Cu masina spre Belgia |
This topic is about Cu masina spre Belgia, the author, victoris, wrote about: Spre sfarsitul lunii trebuie sa ajung in Belgia cu masina, evident. Din nefericiere nu am mai facut niciodata un drum in strainatate cu masina asa ca ... To read more just scroll down
Cu masina spre Belgia |
Sep 9 2009, 12:49 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 84 Joined: 13-June 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 108.319 |
Spre sfarsitul lunii trebuie sa ajung in Belgia cu masina, evident. Din nefericiere nu am mai facut niciodata un drum in strainatate cu masina asa ca o sa va rog sa ma ajutati cu informatii. Care ar fi cel mai potrivit traseu. Pe unde sunt sunt taxe si unde se platesc acestea. In Ungaria si Austria stiu ca sunt taxe de autostrada, dar nu stiu care e situatia in Germania si Belgia. informatiile pe care le-am gasit pe net sunt destul de vagi. Pe unde se poate inopta si cam care sunt preturile etc. -------------------- Avensis Luna 1,8 VVT-I
|
|
|
Sep 9 2009, 01:10 PM
Post
#2
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Intra pe www.viamichelin.com si itit faci acolo o ruta informativa. Ai info si despre hoteluri, restaurante, benzinarii. E simplu si comod. Daca mai ai si alte intrebari ... revii aici si vedem ce rezolvam.
This post has been edited by _Constantin_: Sep 9 2009, 01:13 PM -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Sep 9 2009, 01:30 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
In Ungaria si Austria sunt taxe, in germania nu sunt taxe, in belgia cred ca sunt (nu am fost niciodata).
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 9 2009, 02:01 PM
Post
#4
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
informatiile pe care le-am gasit pe net sunt destul de vagi Fara sa par rautacios, dar nu informatiile sunt vagi, ci cautarea e superficiala! M-am convins de nenumarate ori pe pielea mea! Netul iti da informatii mai mult decat te-ai putea astepta, cu conditia sa stii sa cauti... Ti-as spune io unu de pe-aici care e mare cautator....iti gaseste si in ce data se termina nu-stiu-ce lucrari de drumuri prin Ungaria, dar mi-e frica c-o sa ma bata cand ne intalnim -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jan 11 2012, 03:11 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Ma intereseaza un loc de dormit cu familia in Germania, civilizat, dar sa ma primeasca si cu catelul (nu e mare, un pechinez). Multumesc. This post has been edited by Daniel65671: Jan 11 2012, 03:16 PM -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Jan 11 2012, 03:17 PM
Post
#6
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Nu stiu daca iti e in drum, dar poate te ajuta topicul asta:
http://www.masini.ro/forum/content/Talcioc...azare-Germania/ -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Jan 11 2012, 03:28 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Multumesc, am sa-l contactez pe Cristi.
-------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Jan 12 2012, 09:50 AM
Post
#8
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Vorbeste si cu James .. ca a facut drumul din Bruxelles pana in Budapesta cu masina
Si legat de Arad.. daca as veni din Buc, nu m-as duce pe Arad de nicio culoare. As lua-o prin Craiova-Severin-Timisoara-Cenad-Mako-Szeged-Budapesta... -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Jan 12 2012, 10:10 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Acum nu mai e chiar asa evidenta diferenta de rute.
- De pe centura Timisoarei ajungi in 5 minute la autostrada, care te lasa dincolo de Arad. De acolo mai ai Pecica si Nadlac, iar in Ungaria un sat sau doua si intri iar pe autostrada, fara sa mai treci prin Mako. Sunt mai multi km, dar ii faci mai rapid. - Ca sa mergi pe la Cenad, trebuie sa intri in Timisoara (nu mult, e drept, dar intri) apoi mergi 80 km pe national, apoi traversezi si Mako. Greu de spus pe unde-i mai rapid. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Jan 12 2012, 10:21 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu ultima oara cand am facut Bruxelles-Budapesta si retur le-am facut dintr-o singura bucata. In timpul saptamanii a durat cam 14-15h (in sensul Bxl-Budapesta), iar la intoarcere duminica undeva la 11h, si asta facand o pauze la max 3-3.5h, n-am mers niciodata ca nebunu' fara oprire.
Diferenta e facuta de blocajele din germania si de lipsa camioanelor depasite de olandezi pe portiunile cu 2 benzi. Am mers pe ruta Viena-Passau-Nurnberg-Frankfurt-Koln-Liege-Bxl. Iarna trecuta am facut sportul asta venind din Galati, si am preferat iesirea prin Bors. Daca iei centurile care ocolesc orasele mai mari (Brasov, Sibiu, Oradea) si bucatica aia de autostrada care dribleaza Clujul si Turzile se merge decent pe acolo. Cu privire la oprire, daca pleci de la iesirea din Romania si vrei etape de 8h ar trebui sa te opresti pe la Passau. Parintii mei au facut chestia asta de mai multe ori si e OK, ultima oara fiind cu ocazia norului ala vulcanic. Iti ramane si timp de o plimbarica de relaxare pe malul Dunarii, oraselul e mic insa simpatic, hotelurile ok, preturile ok, si iti permite sa ai si oarece rezerva de timp in caz de probleme de trafic. Aka, daca prinzi un "stau" de o ora la Viena de exemplu nu e bai, in loc sa ajungi la 4 dupa-amiaza ajungi la 5, nu e tragedie. Daca faci oprire la Passau, in principiu pleci pe lumina, ajungi pe lumina in ambele etape. Si nurnberg ar fi o optiune, e vreo 200km (si 5 "stau"-uri) mai incolo. This post has been edited by James Kilowatt: Jan 12 2012, 10:23 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 12 2012, 05:06 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
Acum nu mai e chiar asa evidenta diferenta de rute. - De pe centura Timisoarei ajungi in 5 minute la autostrada, care te lasa dincolo de Arad. De acolo mai ai Pecica si Nadlac, iar in Ungaria un sat sau doua si intri iar pe autostrada, fara sa mai treci prin Mako. Sunt mai multi km, dar ii faci mai rapid. - Ca sa mergi pe la Cenad, trebuie sa intri in Timisoara (nu mult, e drept, dar intri) apoi mergi 80 km pe national, apoi traversezi si Mako. Greu de spus pe unde-i mai rapid. Alex are dreptate, am facut traseul dinspre ungaria spre tms, prin nadlac. Am constatat ca am ajuns mai repede decat pe cel clasic (cenad), mai mult am pierdut cu traversarea orasului si asta trebuie sa o fac indif de varianta. -------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 12:31 AM |