Toyota Avensis partea VIII-a |
This topic is about Toyota Avensis partea VIII-a, the author, AZAZEL, wrote about: cunoasteti pe cineva din iasi cu nr-ul IS 11(sau 10) AVE ??? este un avensis de 1.8 si 129 cp. am avut ocazia sa-l intalnesc la un drum si mi-a placut ... To read more just scroll down
Toyota Avensis partea VIII-a |
Jul 14 2009, 05:14 PM
Post
#41
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
este un avensis de 1.8 si 129 cp. am avut ocazia sa-l intalnesc la un drum si mi-a placut cum alerga omul masina aia. -------------------- |
|
|
Jul 14 2009, 09:44 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Proaspat intors de pe drum dupa un circuit care a avut ca destinatie doua localitati de langa Timisoara, respectiv Arad. Plecarea a avut loc duminica dupa-amiaza pe o vreme de ... numarat bani sau facut copii. Nici nu facusem 60km, caci din cauza ploii torentiale si a "vitejiei" la volan, doi soferi de Dacii au facut praf masinile in sant, ambele accidentele fiind cu victime.
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare. In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 15 2009, 07:03 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare. In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar. Pentru partea a 2-a crezi ca un Acord Type S (motor de 2.4) nu ti-ar fi pe plac? Poti sa-mi dai ceva amanute despre statia ta, am in plan achizitionarea uneia dar inca nu stiu ce si cum. -------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Jul 15 2009, 12:09 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Bine ca nu sunt nevoit sa circul des spre vestul tarii, caci la intoarcere am avut parte de un trafic extrem de incarcat pe ruta Arad-Sibiu. De un real ajutor s-a dovedit la drum statia radio CB prin care mai aflam vesti de la colegii de trafic: blocaje, accidente, controale sau chiar rute ocolitoare. In final pot spune ca daca ar fi ceva ce sa imi doresc acum ar fi doar mai multi cai la caruta (undeva in jurul lui 200CP ar fi acceptabil, iar spre 250CP ar fi multumitor), cat si un scaun cu suport lombar. Pentru partea a 2-a crezi ca un Acord Type S (motor de 2.4) nu ti-ar fi pe plac? Poti sa-mi dai ceva amanute despre statia ta, am in plan achizitionarea uneia dar inca nu stiu ce si cum. Nu am apucat inca sa ma dau cu Accordul de 2.4, asa ca nu pot sa emit pareri, dar sunt deschis la provocari. Daca vorbesti de Type S, atunci inseamna ca te referi la modelul anterior presupun. Ce mi-as dori de la viitoarea masina e sa poata tasni rapid in depasire atunci cand mergi in spatele altuia, iar depasirea sa o pot face foarte repede. Despre statie iti dau pm, ca sa nu poluam topicul. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 15 2009, 02:28 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
-------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Jul 15 2009, 03:10 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
eu compar fostul meu Ave 1.8 benzinar cu Acordul de 2.0 benz, dif sunt evidenta am parcurs cu ambele masini cam ac dist peste 65 k Deocamdata as fi tentat sa o cipuiesc, iar dupa cum se lauda unii as ajunge undeva la vreo 160CP si vreo 360Nm, dar inca nu sunt complet hotarat. http://www.dieseltuning.co.uk/toyota-diesel-tuning.html As mai fi tentat si de un Subaru diesel, care are deja 150CP si 350Nm, iar dupa cip ar avea 190CP si 410Nm, care inseamna altceva. This post has been edited by Colonelu': Jul 15 2009, 03:14 PM -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 15 2009, 05:36 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
Ia legatura cu <Tibinel> eu i-am vazut ce-i poate masina pe drumul de la brasov spre sighisoara si el e cu un Ave dieselar
-------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Jul 16 2009, 11:30 PM
Post
#48
|
|
rebel fara leac Group: Membri Posts: 363 Joined: 29-March 09 From: Montreal,Canada Member No.: 119.635 |
eu am luat si de aici, http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...-2273-r.html,si te asigur ca am luat pe cel RACE,cum spun ei,si la fel ca celelaltge achizitionate nu dau mai mult de 162cp si370nm la motorizarea mea,si totodeta la acceleratie pe o plaja mai larga de la turatii de 2000-2400 la 4200 da avarie si intra in safe mod.Contactati dupa aceea nu au mai dat nici un semn de viata-bani pierduti-
Unul singur am gasit sa dea aceeasi putere si nm dar fara sa baga masina in avarie. Acum lucrez cu cei de la GO Car la un nou model, sper sa rezolv fara sa mai busesc turbina. Oricum obtiunea apartine fiecaruia,si urez succes. -------------------- CHRYSLER NEON 2L-150CP, EX-TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D 150+CP
Eu sunt mic,tu ma faci mare |
|
|
Jul 17 2009, 01:07 AM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Pai cam de busit motorul ma tem, caci nu prea am chef de distractie prin service.
