Subaru Tribeca |
This topic is about Subaru Tribeca, the author, G e o r g e, wrote about: din cutie, bmw ul accelereaza mai bine pana la 100 dupa care tribeca . chestie de rapoarte de transmisie . ... To read more just scroll down
Subaru Tribeca |
Sep 15 2006, 01:50 PM
Post
#61
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Sep 15 2006, 02:07 PM
Post
#62
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
QUOTE(G e o r g e) pe mine nu ma intereseaza , eu vreau sa vad cum merge !
asa ca cine sare primul cu DT ul primeste aprecierile mele Cred ca primii au fost deja cei de la DOM Automobile, daca nu ma insel. in orice caz noi vom fi primi care vom avea la Drive Test Tribeca cu specificatia Europeana si atunci te asteptam sa vedem ce diferente sunt intre cele 2 specificatii. |
|
|
Sep 15 2006, 02:16 PM
Post
#63
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Din cate stiu eu e posibil ca Tribeca specificatia de Europa sa aiba 250 CP, dar cu siguranta nu e o diferenta sesizabila.
E mai mult ca sigur ca demarajul mai bun al X5-ului este generat de rapoartele cutiei de viteze in primul rand. E posibil ca X5-ul sa vina cu o incarcare mai mare a puntii spate si mai mica a puntii fata in conditii de asfalt uscat, pe cand Tribeca are un procentaj de 45/55 % fata/spate in conditii normale de drum, iar in aceste conditii daca X5-ul are deja de la plecare 70% incarcare puntea spate cu siguranta demareaza mai bine. X5 - 2095 kg Tribeca - 1925 kg. |
|
|
Sep 15 2006, 02:47 PM
Post
#64
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
QUOTE(Cristi61091) Din cate stiu eu e posibil ca Tribeca specificatia de Europa sa aiba 250 CP, dar cu siguranta nu e o diferenta sesizabila.
E mai mult ca sigur ca demarajul mai bun al X5-ului este generat de rapoartele cutiei de viteze in primul rand. E posibil ca X5-ul sa vina cu o incarcare mai mare a puntii spate si mai mica a puntii fata in conditii de asfalt uscat, pe cand Tribeca are un procentaj de 45/55 % fata/spate in conditii normale de drum, iar in aceste conditii daca X5-ul are deja de la plecare 70% incarcare puntea spate cu siguranta demareaza mai bine. X5 - 2095 kg Tribeca - 1925 kg. Asta chiar in conditiile in care puterea Tribecai este mai mare ? Sau asta are importanta mai mica in conditiile expuse de Cristi ? -------------------- |
|
|
Sep 15 2006, 02:49 PM
Post
#65
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
apoi totul se rezuma la rapoartele cutiei de viteze. -------------------- |
|
|
Sep 15 2006, 04:24 PM
Post
#66
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Ideea mea era ca X5 pleaca de pe loc cu min 70% incarcare spate, pe cand Tribeca in timpul plecarii transfera de la 55% pana la 70% spate.
|
|
|
Sep 15 2006, 04:26 PM
Post
#67
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
aha ... dehhh nu mai pricep si eu , e vineri totusi
hai ca am inteles , dar ideal este sa ai o repartizare 50-50 a masei masinii -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 10:27 AM |