IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Bye bye corolla ...

This topic is about Bye bye corolla ..., the author, HalbaSus, wrote about: QUOTE (dinpoplaca Sep 2 2011, 0733 AM) Halba, daca esti aici poate ma ajuti tu la intrebarea de mai sus. Nu stiu daca automatele clasice au ambreiaj. ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Bye bye corolla ...
HalbaSus
post Sep 2 2011, 11:21 AM
Post #21


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (dinpoplaca @ Sep 2 2011, 07:33 AM) *
Halba, daca esti aici poate ma ajuti tu la intrebarea de mai sus. Nu stiu daca automatele clasice au ambreiaj.
Cat despre prius, Nu are viteze deci nu schimba viteze. Viteza se mareste sau se micsoreaza cu cele 3 motoare.


Cum mama masii sa nu aiba cutie de viteze ? si puterea motorului cum ajunge la roti ? prin plasturi si bioenergie ? Normal ca are cutie de viteze. E o cutie CVT (sau ca sa fiu mai exact "e-CVT"), cutia despre care James Kw zicea ca e "de scuter" (pentru ca principiul de functionare e identic cu cutiile folosite la scutere, uite aici e o explicatie frumoasa cu imagini cu tot:

wikipedia despre CVT

Acum revenind la DSG, e o cutie cu dublu ambreaj, adica e ca o cutie manuala, care are doua seturi de ambreaj, unul pentru vitezele cu numar par, altul pentru cele cu numar impar, datorita acestei configuratii (care ar putea fi teoretic facuta si manual de un om, cu conditia sa aiba mai mult de 2 picioare) schimburile de viteza se realizeaza foarte foarte repede (mai repede decat e omeneste posibil). Mai multe detalii ai aici: wikipedia despre cutiile cu dublu ambreaj.

Cu toate astea, majoritatea cutiilor automate nu sunt nici CVT (ca cele de scuter si toyota prius), nici cu dublu ambreaj (cum e DSG-ul), cele mai mult cutiie "automate" sunt hidramate (as zice ca acesta este "standardul" pt cutii automate) sau "robotizate" (adica sunt cutii manuale, cu ambreaj, dar e un pitic electronic care apasa ambreajul si schimba viteza in locul tau biggrin.gif - sau daca vrei tu sunt DSG-uri cu un singur ambreaj biggrin.gif exemple de cutii de genul exista pe anumite variante de audi (unele tiptronic-uri, alte tiptronicuri sunt CVT (ca si priusul) si cred ca unele sunt DSG-uri, desi parca astea se numesc s-tronic, audi are idei ciudate de marketing si da aceeasi denumire pentru mai multe sisteme diferite dar care fac acelasi lucru (la fel e si in cazul "quattro", care se refera la ambele sisteme de tractiune integrala folosite)).

Rezumat:
- Priusul tau nu are nici un ambreaj insa nu are nici trepte de viteza.
- Majoritatea masinilor automate nu au ambreaj, dar au trepte de viteza (majoritatea masinilor americane sunt de acest tip).
- Mercedesul meu are 7gtronic, care nu are nici un ambreaj dar are 7 trepte pt mers inainte si 2 pt mers inapoi, iar schimbul de viteza se face in timp extrem de scurt (aproximativ 0.1 sec), o tehnologie similara (8 trepte, fara ambreaj, cu schimburi foarte rapide) e folosita de bmw in transmisia lor noua cu 8 trepte, din ce am inteles noile 7-gtronicuri vor avea 2 ambreaje (sau mai multe ?) si e posibil sa creasca si numarul treptelor.
- Octavia pe care si-o cumpara dan cu DSG-ul are doua ambreaje si 7 trepte de viteza.
- Exista masini (audi-uri tiptronic, opel-uri automate, alfa romeo automat, unele maseratti-uri) care au cutii manuale robotizate, acestea au un singur ambreaj si au 5-6 trepte.







--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 2 2011, 11:49 AM
Post #22


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Halba
CVT-ul de pe Prius nu e asa... de fapt, nici nu e o cutie de viteze propriu-zisa pentru ca raportul de transmisie e fix. Are o singura treapta, spre deosebire de scutere care au o infinitate biggrin.gif Denumirea e inselatoare, de fapt "cutia de viteze" de la Prius e un dispozitiv care sa combine sau sa "adune" puterea de la mai multe motoare.

