IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cand ati calatorit ultima data cu trenul...

This topic is about Cand ati calatorit ultima data cu trenul..., the author, laurentiu, wrote about: CITAT(FAR EASTERN Jan 14 2009, 1104 AM) CITAT(laurentiu Jan 14 2009, 0535 PM) A mers el cum a mers (incet dar sigur) pana la Recas cand s-a oprit. Si ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cand ati calatorit ultima data cu trenul..., ... si in ce conditii ?
laurentiu
post Jan 14 2009, 06:15 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(FAR EASTERN @ Jan 14 2009, 11:04 AM) *
CITAT(laurentiu @ Jan 14 2009, 05:35 PM) *
A mers el cum a mers (incet dar sigur) pana la Recas cand s-a oprit. Si a stat... si a stat... si a stat... vreo 2 ore si jumatate.


Ghici de ce? wink.gif


de Personal tongue.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinaritza
post Jan 14 2009, 06:26 PM
Post #22


Membra Vesela
******

Group: Membri
Posts: 575
Joined: 4-June 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 107.599



dry.gif Imi amintesc cu groaza cand am calatorit ultima data cu trenul. Era 23 august 2007. Ne intorceam de la Mangalia la Iasi. Acceleratul Iasi - Mangalia pot sa spun ca e trenul groazei vara. Era insuportabil de cald, fara AC, geamuri deschise in ambele parti ale vagonului, aglomerat de nu aveai loc sa te misti pe coridoare. Cuptor in vagon, cuptor afara. Mizerie de nedescris. Tapiterie murdara, jeg pe jos, pe geamuri. Nu cred ca voi uita vreodata mirosul de tren. E un miros specific. A fost groaznic.
De atunci am jurat ca nu mai urcam in tren. biggrin.gif si suntem de inteles, a doua zi am ridicat masina de la dealer. smile.gif


--------------------
Auris 1.6 benzina, Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jan 14 2009, 06:33 PM
Post #23


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (laurentiu @ Jan 14 2009, 07:15 PM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Jan 14 2009, 11:04 AM) *
QUOTE (laurentiu @ Jan 14 2009, 05:35 PM) *
A mers el cum a mers (incet dar sigur) pana la Recas cand s-a oprit. Si a stat... si a stat... si a stat... vreo 2 ore si jumatate.


Ghici de ce? wink.gif


de Personal tongue.gif



Wrong! De CRAMA! Au oprit oamenii sa se aprovizioneze cu vin pentru Reveillon wink.gif .


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 14 2009, 07:17 PM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cand am fost la Londra, acum doi ani.... inainte ca englezii sa faca tronsonul lor de linie de viteza. Acum Bruxelles-Londra e mai putin de 2h.
Conditiile OK, insa de atunci inca s-au imbunatatit, Thalis-ul si Eurostarul dau acum si wifi.

Caut pretext sa ma dau si cu ICE, trenul de mare viteza nemtesc.
Si vreau sa ma dau si cu noul tren de si mai mare viteza made in France care insa se va da in folosinta prima oara in Italia, si care va merge cu 350km/h. Am uitat cum se cheama, e urmasul TGV-ului, care are insa tractiune integrala biggrin.gif

Daca francezii au facut ceva ca lumea dupa razboi, apoi astea sunt dupa parerea mea TGV-ul si programul nuclear....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Jan 14 2009, 07:47 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (James Kilowatt @ Jan 14 2009, 01:17 PM) *
Daca francezii au facut ceva ca lumea dupa razboi, apoi astea sunt dupa parerea mea TGV-ul si programul nuclear....

si 380. chestia cu "ca lumea" e discutabila, dar barem rezultatul e ok.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 14 2009, 08:21 PM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



N-o sa critic io 380-ul (mai ales ca am pus si eu umarul biggrin.gif)

380-ul e inca la inceput de cariera, sa vedem cat de stralucita va fi smile.gif In plus nu e o creatie made in France 100%, englezii au participat sanatos, motoarele n-au nimic frantuzes ( sunt RR Trent 900 sau GP7000 (adica GE+P&W)), etc.

Si nu vine pe teren virgin, urmeaza B747-le si mai ales AN-225 care ramane mai mare si care a demonstrat inaintea 380-ului ca balenele pot zbura smile.gif


... jos palaria celui care va scoate un urmas pentru Concorde (chiar si daca va merge cu biocarburant biggrin.gif). Mie inca nu mi-a trecut ca Airbus l-a eutanasiat fara sa scoata un urmas timp de 40 ani, si din motivul asta nu-i iubesc asa tare...