Din cele studiate de mine pana acum rezulta faptul ca sunt putin cei care garanteaza faptul ca nu vei strica motorul si ca ofera garantie in acest sens. Multi au cumparat ce au gasit mai ieftin, dar cei care ofereau mai scump o faceau pentru ca ofereau garantie. Mai jos sunt doua trimiteri catre niste discutii privitoare la tuning box-uri: 1. http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=9439 ... Si o concluzie foarte corecta: "... but dont have the four wheel drive or decent width tyres to get the power down..." 2. http://www.tyresmoke.net/forum/tuning-tune...sel-tuning.html Ce spune alt producator de tuning box: "... By contrast to other power kits on the market, P-Tronic additional box-units maintain this active parameter in order to preserve the turbo in cases where too much is asked of it.", cat si "Our client service is available 7 days, from 8.00 am to 10.00 pm.". - http://www.ptronic.com/good-reasons.html Cred ca pana la urma, cea mai buna decizie e sa schimb masina cu totul. ... Astept oferte -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 17 2009, 03:05 AM
Post
#50
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
E scump, dar nu cat o masina noua...as alege o resoftare la SKN -> 26 cp, 45 nm!
-------------------- |
|
|
Jul 23 2009, 09:07 PM
Post
#51
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 23-July 09 Member No.: 120.524 |
Buna seara,
am o mare rugaminte. Maine ar trebui sa plec in concediu, dar avensisul meu face mutre (poate nu-i place locatia aleasa) si dintr-o data si-a aprins trei becuri la bord. Unul este cel ce simbolizeaza motorul, al doilea este cel pe care scrie TRC OFF si al treilea este cel pe care scrie VSC. Aceste becuri stau tot timpul aprinse dupa ce pornesc motorul. Ciudat este faptul ca de simtit nu se simte nimic, totul merge normal sau aparent normal. Precizez faptul ca ieri am fost cu ea la spalatorie (nu stiu daca are vreo importanta). Va rog frumos dati-mi si mie un sfat ce sa fac. Pot sa plec cu ea asa? Multumesc frumos, Alex |
|
|
Jul 23 2009, 10:18 PM
Post
#52
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
1. pune contactul pe ACC
2. tine apasat simultan butonul 1 si 6 de la cd cu o mana , cu cealalta apasa de 3 ori tasta de CD .. 3.lasal sa bazie bipaie ce mai face si dupa care scoate cheia si porneste motorul varianta 2 scoate borna de la baterie cam 5-10 min pe urma puneo la loc si porneste varianta 3 vezi sigurantze ceva . -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jul 23 2009, 10:19 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Buna seara, am o mare rugaminte. Maine ar trebui sa plec in concediu, dar avensisul meu face mutre (poate nu-i place locatia aleasa) si dintr-o data si-a aprins trei becuri la bord. Unul este cel ce simbolizeaza motorul, al doilea este cel pe care scrie TRC OFF si al treilea este cel pe care scrie VSC. Aceste becuri stau tot timpul aprinse dupa ce pornesc motorul. Ciudat este faptul ca de simtit nu se simte nimic, totul merge normal sau aparent normal. Precizez faptul ca ieri am fost cu ea la spalatorie (nu stiu daca are vreo importanta). Va rog frumos dati-mi si mie un sfat ce sa fac. Pot sa plec cu ea asa? Multumesc frumos, Alex Posibil sa fi deranjat jetul puternc de apa ceva pe la sistemul de franare sau fire electrice. Vezi intai maine dimineata daca fenomenul persista. Daca da, atunci mergi la prima ora la reprezentanta. E mai bine sa amani plecarea decat sa faci un accident. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 23 2009, 10:21 PM
Post
#54
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
nu are ce Colonele ... io am spalat motoarele la mashini cu jetu de la spalatorie de vreo 3-4 ori ,,, si nu sa intamplat nimic nimic . totul este f etansh.
