IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SSS PROBLEME LA MOTOR 30.000KM

This topic is about SSS PROBLEME LA MOTOR 30.000KM, the author, guerilla, wrote about: ai incercat sa faci o sesizare la suzuki europa? ce spui tu suna a film de groaza si eu as merge cu avocatul la discutii cu ei. ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> SSS PROBLEME LA MOTOR 30.000KM
guerilla
post Jul 9 2009, 02:26 PM
Post #21


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



ai incercat sa faci o sesizare la suzuki europa?!
ce spui tu suna a film de groaza si eu as merge cu avocatul la discutii cu ei.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
godzilla
post Aug 20 2009, 11:04 AM
Post #22


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 14-June 08
Member No.: 117.311



Scuze ca nu am mai scris de ceva vreme dar am fost plecat din Bucuresti si nu am mai avut timp. Cu multa bucurie tin sa va anunt ca acum 2-3 saptamani mi-am luat intr-un final masina din service (dupa 4 luni si 15 zile)
Momentan fuctioneaza si chiar bine pot sa spun. Nu am avut timp sa fac drumuri mai lungi ca sa-mi dau seama dar asa in 2000 de km de cand am luat-o nu am observat sa aiba probleme (mai departe vom vedea). Nu am platit nimic din costurile de reparatie ale motorului si am primit si o hartie prin care se prelungeste garantia conform legii 449/2003 daca imi retrag plangerile.

Pentru Lucian
Problemele pe care le-am avut nu au fost legate de cei din service ci de cei de la Suzuki Romania. Cei din service au afirmat ca aveam ulei in masina cand am reclamat defectiunea, in schimb cei de la Suzuki Romania au sustinut sus si tare ca defectiunea a fost cauzata de utilizarea motorului avand un nivel scazut de ulei in masina. Culmea este ca daca de vina este cantitatea mica de ulei din masina atunci de ce la revizie mi-au schimbat si tipul de ulei pe care il baga in masina? Acum mi-au pus 5W-30 nu stiu cum sport care este vreo 60lei litrul. Numai din aceasta schimbare a uleiului si se ridica niste semne de intrebare legate de motivele aparitiei defectiunii.
Oricum in general la orice marca de masini nu service-ul iti acorda garantia ci un reprezentant al fabricii producatoare, iar in cazul de fata acest reprezentant este suzuki Romania.
In ceea ce priveste OPC-ul si ANPC-ul nu puteam face plangere la ei deoarece masina este luata pe firma ( noi nu suntem aparati de aceste institutii ale statului).

Pentru guerilla

Am trimis fax-uri si mail-uri la toate reprezentantele din lume (Germania, Franta, Olanda, Mexic, Canada, Africa de Sud...) si multe altele, am trimis chiar si la Suzuki HeadQuarters in Japonia, dar nimeni nu te baga in seama. Cel mult poti sa primesti un raspuns politicos in care iti spun ca nu au cu ce sa te ajute. Oricum ce este frumos este ca aceste adrese nu se gasesc foarte usor, a trebuit sa caut foarte mult sa le gasesc.

In ceea ce priveste partea cu avocatul am sa-ti explic cat de simplu se poate ca daca ei vor poti sa ai cel mai bun avocat din lume nu prea ai ce sa le faci conform legii.Ei sunt multi, mint cu nerusinare, spun aceleasi minciuni, iar tu esti singur cu adevarul tau si atat. Lor le este frica de un nebun care poate sa faca un scandal mare si care sa afecteze imaginea companiei (si in cazul meu au vazut ca sunt destul de nebun incat sa fac multe), altfel cu siguranta acum aveam buzunarul mai gol cu cel putin 2-3000EURO.

Sfatul meu pentru toti cei care au Suzuki este ca la intrarea in service pentru a repara ceva pe garantie(ceva mai de valoare) sa vina cu martor ( de preferat un cunoscator) si sa ceara sa asiste la efectuarea constatarii defectiunii la masina, SA CEARA NEAPARAT HARTIILE DE LA SERVICE IN CARE SA FIE TRECUTA DATA INTRARII, MOTIVUL VENIRII IN SERVICE, CONSTATAREA CELOR DE LA SERVICE, iar aceasta hartie trebuie neaparat sa fie SEMNATA SI STAMPILATA ca sa aiba valoare. Asa ai o sansa mare de reusita in clipa in care vrei sa-i dai in judecata, altfel daca esti singur nu poti decat sa faci scandal si POATE reusesti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Aug 20 2009, 01:25 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



Utila intreventia. La asta ma refeream cand ziceam ca mai invatam si noi ceva, nu sa demontam/montam o masina. Ma bucur ca a iesit totul bine pana la urma. Utilizare placuta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goad
post Oct 29 2009, 06:47 PM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 36
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.342



QUOTE (godzilla @ Aug 20 2009, 06:04 AM) *
Problemele pe care le-am avut nu au fost legate de cei din service ci de cei de la Suzuki Romania. Cei din service au afirmat ca aveam ulei in masina cand am reclamat defectiunea, in schimb cei de la Suzuki Romania au sustinut sus si tare ca defectiunea a fost cauzata de utilizarea motorului avand un nivel scazut de ulei in masina. Culmea este ca daca de vina este cantitatea mica de ulei din masina atunci de ce la revizie mi-au schimbat si tipul de ulei pe care il baga in masina? Acum mi-au pus 5W-30 nu stiu cum sport care este vreo 60lei litrul. Numai din aceasta schimbare a uleiului si se ridica niste semne de intrebare legate de motivele aparitiei defectiunii.



Inca un exemplu elocvent ca trebuie utilizat numai uleiul recomandat (5W30) de constructor!


--------------------
Ignis 1.5GS AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 12:41 PM