In schimb bravo lor si pentru viaductul de la Millau, pe langa Eurotunel.

This post has been edited by James Kilowatt: Jan 14 2009, 08:24 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Jan 14 2009, 08:36 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



Concorde-ul.....hmmmm...m-am facut maricel cind nu mai zbura. Chiar as fi dat banii pe o cursa cu aparatul ala. Personal cred ca a fost o idiotenie ca l-au omorit! Problema lor...
380-ul...nu stiu cum o fi boardingul cu balena aia. Stiu cum e cu 747. Pe infrastructura existenta probabil te apuca raul cind vezi coada la un 380. Aici e nevoie de o regindire de la zero, nu e deloc ok sa stai mai mult la imbarcare/debarcare decit stai in avion (glumesc, e un scenariu extrem).

Back on track: ultimul tren a fost un rapid de la Cta, august 1999. Pina la Cernavoda a mers ca melcul si am behait de cald. Dupa aia, pina la Bucuresti nu puteam sa stau in picioare pe culoar sa fumez o tigare pentru ca ma zdranganea intr-un mod imposibil. Nu era pe vremea in care era o moda sa fii pe litoral si trenul era gol. Per total a intirziat 2 ore.
Drumul ala coroborat cu renumitele trenuri de munte, din perioada stundentiei (pina in '98) m-au facut sa spun pas. Mai bine nu plec, dar trenul in Ro nu mai intra in calculele mele.
Din ce spuneti voi pe aici, totul se "rezuma" intre conditii aproape decente si iad, asa ca...tren=pas, pentru inca vreo 10 ani!


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jan 14 2009, 08:56 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Eu anul trecut in iunie. N-am nimic de reprosat, in afara de felul in care sint construite vagoanele noi (inlusiv de la sageata), scaunele sint incoimode si locul de bagaje e aproape 0 pe rafturile alea de sticla. Parca nu mai stiu nimeni sa faca vagoane cu compartimente si loc de bagaje serios ca-n vechile trenuri. Good old times.
Ce se mentine de cind ma stiu eu: toate trenurile din Moldova sint niste mizerii comparativ cu restul tarii. Un rapid moldovenesc si unul Galati -Bucuresti sau Brasov n-au nimic in comun, nici macar tipul vagoanelor. Alea moldovenesti sint murdare, put etc. si-s cu 20 de ani in urma.

QUOTE
geamuri deschise in ambele parti ale vagonului,


Asta e un plus, nu un minus.

QUOTE
... jos palaria celui care va scoate un urmas pentru Concorde (


N-o sa existe asa ceva in viitorul previzibil.

This post has been edited by ozz86651: Jan 14 2009, 08:52 PM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jan 14 2009, 09:28 PM
Post #29


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (ozz86651 @ Jan 14 2009, 09:56 PM) *
Ce se mentine de cind ma stiu eu: toate trenurile din Moldova sint niste mizerii comparativ cu restul tarii. Un rapid moldovenesc si unul Galati -Bucuresti sau Brasov n-au nimic in comun, nici macar tipul vagoanelor. Alea moldovenesti sint murdare, put etc. si-s cu 20 de ani in urma.



Crudul adevar confused.gif ...


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StefanVVTi
post Jan 14 2009, 09:50 PM
Post #30


JapaneseFreaks
******

Group: Membri
Posts: 2.345
Joined: 20-June 06
From: Bucuresti / Craiova
Member No.: 80.350



In 2007 am mers de cateva ori pe ruta Craiova-Bucuresti-Focsani si retur, de obicei cu rapid sau IC....In rapid, vara, era ff cald, curent, mizerie si diferite persoane cu nevoi speciale care fie cerseau, fie vindeau telefoane mobile, reviste si alte prostii. In schimb, in IC, la clasa I, te congelai de frig in compartimente, dar era foarte curat, liniste si, in general, gol(+priza in compartiment)!
Ultima oara am mers de la Focsani la Bucuresti, prin septembrie sa-mi duc o diploma la facultate si am plecat cu o sageata(rapid, parca), si am stat in picioare pana la Bucuresti, pentru ca nu mai erau bilete cu locuri!

