumbdown:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bloju108570
post Jun 20 2007, 08:25 PM
Post #177


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 17-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.563



scuze dar sunt disperat, nush ce sa-i fac, ce are, etc etc. masina nu o am de mult timp si m-au cam speriat discutiile pe aici in legatura prob la opel vectra sad.gif nu am un sac de bani sa-l fac in caz ca pica turbo de exemplu(sper sa nu fie asta). inca o data scuze pt stresu provocat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maiandrei
post Jun 24 2007, 06:44 PM
Post #178


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 2-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.169



Daca spui ca dupa 2000 rpm merge fff bine, probabil nu sunt probleme cu turbina. In bord nu se aprinde nici un martor? Eu as verifica:
- debitmetrul
- valva EGR


--------------------
Vectra B 2001 Y20DTH 126CP by EDS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bloju108570
post Jun 24 2007, 11:17 PM
Post #179


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 17-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.563



am pus masina pe tester la autovit si mi-au spus ca e defecta supapa de reglare presiune supraalimentare, chestia e ca habar nu am unde se afla sau daca asta e sigur:(sad.gif debitmetru' cum il verific sa vad daca e bun sau nu? i-am scos firele din el si nu se vede nici o diferenta numai ca mi-se aprinde un martor in bord cand e scos firu, am mai observat o chestie dupa ce merg cam 20km cu 140-150km/h dintr-o data scade turatia la motor si se aprinde martoru in bord care simbolizeaza motoru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex112271
post Aug 30 2007, 08:55 AM
Post #180


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 18-August 07
From: Medgidia (Constanta)
Member No.: 112.264



QUOTE(Andrei70293)
1) Cine are manualul masinii Opel Vectra B din '97 motor X20DTL? Macar niste scanuri sau un link ceva. Carti de reparatie am si eu dar ma intereseaza manualul original al masinii.

2) De unde pot sa stiu ce conector/tip interfata foloseste masina? De ex. OBD, OBD-II, ALDL. Unde este amplasat conectorul?

Multumesc.

Am si eu vectra b din 2000 si am cumparat manualul online ,,http://www.manualeauto.ro/manual/13/Opel_Vectra_B.html''. Are toate motorizarile de la Vactra B si iti spune de la cum sa faci plinul pana la cum sa dai motorul jos. cartea e 50 de lei si iti vine prin posta. dar merita banii,asta iti spun sigur.Take care!


--------------------
Nu conteaza masina, atat timp cat cel ce o conduce e cu adevarat sofer!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  « < 7 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 11:57 PM