@Dragos
Trebuie definit ce inseamna exact sportivitatea. Timpi in linie dreapta, timpi pe circuit? Cu masini de serie mare (320d), de serie mica (M3), de curse?
De exemplu daca o definesti ca numarul de titluri luate in sporturile cu motor recent, BMW e la furat, n-a mai castigat nimic de sute de ani, o fura in wtcc si de la Daewoo. Macar Audi mai ia cate un LeMans...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Sep 2 2011, 11:58 AM
Post #23


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Corect, dpmdv, daca te referi la timpi, sportivitate inseamna circuit, in niciun caz linie dreapta.

Daca te referi la feeling inseamna o directie precisa, grea, o suspensie corecta, o asezare corecta a pedalelor(potrivita pt heel&toe de exemplu), pozitie la volan, pozitia schimbatorului de viteze, etc. Evident, conteaza si cum "trage" o masina, dar e doar o mica parte a sportivitatii, nicidecum definitorie. De exemplu mie suzuki swift sport mi se pare mult mai sportiva decat un polo GTI de exemplu, desi cea din urma e considerabil mai rapida in linie dreapta.

Iar ca si range, vorbim de toata gama, ca pana la urma au reprezentanti pe toate gama. Un 320D va fi considerabil mai sportiv decat un A4 2.0tdi. Ok, unul are porpulsie, celalalt tractiune. O luam altfel, un 33xd va fi mult mai sportiv si mai rapid ca un A4 3.0TDI quattro.

This post has been edited by DRAGOS: Sep 2 2011, 12:00 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Sep 2 2011, 02:03 PM
Post #24


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(DRAGOS @ Sep 2 2011, 12:19 PM) *

Whatever; as fi totusi curios sa merg cu un Scirocco smile.gif.
Si eu sunt de parere ca Vag a reusit o cutie extraordinara iar alegerea colegului nostru este cat se poate de inspirata (tinand cont strict de acest criteriu) doar Golf - eventual Jetta - fiind cat de cat aproape de pretul si de marimea ei.
edit: pastrezi Corolla?

This post has been edited by klm: Sep 2 2011, 02:04 PM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 2 2011, 02:14 PM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



DRAGOS, daca admitem ca sportivitatea exista la orice clasa si intr-o masura mai mica sau mai mare exista la orice masina (la fel ca si caii putere, ca si dacia logan are si M3-ul are, doar ca M3-ul are mult mai multi) atunci afirmatia "germanele sunt mai sportive si mai fun to drive decat japonezele" este partial corecta (extrem de imprecisa insa).
Prin "germane" in general lumea se refera la germane "de volum" aka VAG. Prin japoneze lumea se refera tot la japoneze "de volum" aka Toyota. Odata stabilit ce inseamna "germane" si ce inseamna "japoneze". Facem comparatie pe clase: Polo vs Yaris, Golf vs Auris, Passat vs Avensis si daca tot ne-am apucat Touareg vs Land Cruiser (desi la astea e un pic fortat sa vorbim despre sportivitate). De asemenea fiind vorba de o afirmatie extrem de generalista nu vom compara varfurile de gama (adica nu vom compara Golf R care are aproape 300 de cp si tractiune integrala cu cel mai performant auris (care am impresia ca e diesel), nici Passatul V6 de 3.6 300 cp tractiune integrala cu cel mai tare Avensis pentru ca atunci "germanele" ar castiga prin neprezentare. Nu, vom compara motorizari "populare": 1.9 TDI, 2.0 TDI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, d-astea).
Daca ne raportam la astea masinile de la VAG vor fi mai rapide in toate directiile (inainte, inapoi, pe curbe, pe circuit, etc) si vor avea un feeling mai sportiv: in primul rand vor avea scaunele ceva mai jos, nu cocotate ca la SUV-uri (cel putin la auris m-a deranjat foarte mult pozitia la volan si imposibilitatea de a da mai jos scaunul, la avensis a fost ceva mai bine), vor avea suspensiile mai tari (auris si avensis sunt barci comparativ cu golf si passat) si volanul va avea un feeling mai mare decat echivalentul de la toyota (nu stiu daca neaparat directia e mai precisa, dar suspensiile mai ferme duc si la un feeling mai bun in volan, pentru ca atunci cand misti volanul se schimba si directia, nu doar se lasa masina pe o parte). Cu toate acestea afirmatia este imprecisa pt ca exista cazuri in care lucrurile stau pe dos (spre exemplu civicul este mai sportiv (nu stiu daca neaparat mai rapid, dar mai sportiv cu siguranta) decat golful iar nissan 370z (care e tot japoneza) e mai sportiva decat multe germane de top iar GTR-ul este de-a dreptul scandalos de rapida chiar prin comparatie cu porsche 911...
Insa, MAI SPORTIV nu inseamna neaparat MAI BUN... sau nu pentru toata lumea, taica-meu e interesat de sportivitatea unei masini la fel de tare cum sunt eu interesat de berea fara alcool, nu toti vor masini sportive (pentru ca fiecare punct in plus la sportivitate in general se traduce cu un punct in minus la comfort) iar japonezii nu fac masini sportive nu pentru ca nu ar sti cum sa le faca, ci pentru ca nu vor sa faca asa ceva.
Comparatia Suzuki Swift Sport vs Polo GTI e interesanta, mie imi place extrem de mult suzuki-ul ca design, motorizare, sunet, feeling, e o masina mult mai "targetata" decat polo GTI care este doar un polo mult mai rapid... insa cel care s-a gandit ca inaltimea scaunelor recarro din suzuki swift sport ar trebui sa fie identica cu cea din swifturile normale ar merita un sut zdravan in c**ie. Vezi masina, arata bine, are un look agresiv, jantele alea pe 17" arata foarte bine... te uiti in interiorul, totul arata bine, apoi te asezi, si dai ca disperatul de maneta sa mearga mai jos scaunul... si constati cu tristete ca cineva tocmai a distrus o masina cu mare potential. Cred ca daca mi-as lua SSS primul tuning ar fi sa modific pozitia scaunului.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Sep 2 2011, 02:21 PM
Post #26