This post has been edited by StefanVVTi: Jan 14 2009, 09:50 PM


--------------------
2008 Toyota Yaris 1.4 D-4D Luna
2006 Toyota Corolla 1.6 VVTi SOL

QUOTE (_Constantin_ @ Jun 23 2009, 10:36 AM) *
...nu vrei ca cea mai importanta parte a masinii sa fie facuta de 2 albanezi drogati intr-un depozit din Bulgaria.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jan 15 2009, 05:40 AM
Post #31


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Hmmmmm. Când am citit prima oarã mesajele din acest topic m-aþi fãcut sã zâmbesc. Era ieri la prânz iar eu urmam sã plec la lucru cu trenul whistling.gif Am dorit sã rãspund asearã dar ... n-am avut net la lucru. Acum am biggrin.gif

Cred cã am mers cu trenul în toate condiþiile posibile: în picioare (chiar ºi în spaþiul dintre vagoane), înghesuit, comod, lejer, în curãþenie, murdãrie, cu ºoareci plimbându-se printre noi chiar ºi muºcat la un deget de ei, ba chiar ºi "strâns" vreo 2-3 într-o plasã cu mâncare. Eheee, ce vremuri ...
ªi cred cã am mers cu aproape toate rangurile de tren: de la vechile curse orãºeneºti cu banchete de lemn pânã la IE cele de dincolo, din þãrile cu apã caldã biggrin.gif Doar cu cele ICE din De ºi TGV nu am circulat, referindu-mã la cele de dincolo, mai importante.

DA, au dreptate cei ce se plâng de condiþii, ba chiar ºi eu fac asta. Am avut discuþii cu diverºi ºefi, ba chiar cu un ºef de divizie (pt cine cunoaºte rangul) ºi degeaba mi se dãdea dreptate ºi erau certaþi ºefii mai mici ca sã vãd o schimbare pt câteva zile. Mã refer în primul rând la cãldura din tren pe secþii unde remorcarea se face cu locomotive diesel iar încãlzirea se fãcea cu abur. Zic se fãcea pt cã s-a renunþat la acele WIT-uri (vagoane ce produceau aburul necesar încãlzirii) ºi s-au modernizat locomotivele diesel prin adãugarea unui generator. Dar nu s-au schimbat mult condiþiile pe unele secþii sad.gif

Dar, fãrã a minimaliza condiþiile mizere din vagoane vã zic cã ºi noi suntem de vinã. Noi în general, fãrã a nominaliza pe cineva. O datã, venind din Bucureºti spre casã, am ales ca variantã prin Braºov, Deva, un tren internaþional ce ieºea prin Curtici, mergând cu el pânã la Arad de unde "m-am descurcat" pânã acasã. Eeee, vreau sã vã zic cã în acel tren, în vagonul de a I-a, înainte de Arad WC-ul dintr-un capãt era deja înfundat !!!
Adicã aºa ne prezentãm la vecini, cu niºte condiþii mizere create tot de cãlãtori.
Sã fie clar, nu disculp cu nimic mizeria gãsitã în vagon în staþia de expediere. Dar când fiind curat arunci pe unde nu te aºtepþi ºerveþelul/batistuþa de hârtie, când te sui cu picioarele încãlþate pe scaunele din pânzã lãsând urma bocancului drept mostrã, când coºi de seminþe, pungi de plastic, pixe de suc ºi bere zac pe jos, printre picioare, atunci ... fac ca trenul.
DA, cer ºi respect curãþenia ºi iau atitudine atunci când vãd diverºi nesimþiþi ce îºi bat joc de ceilalþi.
ªi mai zic ceva: se vede cã ºefii cei mari din CFR nu circulã cu CFR-ul, cãci altfel cred cã se schimbau destule privind condiþiile din vagoane wink.gif
ªi mai vreau sã subliniez ºi eu ce au remarcat alþii deja în mesajele lor: poziþia tot mai incomodã a cãlãtorilor ºi lipsa spaþiului necesar pt bagaje la vagoanele modernizate ºi cele noi construite inclusiv la Desiro (Sãgeata albastrã). Pãcat cã e nou dacã e incomod ºi dupã câteva ore eºti þeapãn de spate. Pãrerea mea ...
Da, la cel puþin 2-3 persoane nu se mai renteazã deplasarea cu trenul, mai rentabil fiind cu ... altceva. Exceptând oboseala ºi puþinul stres acumulat din trafic.

Vã doresc condiþii bune dacã veþi mai merge cu trenul smile.gif
ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jan 15 2009, 08:53 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Nu mai stiou cum e acum dar un taxi GL- Otopeni era (dus intors) 2 meleoane. Tinind cont de convenienta de orar, de adus in fata blocului, de tramnbalat bagaje etc, trenul in cazul asta deja la 2 persoane nu prea e competitiv la pret. Taxi pina la gara, intercity ce o fi, taxi gara casa, platit bagaje in gara, timpi morti. Asta in cazul fericit in care ai tren la ora la care vii, ca dupa 7pm nu mai poti ajunge din Bucuresti in GL.

