IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Toyota GT-86

This topic is about Toyota GT-86, the author, mircanu, wrote about: QUOTE (former_ozz Jun 20 2012, 0923 AM) QUOTE stazi am facut un test-drive cu toyota 86, mult asteptatul model sport de la toyota, dupa ce ei nu ai ma ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota GT-86, Subaru BRZ
mircanu
post Jun 20 2012, 08:45 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609



QUOTE (former_ozz @ Jun 20 2012, 09:23 AM) *
QUOTE
stazi am facut un test-drive cu toyota 86, mult asteptatul model sport de la toyota, dupa ce ei nu ai mai scos nimic serios pe segmentul asta.


Pai si cum a fost?
Asta e Subaru BZR/Scion FSR nu? Am vazut citeva in trafic si am citit reviewuri stelare cu un avantaj pentru subaru. E pe lista mea de urmatoarea masina, pacat ca e absolut nepractica pentru o familie cu mai mult de 2 oameni.


e nepractica si ptr o familie de 2 persoane. spatiul interior este f mic. portabagajul, la fel. in plus, cand esti la volan tot ce-ti vine sa faci este sa-i dai talpa, sa o bruschezi, chestii pe care persoana din dreapta nu prea le apreciaza. asta e masina de burlac.
motorul este de la Subaru, 2.0 boxer. masina are 200cp si RWD.

la aspect nu ai ce sa-i reprosezi. arata bestial, mai ales cu jante pe 17, scaunele sunt racing etc etc. arata f bine tot pachetul.
insa masina e lenta. la doar 200cp aici la mine esti la medie. aici e plin de masini cu motoare mari, sedanuri de familie care-s mai rapide decat T 86. mi se pare ca face suta in jur de 7.5-8 sec. asa ca trageti voi concluziile.
varianta incercata de mine a fost automata cu tiptronic. in modul automat e inceata, cand incepi sa schimbi tu se mai trezeste la viata. cred ca manuala ar fi mult mai indicata. masina e RWD insa nu are atata putere ptr a rupe aderenta si a intra in drift, cu traction control activat. nu stiu daca se poate dezactiva si nici nu puteam incerca asta la test-drive.

motorul se aude foarte bine cand calci acceleratia la maxim. de fapt, asta e totul despre masina asta. te lasa sa gusti dintr-o masina sport, ai aspectul uneia, ai sunetul uneia, insa nu ai performanetele unei masini sport.
ptr unii asta e tot ce conteaza, aspectul, feelingul si nu puterea. masina are avantajul ca e destul de simpla mecanic asa ca so costul de intretinere va fi unul mic, fata de o masina sport cu turbo de ex.





--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Jun 20 2012, 01:52 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894





Un pic off-topic: GT86 mi se pare foarte tare. Sigur, nu i se adreseaza lui Stig, sa aiba nevoie de 5-6-800CP, ci soferilor amatori, care vor sa savureze trasee virajate/circuit tehnic, nu de viteza. Handling rather than performance. thumbsup.gif
Clar nu e pe gustul americanilor/nu e pentru liniute.

This post has been edited by Mircea104901: Jun 20 2012, 01:53 PM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Jun 20 2012, 03:03 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609





Asa e, masina arata bestial si mie unul imi place foarte tare mai ales dupa ce am condus-o.
Asa cum ai zis, la 200cp masina nu e de liniuite, iar la mine aici trasee virajate nu ai. asa ca in contextul asta, masina o sa-i dezamageasca pe cei care vor sa fie rapizi.
unu cu un lexus IS350 e mai rapid. aici la mine e plin de sedanuri cu motoare de 3.0 si peste, V6-uri.....care-s toate mai rapide decat GT86.

ptr aici, i-ar mai fi trebuit inca vreo 50CP. si GTI-ul mi s-a parut mai rapid.
de vandut, o sa vanda insa caci arata bestial si asta o sa faca diferenta fata de concurentele mai rapide dar mai putin aratoase.


PS: poate deschide un moderator un topic separat sa discutam despre modelul asta.


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RD-Woo
post Jun 21 2012, 10:37 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 17-June 09
From: Sud-Est
Member No.: 120.238



QUOTE (mircanu @ Jun 19 2012, 04:26 PM) *
toyota 86, mult asteptatul model sport de la toyota, dupa ce ei nu ai mai scos nimic serios pe segmentul asta.