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Ai pus punctul pe i, depinde cu ce compari. Recunosc, nu impartasesc aceeasi impresie intre auris si golf, le-am condus pe ambele in variante diesel de ~120-140cp si mi se par fix identice ca feeling, ceva mai sus pe logan smile.gif O fi golful mai rapid, dar ca feeling mie mi-a creat fix aceeasi impresie ca auris.

Probabil ca a compara golf diesel cu auris diesel la capitolul feeling e exact ca si cum ai compara ferrari si lamborghini la capacitati off-road smile.gif

PS: eu am 1.70, deci nu mi-a creat asa mari probleme scaunul din SSS. Pozitia la maxim in jos din polo este cam inutilizabila pt mine biggrin.gif , cel putin pe drumurile din ro, unde mai trebuie si vezi si cate-o gura de canal sau sant. Si japonezii cu siguranta au media de inaltime sub 1.70 biggrin.gif

This post has been edited by DRAGOS: Sep 2 2011, 02:23 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan52141
post Sep 2 2011, 04:08 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 821
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.134



QUOTE (dinpoplaca @ Sep 2 2011, 07:37 AM) *
Felicitari pentru masina.

Ce as vrea eu sa stiu e diferenta intre DSG si cutia automata. Amandoua au disc de ambreiaj? sau numai DSG-ul are? Acum de vreo 12 ani conduc numai automate si niciodata nu am simtit ca nu schimba vitezele destul de repede.
Daca DSG-ul e mai scump decat o cutie automata normala, si mai e si posibilitatea sa se strice ambreiajul ca la o cutie manuala, atunci nu-si prea are rostul.


Uite aici un filmulet pe care l-am gasit zilele astea, este facut de cei de la Fifth gear si se refera la DSG, aici vorbim de parerea unor oameni care isi castiga existenta din evaluarea masinilor ... teoretic ar trebui sa fie foarte calificati si sa fi condus zeci de modele ....
Poti sa-l vezi de la inceput, partea interesanta este de la minutul 1:10 pana la 2:40, filmul este in engleza. ... Vio poti sa te uiti si tu smile.gif

Facand un rezumat la ce spune in film, DSG-ul este o cutie manuala cu dublu ambreiaj, vitezele impare beneficieaza de un ambreiaj iar cele pare de cel de-al doilea ambreiaj, cand tu esti in treapta a treia spre exemplu treptele pare alaturate adica 2 si 4 sunt deja pregatite pentru schimbare, trecerea durand doar cateva milisecunde.
In film se face si un test de schimbare manuala a vitezelor ... aici se vede si frumusetea schimbului vitezelor din padele cu o astfel de cutie ... concluzia realizatorului:
"...pentru mine este cel mai mare pas inainte in tehnologia cutiilor de viteze pe care le-am condus vreodata ... este extraordinara..."
si lucrul asta este spus de cineva care toata ziua asta face ... testeaza masini smile.gif

http://www.youtube.com/watch?v=5EdjEE0edPw...;feature=fvwrel




--------------------
Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Sep 2 2011, 05:40 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(DRAGOS @ Sep 2 2011, 03:52 AM) *
CITAT(laurentiu @ Sep 2 2011, 06:39 AM) *
Trebuie sa-ti si faca placere sa o conduci. Iar capitolul fun to drive nu prea il gasesti la japoneze, comparativ cu nemtesti (evident, acum depinde si la ce japoneze ne referim).


