IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Up-Grade frane

This topic is about Up-Grade frane, the author, Damian53219, wrote about: ma intereseaza un up-grade de frana la un Opel Senator 3.0E din 84-86! stie cineva ceva? adica daca se poate sau nu, si cam cat ma costa? /biggrin.gif ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Up-Grade frane
Damian53219
post Sep 6 2006, 06:40 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



ma intereseaza un up-grade de frana la un Opel Senator 3.0E din 84-86!
stie cineva ceva?
adica daca se poate sau nu, si cam cat ma costa? biggrin.gif


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 6 2006, 06:46 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



de cost nu stiu. Placutze, discuri ventilate, stainless-steel lines, etriere de la alt model de Opel (nu stiu nimic de aftermarket), brake cooling ducts, lichid de frina DOT 4 sau 5 (non silicon). Raspunsul scurt ca sint pe fuga iar masina nu imi e foarte cunoscuta.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Sep 7 2006, 08:20 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



nu-i bai....
ideea e ca in mare stiu cam ce piese ar trebui... ma gandeam daca procedura este extrem de complicata....


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 7 2006, 08:40 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Damian53219)
nu-i bai....
ideea e ca in mare stiu cam ce piese ar trebui... ma gandeam daca procedura este extrem de complicata....


Nu mi-e clar exact ce vrei sa intrebi ? Placute de frina...astea le poti schimba si tu daca te pricepi. Si discurile. Eventual sa faci "aerisirea" si pentru asta ai nevoie de un fotbalist (ca sa "faca" pedale). Asta-i job de 1 zi.

Daca te bate gindul sa pui etriere pe spate (in loc de tamburi) (in caz ca nu ai), sfatul meu este : pune saboti si oala noua...deoarece conversia este costisitoare si nu e garantat ca iese ce vrei tu. Cum ar fi ca dintr-o data masina sa frineze mai tare cu rotile din spate decit cu cele din fata ? Sint motive gindite pentru care rotile pe fata frineaza mai puternic (front brake bias 60%F-40%R sau similar).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Sep 8 2006, 01:35 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



mmmda
eu am discuri pe spate....
eu ma gandeam mai mult la pompa, membrana servo, si apoi discuri, placute , etreiere....
eu intreb pur informativ!
nu vreau sa-ti rapesc din timp blush.gif


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 8 2006, 01:57 AM
Post #6


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Damian53219)
mmmda
eu am discuri pe spate....
eu ma gandeam mai mult la pompa, membrana servo, si apoi discuri, placute , etreiere....
eu intreb pur informativ!
nu vreau sa-ti rapesc din timp blush.gif


Lol nu imi rapesti din timp.

Nu stiu ce beneficii vei avea prin schimbarea pompei si a membranei de la servo. Daca nu curg atunci AOK (All Okay). Din nou - daca spun ceva, nu e litera de lege chiar posibil fundamental gresit. Poti incerca si conducte de diametru mai mare, stainless steel - pentru a evita sectziunile de cauciuc din dreptul rotzii prin care atunci cind creste presiunea, sint flexibile si contribuie la o pedala moale (stii ce nu stiu sa spun in romaneste blush.gif they expand and flex, thus giving you a mushy pedal feel).

Performanta la frinare sa stii ca nu vine numai de la etriere cu multe pistonase, placute de frina de carbon sau ceramice si discuri ventilate. Desigur - contribuie enorm dar daca vrei o frinare mai buna...itzi recomand si schimbarea cauciucurilor cu unele ultra high performance. Sau daca te tzine buzunarul - de vara si de iarna. Sincer...degeaba ai frine daca cauciucul este tare si nu are aderenta. Potzi sa ai frine de F1 - to degeaba.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Sep 8 2006, 10:53 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



mushy= cred ca pufoasa blush.gif
n`am timp sa scriu mai mult acum... poate mai incolo


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th November 2017 - 12:26 AM