IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Fierbe apa la motor si da pe din afara...

This topic is about Fierbe apa la motor si da pe din afara..., the author, Florin96202, wrote about: Nu prea ma pricep eu la masini....as dori niste sfaturi il legatura cu subiectul(Fierbe apa la motor si da pe din afara... ) am un Opel Vectra A din 1 ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Fierbe apa la motor si da pe din afara...
Florin96202
post Jan 7 2007, 09:51 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



Nu prea ma pricep eu la masini....as dori niste sfaturi il legatura cu subiectul(Fierbe apa la motor si da pe din afara... ) am un Opel Vectra A din 1993 motor C20NE...vreau sa aflu din ce cauza da apa afara din borcan antigel...de ex..daca merg la drum lung nu se intampla nimic,temp nu creste mai mult de 50 grade,iar cand stationez imi da afara apa din borcan..[/b]
Attached File(s)
Attached File  178273.jpg ( 23.02K ) Number of downloads: 2
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel40451
post Jan 7 2007, 10:11 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.444



verifica termocupla ,ca altceva nu are ce sa fie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 12:47 AM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



termocupla e noua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai79646
post Jan 8 2007, 01:39 AM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 12-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.639



termostat defect ,deschis,ca ar trebui sa tea la 80-90 grade,si poate motoras electroventilator sau firele lui


--------------------
reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 8 2007, 05:25 AM
Post #5


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Florin, faptul că temperatura apei, în mers, nu crește peste 50 grade înseamnă că, întradevăr, cum a zis și Mihai, termostatul e blocat pe deschis. Fă așa: în staționare, după cam 5 minute, chiar când începe să se încălzească apa, pune mâna pe furtunul ce iese din termostat spre radiator, ar trebui să fie rece. Abia când apa este caldă, peste aprox. 70 grade, ar trebui să se deschidă termostatul și acel furtun să fie cald.
Referitor la faptul că, în staționare (cred că de durată mai mare biggrin.gif ), îți dă afară apa din borcan, și eu cred că ai probleme cu ventilatorul radiatorului. Fă proba așa: cu motorul oprit, pune-i contact doar și cu o șurubelniță încearcă să pui în scurt bornele termocuplei (fără frică), ar trebui să pornească ventilatorul. Dacă nu, barem ar trebui să se audă releul de comandă cum țăcăne.
Spune-ne și nouă ce ai rezolvat.
Oricum, baftă :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 06:27 AM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



Si ventilatorul abia lam cumparat de la dezmembrari(120 RON...si termocupla e nou noutza BOSCH....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 06:29 AM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



Inca ceva... termocupla e la 95 Grade...imediat cum da apa afara din borcan porneste si ventilatoru si totul revine la normal...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 8 2007, 11:24 AM
Post #8


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Florin, nu asemăna termocupla cu termostatul !!!
Termostatul face separația între cele 2 circuite de răcire, la început fără radiator, abia când s-a încălzit lichidul de răcire ȘI prin radiator. Vezi la ce ți-am spus mai sus !
Termocupla are un contact bimetalic în el care, la temperaturi ridicate ale lichidului ÎN radiator, cuplează ventilatorul.
Deci, atenție !!!

Și, ... termocuple noi defecte, am mai văzut eu :evil:
Dar, verifică TERMOSTATUL !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 8 2007, 11:34 AM
Post #9


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Da, verifica termostatul....daca si ala e bun si termocupla e buna (porneste ventilatorul), atunci e mai nasol....garnitura de chiulasa....dar sa speram ca nu e asta!!!


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 01:50 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



multumesc f. mult pt.sfaturi.am rezolvat problema,am schimbat termocupla ,am pus una de 87 grade si pleaca ventilatorul mai repede.nu mai fierbe apa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 8 2007, 02:11 PM
Post #11


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Florin, ne bucurăm că ai rezolvat problema fierberii lichidului în staționare, prin schimbarea termocuplei, dar la drum lung, faptul că nu trece de 50 grade temperatura lichidului de răcire nu-i a bună, motorul nu merge în parametrii optimi.
Trebuie să rezolvi și problema asta !

Totuși, încă o dată îți zic, verifică termostatul !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 03:02 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



Cred ca am gresit eu,sub 90grade este o linie,am zis ca e 50,dar nu cred pt ca dupa linia de 90grade este linie (100grade)apoi urmeaza 110grade.nu trebuia sa schimb decat termostatul,am pus inapoi termocupla veche si deschide.va rog sa-mi suneti care este gradatia desub 90grade,acolo pleaca electroventilatorul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 8 2007, 06:12 PM
Post #13


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Auzi, de cât timp ai mașina ? blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 06:29 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



de 2 luni biggrin.gif are vreo importanta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 8 2007, 07:33 PM
Post #15


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Are, că văd că acum o descoperi biggrin.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel40451
post Jan 8 2007, 10:23 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.444



vezi ca a fost dupa cum ti-am spus eu .
ai grija de masina ca este o masina buna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 8 2007, 11:05 PM
Post #17


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



multumesc mult,o sa am grija.decand am cumparata am facut cu ea 2000km(2 luni)pana cand s-a stricat electroventilatorul,am schimbat electroventilatorul,acum cateva zile.l-am pus pe direct nu am avut probleme cu apa,dar cand am schimbat termostatul si termocupla numai probleme cu apa.dupa care am cerut ajutor la voi si am verificat termocupla cea noua,am inlocuit-o cu cea care a fost pe masina,s-a rezolvat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 8 2007, 11:07 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Stai putin , tie iti merge continuu ventilatorul?Pai inseamna ca atunci nu-ti crestea apa si nu se incalzea motorul.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin96202
post Jan 9 2007, 08:08 AM
Post #19


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 7-January 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 96.195



ma exprim eu necoerent.dupa ce s-a stricat electroventilatorul,am cumparat altul ,l-am montat,l-am legat la un buton din masina si il porneam doar cand se incalzea apa.dupa care am pus termocupla noua si termostat(crezand ca amandoua sunt defecte).dar dupa ce le-am pus pe cele doua pornea electroventilatorul prea tarziu,dupa ce se incalzea apa.la sfaturile voastre am trecut la verificari si am inlocuit termocupla cea noua cu cea care a fost inainte pe masina,surpriza...era buna.acum functioneaza corect,porneste cand ajunge aproape de 90grade.pe termocupla care a fost pe masina scrie 87.defect a fost doar termostatul care era blocat pe deschis(parerea mea de amator).acum am o termocupla noua de vanzare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 9 2007, 09:06 AM
Post #20


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Dacă aproape de 90 grade îți cuplează ventilatorul, atunci e foarte bine. smile.gif
Dacă ai schimbat și termocupla, atunci e și mai bine.
Ne bucurăm că acum îți lucrează bine sistemul de răcire.
Toate cele bune :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 07:51 PM