Si depinde si la ce nemtesti te referi. Am condus vreo 10 modele vw si cateva skode, unde poate exista capitolul fun-to-drive la masinile alea? Inafara de faptul ca (unele) trag tare in linie dreapta, nici macar GTI-urile nu au feeling-ul general al unei masini sportive.

Daca vrei sa vorbesti de sport la nemtesti, vorbeste de bmw, grupul VAG e pe dinafara cu ideea de "sport" smile.gif


Evident ca nu m-am referit la Golf sau Fabia, asa cum am zis de japoneze si nu m-am referit la Corolla sau Mazda 3. Consider ca un GTI este suficient de sportiv pentru cat costa. Asa cum este un Porsche 911, un Audi R8 sau un Loamborghini Murcielago. Diferente mai mici de 2 secunde cand vorbim de 0-100 km/h in mai putin de 6 secunde si peste 300 de km/h nu au nici o relevanta pentru nimeni de aici. Decat daca esti pilot profesionist. La japoneze m-am referit la masini precum Nissan GTR sau Subaru Impreza WRX STI.

CITAT(laurentiu @ Sep 2 2011, 06:39 AM) *
Rezumand, nu stiu ce inseamna pt tine ca mergea "impecabil", mie 1.9 tdi mi se pare ca merge prost, de nou.

Tinuta de drum mult mai buna decat Corolla, senzatia de masina robusta, confort mai bun. Asta ca sa nu mai zic ca o data s-a intamplat sa merg cu 160 si cu Corolla si cu Octavia. Ei bine diferentele sunt mari. La Corolla era slaba antifonarea incat credeam ca nu mai e mult si sar pistoanele din motor (si vorbim de un benzinar care normal ar trebui sa fie silentios). In plus la orice denivelare trebuia sa tin bine de volan, senzatia ca se va ridica de pe asfalt nu e tocmai placuta. Ei bine lucrurile astea nu prea le-am intalnit la Octavia.
Astea ar fi cateva argumente pentru care as prefera o Octavia.
Repet, ca tinuta de drum, confort sau spatiu interior Octavia mi se pare o alegere mai buna. In schimb o Corolla se merita mai bine la mana a doua pentru ca o iei mult mai ieftin decat o Skoda (ca deh, nu are legatura cu VW) si in plus fiabilitatea nu e o problema. Iar la o masina sh deja asta e un mare avantaj.smile.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 2 2011, 10:28 PM
Post #29


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Domnii moderatori, nu mutam si noi topicu asta?


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Sep 3 2011, 06:57 AM
Post #30


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



La combat zone? laugh.gif


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 7 2011, 07:05 PM
Post #31


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Dane felicitari pentru alegere. Motorul si cutia sunt minunate cu adevarat iar Toyota (Honda sau Mazda sau orice alta japoneza) nu ofera nimic comparabil. De fapt cutiile lor de viteze automate sunt din epoca de piatra. O3 e uriasa si-ti va satisface cu siguranta nevoia de spatiu pentru bagaje. Singurele mele suparari la concernul VW sunt legate de preturile cam nesimtitoare si servisarea cam...la fel smile.gif



--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 7 2011, 09:22 PM
Post #32


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



daca as schimab marca de mashina as lua Honda , dar pt nimic in lume altceva.nici o mashina din vest nu ofera liniste , comfort si energie pozitiva la volan... exista japoneze si restu lumii ... thumbsup.gif DSG mie mi se pare ca si cum ai lua o mashina care prinde 0-100 in 4 sec dar nu folosesti asta decat ffff rar ...si sa nu uitam cea mai performanta cutie de viteze automata sau cu 20 jda mii de ambreiaje tot Toyota le detine wink.gif ...


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Sep 7 2011, 09:27 PM
Post #33


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Toyota detine un rahat!

Unde este draga Vio acea cutie automata performata ca nu o vad pe Toyotele de azi?


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 7 2011, 09:29 PM
Post #34


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



cutia de pe ISF .. este cea mai tare cutie de pe piatza gen DSG ... daca dar.. ce stii tu in afara de lasagna ... de fapt ca sa vezi cat de buna este vezi cam cat costa ... una e cam 3000 si cealalta cam 12000 13000 biggrin.gif.. intzelegi ... doar cutia de pe Ferarri care este 100% identica ca cea dupa F1 este mai miaza ... dar .. nah

aceiashi cutie se regaseste si pe LC 200 dar parca cu 6 rapoarte si fara automatizarea schimbarii , dar tot este mai performanta.. poate o sa se regaseasca aceiashi cutie pe noile IS GS si asa mai departe...