Si da, sint perfect de acord ca mizeria/distrugerea din trenuri e in mare parte vina calatorilor. Asa cum problemel de trafic nu sint numai din cauza infrastructurii, ci si a soferilor.

Una peste alta mie imi place mai mult cu trenul. E mai comod, citesti o carte, bei o bere adusa de baieti, poate ai si vagon restaurant sau bar, ai spectacol uman. Cer numai doua lucruri: un minim de confort si un minim de curatenie (nu trebuie sa sclipeasca, dar sa nu fie o hazna si sa nu puta).
Cum am zis, trenurile astea noi sint cam ca personalele dinainte (desi si alea unele erau cu compartimente), cu vagoane comune, cu buda (care pute dupa 2-3 ore) la nasul calatorilor etc. Si cica evoluam...

This post has been edited by mike.omega: Jan 15 2009, 11:29 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 15 2009, 09:29 AM
Post #33


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Exista un site undeva care da pozitia si viteza trenurilor din Ro in timp real. E plin de "rapide" care merg cu 50km/h.

Acum doi ani am avut placerea sa fac un drum cu trenul Galati-Craiova, in compania unui coleg belgian, cu un tren din ala... moldovenesc biggrin.gif Colegul meu desi era cam de varsta parintilor mei, a stat numai cu nasul pe geamul deschis (eu am lucrat la aia din octombrie pana in aprilie, deci nu putea fi prea cald) .... cica n-a mai mers cu capul pe geam de pe vremea cand era in armata. In Belgia nu mai sunt de mult trenuri la care sa poti deschide geamul si el le regreta biggrin.gif. A apreciat si micii facuti in singura carciuma paraginita din Poienari (noi lucram in fabrica de ulei americaneasca de acolo), soba de teracota (era mandru ca stia ce este, spre deosebire de ceilalti straini, pentru ca mai vazuse una in austria) si chiar si taraf TV care era non-stop aprins... taiase sunetul si se uita la gagicile din clipuri biggrin.gif Dupa vreo cateva luni cand se cautau iar voluntari pentru o misiune in craiova el s-a oferit.

Apropo, in Belgia am mers cu un tren turistic cu aburi.... made in Romania. Socrul meu e fost CFR-ist si cand a vazut locomotiva a innebunit, era modelul pe care a facut scoala. Nu vorbeste o boaba franceza insa s-a inteles cu aia sa il lase sa urce in "cockpit", unde erau indicatoarele inca in romaneste, si i-a invatat pe aia cum sa o tuneze, prin limbajul semnelor biggrin.gif.
Locomotiva fusese furata de nemti si apoi platita belgienilor ca dezpagubire de razboi. O sa pun poze, daca le gasesc...

Stiu ca Ceausescu pastrase un stoc baban de locomotive cu aburi in scopuri strategice. Poate le scoate doamna ministra a Turismului de la naftalina si duce turistul de la Otopeni la Borsec sau la Voronet cu trenul cu aburi.... macar asa poate nu-i mai deranjeaza pe aia ca in Romania rapidul merge cu 50km/h biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jan 15 2009, 09:31 AM
Post #34


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(ozz86651 @ Jan 15 2009, 08:53 AM) *
Nu mai stiou cum e acum dar un taxi GL- Otopeni era (dus intors) 2 meleoane.

Inseamna ca n-ai mai fost de mult timp in Romania; fara 300-350 lei nu imi uzez cauciucurile.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 15 2009, 11:31 AM
Post #35


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Intarzierile trenurilor in 2008 au totalizat 900 de zile


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Jan 17 2009, 01:41 AM
Post #36


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Acum 5 ani a fost ultima calatorie cu trenul.Cu InterCity ,Bucuresti - Craiova.Conditii bune.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 1 2009, 08:53 PM
Post #37


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In weekendul asta.....

This post has been edited by James Kilowatt: Apr 1 2009, 08:53 PM
Attached File(s)
Attached File  DSCF7519.JPG ( 87.48K ) Number of downloads: 24
 


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Apr 1 2009, 08:58 PM
Post #38


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



era vara lui 2006. am mers la craiova ... a fost groaznic ! dupa asta am mai calatorit in interes de servici la cuseta , cat de cat ok pana la tg mures . nu am putut sa dorm deloc sad.gif

nu mai merg cu trenul !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Apr 1 2009, 10:05 PM
Post #39


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Am venit din armata cu trenul. In 1996.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Apr 2 2009, 05:31 PM
Post #40


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



am fost in 13 noiembrie la un test la Bucuresti.mers cu vagonul de dormit noaptea (tm- cool.gif si intors la fel.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 08:18 AM