De modelul asta nu stiai..? teehee.gif


--------------------
Pe'un picior de plai.. let's get high
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Jun 21 2012, 01:18 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609



QUOTE (RD-Woo @ Jun 21 2012, 12:37 PM) *
QUOTE (mircanu @ Jun 19 2012, 04:26 PM) *
toyota 86, mult asteptatul model sport de la toyota, dupa ce ei nu ai mai scos nimic serios pe segmentul asta.


De modelul asta nu stiai..? teehee.gif


hai bre, ce faci? postezi in pauza de publicitate de la tom si jerry? ninja.gif

toyota supra a fost produsa intre 1978-2002.
toyota celica a rezistat pana in 2006.
astfel, celica este ultima masina de la toyota produsa de segmentul asta. thumbsup.gif


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Jun 21 2012, 07:45 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609




RD-WOO ce am vrut sa zic este ca toyota nu a mai scos nimic serios la capitolul coupe sport de ceva vreme. stiu si eu de supra si celica, insa ideea era ca de cand aceste modele au iesit din productie (supra de 10 ani si celica de 6), toyota nu a mai venit cu nici o masina de acest gen.
am fost cam vag in exprimare, au inceput sa-mi moara neuronii.

This post has been edited by Seri: Jun 21 2012, 09:20 PM


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Jun 21 2012, 08:59 PM
Post #7


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



toata lumea o lauda, dar 2.0 aspirat 200 cp si 156 NM nu mi se par sport car features.. recupereaza la greutate 1220 kg => 6.8 secunde suta, nici nu e rau. Din cate am citit este aceeasi masina ca si Subaru BRZ si cei de la subaru anunta pe anul viitor un 2.0 turbo de 300 cp!! Asa mai vorbim!!! =>scade sub 5 secunde suta thumbsup.gif thumbsup.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Jun 21 2012, 09:26 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609




nu stiu care sunt datele oficiale insa varianta cu cutie automata nu cred ca ia suta sub 7s. mai degraba spre 8 sec.

This post has been edited by mircanu: Jun 21 2012, 09:28 PM


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Jun 22 2012, 08:19 AM
Post #9


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



am mai citit si 6.8 este timpul dat de constructor deci 100% o sa fie undeva la 7.2-3 cel real la manuala si peste 7.5 la automata. Abia astept sa vad ce scot tunerii dupa ce pun mana pe ea!! first step TURBO


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jun 22 2012, 09:31 AM
Post #10


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



QUOTE (Titi1988 @ Jun 22 2012, 08:19 AM) *
am mai citit si 6.8 este timpul dat de constructor deci 100% o sa fie undeva la 7.2-3 cel real la manuala si peste 7.5 la automata. Abia astept sa vad ce scot tunerii dupa ce pun mana pe ea!! first step TURBO

de ce crezi asta?


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Jun 22 2012, 11:02 AM
Post #11


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



la care parte te referi?


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jun 22 2012, 04:43 PM
Post #12


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



QUOTE
am mai citit si 6.8 este timpul dat de constructor deci 100% o sa fie undeva la 7.2-3 cel real la manuala si peste 7.5 la automata


la asta


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Jun 22 2012, 07:42 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Titi, am citit pe interneti (cand au aparut primele detalii) ca motorul este pozitionat astfel incat n-ai loc de turbo si intercooler.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Jun 22 2012, 10:56 PM
Post #14


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



QUOTE (Diesel @ Jun 22 2012, 06:42 PM) *
Titi, am citit pe interneti (cand au aparut primele detalii) ca motorul este pozitionat astfel incat n-ai loc de turbo si intercooler.


este mai jos decat in mod normal.. pacat daca este adevarat ce spui, mare pacat

@22nst

Zic asta pentru ca producatorul intotdeauna exagereaza in jos la chestii ce tin de acceleratii si consum. Acum ramane sa vedem chiar cat soate in realitate. thumbsup.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jun 22 2012, 11:47 PM
Post #15


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Primul meu Avensis, cel manual, avea performante mai bune decat datele de la producator, si daca eu nu mai am masina, Legionaru' poate confirma asta smile.gif


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Jul 4 2012, 03:45 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609




masina a ajuns si in romania, insa la un pret fabulos de mare. e cu 10.000 de euro mai scumpa decat aici in UAE si US.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/gt-86-cel-...nia-990346.html

cifrele (0-100km/h) date de articol sunt:
manuala 7.6 sec
automata 8.2 sec (asa cum am evaluat si eu dupa test drive)


--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 4 2012, 03:58 PM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Asta e, in europa toate masinile sunt mai scumpe decat in US, chiar si cele europenesti. De alea japoneze nici nu mai vorbim.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 01:38 AM