This post has been edited by vio: Sep 7 2011, 09:31 PM


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Sep 7 2011, 09:38 PM
Post #35


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Lasa-ma cu ISF-ul tau... eu vreau sa o vad pe Auris pe Avensis nu pe masina de 50000 euro
Vreau sa imi permit sa o cumpar si eu iar VAG imi perminte asta. Vreau o cutie performata iar Toyota nu imi ofera asa ceva acum!


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 7 2011, 09:43 PM
Post #36


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



pt ca o cutie performanta costa nenea .. nu e 3-4 mii de coco...daca era asa de buna se folosea de catre toti constructorii ha... tongue.gif


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 7 2011, 09:54 PM
Post #37


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



A dual clutch transmission, is a differing type of semi-automatic or automated manual automotive transmission. It utilises two separate clutches for odd and even gear sets. It can fundamentally be described as two separate manual transmissions contained within one housing, and working as one unit.They are usually operated in a fully automatic mode, and many also have the ability to allow the driver to manually shift gears',albeit still carried out by the transmission's electro-hydraulics.

daca cineva vrea o cutie intradevar performanta sau are posibilitate cea secventiala este mama cutiilor .


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 7 2011, 10:51 PM
Post #38


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ma noi aici vorbim de cutii super-performante? DSG e cea mai buna cutie automata pe care o poti cumpara, ce-are a face cu F1 si IeSeFuri de 50000 coco? Daca vreau o masina de clasa compacta sau mica si cutie automata tu ce Toyota imi recomanzi? Sau ce Honda? VW a fost supercriticat pentru motoarele benzinare invechite, cum au venit cu TSi-urile si au cam tacut toti in afara de tine. biggrin.gif 1.2 si 105 cai. Am mers cu Golf cu motorul asta si DSG si ai fi tare uimit sa vezi cum s descurca cu ditamai cotetul de 1300 kile. 1.4 de 122 cai are performante foarte apropiate de 2.0 de la Honda, in conditiile in care turbo ii coboara cuplul in regimul uzual de mers si nu la redline ca la mine. 1.4 TSi si 1.8 TSi de 160 cai deja sunt in alta liga.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dinpoplaca
post Sep 8 2011, 03:48 AM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 30-April 11
Member No.: 132.158



Ce sunt eu curios la DSG, e cat rezista ambreiajele astea, comparat cu ambreiajul la cutia manuala. Daca se strica cat costa schimbarea lor.
Sincer nu vad nevoia de DSG apsolut de loc. Daca cutiile de viteze in viitor o sa fie DSG, foarte bine, numai sa vie asa fiabile ca si cutiile normale automate. Daca nu ai schimbatoatele alea pe volan si o lasi pe automat si daca ai muzica mergand in masina ca si mine nu cred ca vreodata, o sa opservi diferentza intre o cutie automata clasica si una DSG.
Nenea din videoul de mai sus schimba el vitezele si de aceea a vazut diferentza. daca eu care totusi sunt interesat in masini nu sunt curios sa schimb vitezele, ganditiva la restul populatiei care nici macar nu stiu de unde se deschide capota, sau cum se verifica uleiul la motor, nu fac curse ci merg normal, ce curiosi o sa fie ca DSG schimba vitezele cu 0.0001 secunde mai repede?
Din nou, sau in concluzie, sunt curos de fiabilitatea lor, daca are cineva ceva informatii despre asta.

This post has been edited by dinpoplaca: Sep 8 2011, 03:50 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 8 2011, 06:38 AM
Post #40


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In primul rand, nici cutiile automate clasice nu dau pe dinafara la fiabilitate. Daca vrei musai sa fie fiabila si iefin de intretinut, iei manuala.
Iar dsg-ul nu schimba cu 0.0001s mai repede si de 100 ori mai repede decat una clasica biggrin.gif Totul e cum pui problema. DSG schimba in miimi de secunda, in timp ce una clasica schimba in timpi geologici comparabili cu datul la manivela, de ordinul zecimilor.
In plus DSG-ul e cutie pur mecanica, nu incalzeste ulei prin variatoare de cuplu, si cu ocazia asta si clima globala. Nu te penalizeaza nici la consum nici la performante (de fapt la performate chiar te ajuta, iar la consum probabil e mai buna decat 90% din soferii reali), nu are pierderile de putere ale unei cutii automate "clasice" cu variator care aduce 2L in plus la consum si 2s la demaraj. Daca ai un motor european, asa intre 100 si 150CP ca sa nu te jecmaneasca guvernul nu prea iti convine sa pierzi mai pierzi 20 iepe printr-o monstruozitate de cutie clasica.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 01:39 AM