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jul 24 2009, 07:34 PM
Post
#55
|
|
rebel fara leac Group: Membri Posts: 363 Joined: 29-March 09 From: Montreal,Canada Member No.: 119.635 |
Studiu din manual-Masina curata,neprihanita la marginea padurii,trebuie spalate si ceva pacate,trecuta pe la preot dupa post negru de 1 sapt.si GATA
Asta e metoda sigura,cea inginereasca am dat-o pe topicul PROBLEME -------------------- CHRYSLER NEON 2L-150CP, EX-TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D 150+CP
Eu sunt mic,tu ma faci mare |
|
|
Jul 26 2009, 05:49 PM
Post
#56
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 24-January 08 From: Timisoara Member No.: 116.165 |
Buna ziua tuturor doamnelor si domnilor. Nu prea am scris pe acest forum dar il citesc zilnic si trebuie sa marturisesc faptul ca un rol foarte important in luarea deciziei de a achizitiona un avensis l-au avut membrii mai vechi ai acestui forum (Vlademir, Vio, Legionaru, Watcher, Sorin, Consatntin si ceilalti "veterani" pe care ii rog sa nu se supere ca nu i-am amintit aici) carora le multumesc. Masina este 2.0 D4D fabricata in 2006 dupa face lift.
In principiu sunt multumit de ea dar....exista si un dar. Totul pare in ordine si masina merge frumos pana atinge temperatura de lucru cand apare un zgomot ciudat si urat ca un harait, bataie, rontait, clantanit de injectoare, extrem de neplacut si deranjant care se amplifica odata cu durata de exploatare si temperatura exterioara. Cu alte cuvinte suna rau si nu merge bine dupa condus in oras (Timisoara) 20-30 minute pe canicula si cu clima pornita. cand motorul se incalzeste si intra in regim de lucru nici nu mai "trage" cum tragea ca sa zic asa.Mentionez ca zgomotul respectiv nu se aude la ralanti, ca cei de la reprezentanta Toyota Timisoara au pus testerul pe masina si nu apare nimic in neregula cu exceptia EGR care este praf si pulbere. Se va schimba, piesa a fost deja comandata. Acuma intrebarea care vreau sa va o adresez este daca stie cineva, sau macar banuieste ce ar putea fi si de la ce ar putea sa sune asa urat un motor de avensis? Colonelu? Vio? Ma poate cineva ajuta in vreun fel? -------------------- TOYOTA AVENSIS 2.0 D-4D
|
|
|
Jul 27 2009, 01:01 AM
Post
#57
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Asteapta sa schimbe piesa ... dupa aia ne spui daca mai face si vedem atunci.
-------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Jul 27 2009, 01:59 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
@ jack70,
Greu de dat o parere asa pe neve. Factorii pentru care se aude motorul tau aiurea ar putea fi foarte diversi si din cauza asta nu vreau sa ma risc aruncand cu presupunerile. Faptul ca ai probleme cu EGR-ul, dupa cum a zis si Constantin, ar trebui intai sa vedem ce se intampla dupa schimbarea acelei piese. Pentru moment, dupa descrierea zgomotului ma duce la ideea ca ar fi ceva probleme legate de ulei, care nu face ungerea cum trebuie in partea superioara (tacheti hidraulici blocati sau care nu se mai umplu cu ulei - imi vine mai greu sa cred asa ceva la Toyota, dar depinde ce ulei a fost bagat ultima oara). -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jul 27 2009, 02:33 PM
Post
#59
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
ulei sau se supraincalzeste mototrul ... cand e mototru f incins clantzane asa tare injectoarele ...dar cum zice si monsiu' le' colone' asteapta sa schimbe EGR ul care are o inf majora asupra functionarii motorului . inca o prb ar fi daca ai distributzia pe curea .... poate e sarita cu un dinte si atunci e f grav ...
si sa ii mai pui sa ti faca un test amanuntzit la turbina... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jul 27 2009, 05:16 PM
Post
#60
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 24-January 08 From: Timisoara Member No.: 116.165 |
Domnilor, deci trebuie sa recunosc ca sunteti prompti!
Motorul nu cred ca se supraincalzeste (indicatorul de temperatura lichidului de racire nu trece niciodata de jumatate) Distributia este pe lant Ulei numai toyota genuine 5w30 Ceva consum de ulei este ca doar e diesel(intre timp am deschis o fisa in acest sens) dar stiti la fel de bine ca si mine raspunsul oficial-1 litru la mie devine o problema ceea ce la mine nu este cazul Masina a parcurs aproximativ 45.000 km din care cam 3/4 in oras Astept cu speranta si interes schimbarea EGR-ului si va mai bazai dupa Oricum "senchiu" -------------------- TOYOTA AVENSIS 2.0 D-4D
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 01:25 PM |